homot vai naiset

Anonyymi

kumpi on helpompi saaha

44

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homolta saa helpommin seksiä, pitkän parisuhteen naiselta.

      • Anonyymi

        Taidanpa sitten siirtyä naisiin ;)


      • Anonyymi

        En nähnyt mitä poistettiin.


      • Anonyymi

        jaa mix nii? aleksin takiiko saako sit molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa mix nii? aleksin takiiko saako sit molemmat

        ja et ssaa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidanpa sitten siirtyä naisiin ;)

        No silloin et ole ainakaan mikään homo joten trrvemenoa bi palstalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin et ole ainakaan mikään homo joten trrvemenoa bi palstalle!

        Sinäkö määräät ketä saa kirjoittaa millekin palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö määräät ketä saa kirjoittaa millekin palstalle?

        No jos täällä on kerran bisseille omakin palsta niin miksi ei voi kirjoittaa sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos täällä on kerran bisseille omakin palsta niin miksi ei voi kirjoittaa sinne?

        Miksei voi kirjoittaa tänne, jos kyseessä on miesten välinen suhde? Bi palstalla sitäpaitsi on vain naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voi kirjoittaa tänne, jos kyseessä on miesten välinen suhde? Bi palstalla sitäpaitsi on vain naisia

        No jos se suhde pysyisikin sellaisena, mutta itsehän ainakin uhkasit siirtyä naisiin. Niin minä vain sitä että sellaiset jutut eivät ainakaan kuulu tälle palstalle.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti jätkiä ja hyväl peräl. Jätkät paljon paremmal kropalla.
      Katsokaa naisia nuoria missä kunnossa ovat. Luoja.

      • Anonyymi

        On niitä timmissäkin kunnossa ja naisen keho on erilainen kuin miehen. Samaten kilot asettuvat eri tavalla ja näkyvät eri tavalla. Kyllä noita nuoria jamppojakin on joka lähtöön.


    • Anonyymi

      No kukaan suora selkäinen homo ei edes mieti naisia, joten siinä mielessä kysymys on aivan turha.

      • Anonyymi

        Ja palstan toinen, joka ei ole pakeista toipunut, palasi linjoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstan toinen, joka ei ole pakeista toipunut, palasi linjoille

        Palauduthan pakeista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstan toinen, joka ei ole pakeista toipunut, palasi linjoille

        Nyt ei ole kysymys mistään pakeista vaan siitä kun täällä aina vähäväliä pyörii noita kaikenmaailman tuuliviirejä joista ei ota pakkanenkaan selvää. Ensinnäkin Gay on Suomeksi Homoseksuaali. Ja aidolla homoseksuaalilla ei tulisi mieleenkään alentua naisiin. Ja sitäpaitsi täällä on bisseille aivan oma palstansa joten tänne on aivan turha tulla trollaamaan ja käännyttämään homoja heteroiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole kysymys mistään pakeista vaan siitä kun täällä aina vähäväliä pyörii noita kaikenmaailman tuuliviirejä joista ei ota pakkanenkaan selvää. Ensinnäkin Gay on Suomeksi Homoseksuaali. Ja aidolla homoseksuaalilla ei tulisi mieleenkään alentua naisiin. Ja sitäpaitsi täällä on bisseille aivan oma palstansa joten tänne on aivan turha tulla trollaamaan ja käännyttämään homoja heteroiksi!

        Kyllä kyse on siitä, kun sait pakit heteromieheltä, kuten olet itse täällä kerto nut moneen kertaan. Jatka elämääsi, hän oli hetero, vaikka muuta toivoit. Siitä asti olet tätä samaa virttä laulanut. Nyt sinulla on kohtalotoveri täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyse on siitä, kun sait pakit heteromieheltä, kuten olet itse täällä kerto nut moneen kertaan. Jatka elämääsi, hän oli hetero, vaikka muuta toivoit. Siitä asti olet tätä samaa virttä laulanut. Nyt sinulla on kohtalotoveri täällä.

        Ja mistähän kohtalotoverista sinä oikeen puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän kohtalotoverista sinä oikeen puhut?

        Toinen kiroaa kun eräs antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa ja toinen kun sai heterolta pakit. Havaittavissa suurta sielujen sympatiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen kiroaa kun eräs antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa ja toinen kun sai heterolta pakit. Havaittavissa suurta sielujen sympatiaa

        Ensmäinen haluaa antaa, tykkää sunnuntaina biisistä.. eikä ole hetero, eikä pakkeja antanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen kiroaa kun eräs antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa ja toinen kun sai heterolta pakit. Havaittavissa suurta sielujen sympatiaa

        Kirjoita vasta sitten kun olet selvinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita vasta sitten kun olet selvinpäin.

        En ole bilehomo, olen aina selvinpäin. Ensin palsta ölegenda 100% homo valittaa, kun heterolta pakit sai. Nyt palstalla on kohtalotoveri, jospa he vaikka löytävät toisensa täältä! Tosin vaatimus ensinmainitulla on, ettei voi naisia sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bilehomo, olen aina selvinpäin. Ensin palsta ölegenda 100% homo valittaa, kun heterolta pakit sai. Nyt palstalla on kohtalotoveri, jospa he vaikka löytävät toisensa täältä! Tosin vaatimus ensinmainitulla on, ettei voi naisia sietää.

        En ole saanut keneltäkään heterolta pakkeja enkä vieläkään ymmärrä mistä kohtalon toverista oikeen puhut. Mutta itselläni ainakin sattuu olemaan ehdoton 0 toleranssi naisiin, muutenhan en homo olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut keneltäkään heterolta pakkeja enkä vieläkään ymmärrä mistä kohtalon toverista oikeen puhut. Mutta itselläni ainakin sattuu olemaan ehdoton 0 toleranssi naisiin, muutenhan en homo olisi.

        tota mite et oo saanu heteroilt pakkei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tota mite et oo saanu heteroilt pakkei

        Siten kun en ole yrittänyt heitä edes iskeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten kun en ole yrittänyt heitä edes iskeä.

        mut entäs enne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut entäs enne

        Minähän sanoin selvästi että en OLE YRITTÄNYT iskeä. Joten eiköhän tuo sana muoto tarkoita myös menneisyytä, jos olet muistanut tehdä äidinkielen läksyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin selvästi että en OLE YRITTÄNYT iskeä. Joten eiköhän tuo sana muoto tarkoita myös menneisyytä, jos olet muistanut tehdä äidinkielen läksyt.

        Joo, yhdys sanat ontosivaikeita. 🤣

        https://www.suomisanakirja.fi/sanamuoto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin selvästi että en OLE YRITTÄNYT iskeä. Joten eiköhän tuo sana muoto tarkoita myös menneisyytä, jos olet muistanut tehdä äidinkielen läksyt.

        mut ooks 98


    • Anonyymi

      Riippuu sydämestäsi, asuuko siellä homolaki vai elämänlaki.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Just joo. Taas näitä tuomiolakihenkisiä kommentteja. Tuomio sitä, tuomio tätä.


    • Anonyymi

      Naiset

    • Anonyymi

      No naiset tietty. Joo

    • Anonyymi

      Taaskaan ei totuutta saanut sanoa, vaan poisto-kortti pelattiin ylläpidosta?

      Merkillistä touhua.

      • Anonyymi

        Juu en mikään nähnyt mitä täällä sanottiin. En ymmärrä näitä poistuvia viestejä. Moni niistä mun.


      • Anonyymi

        Ei täällä totuutta voi sanoa, koska ylläpito poistaa heti kaikki asialliset viestit, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa tai agendaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä totuutta voi sanoa, koska ylläpito poistaa heti kaikki asialliset viestit, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa tai agendaansa

        No mikäs se sellainen agenda ja maailmankuva on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä totuutta voi sanoa, koska ylläpito poistaa heti kaikki asialliset viestit, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa tai agendaansa

        Ja hyvin toimii.
        Joku ihminen on aina valvomassa reaaliajassa 24/7, toisin kuin melkein kaikissa muissa keskustelu aiheissa.


    • No oli ainakin 16 verran juttua ja sitten jäljelle jääneet...
      Oli myös sekin myös molemmissa varmaan

    • Anonyymi

      Homolta ehdottomasti

    • Kun luki keskustelun ei ollut vaikea huomata kuka on kaiken 16 poiston takana.
      Hmm kiva sana poistokortti.

    • Anonyymi

      Ylläpito ne viestit poistas, ei ole vaikea arvata todellakaan ketä ne poistaa

    • Saldo 17

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe