Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Anonyymi-ap

Aivan totaalisesti..

82

3463

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro hälle irl!

• Anonyymi00006

Työn alla..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Työn alla..

Toivottavasti miehen alla... :Q

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Toivottavasti miehen alla... :Q

Vaihtelee...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaihtelee...

Toki. Kunhan tuntuu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Toki. Kunhan tuntuu.

Tuntuu ytimessä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Työn alla..

Milloin valmista?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Milloin valmista?

Heti kun pysähtyy ja katsoo silmiini..

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Heti kun pysähtyy ja katsoo silmiini..

Näette siis säännöllisesti?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Näette siis säännöllisesti?

Ikävä kyllä ei. Satunnaisen epäsäännöllisesti..

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ikävä kyllä ei. Satunnaisen epäsäännöllisesti..

Näettekö töissä?

• Anonyymi00036

• Anonyymi00038

• Anonyymi00044
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Näettekö töissä?

Sielläkin

• Anonyymi00002

Mies vei minun ❤️

• Anonyymi00003

Minä en vie sydäntä. Minä toivon että se annetaan ja minulla on omakin sydän annettavana.

• Anonyymi00014

Näin se kuuluisi mennä

• Anonyymi00004

Niin säkin mun ❤️

• Anonyymi00005

Niin mies Todella teki niin ❤️ enkä ole saanut sitä vieläkään takas. Kaipaus vain pysyy.

• Anonyymi00009

Samoin sä mun ihana❤️🥹

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

Ei näitä uskalla omia. On kuitenkin sen verran vahva tunne että ei tee haittaakaan jos tämänkin tänne luettavaksi jakaa, kävi miten kävi.

• Anonyymi00015

Olen tosiaan lukenut viime aikoina yllättävän syvällisiä kirjoituksia tuntemattomilta, jotka puhuvat yllättävästi yhteisestä, tajunnan räjäyttävästä ”yhteyden” tunteesta, jossa ihmiset kokevat jotain syvää yhteenkuuluvuutta ja ilon tunnetta toisiinsa. Hämmästyttävää on, kuinka syvällisesti siitä puhutaan, eikä se ole mitenkään pinnallista vaan ihka aitoa luonnollisuutta ja aitoutta. Tosi hämmentävää ja erittäin inhimillistä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen tosiaan lukenut viime aikoina yllättävän syvällisiä kirjoituksia tuntemattomilta, jotka puhuvat yllättävästi yhteisestä, tajunnan räjäyttävästä ”yhteyden” tunteesta, jossa ihmiset kokevat jotain syvää yhteenkuuluvuutta ja ilon tunnetta toisiinsa. Hämmästyttävää on, kuinka syvällisesti siitä puhutaan, eikä se ole mitenkään pinnallista vaan ihka aitoa luonnollisuutta ja aitoutta. Tosi hämmentävää ja erittäin inhimillistä.

Niin. Inhimillisyys...

• Anonyymi00023

Tanssi on yksi tapa tehostaa ilmaisuaan toiselle, aivan kuten vielä läheisempiä tapoja ovat koskettelu, suudelmat tai rakastelu. Myöskin pelkkä ihmisen olemassaolo on läsnäoloa, joka on niin tärkeätä varsinkin rakkaudessa mutta myös kaikessa tunteiden ilmaisussa, se on se vaikuttavuuden ydin, läsnäolo. Vaikka on aina lahja antaa itsestään toisille ihmisille, sitä aina toivoo että saa takaisin jotain kaunista ja rakastettavaa, tunnetta, juuri minulle, juuri sinulle, jossa läsnäolo ja yhteys on niin tiivistä ja aitoa että tekee mieli itkeä ja nauraa, päästää irti kaikista tunteiden kahleista.

• Anonyymi00024

Mikä rakkaus? En ole ollut edes ihaatunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Koen miehet avuttomiksi ja siksi haluavat naisen passaavan heitä, joten en todellakaan halua enää suhdetta yhdenkään miehen kanssa koskaan! Pelkkä ystävyysuhde ikäiseni miehen kanssa on vain mahdollista!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin. Inhimillisyys...

Minulta on häirikö n turha odottaa inhimillisiä tunteita! Olet samanlainen nössö, kuin lasteni isäkin oli! Ällöttää kaikki sen tyyppiset ihmiset!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minulta on häirikö n turha odottaa inhimillisiä tunteita! Olet samanlainen nössö, kuin lasteni isäkin oli! Ällöttää kaikki sen tyyppiset ihmiset!

Saatko jotain kiksejä henkilökohtaisesta, tuntemattoman haukkumisesta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mikä rakkaus? En ole ollut edes ihaatunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Koen miehet avuttomiksi ja siksi haluavat naisen passaavan heitä, joten en todellakaan halua enää suhdetta yhdenkään miehen kanssa koskaan! Pelkkä ystävyysuhde ikäiseni miehen kanssa on vain mahdollista!

Taasko tämä matami täällä kertoo kaikille samaa juttua?!? Kyllä jo uskotaan ja tiedetään että et halua miehiä kuin ystäväksi. Vaihda levyä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No mutta ne gubbe vasta vanhoja juttuja onkin

• Anonyymi00039
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Saatko jotain kiksejä henkilökohtaisesta, tuntemattoman haukkumisesta.

Millä tavalla tämä mainitsemasi tuntemattoman henkilökohtainen haukkuminen sitten tässä guben kommentissa ömm, illustroituisi? Kuuntelee hemmo ittees. Naiselta sivusta

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No mutta ne gubbe vasta vanhoja juttuja onkin

Niinpä, kytännyt kymmenen vuoden ajan itseään paljon vanhempaa naista! Ja ilmeisesti hänellä on ollut useampia ns. avustajia, koska on osannut tulla moniin eri paikkoihin, missä vanhempi henkilö on liikkunut!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Taasko tämä matami täällä kertoo kaikille samaa juttua?!? Kyllä jo uskotaan ja tiedetään että et halua miehiä kuin ystäväksi. Vaihda levyä.

Kandidaateille avautuu pari paikkaa vuasittai. Ei ole näin, mutta krooh

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Millä tavalla tämä mainitsemasi tuntemattoman henkilökohtainen haukkuminen sitten tässä guben kommentissa ömm, illustroituisi? Kuuntelee hemmo ittees. Naiselta sivusta

This odd one just won’t repent with this page

• Anonyymi00017

Millä kirjaimella nimi alkaa ja mihin päättyy?

• Anonyymi00020

Liian paljastava

• Anonyymi00056

Mxxxxa

• Anonyymi00018

En tee sillä tiedolla mitään, koska minulla ei ole tunteita ketään kohtaan!

• Anonyymi00029

No mene sitten pois täältä ikävä-palstalta!

• Anonyymi00031

Hiivatti..

• Anonyymi00043

So what is your bubble?

• Anonyymi00033

Sä oot varmaa kans totally jotakin

• Anonyymi00045

Awesome?

• Anonyymi00037
    • Anonyymi00046

Miten saisi aikaan itseensä kohdistuvan pakkomielteen. Selkeys on aina päihdyttävä huume. En kyseenalaista logiikkaasi sillä jossain syvällä sisimmässäni kyse ei ole ollenkaan minusta.

• Anonyymi00047

Näinhän se näissä hullaantumistapahtumissa pakkaa olemaan. Aina on kysymys hänestä, joka menee sekaisin. Päivän selvää jo minulle. Olen kokenut tilanteen molemmin puolin.

• Anonyymi00048

Olet oikeassa. Kyse ei ole sinusta.

• Anonyymi00050

juuuh JA varmaan justihin meikäläiselle

• Anonyymi00051

Samoin sä mun ihana M nainen

• Anonyymi00061

MIINA?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00061 kirjoitti:

MIINA?

Äkkijyrkkä?

• Anonyymi00054
    • Anonyymi00055

voe merrrrja

• Anonyymi00057

Kuka kenen mua ei sydämmet kiinnosta sillä ole muuta virkaa kun pitää verenkierto kehossa yllä ongelma terveen itsetunnon puute tähään ikään en ole yhtäkään naista kohdannu jolla moinen olisi tyttäreni on minulle tyttäreni ei nainen kuinka vanhempi lapsensa mielessään mieltää mistä johtuu ns sairaat fantasiat vanhemmalla lastaan kohtaan lapsella taas pitää opettaa mikä on isestiä ja mikä ei joitain ongelmia saattaa olla ja paljonkin jos edes vanhempi ei tiedä (mikä on sallittua ja mikä ei) toteutettuna fantasioilleen harvoin kukaan minkään mahtaa fantasia ei ole rangaistava teko muuten ei olisi ketään tuomitsemassa edes kaikki istuisivat jo vankilassa mutta sitähän ihmiset tekee muutenkin elävät oman elämänsä vankilaa kuinka niin ei ole paikkaa jossa saisi olla omaitsensä kotona on joku joka pakottaa töissä pomo vähintään pakottaa palkanmaksun edellytys kun on työnteko eikä lorviminen

• Anonyymi00059

Kuten eräs nainen myös minun.

On vieläkin vaikea tajuta hänen olevan todellinen. Miten kukaan voi olla niin monin tavoin sopivan tuntuinen?

• Anonyymi00060

Ei kannata tuhlata aikaa, poimi talteen.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Miten varattu poimitaan talteen?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Näin pitäisi tehdä. Mahtaakohan olla vain enää poimittavissa? -edellinen

• Anonyymi00063

Autothan olleet parhaita Suomessa... kalleimmasta päästä. Myyjät vauraita ei pennin venyttäjiä. Siihen tottunut.....

• Anonyymi00064

Empä usko! Se, että haluaa yhden kerran elämässään normaalintuntuisen seurustelusuhteen taikka edes ystävän jonka kanssa tehdä asioita, niin... Pitääkö siitä vääntää kaikkien päät solmuun? Välillä tuntuu siltä, että jollain sattuu..

• Anonyymi00066

"Välillä tuntuu siltä, että jollain sattuu.."
        Sattuu mitä?

• Anonyymi00068

Etukirjaimien tarkastelun aika?

• Anonyymi00069

Etukirjaimen arvelut alkavat...

• Anonyymi00070

Montako J -kirjainta?

• Anonyymi00071

A-kirjaimen paikka nimessä...

• Anonyymi00074

Paikka 6

• Anonyymi00078
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Paikka 6

Hänen sukunimessä? 😍

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Hänen sukunimessä? 😍

Aaltonen?

• Anonyymi00072

Voi voi miten sä si täällä voit kirjotella pitäs elämän päättyä siihen kun sydän rinnasta poistetaan ei vaikuta muuhun kun verenkiertoon kehossa baikka kuinka muuta halutaan kuvitella pisto rinnassa johtuu/johtunee tunteista ne saa veren kiehahtamaan kun suuttuu löytyy enemmän voimaa kuin uskoiskaan

• Anonyymi00076

Jos noin olisi tapahtunut niin sellaisesta olisi aika kiva tietää. Aika tärkeääkin olisi saada tietää.

• Anonyymi00077

olen pelkkä rääväperäinen hirmulisko

• Anonyymi00082

Muita kirjaimia?

• Anonyymi00084

sua rakastan mun paras ystävä🎶

• Anonyymi00085

merkurius sekä tuttu maa

• Anonyymi00086

blues jazz uuh

• Anonyymi00087

Tämä loppuu nyt tähän.

• Anonyymi00088

Miksi loppuu? ☹️

• Anonyymi00089

Kuinka pitkälle olet valmis menemään saadaksesi sen takaisin.

• Anonyymi00090

Olen jostain syystä hyvä viemään sydämiä mutta se ei vielä pelkästään tee sinusta oikeaa. Että alkaisin tuntea itseni onnekkaaksi, putoamaan esteettä Läpi selkeään tilaan. Ettei vain ole kiitollisuutta siitä että tunnet taas elävästi. Rakastuneena olemisen voi sekoittaa myös epätoivoon.

• Anonyymi00091

Omasta emotionaalisesta epätäydellisyydestäni käsin tuollainen selvyys ei ihan heti valkene. Tietää todella rakastavansa vasta tultuaan satutetuksi ja antaessaan anteeksi, tultuaan petetyksi ja jäätyään, tultuaan jätetyksi saamatta mielestään.

• Anonyymi00092

enpä usko, kun ajattelukyky ja kirjoittelukin sujuu noinkin hyvin, jotain muuta on pielessä 🙃

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1220
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      5
      1139
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      703
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      682
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      658
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe