Miettikää, mikä siinä ihmisessä oli se asia, johon

Anonyymi

ensin tykästyit? Oliko hän niin hyvä ihminen? Kaunis tai komea, ulkonäkö? Karisma? Raha ja omaisuus? Seksuaalisuus? Erilaisuus muihin ihmisiin verrattuna? Kun en parempaakaan saa ts. käytännöllisyys?

118

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmät ja ääni.. ihan mielettömät.

• Anonyymi

Pirpana!

• Anonyymi kirjoitti:

Pirpana!

No...?

• Anonyymi

Komea. Ulkonäkö. Silmät. Jokin yhteys meidän välillä ja vetovoima. Niihin ihastuin miehessä.

• Anonyymi

En osaa tuohon vastata. En tiedä mikä hänessä on. Jokin roihahti minussa yllättäen ja sen jälkeen kaikki mitä hänessä olen nähnyt on ihaninta mitä tiedän. Vastaan yhdellä sanalla: hän.

• Anonyymi

Vaaleat hiukset, isot rinnat ja laiha

• Anonyymi

Jos se on noin vähästä kiinni, niin suomi on täynnä sulle sopivia naisia. Mene tinderiin ja ota joku sieltä.

• Anonyymi

Kiinnitin häneen jo huomiota jo kolmisen vuotta sitten, mutta en vielä ihastunut. Hän hiipi pikku hiljaa yhä enemmän ja enemmän ajatuksiani, ja mitä useammin katsoin hänen ruskeisiin silmiin, sitä enemmän halusin niihin katsoa. Lisäksi se, että hän kohteli kaikkia saman arvoisina, vaikka kohteliaisuus palveluammatteihin liittyykin, ei hän koskaan sanonut mitään ärtyneenä, vaikka kiireessä joku toinen saattaisi tuskastua. Tää nainen on aina ollut heikkona ruskeisiin silmiin, enkä niitä voi edelleenkään vastustaa. Menneen vuosikymmenen aikana minkä yksin olen ollut vailla treffejä tai mitään vipinää, olen vuosien aikana muuttunut samaksi araksi hiirulaiseksi mitä viimeksi olin teininä. Vaikka haluaisin häneen tutustua, en uskalla ottaa yhteyttä, enkä ole siinä fyysisessä kunnossa että mulla ei hyvin todennäköisesti ole mihinkään voimia tällä hetkellä. Mutta. Sä olet C. vaikeasti unohdettava. LT

• Anonyymi

Tähän kerron, että olen huomannut olevani heikkona vaaleahiuksisiin sinisilmäisiin naisiin aina, on mulla olet brunea ja punapäätä ja vaikka mitä mutta nyt on valjennut kela, että valtaosa mun naisista on ollut vaaleita sini- tai harmaasilmäisiä. Mun sydän on nyt eräällä sinisilmäisellä. <3
        -ihan sivusta

• Anonyymi

Ulkonäkö ihan ensin, huulet, mysteerisyys, iso penis, lisää mysteerisyyttä, hellyys, huolehtivaisuus, oman elämänsä herruus, herkkyys, parta, tatuoinnit.... 😵

• Anonyymi

Sama täällä, plus että on kalju. Et kai sää samaa vikittele ku mää 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tuu minun apajille 💪🏻😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tuu minun apajille 💪🏻😅

Voi kuule ku mä oon jo "niillä apajilla" ja hyvää teki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule ku mä oon jo "niillä apajilla" ja hyvää teki

Luuletko että alan skitsoilemaan tuollaisesta, harjoitusta enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmalla puolen rintakehällä komee tatuointi, sitä on kiva silitellä 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Njäh. Käsissä, jaloissa, selässä, rintakehässä 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo, ja minun nimi on tuleva penikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä nimisen kaljupään perässä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo, ja minun nimi on tuleva penikseen.

Tuo on jo riskialtista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on jo riskialtista.

On. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Njäh. Käsissä, jaloissa, selässä, rintakehässä 😍

Sepäs sattui 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä nimisen kaljupään perässä olet?

T-miehen 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. 😊

Sillä pitääkin olla iso muna että kaikki daamien nimet siihen mahtuu 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. 😊

Ei kai tuollaiseen paikkaan edes tehdä tatuointeja. En itselleni ottaisi yhtäkään. Hyväkroppaisella miehellä tatuointi voi olla ihan kiva, jos taidolla tehty. Tatuoinnit ei käy naisille eikä kaikille miehillekään. Tatuoinneissa on myös eroja. En suosittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun koko nimi riittää! 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-miehen 😍

T:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolle linjalle ei lähdetä 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepäs sattui 😉

No kappas vaan 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hyvä®️.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hyvä®️.

Ei hän muita haluaisi jos minä olisin kuvioissa, saatikka että riittäisi edes mehuja siihen 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän muita haluaisi jos minä olisin kuvioissa, saatikka että riittäisi edes mehuja siihen 😅

Juu, kuvitelmat on paljon kivempia ku se todellisuus. Viriili mies hoitaa muutamankin eukon yhtäaikaa. Ja niinhän niillä onkin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-miehen 😍

Sillä on perhe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on perhe!

Ei ole mikään T mies kyseessä, tuo oli joku sivusta huutelija minun kommenttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kuvitelmat on paljon kivempia ku se todellisuus. Viriili mies hoitaa muutamankin eukon yhtäaikaa. Ja niinhän niillä onkin 😉

Puhu vaan omasta puolestasi 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on perhe!

Minkä nimisellä T:llä on perhe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on perhe!

Ei ole, asuu yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö kehuskella omaa pippeliäsi?

• Anonyymi

Naisessa ensinnäkin kauneus. Miten voi luojan luoma olla noin...avoimuus, pystyy jutteleen mulle...katse on kuin enkelillä...yhteenkuuluvuus! Sen laitoin heti merkille. Olisitpa minun nainen. Voi hitto vie. En ymmärrä kaikkea hänessä vieläkään...

• Anonyymi

Ihanat siniset silmät oli varmaan ne ihan ensimmäiset, mutta en mä siinä kohtaa vielä ihastunu. Ystävällisyys, kärsivällisyys ja fiksut jutut, niihin aloin ihastua joka päivä enemmän.

• Anonyymi

Ja täällä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä olet?

Niin olen. Kaikki ei ole aina soveliasta 😢

• Anonyymi

Mies miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies miehelle?

nainen miehelle, sori

• Anonyymi

Katseeseen, hymyyn, koko olemukseen.

• Anonyymi

Mikä siinä on niin ihmeellistä?
      Naiset etsii lapsilleen terveennäköistä ihmistä.
      Ja miehet etsii naista, joka saa jöpöttämään.
      Suvunjatkamishommia.

• Anonyymi

Olipas typerä kommentti. Naisesta tehtiin taas epäseksuaalinen olento ja miehestä panokone. Ehkä naiset etsii jotain joka panettaa kunnolla ja miehet tervettä äitiä lapsilleen. Mielenterveydeltään terve on hyvä saalis nykypäivänä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas typerä kommentti. Naisesta tehtiin taas epäseksuaalinen olento ja miehestä panokone. Ehkä naiset etsii jotain joka panettaa kunnolla ja miehet tervettä äitiä lapsilleen. Mielenterveydeltään terve on hyvä saalis nykypäivänä,

No näinhän se on 😉

• Anonyymi

Miehellä kauniit silmät.

• Anonyymi

Kerro nainen kuka😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro nainen kuka😏

En kerro 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro 🤗

Älä vaan kerro 😏

• Anonyymi

Oiskin kauriin silmät. Sellaiset on todella kauniit eikä niitä oikein suomalaisilla usein näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskin kauriin silmät. Sellaiset on todella kauniit eikä niitä oikein suomalaisilla usein näe.

Mustat? Apinan tai draculan? https://fi.wikipedia.org/wiki/Metsäkauris#/media/Tiedosto:Capreolus_capreolus_male_p.jpg

• Anonyymi

Ensi näkemältä oli hiton komea. Mutta esteiden vuoksi en uskaltanut edes ajatella. Kävi klassisesti kuitenkin ja ollaan parisuhteessa.

• Anonyymi

Sen vain tietää kun oikean kohtaa. Tuo kuva kahden vuoden aikana on vahvistunut entisestään. Hänen älykkyytensä ja arvomaailmassa. Olemme toistemme täydentävät vastakappaleet. Palapelin palat jotka sopivat yhteen. Mies vie joka kerta minut pelkällä olemuksella kuvitelmiin joita en voi puhua.

• Anonyymi

Jatka kuvitteellisessa maailmassa, se on se kaikkein mukavin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka kuvitteellisessa maailmassa, se on se kaikkein mukavin 🤭

Samat sanat provohaukka sulle ja tsemppiä elämään, sitä tarvitset ja alat näyttää jo todella huonolta kaikkien silmissä

• Anonyymi

Mies käytännöllinen, kivanäköinen, rauhallinen, reipas, luotettava.

• Anonyymi

kätevä

• Anonyymi

😗😗😗

• Anonyymi

reipas? hah

• Anonyymi

Nainen kaukainen viileä kylmähkö

• Anonyymi

Katse, olemus, hymy.. maailma pysähtyi.

• Anonyymi

Ei sitä oikein pysty sanoin kuvailemaan. Kemiaa. Olihan se seksikin hyvää, mutta ei ole se selitys. Maailman vaikein ihminen on hän. Haluaisin elää jo elämääni, enkä riutua. Eli ottaisi sitten, tai päästäisi vapaaksi. :(((((

• Anonyymi

Päätin, että typeryys loppuu kohdallani tähän. Kiitollinen olen siitä, että olen säilynyt hengissä! Hän tuskin edes ymmärtää tätä, mutta ei ansaitse minua, eikä ketään muutakaan hyväntahtoista ihmistä elämäänsä. Kiero paskiainen on.

• Anonyymi

Järki. Realismi. Vakaus.

• Anonyymi

Parannuksenteon vastakohtahan on tekemättömyys itserakkaana, rahanahneena, kerskailijana, ylpeänä, herjaajana, vanhemmilleen tottelemattomana, kiittämättömänä, epähurskaana, rakkaudettomana, epäsopuisana, panettelijana, hillittömänä, raakana, hyvän vihamiehenä, petturina, väkivaltaisena, pöyhkeänä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavana;
      heillä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

• Anonyymi

Hyvä kun muistutat. Tässä on paljon oikeita asioita. Meillä kaikilla on mahdollisuus kääntyä Hänen puoleensa.

• Anonyymi

Hyvä ihminen rento ja kiltti iloinen hauska komea luotettava. Erillainen kuin kukaan muu tuntemani mies sellainen mielikuva minulla hänestä oli.

• Anonyymi

Jos on vapaa, käy kiinni, kun kerran noin paljon hyviä ominaisuuksia. Luonnevikaisiin ei kannata sekaantua lainkaan, ne rikkoo naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on vapaa, käy kiinni, kun kerran noin paljon hyviä ominaisuuksia. Luonnevikaisiin ei kannata sekaantua lainkaan, ne rikkoo naisen.

Huom. Oli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä en saa kirjoittaa täällä mihin tykästyi jossain. Miksi minun pitäisi olla iskemässä johonkin kiinni. Jos olisin iskemässä kiinni niin tuskin täällä kirjoittaisin!

• Anonyymi

En Todellakaan ole! Mene nukkumaan harhoinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom. Oli!

Sitten psljastu se todellisuus. Peluri, naisia joka lähtöön, valehtelija ja pelkästään seksin perässä. Se nyt oli selvää että myös varattu 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom. Oli!

Miten niin oli? Onko hän poismennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten psljastu se todellisuus. Peluri, naisia joka lähtöön, valehtelija ja pelkästään seksin perässä. Se nyt oli selvää että myös varattu 😂

Ei en minä halua ajatella pahaa. Se teki hyvää muistella minkälaisena toisen näki oikeasti. Tulen muistamaan tuollaisena. Enkä sisimmässäni anna näiden viestien täällä hämätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin oli? Onko hän poismennyt?

Välillä koko mielikuva hänestä muuttui. Mutta ehkä se enemmän omaa kuvitelmaa kuin todellisuutta. Joku suojamekanismi.

• Anonyymi

Kyllä täällä on höperöä ja harhaista porukkaa

• Anonyymi

Kyllähän se mies on komea, ei voi kiistää :) ihastuin kuitenkin lopullisesti hänen ääneensä ja siihen kuinka fiksu ja mukava hän on. Hänen seurassa tuntuu hyvältä. Pelkään vaan että hän vain tyytyy minuun ja oikeasti haluaisi jonkun nuoremman ja tasokkaamman.

• Anonyymi

Mitä tuo tasokas tarkoittaa? Osaa toimia sujuvasti kansainvälisissä illan istujaisissa kun tarvitaan edustusvaimoa? Elegantti ja kaunis, sosiaalisesti kyvykäs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo tasokas tarkoittaa? Osaa toimia sujuvasti kansainvälisissä illan istujaisissa kun tarvitaan edustusvaimoa? Elegantti ja kaunis, sosiaalisesti kyvykäs?

No ehkä jonkun joka on paremmin koulutettu, tienaa enemmän ja on muutenkin ns. paremmassa ammatissa. Asuu paremmassa kämpässä paremmalla alueella.

• Anonyymi

Minä lumoudun aina ihmisen sisimmästä, jos se on minun arvojeni vastainen. Siinä ei merkkaa ulkonäkö yhtään mitään, ei edes sukupuoli, vaan se itse ihminen.

• Anonyymi

HUOM! EI ole arvojeni vastainen. :D Voi, mitä tämä rakkaus oikeen teettää! ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä ihmettelin ja luin monta kertaa että täh :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh hauska. Ei mikään muu merkkaa kunhan on arvojen vastainen :D

• Anonyymi

Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse ajattelen samoin. Minäkin lumoudun siitä ihmisen sisimmästä. Ulkoisilla seikoilla ei ole niin suurta merkitystä,vaan sillä minkälainen ihminen on sisimmältään.
        Heli

• Anonyymi

Miehessä kiinnostuin hänen luonteestaan. Siitä huumorintajusta.

• Anonyymi

Seksikäs

• Anonyymi

Emmää oikein tiiä. Meitsin mimmi oli vaan nauravainen ja aito. Sen seuras oli helppo olla.
      Siin vaan on jotain erilaista. Mää tiän et muut jätkät tiätää mitä mää meinaan. Sil on tietty tatsi meihi miehii. Se ei yritä tulla huomatuks eikä tajuu et mikä siin on niin ihmeellistä ja siin on osa sitä viehätysvoimaansa

• Anonyymi

Häkellyin, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Mun silmiin hän oli komein mies, kenet olen tavannut. Silmät erityisesti, huh huh. Lempeä katse. Hänessä on paljon hyviä puolia, ja on niitä huonoja puoliakin. Hänellä on miellyttävä ääni. Ajattelin häntä ensin platonisella tasolla mutta aika pian tuli tämä mieletön intohimo häntä kohtaan. Hän on seksuaalisten päiväunelmieni kohde. Ikävä kyllä vain haaveiden. Olisin halunnut hänestä aviomieheni. Hänellä on hauska murre.

• Anonyymi

Minkä maakunnan murretta puhuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä maakunnan murretta puhuu?

Lapin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapin

No se kyllä tosiaan on kivan kuuloista

• Anonyymi

Voi nainen, tarkoitatkos sie minua?

• Herkkyys, haavoittuvuus, ehkä jonkinlainen rikkoutuneisuus. Ja ne silmät ja huulet, se katse, pienet ilmeen muutokset, mielialan vivahteet jotka kasvoilta pystyi lukemaan jos halusi.

Paha sanoa, mutta tuohon suuntaan, kuitenkin hyvin vähän mitään sellaista, joka on kaikille näkyvillä.

• Anonyymi

Se on hassu. Kukaan muu ei ole sillä tavalla hassu.

• Anonyymi

Hassuus loppuu yleensä nopeesti kun esittää alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassuus loppuu yleensä nopeesti kun esittää alkuun.

Vaihtuuko se sohvalla möllöttämiseksi ja tiukka ote kaukosäätimestä? :)

• Anonyymi

Olisiko leikkisä ja kujeilevan oloinen hymy, jonka saatoin havaita totisen ilmeen takaa.
      Myös jokin tunne, joka saapui aina kutsumatta hetkiin, hänet kohdatessa.
      Hän on omanlainen, ja tuntuikin siltä.

• Anonyymi

Siihen ihmisen sisimpään ihastuin, tuntui että voisi ajatella monista asioista aika samalla lailla kuin itse. Ulkoinenki tietenki viehätti. Harmi, että oli siinä kuitenki jotain, joka pani miettimään, ihan toisenkin parasta. Nosti kuitenki pintaan sen tunteen, mikä tulee kun joku ihminen tuntuu läheiseltä, tunteen että itsestäki tulee parempi ihminen tuon toisen kanssa. Palautti uskon rakkauteen.

• Anonyymi

Silmiin, särmäkkyyteen, suloisuuteen sekä upea. Ajattelen tuttua naista..

• Anonyymi

Jokin iski ja lujaa

• Anonyymi

Naapuri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapuri?

Naapurissa asuu nainen, että ei nyt osunut 😂

• Anonyymi

Voimakas lataus kehkeytyy nopeasti siitä tuntee mistä on kysymys.

• Anonyymi

Ihan ensimmäisenä?

Hän hehkui tavalla jota en ollut ennen kokenut. Ja hehkuu vielä tänäkin päivänä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Persoonallisen näköinen, se kuuluisa kemia...

• Anonyymi

Millä tavalla persoonallisen näköinen?

• Anonyymi

Minä pidin häntä ensi vaan hyvänä tyyppinä. Sitten ihastuin. Sitä on vaikea selittää. Meidän välillä on vahva vetovoima. Ensimmäinen asia, johon tykästyin oli jotenkin oudosti hän. Tajusin yht'äkkiä hänet kokonaisena, juuri sellaisena ihanana, mikä hän on.

• Ajatusten juoksu.

• Anonyymi

Mielikuvitusta koko...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusta koko...

No kyllä, tuokin rekattu hahmo on provo kuten lährs kaikki täällä...

• Anonyymi

Oli sopivalla tavalla erikoinen. Ja myös hyvännäköinen mutta se oli ja meni. Jäljelle jäi vain henkinen paha olo.

• Anonyymi

Hän ihmisenä, eli kokonaisuus, puheäänestä lähtien. Kestänyt melko pitkään tämä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe