Sekaisinhan minä menen. Olen jo mennyt. Sun sielun kauneus ja kaikki, miten olet vallannut suurimman osan sydämeni lokeroita, ravisuttanut elämäni perustuksia. Mitä kaikkea tästä vielä seuraa, kun lähes kaikki on mullin mallin? Nainen, vähin, mitä voit tehdä on otsikossa.
Älä anna ristiriitaista signaalia
42
552
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs on ap;n omien signaalien laita?
- Anonyymi
Olen tehnyt voitavani. Toimettomana en ole ollut.
Ei se vaikuttaminen voi tapahtua vain yhteen suuntaan. Se vastakaiku, se vastakaiku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt voitavani. Toimettomana en ole ollut.
Ei se vaikuttaminen voi tapahtua vain yhteen suuntaan. Se vastakaiku, se vastakaiku.Meidän viimeisin kohtaaminen - koitko saavasi vastakaikua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän viimeisin kohtaaminen - koitko saavasi vastakaikua?
Omasta mielestäni kyllä. Mutta mitä seuraavalla kerralla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestäni kyllä. Mutta mitä seuraavalla kerralla?
Minullekin jäi hyvä fiilis. Tuosta jatketaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin jäi hyvä fiilis. Tuosta jatketaan?
Jatketaan vaan. Etenemme hitaasti, mutta varmoin askelin.
- Anonyymi
Milloin me on nähty? Tänäänkö?
- Anonyymi
Ei olle nähty pitkään aikaan.
- Anonyymi
Ei nähty tänään. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinnut ehkä nähdä tänäänkin.. ei ollut eilen olisiko ollut toissapäivänä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Tai minä näin sinusta vilauksen.
- Anonyymi
Samoin sinä komea mies. Olen aivan hukassa kanssasi, mutta tiedän haluavani sinut osaksi elämääni. Otetaan sitten vaikka pienin askelin ja tiedän mahdotonta sinua on saada viereeni.
- Anonyymi
Plääh. ei tule mitään tuolla asenteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plääh. ei tule mitään tuolla asenteella
Minä otan sinut omakseni :)
Siksi en saa viereeni :)
- Anonyymi
Samat sanat sanoisin eräälle miehelle...Teki tikusta asiaa ja sitten se ei muka ollut mitään sen kummempaa...
- Anonyymi
On se varmaan hankalaa mielikuvitus ystävään rakastuminen. Sorry vaan!!
- Anonyymi
Miten elämäsi perusteita on ravisteltu?
- Anonyymi
Ristiriitaiset signaalit tulee siitä, etten ole varma sinusta, ja tunteistasi. Anteeksi epävarmuuteni, mutta tunnepuolen asioissa olen herkkä, ja epävarma.
- Anonyymi
Niinhän meistä moni on.
- Anonyymi
Tämä. Sopii rakkaaseeni. Etkö kuuntele, mitä sanon? Etkö huomaa katseista, käytöksestä? Etkö usko, mitä sanon? Tarkoitan totta.
- Anonyymi
Anteeksi menin lukkoon taas tänään..
- Anonyymi
Pienet askeleet käy, kunhan et ota yhtä eteen ja kaksi taakse. Jos tämä tyyli jatkuu, niin etäännymme. Kai ymmärrät?
Tunnustuksena se, että viime ajat on tapahtunut edistystä. Mutta mitä se tarkoittaa?- Anonyymi
Näytä mulle selkeesti vihreää valoa..
- Anonyymi
Mitähän se nainen oikeen on tehnyt kun nuin sekaisin mennyt?
- Anonyymi
Ei tarvi tehdä mitään. Itsenään oleminen riittää.
Tota, no nuo ristiriitaiset viestit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota, no nuo ristiriitaiset viestit.Eipä kovin selkeitä viestejä omalta osaltasi tullut? Ristiriitaiset on viestit sen takia ettei vaan tiedä mitä toinen on mieltä tai se että toinen vaan pelaa.. näitä ei ole kiveen hakattu mut yleensä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota, no nuo ristiriitaiset viestit.Johtuiskohan se siitä että sekoilette täällä anonyymien kanssa, pystyykö sanomaan 😂 voi ristus mikä joukkoharha käynnissä. Jatkakaa
- Anonyymi
Eräälle miehelle vastaisin.. tiedän mutta se johtuu siitä ettet ole kertonut mitä minusta haluat? Lähestyt, etäännyt, lähestyt taas... Olisinko sinulle hetken hupi? Oletko tosissasi minun suhteeni? Mitä sinä haluat? Kyllä sinä tiedät että sinusta välitän, ehkä liikaakin. Olemme tunteneet toisemme kauan, tunnemme hyvin, olet nähnyt minut huonommillani ja minä sinut. Tiedän että olisit minulle se oikea.
- Anonyymi
Jos jotain meistä joskus tulee, niin hetken hupia se ei ole. Katsos, olen kiintynyt sinuun, jotta muu voisi tulla kyseeseen. Miten mutkaiseksi tiemme sitä ennen käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain meistä joskus tulee, niin hetken hupia se ei ole. Katsos, olen kiintynyt sinuun, jotta muu voisi tulla kyseeseen. Miten mutkaiseksi tiemme sitä ennen käy?
Itse en enää jaksa peitellä tunteitani. Olen tehnyt niin kauan. Taistellut niitä vastaan, olen väsynyt..
Ne pienet hetkemme toistemme läheisyydessä.. viime näkemisemme. En voi enää kieltää itseltäni ettenkö rakastaisi.. sinua.
Olet tarvinnut tilaa viime aikoina, kurja vuosi kun on ollut. Joten odotan että lähestyt.
Siihen saakka... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en enää jaksa peitellä tunteitani. Olen tehnyt niin kauan. Taistellut niitä vastaan, olen väsynyt..
Ne pienet hetkemme toistemme läheisyydessä.. viime näkemisemme. En voi enää kieltää itseltäni ettenkö rakastaisi.. sinua.
Olet tarvinnut tilaa viime aikoina, kurja vuosi kun on ollut. Joten odotan että lähestyt.
Siihen saakka...Mielenkiintoista kuulla. Ja mitenkä tämä hörhöily jatkuu? Tuntematon toisen tuntemattoman (palstalla) saa 😉😂
- Anonyymi
Mukava kuulla
- Anonyymi
Missä olen niitä antanut ja miten?
Koska syyt..
Ristiriitaisuus johtuu varmuudesta että tunteet ovat yksipuoleisia. Et ole välkyttänyt majakassa vihreää valoa riittävästi.
Siihenkin on syyt..- Anonyymi
Ehkä mä en lopulta tiedä itsekään mitä haluan. Toisaalla kun sanon että oon mieluummin yksin kuin satuttaisin ketään, sen sanoo järjen ääni, että näin pitäisi olla ja olisi järkevintä toimia. Se ei kuitenkaan ole se, mitä todella tunnen ja haluan. Täällä taas kerron kaikki ne salaiset toiveet ja haaveet jotka ovat ne aidot tunteet sen lisäksi, etten oikeasti halua olla yksin. Mä oon vaan yks vitun pelkuri, joka ei uskalla kertoa
saati näyttää sulle niitä tunteita mitkä sä saat aikaan. Pelkään torjuntaa, sillä se veisi sen vähäisen itseluottamuksen mikä mulla on jo vuosia ollut naisena miehiä kohtaan. Oman jaksamisen suhteen itseluottamus on korkealla, mutta kaikki tunteisiin liittyvä...niin, tämä kai osoittaa sen, että olen liian pitkään ollut yksin. Yksi yksinäinen oman kotinsa vanki. - Anonyymi
Sekaisin mennyt hänestä, siksi ristiriitaisia merkkejä kun hän taitaa olla varattu. Kenelle menee aloitus ku nii kauniisti kirjoitat?
- Anonyymi
On ne varatut ennenkin vaihtaneet parempaan..
- Anonyymi
Mies älä sä niitä epämääräisii signaalia anna....t:nainen
- Anonyymi
En tarkoituksella hämmennä, anteeksi. En haluaisi menettää sua, luopua susta.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla ristiriitaisilla viesteillä?
- Anonyymi
Välillä näyttää vihreätä valoa, välillä vetäytyy. Viime aikoina on ollut toisin, vihreältä väri on näyttänyt ja olen toiveikas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074516Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t993267Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881777Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131387Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241213- 521148
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2491144Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131- 551059