Mää väitän, että rakkaus on paras tunne maailmassa. Change my mind!
Muuttakaa mun mieli!
31
180
Vastaukset
- Anonyymi
No kun se on!
- Anonyymi
Tule takaisin noin kolmen kuukauden päästä (tämä on keskiarvoinen heitto) ja vihaat koko rakkautta, koska huumaava ihastuksen tunne paloi loppuun. Mahdollisesti syytät asiasta suhteen toista osapuolta ja vihaat häntäkin. Turhaa syytät kun kyseessä on aivokemiallinen ansa, ja ette työstäneet sitä suhdetta tarpeeksi, koska luotitte kemiallisen reaktion kestävän ikuisesti.
- Anonyymi
We will see
- Anonyymi
Nyt on asiaa
- Anonyymi
Kuukaus jo melkee menny 2 to go
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukaus jo melkee menny 2 to go
Huom. Se on edelleen keskiarvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom. Se on edelleen keskiarvo.
Tavote ylittää se
- Anonyymi
kosto
- Anonyymi
Miten tähä kosto liittyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tähä kosto liittyy
Että sulle kostetaan siun aiemmat teot mitä teut rakastuneille ja sun rakkaus vesitetään kostoksi menneistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sulle kostetaan siun aiemmat teot mitä teut rakastuneille ja sun rakkaus vesitetään kostoksi menneistä.
Ahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa
Joo. Notta kannattaa pitää varansa, että ei tule ripuli housuun kesken koulupäivän
- Anonyymi
Venaa kun oot päälle 20 niin huomaat että se on petollisin tunne mitä tuut ikinä kohtaamaan. Tulet turtumaan. Ei muuta
- Anonyymi
Se on petollisin jos ei osaa tiedostaa etukäteen ja ei työstä muita vahvuuksia esim. seurustelusuhteessa. Ihastusta, tottumista tai riippuvaisuutta helposti erehdytään luulemaan rakkaudeksi. Rakkaus voi sisältää noita asioita, mutta ei ole pelkästään yhtä näistä tunteista/tarpeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on petollisin jos ei osaa tiedostaa etukäteen ja ei työstä muita vahvuuksia esim. seurustelusuhteessa. Ihastusta, tottumista tai riippuvaisuutta helposti erehdytään luulemaan rakkaudeksi. Rakkaus voi sisältää noita asioita, mutta ei ole pelkästään yhtä näistä tunteista/tarpeista.
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
Kuka kostaa ja kenelle????
- Anonyymi
Rakkaus on maailman perhain ja ihanin tunne😍
- Anonyymi
Parhain
- Anonyymi
Järkipuhetta!
- Anonyymi
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen 🎶
- Anonyymi
Kirkas niin kuin hanki helmikuisten aamujen🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkas niin kuin hanki helmikuisten aamujen🎶
Mikäs musiikkipalsta tästä ny tuli? Eipä kummemmin liity otsikkoon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs musiikkipalsta tästä ny tuli? Eipä kummemmin liity otsikkoon!!
... Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois! 🎶 :D
Ei koskaan kysy saapuessaan lupaa katkeruus... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois! 🎶 :D
Ei koskaan kysy saapuessaan lupaa katkeruus...Klassikko
Oletko kokeillut heroiinia?
- Anonyymi
No mutta täähän se oliski :D
- Anonyymi
Rakkaus on... Mitä se on? En oikein tiedä itsekään!
- Anonyymi
Mikäs on tilanne nykyään?
- Anonyymi
Loistava, kiitos kysymästä <3
- Anonyymi
ny on tainnu hyytyä ku ei oo enää tultu hehkuttaa :))
- Anonyymi
Ei tainnut ylittää sitä keskiarvoa. :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483