Aivan totaalisesti..
Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti
82
3463
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro hälle irl!
- Anonyymi00006
Työn alla..
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työn alla..
Toivottavasti miehen alla... :Q
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toivottavasti miehen alla... :Q
Vaihtelee...
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaihtelee...
Toki. Kunhan tuntuu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toki. Kunhan tuntuu.
Tuntuu ytimessä
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työn alla..
Milloin valmista?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Milloin valmista?
Heti kun pysähtyy ja katsoo silmiini..
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Heti kun pysähtyy ja katsoo silmiini..
Näette siis säännöllisesti?
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näette siis säännöllisesti?
Ikävä kyllä ei. Satunnaisen epäsäännöllisesti..
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ikävä kyllä ei. Satunnaisen epäsäännöllisesti..
Näettekö töissä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näettekö töissä?
Näemme kohdatessa.
https://m.youtube.com/watch?v=U7OMRrsOsjc - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Näemme kohdatessa.
https://m.youtube.com/watch?v=U7OMRrsOsjcKaipaan t.
- Anonyymi00044
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näettekö töissä?
Sielläkin
- Anonyymi00002
Mies vei minun ❤️
- Anonyymi00003
Minä en vie sydäntä. Minä toivon että se annetaan ja minulla on omakin sydän annettavana.
- Anonyymi00014
Näin se kuuluisi mennä
- Anonyymi00004
Niin säkin mun ❤️
- Anonyymi00005
Niin mies Todella teki niin ❤️ enkä ole saanut sitä vieläkään takas. Kaipaus vain pysyy.
- Anonyymi00009
Samoin sä mun ihana❤️🥹
- Anonyymi00010
Rakkaus on ihmeellistä, vaikka sen osuma sekoittaa pään ja selkeyttää sydämen.
https://www.youtube.com/watch?v=uIw6A4vomFc&list=RD3wFZCJZG4T8&index=23
En tiennyt mitä odottaa,
kun katseesi kohtasin.
Kuin seinään oisin törmännyt,
niin lujaa rakastuin.
Se oli osuma päähän,
kaikki vanha katosi.
Nyt maailma tanssii kanssasi,
sydän sinut valitsi.- Anonyymi00011
Ei näitä uskalla omia. On kuitenkin sen verran vahva tunne että ei tee haittaakaan jos tämänkin tänne luettavaksi jakaa, kävi miten kävi.
- Anonyymi00015
Olen tosiaan lukenut viime aikoina yllättävän syvällisiä kirjoituksia tuntemattomilta, jotka puhuvat yllättävästi yhteisestä, tajunnan räjäyttävästä ”yhteyden” tunteesta, jossa ihmiset kokevat jotain syvää yhteenkuuluvuutta ja ilon tunnetta toisiinsa. Hämmästyttävää on, kuinka syvällisesti siitä puhutaan, eikä se ole mitenkään pinnallista vaan ihka aitoa luonnollisuutta ja aitoutta. Tosi hämmentävää ja erittäin inhimillistä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen tosiaan lukenut viime aikoina yllättävän syvällisiä kirjoituksia tuntemattomilta, jotka puhuvat yllättävästi yhteisestä, tajunnan räjäyttävästä ”yhteyden” tunteesta, jossa ihmiset kokevat jotain syvää yhteenkuuluvuutta ja ilon tunnetta toisiinsa. Hämmästyttävää on, kuinka syvällisesti siitä puhutaan, eikä se ole mitenkään pinnallista vaan ihka aitoa luonnollisuutta ja aitoutta. Tosi hämmentävää ja erittäin inhimillistä.
Niin. Inhimillisyys...
- Anonyymi00023
Tanssi on yksi tapa tehostaa ilmaisuaan toiselle, aivan kuten vielä läheisempiä tapoja ovat koskettelu, suudelmat tai rakastelu. Myöskin pelkkä ihmisen olemassaolo on läsnäoloa, joka on niin tärkeätä varsinkin rakkaudessa mutta myös kaikessa tunteiden ilmaisussa, se on se vaikuttavuuden ydin, läsnäolo. Vaikka on aina lahja antaa itsestään toisille ihmisille, sitä aina toivoo että saa takaisin jotain kaunista ja rakastettavaa, tunnetta, juuri minulle, juuri sinulle, jossa läsnäolo ja yhteys on niin tiivistä ja aitoa että tekee mieli itkeä ja nauraa, päästää irti kaikista tunteiden kahleista.
- Anonyymi00024
Mikä rakkaus? En ole ollut edes ihaatunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Koen miehet avuttomiksi ja siksi haluavat naisen passaavan heitä, joten en todellakaan halua enää suhdetta yhdenkään miehen kanssa koskaan! Pelkkä ystävyysuhde ikäiseni miehen kanssa on vain mahdollista!
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin. Inhimillisyys...
Minulta on häirikö n turha odottaa inhimillisiä tunteita! Olet samanlainen nössö, kuin lasteni isäkin oli! Ällöttää kaikki sen tyyppiset ihmiset!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minulta on häirikö n turha odottaa inhimillisiä tunteita! Olet samanlainen nössö, kuin lasteni isäkin oli! Ällöttää kaikki sen tyyppiset ihmiset!
Saatko jotain kiksejä henkilökohtaisesta, tuntemattoman haukkumisesta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä rakkaus? En ole ollut edes ihaatunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Koen miehet avuttomiksi ja siksi haluavat naisen passaavan heitä, joten en todellakaan halua enää suhdetta yhdenkään miehen kanssa koskaan! Pelkkä ystävyysuhde ikäiseni miehen kanssa on vain mahdollista!
Taasko tämä matami täällä kertoo kaikille samaa juttua?!? Kyllä jo uskotaan ja tiedetään että et halua miehiä kuin ystäväksi. Vaihda levyä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
No mutta ne gubbe vasta vanhoja juttuja onkin
- Anonyymi00039
Anonyymi00027 kirjoitti:
Saatko jotain kiksejä henkilökohtaisesta, tuntemattoman haukkumisesta.
Millä tavalla tämä mainitsemasi tuntemattoman henkilökohtainen haukkuminen sitten tässä guben kommentissa ömm, illustroituisi? Kuuntelee hemmo ittees. Naiselta sivusta
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
No mutta ne gubbe vasta vanhoja juttuja onkin
Niinpä, kytännyt kymmenen vuoden ajan itseään paljon vanhempaa naista! Ja ilmeisesti hänellä on ollut useampia ns. avustajia, koska on osannut tulla moniin eri paikkoihin, missä vanhempi henkilö on liikkunut!
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Taasko tämä matami täällä kertoo kaikille samaa juttua?!? Kyllä jo uskotaan ja tiedetään että et halua miehiä kuin ystäväksi. Vaihda levyä.
Kandidaateille avautuu pari paikkaa vuasittai. Ei ole näin, mutta krooh
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Millä tavalla tämä mainitsemasi tuntemattoman henkilökohtainen haukkuminen sitten tässä guben kommentissa ömm, illustroituisi? Kuuntelee hemmo ittees. Naiselta sivusta
This odd one just won’t repent with this page
- Anonyymi00017
Millä kirjaimella nimi alkaa ja mihin päättyy?
- Anonyymi00020
Liian paljastava
- Anonyymi00056
Mxxxxa
- Anonyymi00018
En tee sillä tiedolla mitään, koska minulla ei ole tunteita ketään kohtaan!
- Anonyymi00029
No mene sitten pois täältä ikävä-palstalta!
- Anonyymi00031
Hiivatti..
- Anonyymi00043
So what is your bubble?
- Anonyymi00033
Sä oot varmaa kans totally jotakin
- Anonyymi00045
Awesome?
- Anonyymi00037
Sulle maistuu kala, sillikuurilla kuukaudet. Miten mirri....
Jaxuhali
https://m.youtube.com/watch?v=P8CzCT9dINs&list=RDP8CzCT9dINs&start_radio=1&pp=ygUcZGltbXUgYm9yZ2lyIG1vdXJuaW5nIHBhbGFjZaAHAQ== - Anonyymi00046
Miten saisi aikaan itseensä kohdistuvan pakkomielteen. Selkeys on aina päihdyttävä huume. En kyseenalaista logiikkaasi sillä jossain syvällä sisimmässäni kyse ei ole ollenkaan minusta.
- Anonyymi00047
Näinhän se näissä hullaantumistapahtumissa pakkaa olemaan. Aina on kysymys hänestä, joka menee sekaisin. Päivän selvää jo minulle. Olen kokenut tilanteen molemmin puolin.
- Anonyymi00048
Olet oikeassa. Kyse ei ole sinusta.
- Anonyymi00050
juuuh JA varmaan justihin meikäläiselle
- Anonyymi00051
Samoin sä mun ihana M nainen
- Anonyymi00061
MIINA?
- Anonyymi00080
Anonyymi00061 kirjoitti:
MIINA?
Äkkijyrkkä?
- Anonyymi00054
https://youtu.be/_tRIFn3bl3Y?si=B8lsUtl9PuCe16Na niin ne asiat joskus muuttuu vaan
- Anonyymi00055
voe merrrrja
- Anonyymi00057
Kuka kenen mua ei sydämmet kiinnosta sillä ole muuta virkaa kun pitää verenkierto kehossa yllä ongelma terveen itsetunnon puute tähään ikään en ole yhtäkään naista kohdannu jolla moinen olisi tyttäreni on minulle tyttäreni ei nainen kuinka vanhempi lapsensa mielessään mieltää mistä johtuu ns sairaat fantasiat vanhemmalla lastaan kohtaan lapsella taas pitää opettaa mikä on isestiä ja mikä ei joitain ongelmia saattaa olla ja paljonkin jos edes vanhempi ei tiedä (mikä on sallittua ja mikä ei) toteutettuna fantasioilleen harvoin kukaan minkään mahtaa fantasia ei ole rangaistava teko muuten ei olisi ketään tuomitsemassa edes kaikki istuisivat jo vankilassa mutta sitähän ihmiset tekee muutenkin elävät oman elämänsä vankilaa kuinka niin ei ole paikkaa jossa saisi olla omaitsensä kotona on joku joka pakottaa töissä pomo vähintään pakottaa palkanmaksun edellytys kun on työnteko eikä lorviminen
- Anonyymi00059
Kuten eräs nainen myös minun.
On vieläkin vaikea tajuta hänen olevan todellinen. Miten kukaan voi olla niin monin tavoin sopivan tuntuinen?- Anonyymi00060
Ei kannata tuhlata aikaa, poimi talteen.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miten varattu poimitaan talteen?
- Anonyymi00067
Anonyymi00060 kirjoitti:
Näin pitäisi tehdä. Mahtaakohan olla vain enää poimittavissa? -edellinen
- Anonyymi00063
Autothan olleet parhaita Suomessa... kalleimmasta päästä. Myyjät vauraita ei pennin venyttäjiä. Siihen tottunut.....
- Anonyymi00064
Empä usko! Se, että haluaa yhden kerran elämässään normaalintuntuisen seurustelusuhteen taikka edes ystävän jonka kanssa tehdä asioita, niin... Pitääkö siitä vääntää kaikkien päät solmuun? Välillä tuntuu siltä, että jollain sattuu..
- Anonyymi00066
"Välillä tuntuu siltä, että jollain sattuu.."
Sattuu mitä?
- Anonyymi00068
Etukirjaimien tarkastelun aika?
- Anonyymi00069
Etukirjaimen arvelut alkavat...
- Anonyymi00070
Montako J -kirjainta?
- Anonyymi00071
A-kirjaimen paikka nimessä...
- Anonyymi00074
Paikka 6
- Anonyymi00078
Anonyymi00074 kirjoitti:
Paikka 6
Hänen sukunimessä? 😍
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Hänen sukunimessä? 😍
Aaltonen?
- Anonyymi00072
Voi voi miten sä si täällä voit kirjotella pitäs elämän päättyä siihen kun sydän rinnasta poistetaan ei vaikuta muuhun kun verenkiertoon kehossa baikka kuinka muuta halutaan kuvitella pisto rinnassa johtuu/johtunee tunteista ne saa veren kiehahtamaan kun suuttuu löytyy enemmän voimaa kuin uskoiskaan
- Anonyymi00076
Jos noin olisi tapahtunut niin sellaisesta olisi aika kiva tietää. Aika tärkeääkin olisi saada tietää.
- Anonyymi00077
olen pelkkä rääväperäinen hirmulisko
- Anonyymi00082
Muita kirjaimia?
- Anonyymi00083
Kyllä mä sun hymystä huomasin....
https://m.youtube.com/watch?v=yCeoHmV6AeM&list=RDyCeoHmV6AeM&start_radio=1&pp=ygUOVmlpa2F0ZSBrZXJyYW6gBwE= - Anonyymi00084
sua rakastan mun paras ystävä🎶
- Anonyymi00085
merkurius sekä tuttu maa
- Anonyymi00086
blues jazz uuh
- Anonyymi00087
Tämä loppuu nyt tähän.
- Anonyymi00088
Miksi loppuu? ☹️
- Anonyymi00089
Kuinka pitkälle olet valmis menemään saadaksesi sen takaisin.
- Anonyymi00090
Olen jostain syystä hyvä viemään sydämiä mutta se ei vielä pelkästään tee sinusta oikeaa. Että alkaisin tuntea itseni onnekkaaksi, putoamaan esteettä Läpi selkeään tilaan. Ettei vain ole kiitollisuutta siitä että tunnet taas elävästi. Rakastuneena olemisen voi sekoittaa myös epätoivoon.
- Anonyymi00091
Omasta emotionaalisesta epätäydellisyydestäni käsin tuollainen selvyys ei ihan heti valkene. Tietää todella rakastavansa vasta tultuaan satutetuksi ja antaessaan anteeksi, tultuaan petetyksi ja jäätyään, tultuaan jätetyksi saamatta mielestään.
- Anonyymi00092
enpä usko, kun ajattelukyky ja kirjoittelukin sujuu noinkin hyvin, jotain muuta on pielessä 🙃
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761220EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44703
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26658- 30656