Elisiis jos muutan jonku niistä kaa yhteen niist tulee ihmisii mut onks nit sit enää 2 vai voiks niitä tulla lisää??
Voiko ne sulanin saarihenget "uusiutua"
1
147
Vastaukset
Netistä löytämäni Sims 4-pelaajan kommentin perusteella voi tulla. Asianomainen kertoi siminsä saaneen lapsen ihmiseksi muuttuneen sulanin hengen kanssa sillä tuloksella että lapsi sai mana-piirteen ja muuttui viimein kuoltuaan "saarihengeksi".
PS. En ole itse pelissä mitään tuollaista kokeillut, enkä siksi tiedä tarinan todenperäisyydestä. Oletan kuvalla varustetun jutun olleen olennaisilta osin totta ja pidän asiaa mahdollisena kunnes sitovasti toisin todistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733524Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91951Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106995
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35856