Niin makaa kuin petaa

Anonyymi

Voiks sulle käydä niin?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottahan toki. Yksin maatessa lakanat ei rypisty 🤗

• Anonyymi

Kaikille käy niin, ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Ei käy, olen kunnollinen mies kiltti ja uskollinen.

• Anonyymi

Hah 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah 😂😂😂

Olen, mitäs naurat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen, mitäs naurat?

Toki itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

Tässä tyyppi: Pessimisti ei pety.

• Anonyymi

Totta kai, sehän on väistämätöntä jos ylipäätään mitään päätöksiä, isoja tai pieniä, elämässäsi teet.
      Kaikista päätöksistä ja teoista on seuraus,
      sitä ei voi välttää ennenkuin haudassa ja vielä kuolemasi jälkeenkin monet päätöksesi ja tekosi jäävät elämään jälkeenjääneissä ellet elä ihan täysin erakkona eristettynä kokonaan muusta maailmasta.
      Siksi kannattaa aina harkita ja punnita tekojaan ja niitten seurauksia.

• Petaan hyvin, makaan hyvin ja nukun hyvällä omallatunnolla. ; )

• Anonyymi

Olisi hyvä jos niin kävisi, koska kilttinä ja kunnollisena miehenä ansaitsen vain positiivisia asioita tapahtuvan minulle. Siispä jos maailmassa olisi oikeudenmukaisuutta niin voittaisin lotossa ja saisin nuoren ja kauniin tyttöystävän.

• Anonyymi

Hyviä asioita tapahtuu vain, jos antaa niille mahdollisuuden.
        Ruikuttaminen estää asioiden tapahtumisen.

Jos on oikeasti hyvä, sitä ei tarvitse ääneen sanoa, ihmiset huomaavat sen kyllä. Jotkut käyttävät hyväkseen, joku arvostaa. Kuitenkin se huomataan.

Minulle avioerossa todettiin, etten varmastikaan saa ketään. No löysin oikean rakkauden alle kuukaudessa, kun annoin mahdollisuuden. Hän on vähän liian hyvä ihmiseksi, muuten täydellinen.

Jo vuosia sitten mun annettiin ymmärtää TE-keskuksessa, olevani vaikeasti työllistettävä. Kuitenkin esim. korona-aikaan pahin alan lama keväällä. Oma työpaikkanikin meni alta. Suurinosa väestä työttömänä, mulle soitettiin... Pääsisitkö mitenkään töihin?
        Toinen työtarjous tuli kuukauden päästä, mut en halunnut vaihtaa, koska tiedän nykyisessä työssäni olevani sopivan arvostettu. TYö on rankkaa, koska teemme hyvää tulosta, mut hauskaa ja tekee hyvää itsetunnolle. Pomo on paras mahdollinen. Entinen työkaverini. TYö kannattaa aina tehdä hyvin. Pyrkiä parempaan. Ei puhumalla, ei kehumalla, ei vertailemalla, vaan tekemällä. Siten niitä hyviä asioita alkaa tapahtumaan.

Se vaatii myös luopumista. Itse poistin pahantahtoiset ihmiset elämästäni. Niitä lähtikin liuta. Mut se on ainoa tapa selvitä.

• Anonyymi

Jos juo viinaa baarissa niin varmasti petaa itsensä naisen kanssa yhteen. Viinaa juomalla naisiin tutustuu ja jos ette juo viinaa niin olettekin yksin.

t viinamies

• Anonyymi

Huh, mä petaan sängyn todella huonosti, jos ollenkaan. Makaankin siis huonosti, jos ollenkaan.

• Anonyymi

Huomenta😊. Olet oikeassa niin kuin aina. Minä itse kuitenkin lopulta olen vastuussa omista teoistani, vaikka sitä on niin vaikea myöntää. Olen siis ansainnut kohtaloni.
      Mietin tuossa juuri, että minun ihastumiseni on mennyt ohi. En tunne olevani ihastunut ja tiedän, että haluan mieheni. Hänenkään kanssaan ei aina ole helppoa mutta hänen kanssaan haluan elää. Sinut haluaisin ystäväksi. Olisit erinomainen ystävä, suorastaan aarre ystävänä. Onko se mahdollista? Mitä se vaatisi? Etkö usko, että voisin olla vain ystävä. Mielestäni pystyisin olemaan ystävä enkä yrittäisi iskeä sinua. Olen päättänyt, että kaikenlaiset ihastukset ovat minulle taakse jäänyttä elämää. Olenhan tämän prosessin nyt läpikäynyt. Tajuan nyt paremmin, mitä ihastuminen voi saada aikaan.
      Mieti asiaa ja minulle olisi tosiaan kunnia-asia saada sinut ystäväksi. Minäkin osaan olla hyvä ystävä. Meistä kuuluu tulla ystävät. Uskothan sinä sen?

• Anonyymi

Enpä tiedä. Miehesi voisi olla erimieltä ja mun vaimo lähtis heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä. Miehesi voisi olla erimieltä ja mun vaimo lähtis heti.

Mieti nyt kuitenkin vielä. Mieheni hyväksyisi sinut, kun selittäisin tilanteen. Kertoisin, miten mahtava ystävä olisit myös ehkä hänelle.
        Kypsyttele asiaa. Tiedän, että sinusta saisin maailman parhaan ystävän👍😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti nyt kuitenkin vielä. Mieheni hyväksyisi sinut, kun selittäisin tilanteen. Kertoisin, miten mahtava ystävä olisit myös ehkä hänelle.
        Kypsyttele asiaa. Tiedän, että sinusta saisin maailman parhaan ystävän👍😊

Meidät on tarkoitettu ystäviksi😊. Usko minua. Jos meidät olisi tarkoitettu pariksi olisimme vapaat, samanikäiset ym. Minä kaipaan ystävää. Minulla on parhaan ystävän puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidät on tarkoitettu ystäviksi😊. Usko minua. Jos meidät olisi tarkoitettu pariksi olisimme vapaat, samanikäiset ym. Minä kaipaan ystävää. Minulla on parhaan ystävän puute.

Paskan vidud mitään ystävää kaipaa, yrität vaan tuolla tekosyyllä päästä lähietäisyydelle. Ei onnistu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskan vidud mitään ystävää kaipaa, yrität vaan tuolla tekosyyllä päästä lähietäisyydelle. Ei onnistu

En oikeasti yritä mutta hyvä on. Kunnioitan päätöstäsi. En väkisin yritä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeasti yritä mutta hyvä on. Kunnioitan päätöstäsi. En väkisin yritä enää.

Poistun palstalta. Ei minulla ole enää syytä olla täällä. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Toivottavasti ei käy niin kuin, joku pahantahtoinen toinen ihminen minut voisi kokea, kun haluaa käytökseni kokea väärin. En ole hänelle mieleinen, muuten en voi hänen käytöstään minua kohtaan ymmärtää. Ikäviä yllätyksiä ollut menneessä.

Ymmärrys tai väärin ymmärrys, sehän on paljon kiinni toisen ihmisen kokemasta ja paljon myös siitä, mitä on kokenut jo menneessä. Eli mielikuvat voivat mennä vinksalleen, jos on pahoja kokemuksia historiassa ja mieltään sen kautta ihmisiä samoiksi? Näin itse koen.

• Anonyymi

Karma 👆

• Anonyymi

Silleen käy alkeisvoimiin tyytyneille.

• Kyllä, näin on tähän asti käynyt ja tulee käymään jatkossakin.
      Sitä saa mitä tilaa..

• Anonyymi

Pahantahtoisuus ei johda yleensä mihinkään hyvään. Kärjistämiset etäännyttää ja jättää aina jäljen mieleen, muutokset vaatii ymmärrystä molemmilta. Pahalla ei saa hyvää, ainakaan pysyvämpää hyvää. Uskomuksia vaikea muuttaa, jollei löydy hyviä perusteluja niille?

• Anonyymi

Aina ennen nukkumaan menoa kun vaihtaa puhtaat lakanat ja uuden tyynyn niin makaa hyvin, kun on pedannut pedin hyvin.

• Anonyymi

Tulipa tästä mieleen, että lakanat pitäis vaihtaa. paska..

• Anonyymi

Miten se sinne tuli, ripuli? Paha juttu :(

• Anonyymi

En petaa sänkyä, makaan siinä kyllä.

• Anonyymi

Kyllä varmaan, mutta vain omalla sohvalla. Muitten sohvat ja petaamiset asia erikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2407
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1887
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe