Nyt pääsette minusta

maron

eroon kokonaiseksi viikoksi. Huomenna pohjoisen valkeat lumet odottavat( tai sitten sataa vettä kaatamalla )Yrittäkää olla ihmisiksi täällä, älkääkätten haukkuko toisianne aivan lattanaksi.
Kun istutte tuolillanne pylly puutuneena, niin muistakaa että pohjoisessa on ihanan valoisaa ja metrikaupalla puhdasta valkeaa lunta, eikä tietoakaan tietokoneesta. Joten jätän virtuaalimaailman viikoksi ja siirryn ihka oikeaan maailmaan:))
Herran jumala sentään, miten tulen toimeen ilman konettani ja ilman teidän kaikkien rattoisaa seuraa:( Tunnen nyt jo vieroitusoireita, kädet hikoavat, pulssi nousee yli sadan, päässä humisee ja silmissä sumenee:(
Lääkäri sanoisi diagnoosiksi "nettiriippuvaisuus".
No ette te minusta niin helposti pääse, viikon kuluttua olen taas teitä täällä piinaamassa!!!
Hyvää viikkoa kaikilla teille!!!!!

20

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

Pidä nyt upea viikko siellä missä oletkin ja uskon sen sinun naurusi kuuluvan kirkkaana hangillakin.
      Kiitos ja muista väärinpäin.....=)

• Olisiko niin

Hauskaa lomaa ja tervetuloa takaisin :)

• taikanainen

tyrmäävä otsikko :))
      muistitko käydä ostoksilla...

riemastuttavaa lomaa, on niitä muuten hotelleissakin nettiyhteyksiä, vinkiksi vaan...

• norMix evk

...perussäännön, eli jutulla pitää olla vetävä otsikko. Eikun hyvää lomaa:))

• yopollo

mutta ihmettelen miksi lumia tuli heti niin ikävä, vasta vähän aikaa poissa täältä etelästä olleet....

• matkaan,jos vaikka kuinka myrskyää,niin ei tuuli vie mennessän ja tunturi ota syleilyynsä.Ja ne ovat taskussa hyviä vauhdinanjia mäessä muutenki.Se on se painovoima-aspekti otettava huomioon.

Viikon päästä sitten yhteen ääneen tamperelaisittain,nysse tulee,maron takaisin.

Hyvää mutkikasta mäkkiviikoa myös toivotan.

• optimisti-orvokki

Nauti meidän muidenkin puolesta.;))

Epäilemättä sinä tulet paremmin toimeen ilman meitä, kuin me ilman sinun viestejäsi. Kirjoitathan sitten palattuasi täydellisen matkaraportin.

Aurinkoisia (pikku)pakkaspäiviä ja reipasta mieltä!

Kerro poroille ja Aslakille terveisiä.

• vaille 54

"hieman" kade, siis ihan itseensä kultamaahan, unelmien ja kaipuun kohteeseen. Muista kuunnella hiljaisuutta, sillä on paljon kerrottavaa.

• Pirre*

olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########

*Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)*

• vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

olen, en pikkusen vaan KADE isoilla koolla aalla deellä ja eellä!!!!!!:((((!!!!!!!#########

*Mie kyllä karkkoon sinne (^:^)*

mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?

• Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

mennään...i k ä v ä , sinne jonnekin, sieltä jotakin?

tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...

• vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

tuulta ja Lappalaista tietysti:))) virtuaalisemmosta...

tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.

• Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

tunteen.. myös omakseni ja loput tiirakoin kirjaimiesi välistä. EI oo mukavaa ei.

ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))

• vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

ou toivvookkaa, jos ois en tässä tiirikois:))

tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???

• Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

tuntui niin, mutta eipä heitellä kirveitämme järveen, niitä voipi tarvita huomenna.???

käyvvä vielä onkimassa ne ylös..

• vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

käyvvä vielä onkimassa ne ylös..

hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!

• edellinen
        vaille 54 kirjoitti:

hirveetä, kait sinä kävit hakeen omas. Usko mua ja ennenkaikkea usko unelmiisi, tarvitset sitä kievestäs vielä!

pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"

• Pirre*
        edellinen kirjoitti:

pahuksen kielioppi, tarkoitin sitä "kirvestäs"

kun muillakkii, niin mitä tekis kirvveellä:)))

• PikaNelli

...ja pysy rinteessä pystyssä! Jos sanot hotellin, toimitan sulle makeimmat jutut postissa...

• vaille 54

Souvari-tansseissa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7199
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4594
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1758
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1277
    Aihe