Missä tutustutte uusiin ihmisiin?

Anonyymi

Olen ns. myöhäisherännäinen eli onko minulla mitään toivoa löytää kumppani? Osa on kyllä avarakatseisia, mutta ei kaikki.. kun ikääkin 50v.
Mikä deittisovellus olis paras? tai onko jtn tapahtumia, missä vois tutustua uusiin ihmisiin?

31

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mummolaakso järjestää tapahtumia vanhemmille naisille, kunhan Korona taas helpottaa. Kumppanin löytäminen ei helppoa, mutta kannattaa ajatella niin, että tutustuu ihmisiin ja tulee kohdalle jos tulee.

      • Anonyymi

        Onpas taas tylyä tekstiä. Ei 50v vielä ole mummo ja osa tosi hyvin säilyneitä ja vetävän näköisiä. Itsekkin 40v voisin seurustella 50v naisen kanssa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas taas tylyä tekstiä. Ei 50v vielä ole mummo ja osa tosi hyvin säilyneitä ja vetävän näköisiä. Itsekkin 40v voisin seurustella 50v naisen kanssa. 😉

        Samoin. Olen suuresti ihastunut noin 50v naiseen. Hän on superupea ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Olen suuresti ihastunut noin 50v naiseen. Hän on superupea ❤

        Päihittää muut mennen tullen 😍 Itseasiassa mua lähinnä jännittää että riitänkö hänelle, kun hän on niin paljon niin monella ihanalla tavalla ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihittää muut mennen tullen 😍 Itseasiassa mua lähinnä jännittää että riitänkö hänelle, kun hän on niin paljon niin monella ihanalla tavalla ❤

        Vielä 55v nainenkin voi olla upea pakkaus, eikä ihastuminen katso aina ikää😍 ei tietenkään liian suuri ikäero toimi. Ei kannata masentuu, jos joku heittää negaa. Itse 45v ja treffit 50 v kuuman naisen kanssa ja joo deittipalstalla tavattiin. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä 55v nainenkin voi olla upea pakkaus, eikä ihastuminen katso aina ikää😍 ei tietenkään liian suuri ikäero toimi. Ei kannata masentuu, jos joku heittää negaa. Itse 45v ja treffit 50 v kuuman naisen kanssa ja joo deittipalstalla tavattiin. ❤️

        Meillä ikäero ois noin 8 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas taas tylyä tekstiä. Ei 50v vielä ole mummo ja osa tosi hyvin säilyneitä ja vetävän näköisiä. Itsekkin 40v voisin seurustella 50v naisen kanssa. 😉

        Ei tuossa mitään tylyä ollut. Mummolaakso on yhdistys joka järjestää tapahtumia sateenkaareville naisille. Totuus on että kumppanin löytäminen ei ole helppoa, oli minkä ikäinen tahansa. Kyllä mäkin voisin seurustella yli 50-vuotiaankin kanssa😊👍


    • Anonyymi

      Täytyypä sekaantua tähän. Mummolaakso on yhdistys, jonka nimi juontuu ihan muusta kuin jäsenistön iästä. Jos asia kiinnostaa, tutustukaa Mummolaakson historiaan. Nimi on harhaanjohtava, melkein sen saisi jo muuttaa.

      Jäsenistö ja tapahtumissa kävijät ovat yleensä 35 veestä ylöspäin.

    • Anonyymi

      Kumppania on vaikea löytää, melkein kaikilla on jo valmiiksi joku nainen mielessä. Ellet sitten satu sopivaan saumaan.

      • Anonyymi

        Millaista saumaa tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista saumaa tarkoitat?

        Joku on päässyt yli edellisestä rakkaudestaan ja on avoin uudelle, pamahdat oikeaan aikaan paikalle, teillä sattuu synkkaamaan ja se on siinä.


    • Anonyymi

      Mikähän toi vimma on nykyään kuuluttaa joka paikassa, että olen sitten myöhäisherännäinen. Mitä v:n väliä sillä on? Vois vaikka kertoa että on sinkku ja etsii itselleen sitä oikeaa naista. Mä en ollut tollasta termiä kuullutkaan silloin joskus ja kummasti olen naisseuraa saanut.

      • Anonyymi

        Niimpä,jos kemiat kohtaa ja ihastuu niin, mitä vitun väliä tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä,jos kemiat kohtaa ja ihastuu niin, mitä vitun väliä tosiaan.

        Niinpä, mua ei ainakaan kiinnosta onko myöhäisherännyt vai varhain herännyt yms. Tärkeintä on se että on kiinnostunut naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mua ei ainakaan kiinnosta onko myöhäisherännyt vai varhain herännyt yms. Tärkeintä on se että on kiinnostunut naisista.

        Wau, tuo on hyvä kuulla😊😀 Olen kiinnostunut naisesta ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mua ei ainakaan kiinnosta onko myöhäisherännyt vai varhain herännyt yms. Tärkeintä on se että on kiinnostunut naisista.

        Sama. Ja sinkku👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ja sinkku👍

        Sinkku oon minäkin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, tuo on hyvä kuulla😊😀 Olen kiinnostunut naisesta ❤

        Nyt menee ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee ohi

        Olen ollut kiinnostunut vain naisista, nyt huomaan sen ja erityisen kiinnostunut yhdestä eräästä naisesta.


    • Anonyymi

      Sateenkaari Jumalanpalveluksessa

      • Anonyymi

        Milloin näitä järjestetään?


    • On myös whats up -ryhmä sateenkaarinaiset 50 . Kiinnostaako?

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, mutta olen vasta 40 , joten en taida päästä seuraan. Ihastelen vaan muutamia itseäni vanhempia naisia, 50 leidejä, ne on niin mun makuun :) Lisäksi olen kyllä vain yhteen sellaiseen ihastunut, joten en etsi muuta seuraa. Mutta nämä ikärajat ihmetyttävät..


      • Anonyymi

        Kiinnostaa.. Miten siihen ryhmään voi liittyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa.. Miten siihen ryhmään voi liittyä?

        laitatko mulle viestin treffipuolella, niin voisi onnistua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, mutta olen vasta 40 , joten en taida päästä seuraan. Ihastelen vaan muutamia itseäni vanhempia naisia, 50 leidejä, ne on niin mun makuun :) Lisäksi olen kyllä vain yhteen sellaiseen ihastunut, joten en etsi muuta seuraa. Mutta nämä ikärajat ihmetyttävät..

        Oletko facessa? Siellä sateekaari- ja seuranhakuryhmissä on ilmoituksia eri whatsup-ryhmistä. Voisi löytyä sulle sopiva.


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        laitatko mulle viestin treffipuolella, niin voisi onnistua

        Mites se onnistuu??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites se onnistuu??

        tai sitten mesellä, jos oot facessa? Kävitkö treffiosastolla?


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        tai sitten mesellä, jos oot facessa? Kävitkö treffiosastolla?

        Siis missä treffiosastolla??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis missä treffiosastolla??

        Löytyy tämän sivun alhaalta: Palvelut....Treffit


    • Oisko siel jotain Setan ryhmiä mitkä kiinnostaisi sua? Sellasesta vois vaik aloitella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe