Anni Korkojen

Muistan lukeneeni ehkä täältä jo samaisesta aiheesta, mutta oli kirjoitettava itsekin. Siis otin nyt työkseni lukea nämä kyseisen kirjoittajan eroottiset novellit, ja täytyy sanoa että kyllä siinä on erittäin estoton mieli tarinankertojalla, ellei sitten vedä niin sanotusti yli. Mutta pidin kovasti ainakin ensimmäisestä kolmesta jotka ehdin tässä parina iltana lukea, ja mies oli kovin tyytyväinen lopputulokseen myös. Sanoi että minun pitäisi lukea enemmänkin tällaisia tarinoita, kun se kerran saa lopulta peiton heilumaan kotona. Mutta siitä ei sen enempää.
Suosittelen lukemaan jos pidät eroottisista tarinoista, ja myös vähän tuhmemmasta menosta.

5

1826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaverini suositteli näitä mulle, ja olihan ne luettava. Ihan mukavaa ajanvietettä sekä halujen herättelyä, eikä tarinat olleet liian pitkiä. Osittain vähän turhan tuhmaa makuuni, mutta se kai näissä pohjimmillaan tarkoitus onkin.
      Sen verran koukutti kuitenkin, että tulee jatkuvasti käytyä katsomassa josko olisi ilmestynyt uusia teoksia.
      Suosittelen kyllä!

• Anonyymi

Anni täällä taas mainostaa...

• Oli se sitten Anni itse tai kuka tahansa, niin hyvä että mainostaa! Mä en itse ole juurikaan lukijatyyppiä, mutta tällaiset on ihan kivoja pätkiä. Kaksi näistä tarinoista oon lukenut, ja ne oli mielestäni ok! Tsempit tarinoitsijalle, jatka samaan malliin ja anna kynän sauhuta!

• Anonyymi

Joo, oli se mainostaja sitten kirjailija itse, tai perus naapurin Matti, niin sai mut ainakin kiinnostumaan. Aloin näitä nyt lukemaan, ja ihan hyvältä vaikuttaa neljän tarinan jälkeen.

• Anonyymi

Annin novellit ovat todella hyviä, mut oletteko lukeneet Minna ja Mikko Nurminotkon uuden eroottisen novellin? Varattu nainen saa hyvät kyydit nuorelta mieheltä. Vai oliko se toisinpäin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55