Elämäni paras päätös oli ryhtyä Narkkariksi..

Kokeilin ensin juoppoelämää.. se oli säälittävää alennustilaa ja puutunutta ja väsynyttä krapulaista menoa---> ei tietoakaan naisista eikä seksistä.. sitten kokeilin uskonlahkoja.. pelkkää pingottamista ja raatamista yötäpäivää töitä=( viikonloput sai istua yksin kotona ja vain sunnuntaisin oli 2tuntia elämää.. mutta sitten TAJUSIN SEN.. Alan Narkkariksi.. puin päälleni muotigledjut ja hupparin ja päheet releet muutenkin ja siirryin hyviin VetoPorukoihin.. Aaaaaaaaaaaaahhh.. Todelline VELJEYS ja YhteisHenki on vain Narkkarien keskuudessa.. siellä kaveria ei jätetä ja naisia on JOKA sormelle.. siis onneksi mä tajusin lähteä Narkkariksi.. <3<3<3<3<3<3<3<3

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Je hengenlähtö lähellä.. Kuolema on koko ajan läsnä ja nurkan takana kurottamassa kenet seuraavaksi nappaa.
      Jos ei aineet tapa niin sitten joku muu.
      Taiteilet veitsenterällä.
      Hengityksesi on pelikasta.
      Mietit seuraavaa annosta.
      Ajattelet ottavasi vain silloin tällöin, kohta huomaat ottavasi pakottavasta tarpeesta.
      Tiedät olevasi orja, muttet välitä enää.
      Et välitä mistään muusta kuin seuraavasta annoksestasi.
      Elämäsi suistuu raiteiltaan.
      Maailmasi,, koko elämässä ja olemassaolisi on kiinni seuraavasta annoksesta ja joka annoksella olet lähempänä kuolemaa.
      Tiedät tuon muttet välitä.
      Välität vain siittä, cettä saat sen seuraavan annoksen hinnalla millä hyvänsä.
      Sillä jos et saa seuraavaa annosta koko elin ja olemassa olosi katoaa. Koko se mille rakensit elämäsi hajoaa pieniksi pirstaleiksi ja alkaa helvetti.
      Pakenet tuota helvettiä ottamalka aina uuden ja uuden annoksen.
      Mutta ymmärrät, että se helvetti on siinä aineessa, muttet välitä siittä.
      Kunhan vain saat seuraavan annoksen, seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan kunnes kuolema teidät erottaa.
      Elävänä kuollut.

Terv. ST

• Tämä ao kirjoittaja on valittanut täällä vuosia kuinka kaikki aika menee rekan ratissa ja ei ole heilaa. Vihdoinkin joku päätös... 😂
        Minun tyttö käyttää, on käyttänyt vuosia. Sinun tietämisestä tässä narkomaaniasiasta st on selvästi peruskoulun valistustunnilta.
        Ei päde ja siinä kuuluu selvästi kokemuksen puute. Mitä olen narkkareihin tyttöni kautta tutustunut niin ainetta otetaan vähän kuin kaljaa, juhlimistarkoituksella, porukassa.
        Sosiaaliset syyt menee aineen pakkohankkimisen edelle.
        Kaveripiiriin vaihto auttoi aikanaan itsellä.

• auroraboreallis kirjoitti:

Tämä ao kirjoittaja on valittanut täällä vuosia kuinka kaikki aika menee rekan ratissa ja ei ole heilaa. Vihdoinkin joku päätös... 😂
        Minun tyttö käyttää, on käyttänyt vuosia. Sinun tietämisestä tässä narkomaaniasiasta st on selvästi peruskoulun valistustunnilta.
        Ei päde ja siinä kuuluu selvästi kokemuksen puute. Mitä olen narkkareihin tyttöni kautta tutustunut niin ainetta otetaan vähän kuin kaljaa, juhlimistarkoituksella, porukassa.
        Sosiaaliset syyt menee aineen pakkohankkimisen edelle.
        Kaveripiiriin vaihto auttoi aikanaan itsellä.

Ps. Älä ala inttämään koulutus asiaan mulla. Tein lopputyön narkomaniasta.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps. Älä ala inttämään koulutus asiaan mulla. Tein lopputyön narkomaniasta.

Diilerit puhuu et huumeita käytetään vain viikonloppuisin ja joskus. Se on ihan kivaa ja hauskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Diilerit puhuu et huumeita käytetään vain viikonloppuisin ja joskus. Se on ihan kivaa ja hauskaa.

Mä en ole diileri vaan lopputyön huumeista tehnyt lähihoitaja. En sanonut siitä mitään kuinka usein.

• Anonyymi

Päättömin päätös.

• Anonyymi

Onnea valitsemallasi tiellä. Säälittävää elämää.

• Anonyymi

Huumeet vie rahasi, työpaikkasi, itsetuntosi sekä terveytesi. Lopulta kaikki ystäväsi ovat muita narkkeja. Porukkaa kuolee ympäriltä huumeisiin ja omaiset sun muut läheiset kärsii siinä kaiken lisäks. Jos yrität lopettaa joudut rakentamaan elämäsi ihan alusta sosiaalisia suhteita myöten jos siis jäät henkiin. Paskin päätös ikinä.

• Anonyymi

Jumala voi auttaa sinua.

• Aloit siis metroseksuaaliksi, nuolit isompien poikien perseitä että pääsit porukkaan sisään ja nyt saat hässiä naisia jotka kaverisi on jo ajanut sisään useaan otteeseen.

Onnensa kullakin?

Tarinasi kaltaisia tyyppejä olen nähnyt vaikka kuinka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1802
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      149
      1255
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      982
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      932
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      886
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe