Vaalea, pitkä, laiha max 55 kg, isot rinnat, hihittelee, meikkaa paljon, treenaa koko ajan,
levittää haaroja myös usein, mieluusti paljon kokemusta miehistä ja paljon nuorempi kuin mä oon.
Minkalaisista naisista te muut miehet tykkäätte?
T. Hottis mies
Mun UNELMANAINEN on
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Terv. Toinen komea mies- Anonyymi
Eli aloittaja joka vastasi itselleen.
- Anonyymi
Pitäähän nyt isot rinnat olla.
Sivusta - Anonyymi
Hihittelevä isorintainen blondi :)
- Anonyymi
Sitähän miehet tavoittelee. Antelias helppo nainen paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän miehet tavoittelee. Antelias helppo nainen paras
Minä tykkään sellaisista herrasmiehistä, jotka ei puhu navanalta juttuja. Fiksuista.
Miehen täytyy olla mukava ja luotettava, hallitsee itsensä. - Anonyymi
Alentaa blondeja. Joku haluaa siis tyhmän naisen 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään sellaisista herrasmiehistä, jotka ei puhu navanalta juttuja. Fiksuista.
Miehen täytyy olla mukava ja luotettava, hallitsee itsensä.Aloittaja kaukana siitä.
- Anonyymi
Kuinka monelle se niitä haaroja levittelee? Kaikilleko?
- Anonyymi
Itse Myös miehenä kommentoin, että kyllähän aloittajan kuvailema nainen on paras. Kuka haluaa hiljaisen seinäruusu, ei kukaan. Jos valita voi, niin kokenut Lolita on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse Myös miehenä kommentoin, että kyllähän aloittajan kuvailema nainen on paras. Kuka haluaa hiljaisen seinäruusu, ei kukaan. Jos valita voi, niin kokenut Lolita on paras
Iloinen ja antavainen. Väliäkös sen kelle se antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloinen ja antavainen. Väliäkös sen kelle se antaa.
Juuri niin 👍
- Anonyymi
Mutta koskas se ehtii levittelemään, kun se aina vaan treenaa?
- Anonyymi
Sänkytreenit myös hyviä.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sänkytreenit myös hyviä.
T. AloittajaOn kokemusta siitä, kun toiselle sänkyhommat on urheilusuoritus. Ei ollu kovin nautinnollista omasta mielestäni. Jos tykkää, niin antaa palaa.
- Anonyymi
Sitten sinulle sopii ilmalla täyteen puhallettava kuminukke.
Olkoon teillä yhdessä onnellinen elämä yhdessä.
P.s. varo teräviä neuloja, tai muuten se pihisee tai hiihtää aikalailla pitkään.- Anonyymi
Niitähän saa nykyään ääntelevinäkin, eikö?
Naiset, vain skandinaavisella laatuspermalla tulee laatua. Käykää spermaklinikalla nauttimasa laatuspermaa.
T: spermamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän saa nykyään ääntelevinäkin, eikö?
Naiset, vain skandinaavisella laatuspermalla tulee laatua. Käykää spermaklinikalla nauttimasa laatuspermaa.
T: spermamiesMun unelmamies on Spermamies. 😁Teräsmiehet, spidermanit, lepakkomiehet, viinamiehet, huumemiehet ja kumimiehet on niin laast siison.💪
Hyvä että on unelmia... karu todellisuus on niin synkkä...
- Anonyymi
Kaikkihan haluaa TÄYDELLISEN kumppanin. Mitä pahaa siinä on?
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan haluaa TÄYDELLISEN kumppanin. Mitä pahaa siinä on?
No niinhän se on..
Aina sitä haluta saa - todellisuus kun on toinen.
Harva saa sitä mitä haluaa, mutta hyvä että on unelmia. Niitä kannattaa aina tavoitella...
- Anonyymi
Nyt on semmonen vaatimuslista että aika kova CV pitää olla naisella et kelpaa sulle. Odota ens elämään.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa ottaa yhteys Mattel-tehtaalle. Se on siis se yritys, joka valmistaa barbie-nukkeja. Sieltä saat tilattua varmasti mittatilaustyönä sellaisen ihmisen kokoisen nuken, joka vastaa kauneusihanteitasi. Sellainen nukke myös säilyy, vaikka sinä vanhenet. Parinkymmenen vuoden päästäkin, kun sinä tulet pappaikään (ellet jo ole) se nukke yhä vain näyttää samalta. Se ei valita koskaan. Ei se kyllä puhukaan. Voihan siinä sitten pyytää tehtaalta, että kehittelevät siihen sellaisen napin, jota painaessa kuuluu hihittelyä.
- Anonyymi
En ole mies. Mutta ei siinä minusta ole mitään outoa jos mies haaveilee tuollaisesta naisesta. Se on aivan normaalia. Eiköhän aika moni mies tuollaisen haluasi. Onhan niitä olemassakin eli toivottavasti löydät sellaisen.
- Anonyymi
Tuollaisia naisia melko vähän. Pitää tyytyä vaan niihin rumiin. Johonkin välillä pakko purkautua
- Anonyymi
Samaa mieltä ehdottomasti! Ei mitään syöttöporsaita 😬
Mieheltä sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074516Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t993267Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881777Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131387Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241213- 521148
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2491144Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131- 551059