40 minuuttisen matkan valaisevia mietteitä työmatkaltani kotiin. Työssä oli taas niitä hetkiä kun jälleen kerran kovan flirtin ja vihjailun sekä kosinnan jälkeen iskettiin kouraani puhelinnumero. Joo siis mua kosittin jo toisen kerran. Läpällä mutta niin tätä tää ravintola-alan asiakaspalvelijan työ on ja ihan ilman alkoholiakin.
Työmatkalla kotiini kelailin työpäivääni naureskellen että voihan nyt noita miehiä.
Ajatukseni risteili ensin ajattelussa että ihailtavaa rohkeutta, vaikka tietää että hyvin pieni todennäköisyys on että soittelen numeroon. Hänkin sen sanoi etten varmaankaan soita, mutta ainakin on tehty kaikki mitä voi.
Mulle on samoin käynyt useamman kerran aikaisemminkin kassatyössä myydessäni ravintoloissa ruokia asiakkaille ja tarjoilessa pöytiin.
En voi kuin ihailla tota toimintaa ja rohkeutta. Sitten mulle tuli bussissa toinen ajatus mieleen. Noi flirtit jotka heittää tollasta kosintaläppää noin rohkeesti on varmaan pleijereitä joilla on joka kuppilassa vähän jotain verkkoja vesillä. Onko se rohkeus sittenkään hyvä?
Vimeinen ajatus johon päätin bussimatkani pohdintatuokioni aiheen tiimoilta oli huvittunut ajatus että ollaan me naiset vaikeita. Teki miehet niin tai näin se on aina väärinpäin. Toimi ja teki rohkeesti aloitteita on pleijeri ja jos ei tee niin ei oo tarpeeks toiminnanmies eikä halua tarpeeks paljon.
Ei teillä miehillä oo helppoo meitin naisten kans!
Bussimatkat ehtii mietiskellä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Dösä on menneisyyden kulkuväline.
- Anonyymi
Nauratti muuten tää oma kommenttini. Raamatun mittainen avaus ja yksirivinen. Marssit ja veenukset. :D
- Anonyymi
Ja sekö oli nyt tärkein huomio koko mun hyvästä ja valaisevasta pohdinnasta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekö oli nyt tärkein huomio koko mun hyvästä ja valaisevasta pohdinnasta!?
:D Jep, pelkän otsikon mukaan vastaaminen on hauskaa.
No samaa mieltä. Naiset liian monimutkaisia miehille, mut kosivat ovat pleijereitä. Hyvä repla, ja puree joihinkin. Jos tulee kukkapuskan ja sormuksen kanssa kosimaan nii sit on tosissaan.
Mutta se rohkeus mitä mies osoitti, tehosi sinuunkin. Hän sai sinun huomiosi jopa niin, että kelasit vielä kotimatkallakin asiaa. Eli puolimatkaan pääsi sekin pleijjeri. Hän rohkeudellaan mursi jään.
Onni suosii rohkeaa... ja pojot siitä sille miehelle.- Anonyymi
Tottakai miehen itsevarmuus tekee vaikutuksen!
Sehän on naistenlehtien gallupeissakin ilmi tullut asia että naiset on sulaa vahaa miehen edessä joka ei arvo et mitä ja kenet haluu vaan tietää mitä haluu ja ottaa sen!
Se onkin pleijereiden salainen ase. Ei tartte olla minkään näköinen edes. Riittää kun itsevarmasti tietää mitä haluu ja tuo sen esille niin selkeesti ettei epäilystäkään jää. Anonyymi kirjoitti:
Tottakai miehen itsevarmuus tekee vaikutuksen!
Sehän on naistenlehtien gallupeissakin ilmi tullut asia että naiset on sulaa vahaa miehen edessä joka ei arvo et mitä ja kenet haluu vaan tietää mitä haluu ja ottaa sen!
Se onkin pleijereiden salainen ase. Ei tartte olla minkään näköinen edes. Riittää kun itsevarmasti tietää mitä haluu ja tuo sen esille niin selkeesti ettei epäilystäkään jää.Mikään ei ole niin viehättävää kuin itsevarmuus.
Se vaan että sitä ei saa kaupan hyllyltä...
Vaatii tuhottomasti töitä jos sitä ei ole, niin miehillä kuin naisillakin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mikään ei ole niin viehättävää kuin itsevarmuus.
Se vaan että sitä ei saa kaupan hyllyltä...
Vaatii tuhottomasti töitä jos sitä ei ole, niin miehillä kuin naisillakin.Ei saa ei mutta naisen näkökulmasta se on vahvan seksikään miehen merkki.
Kuka nyt luottas itseään jonkun juupas-eipäs-en tiedä-ehkä-ehkä ei-tyypin käsiin?
Sehän arpois suhteessakin et haluaako olla vai eikö haluu!
Naiset haluu varmuutta ja turvallisuutta jotta kokee olonsa turvalliseksi ajatellessaan suhdetta ja sitoutumista. En mä ainakaan astu huijuvalle kiikulaudalle josta ei tiedä rämähtääkö allani ja mä mäiskähdän turvalleni niin että kipeää tekee ja naama mustana! Anonyymi kirjoitti:
Ei saa ei mutta naisen näkökulmasta se on vahvan seksikään miehen merkki.
Kuka nyt luottas itseään jonkun juupas-eipäs-en tiedä-ehkä-ehkä ei-tyypin käsiin?
Sehän arpois suhteessakin et haluaako olla vai eikö haluu!
Naiset haluu varmuutta ja turvallisuutta jotta kokee olonsa turvalliseksi ajatellessaan suhdetta ja sitoutumista. En mä ainakaan astu huijuvalle kiikulaudalle josta ei tiedä rämähtääkö allani ja mä mäiskähdän turvalleni niin että kipeää tekee ja naama mustana!Eikä ollakseen itsevarma tarvitse olla mikään
Top10 mies tai nainen. Kun on hyvä olla sellaisenaan kuin on, se näkyy. Ja tuntuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080