tää o varmaa vitu hyvä paikka kirjottaa tätä mut anyway oon 15v poika ja oon 70kg eli siis iha normaalipainoine, mut silti tuntuu ja näytän ehkä vähän lihavalta, mitä pitäs tehä, kasvattaa lihaksia vai?
hyvä juttu
Anonyymi
3
222
Vastaukset
Mielestäni voisit antaa itsesi kasvaa ja kehittyä rauhassa aikuiseksi ennen salitreenien aloittamista, mutta ei pienestä lihasjumpasta haittaa ole.
Mahdollista lihavuuttasi on hankala kommentoida tietämättä pituuttasi.- Anonyymi
Miten pitkä olet? Siihen sitä paino on helpompi verrata kun ikään.
- Anonyymi
Vielä kasvu/teini vaiheessa muutenkin on vaikea arvioida, vaikka olisi pituus, että mikä on sopiva ja taas kerran kannattaa näissä asioissa koulun terevydenhoitajalta kysyä jolla on koulutus ja kokemus nuorten terveydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402344Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat371928Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli60170541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.501574Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit501571- 1111503
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691475- 911413
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1311282Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411254