eroon kokonaiseksi viikoksi. Huomenna pohjoisen valkeat lumet odottavat( tai sitten sataa vettä kaatamalla )Yrittäkää olla ihmisiksi täällä, älkääkätten haukkuko toisianne aivan lattanaksi.
Kun istutte tuolillanne pylly puutuneena, niin muistakaa että pohjoisessa on ihanan valoisaa ja metrikaupalla puhdasta valkeaa lunta, eikä tietoakaan tietokoneesta. Joten jätän virtuaalimaailman viikoksi ja siirryn ihka oikeaan maailmaan:))
Herran jumala sentään, miten tulen toimeen ilman konettani ja ilman teidän kaikkien rattoisaa seuraa:( Tunnen nyt jo vieroitusoireita, kädet hikoavat, pulssi nousee yli sadan, päässä humisee ja silmissä sumenee:(
Lääkäri sanoisi diagnoosiksi "nettiriippuvaisuus".
No ette te minusta niin helposti pääse, viikon kuluttua olen taas teitä täällä piinaamassa!!!
Hyvää viikkoa kaikilla teille!!!!!
Nyt pääsette minusta
20
1046
Vastaukset
- n52
Pidä nyt upea viikko siellä missä oletkin ja uskon sen sinun naurusi kuuluvan kirkkaana hangillakin.
Kiitos ja muista väärinpäin.....=) - Olisiko niin
Hauskaa lomaa ja tervetuloa takaisin :)
- taikanainen
tyrmäävä otsikko :))
muistitko käydä ostoksilla...
riemastuttavaa lomaa, on niitä muuten hotelleissakin nettiyhteyksiä, vinkiksi vaan... - norMix evk
...perussäännön, eli jutulla pitää olla vetävä otsikko. Eikun hyvää lomaa:))
- yopollo
mutta ihmettelen miksi lumia tuli heti niin ikävä, vasta vähän aikaa poissa täältä etelästä olleet....
matkaan,jos vaikka kuinka myrskyää,niin ei tuuli vie mennessän ja tunturi ota syleilyynsä.Ja ne ovat taskussa hyviä vauhdinanjia mäessä muutenki.Se on se painovoima-aspekti otettava huomioon.
Viikon päästä sitten yhteen ääneen tamperelaisittain,nysse tulee,maron takaisin.
Hyvää mutkikasta mäkkiviikoa myös toivotan.Nauti meidän muidenkin puolesta.;))
Epäilemättä sinä tulet paremmin toimeen ilman meitä, kuin me ilman sinun viestejäsi. Kirjoitathan sitten palattuasi täydellisen matkaraportin.
Aurinkoisia (pikku)pakkaspäiviä ja reipasta mieltä!
Kerro poroille ja Aslakille terveisiä.- vaille 54
"hieman" kade, siis ihan itseensä kultamaahan, unelmien ja kaipuun kohteeseen. Muista kuunnella hiljaisuutta, sillä on paljon kerrottavaa.
- Pirre*
olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########
*Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)* - vaille 54
Pirre* kirjoitti:
olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########
*Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)*mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?
- Pirre*
vaille 54 kirjoitti:
mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?
tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...
- vaille 54
Pirre* kirjoitti:
tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...
tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.
- Pirre*
vaille 54 kirjoitti:
tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.
ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))
- vaille 54
Pirre* kirjoitti:
ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))
tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???
- Pirre*
vaille 54 kirjoitti:
tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???
käyvvä vielä onkimassa ne ylös..
- vaille 54
Pirre* kirjoitti:
käyvvä vielä onkimassa ne ylös..
hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!
- edellinen
vaille 54 kirjoitti:
hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!
pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"
- Pirre*
edellinen kirjoitti:
pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"
kun muillakkii, niin mitä tekis kirvveellä:)))
- PikaNelli
...ja pysy rinteessä pystyssä! Jos sanot hotellin, toimitan sulle makeimmat jutut postissa...
- vaille 54
Souvari-tansseissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368