Nyt pääsette minusta

maron

eroon kokonaiseksi viikoksi. Huomenna pohjoisen valkeat lumet odottavat( tai sitten sataa vettä kaatamalla )Yrittäkää olla ihmisiksi täällä, älkääkätten haukkuko toisianne aivan lattanaksi.
Kun istutte tuolillanne pylly puutuneena, niin muistakaa että pohjoisessa on ihanan valoisaa ja metrikaupalla puhdasta valkeaa lunta, eikä tietoakaan tietokoneesta. Joten jätän virtuaalimaailman viikoksi ja siirryn ihka oikeaan maailmaan:))
Herran jumala sentään, miten tulen toimeen ilman konettani ja ilman teidän kaikkien rattoisaa seuraa:( Tunnen nyt jo vieroitusoireita, kädet hikoavat, pulssi nousee yli sadan, päässä humisee ja silmissä sumenee:(
Lääkäri sanoisi diagnoosiksi "nettiriippuvaisuus".
No ette te minusta niin helposti pääse, viikon kuluttua olen taas teitä täällä piinaamassa!!!
Hyvää viikkoa kaikilla teille!!!!!

20

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

      Pidä nyt upea viikko siellä missä oletkin ja uskon sen sinun naurusi kuuluvan kirkkaana hangillakin.
      Kiitos ja muista väärinpäin.....=)

    • Olisiko niin

      Hauskaa lomaa ja tervetuloa takaisin :)

    • taikanainen

      tyrmäävä otsikko :))
      muistitko käydä ostoksilla...

      riemastuttavaa lomaa, on niitä muuten hotelleissakin nettiyhteyksiä, vinkiksi vaan...

    • norMix evk

      ...perussäännön, eli jutulla pitää olla vetävä otsikko. Eikun hyvää lomaa:))

    • yopollo

      mutta ihmettelen miksi lumia tuli heti niin ikävä, vasta vähän aikaa poissa täältä etelästä olleet....

    • matkaan,jos vaikka kuinka myrskyää,niin ei tuuli vie mennessän ja tunturi ota syleilyynsä.Ja ne ovat taskussa hyviä vauhdinanjia mäessä muutenki.Se on se painovoima-aspekti otettava huomioon.

      Viikon päästä sitten yhteen ääneen tamperelaisittain,nysse tulee,maron takaisin.

      Hyvää mutkikasta mäkkiviikoa myös toivotan.

    • Nauti meidän muidenkin puolesta.;))

      Epäilemättä sinä tulet paremmin toimeen ilman meitä, kuin me ilman sinun viestejäsi. Kirjoitathan sitten palattuasi täydellisen matkaraportin.

      Aurinkoisia (pikku)pakkaspäiviä ja reipasta mieltä!

      Kerro poroille ja Aslakille terveisiä.

    • vaille 54

      "hieman" kade, siis ihan itseensä kultamaahan, unelmien ja kaipuun kohteeseen. Muista kuunnella hiljaisuutta, sillä on paljon kerrottavaa.

      • Pirre*

        olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########

        *Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)*


      • vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

        olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########

        *Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)*

        mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?


      • Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

        mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?

        tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...


      • vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

        tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...

        tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.


      • Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

        tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.

        ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))


      • vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

        ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))

        tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???


      • Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

        tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???

        käyvvä vielä onkimassa ne ylös..


      • vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

        käyvvä vielä onkimassa ne ylös..

        hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!


      • edellinen
        vaille 54 kirjoitti:

        hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!

        pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"


      • Pirre*
        edellinen kirjoitti:

        pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"

        kun muillakkii, niin mitä tekis kirvveellä:)))


    • PikaNelli

      ...ja pysy rinteessä pystyssä! Jos sanot hotellin, toimitan sulle makeimmat jutut postissa...

      • vaille 54

        Souvari-tansseissa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe