Mun UNELMANAINEN on

Anonyymi

Vaalea, pitkä, laiha max 55 kg, isot rinnat, hihittelee, meikkaa paljon, treenaa koko ajan,
levittää haaroja myös usein, mieluusti paljon kokemusta miehistä ja paljon nuorempi kuin mä oon.

Minkalaisista naisista te muut miehet tykkäätte?

T. Hottis mies

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä.

Terv. Toinen komea mies

• Anonyymi

Eli aloittaja joka vastasi itselleen.

• Anonyymi

Pitäähän nyt isot rinnat olla.
      Sivusta

• Anonyymi

Hihittelevä isorintainen blondi :)

• Anonyymi

Sitähän miehet tavoittelee. Antelias helppo nainen paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän miehet tavoittelee. Antelias helppo nainen paras

Minä tykkään sellaisista herrasmiehistä, jotka ei puhu navanalta juttuja. Fiksuista.
        Miehen täytyy olla mukava ja luotettava, hallitsee itsensä.

• Anonyymi

Alentaa blondeja. Joku haluaa siis tyhmän naisen 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään sellaisista herrasmiehistä, jotka ei puhu navanalta juttuja. Fiksuista.
        Miehen täytyy olla mukava ja luotettava, hallitsee itsensä.

Aloittaja kaukana siitä.

• Anonyymi

Kuinka monelle se niitä haaroja levittelee? Kaikilleko?

• Anonyymi

Itse Myös miehenä kommentoin, että kyllähän aloittajan kuvailema nainen on paras. Kuka haluaa hiljaisen seinäruusu, ei kukaan. Jos valita voi, niin kokenut Lolita on paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse Myös miehenä kommentoin, että kyllähän aloittajan kuvailema nainen on paras. Kuka haluaa hiljaisen seinäruusu, ei kukaan. Jos valita voi, niin kokenut Lolita on paras

Iloinen ja antavainen. Väliäkös sen kelle se antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iloinen ja antavainen. Väliäkös sen kelle se antaa.

Juuri niin 👍

• Anonyymi

Mutta koskas se ehtii levittelemään, kun se aina vaan treenaa?

• Anonyymi

Sänkytreenit myös hyviä.
        T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sänkytreenit myös hyviä.
        T. Aloittaja

On kokemusta siitä, kun toiselle sänkyhommat on urheilusuoritus. Ei ollu kovin nautinnollista omasta mielestäni. Jos tykkää, niin antaa palaa.

• Anonyymi

Sitten sinulle sopii ilmalla täyteen puhallettava kuminukke.
      Olkoon teillä yhdessä onnellinen elämä yhdessä.
      P.s. varo teräviä neuloja, tai muuten se pihisee tai hiihtää aikalailla pitkään.

• Anonyymi

Niitähän saa nykyään ääntelevinäkin, eikö?

Naiset, vain skandinaavisella laatuspermalla tulee laatua. Käykää spermaklinikalla nauttimasa laatuspermaa.

T: spermamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän saa nykyään ääntelevinäkin, eikö?

Naiset, vain skandinaavisella laatuspermalla tulee laatua. Käykää spermaklinikalla nauttimasa laatuspermaa.

T: spermamies

Mun unelmamies on Spermamies. 😁Teräsmiehet, spidermanit, lepakkomiehet, viinamiehet, huumemiehet ja kumimiehet on niin laast siison.💪

• Hyvä että on unelmia... karu todellisuus on niin synkkä...

• Anonyymi

Kaikkihan haluaa TÄYDELLISEN kumppanin. Mitä pahaa siinä on?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan haluaa TÄYDELLISEN kumppanin. Mitä pahaa siinä on?

No niinhän se on..
        Aina sitä haluta saa - todellisuus kun on toinen.
        Harva saa sitä mitä haluaa, mutta hyvä että on unelmia. Niitä kannattaa aina tavoitella...

• Anonyymi

Nyt on semmonen vaatimuslista että aika kova CV pitää olla naisella et kelpaa sulle. Odota ens elämään.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa ottaa yhteys Mattel-tehtaalle. Se on siis se yritys, joka valmistaa barbie-nukkeja. Sieltä saat tilattua varmasti mittatilaustyönä sellaisen ihmisen kokoisen nuken, joka vastaa kauneusihanteitasi. Sellainen nukke myös säilyy, vaikka sinä vanhenet. Parinkymmenen vuoden päästäkin, kun sinä tulet pappaikään (ellet jo ole) se nukke yhä vain näyttää samalta. Se ei valita koskaan. Ei se kyllä puhukaan. Voihan siinä sitten pyytää tehtaalta, että kehittelevät siihen sellaisen napin, jota painaessa kuuluu hihittelyä.

• Anonyymi

En ole mies. Mutta ei siinä minusta ole mitään outoa jos mies haaveilee tuollaisesta naisesta. Se on aivan normaalia. Eiköhän aika moni mies tuollaisen haluasi. Onhan niitä olemassakin eli toivottavasti löydät sellaisen.

• Anonyymi

Tuollaisia naisia melko vähän. Pitää tyytyä vaan niihin rumiin. Johonkin välillä pakko purkautua

• Anonyymi

Samaa mieltä ehdottomasti! Ei mitään syöttöporsaita 😬
      Mieheltä sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4516
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      99
      3267
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1777
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1387
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1213
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1148
    8. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      249
      1144
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1131
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1059
    Aihe