Muistan lukeneeni ehkä täältä jo samaisesta aiheesta, mutta oli kirjoitettava itsekin. Siis otin nyt työkseni lukea nämä kyseisen kirjoittajan eroottiset novellit, ja täytyy sanoa että kyllä siinä on erittäin estoton mieli tarinankertojalla, ellei sitten vedä niin sanotusti yli. Mutta pidin kovasti ainakin ensimmäisestä kolmesta jotka ehdin tässä parina iltana lukea, ja mies oli kovin tyytyväinen lopputulokseen myös. Sanoi että minun pitäisi lukea enemmänkin tällaisia tarinoita, kun se kerran saa lopulta peiton heilumaan kotona. Mutta siitä ei sen enempää.
Suosittelen lukemaan jos pidät eroottisista tarinoista, ja myös vähän tuhmemmasta menosta.
Anni Korkojen
5
1826
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverini suositteli näitä mulle, ja olihan ne luettava. Ihan mukavaa ajanvietettä sekä halujen herättelyä, eikä tarinat olleet liian pitkiä. Osittain vähän turhan tuhmaa makuuni, mutta se kai näissä pohjimmillaan tarkoitus onkin.
Sen verran koukutti kuitenkin, että tulee jatkuvasti käytyä katsomassa josko olisi ilmestynyt uusia teoksia.
Suosittelen kyllä! - Anonyymi
Anni täällä taas mainostaa...
Oli se sitten Anni itse tai kuka tahansa, niin hyvä että mainostaa! Mä en itse ole juurikaan lukijatyyppiä, mutta tällaiset on ihan kivoja pätkiä. Kaksi näistä tarinoista oon lukenut, ja ne oli mielestäni ok! Tsempit tarinoitsijalle, jatka samaan malliin ja anna kynän sauhuta!
- Anonyymi
Joo, oli se mainostaja sitten kirjailija itse, tai perus naapurin Matti, niin sai mut ainakin kiinnostumaan. Aloin näitä nyt lukemaan, ja ihan hyvältä vaikuttaa neljän tarinan jälkeen.
- Anonyymi
Annin novellit ovat todella hyviä, mut oletteko lukeneet Minna ja Mikko Nurminotkon uuden eroottisen novellin? Varattu nainen saa hyvät kyydit nuorelta mieheltä. Vai oliko se toisinpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043