Susijahti alkaa kohta. Laumoja riittävä 25 kpltta joten enempää ei tarvita.

Anonyymi

Kun 25 tulee ätyteen saa aloittaa ylijäämien teurastamisen. Itse ajattalin tehdä sudenhäntälakin koko perheelle. On se hienoa kun saa luvan kanssa laittaa niitä kylmäksi hah hah haaa.

10

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyl haisunäätähattu, on hienompi. Se vaan, kun tollainen laumaelukka, saa kapitartunnan. Koko lauma kuolee.

    • Ja milloinkahan tuollainen laillinen susijahti mahtaisi alkaa, kun kansalaisaloite asiasta on vasta kehitysvaiheessaan? Ja kun ensin valitaan raati, joka esittelee asian eduskunnassa ja eduskunnan poliitikot käsittelevät asiaa kuukausisotalla jahkaillen asiassa, niin valmista ei tule kaikenkarvaisten känittäjien hannatessa päätöksiä vastaan. Asiat kun riitautetaan aivan tahallaan, niin jo vain saadaan taas päätöksiä pitkitettyä. Ja noin taas yhen kerran kaikenkarvaiset susihyysärit hierovat pieniä karvaisia räpylöitään mielihyvästä yhteen hekotellen tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Jos ne kuularuiskut saa kohta panna susille tätärättättäijää, niin riittääkö siihen 222 lintutorrakko, vai olisiko hommattava vaikka 243 tai jopa 308, jotta harmaaturkki oisi kertalinttuulla kanttuvei?

      • Anonyymi

        Kyllähän, 243 jo piisaa mainiosti. Onhan toi susi, kuitenkin peuraa pienempi.


    • Anonyymi

      Katsoin luken sivuilta susien reviirejä. Miten lapissa ei ole ainuttakaan? Hoitavatko poromiehet sudet hiljaisesti ja varmasti? Ruokaa susille olisi tuhatpäisistä poroista yllin kyllin?

      • Anonyymi

        Sudet ovat kuolleet ähkyyn. Syöneet niin paljon, että maha pamahtanut.


      • Anonyymi

        Lapissa sudet kuolevat yleensä nikkelihalvaukseen tai lyijymyrkytykseen. Onhan siellä tekoaltaita ja voimalaitoksia, joitten lauhdevedet myrkkyineen lasketaan laulellen luontoon. Ei siihen sen ihmeellisempää selitystä ole.


    • Anonyymi

      Susijahti alkaa' kaikki tasajalkaa' hyppikää pomppikaa' hopsista hei'. Riemulaulu raikaa' lahtaajat kaiken aikaa' iloisina laulelevat riemuissaan. Suset eivät pelkää' kääntävät vain selkää' ja kauas korpimaille juosta pyyhältää. Tippa tulee silmään' voihan viddu sentään' susiturkki edelleenki juosta jolkuttaa'.

      • Anonyymi

        Noinhan tuo taitaa juosta jolkuttaa vielä kauan aikaa, vaikka asiaa jo kertaalleen eduskunnassa pohdiskeltiinkin. Ja kun asia esitellään ensin kaikenkarvaisille komiteoille, jotka porukoissaan muka käsittelevät asiaa, niin vot, eipä asia senkummemmin etene vaan junnaa paikallaan. Ja noin asiaa saadaan pitkitettyä ja pitkitettyä edelleenkin, vaikka esim. Tuupovaaran ihmisillä olisi kuinkakin suuri tarve lastensa turvallisen ulkoilun ja koulumatkojen järjestämiseen ilman susiin liittyvää uhkaa.

        On se nyt kumma, ettei kyseiseen asiaa saada ratkaisua aikaan, vaikka kaikenkarvaiset komiteat asiaa vatvovatkin.

        Vaan jos se jokamiehen ja -naisen metsästyslaki löytyy taas yhen kerran siltä maanviljelijän ja karjankasvattajan aseen patruunapesästä, niin älkää päättäjätahot seurauksista alkako jälkeenpäin rupisemaan, kun ette kerran itse ole asiaa komiteoissanne hoitaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan tuo taitaa juosta jolkuttaa vielä kauan aikaa, vaikka asiaa jo kertaalleen eduskunnassa pohdiskeltiinkin. Ja kun asia esitellään ensin kaikenkarvaisille komiteoille, jotka porukoissaan muka käsittelevät asiaa, niin vot, eipä asia senkummemmin etene vaan junnaa paikallaan. Ja noin asiaa saadaan pitkitettyä ja pitkitettyä edelleenkin, vaikka esim. Tuupovaaran ihmisillä olisi kuinkakin suuri tarve lastensa turvallisen ulkoilun ja koulumatkojen järjestämiseen ilman susiin liittyvää uhkaa.

        On se nyt kumma, ettei kyseiseen asiaa saada ratkaisua aikaan, vaikka kaikenkarvaiset komiteat asiaa vatvovatkin.

        Vaan jos se jokamiehen ja -naisen metsästyslaki löytyy taas yhen kerran siltä maanviljelijän ja karjankasvattajan aseen patruunapesästä, niin älkää päättäjätahot seurauksista alkako jälkeenpäin rupisemaan, kun ette kerran itse ole asiaa komiteoissanne hoitaneet.

        Ne ovat Tohmajärven susilaumoja sano..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe