Kyllä on aikuiset

Anonyymi

Jo vain on sellaiset pennut touhuamassa. Ei paljon päätä pakota mitä tehdään toiselle.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vituttaa kattoa tuomosta eivät lopeta ollenkaan olisivat itse kohteena

      • Anonyymi

        Nyt kyllä syytän myös ohjaajaa. Tämä jos mikä on koulu kiusaamista. Helvetti soikoon, mitä ääliöitä.


    • Anonyymi

      Nyt alkaa monet olla kuin eläimet häkissä.

      Heijaavat sivulta toiselle -ainakin Joel ja joku muukin välillä - ja päämäärättömästi VILI vaeltaa.....Keittiön pöytää kiertää hullun lailla.

      No ensi viikolla asukkaat saa itse valita kuka lähtee talosta — ja se on VILI joka lähtee kävelemään pitempiä katuja.
      Liian pieni on keittiö ravata hullun lailla.

      • Anonyymi

        Taisin kuulla eilen jonkun suusta että Vili pitäisi jäädä ja Markoa ei ainakaan kehuttu!!!
        Ne äänestää kenellä on rahaa !!!

        Näinhän se menee.
        Ei ole vaikea arvata kenen ”junailua” häädöt loppumetreillä on.
        Mutta kaikki saa äänestää - ei voi mitään.

        (Ei tullut lottovoittoakaan eilen.)


      • Anonyymi

        VILI KOTIIN RÄKIMÄÄN tuolta tupakkapaikalta.
        NYT SE RAVAA TUOTA LYTHYTTÄ PENKKIÄ EDESTAKAISIN.
        KOHTA SEKOAA!!!!
        Tarvitsee OMAA AIKAA että saa juonia , mutta ei tarvitse enää juonia koska häätö häämöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VILI KOTIIN RÄKIMÄÄN tuolta tupakkapaikalta.
        NYT SE RAVAA TUOTA LYTHYTTÄ PENKKIÄ EDESTAKAISIN.
        KOHTA SEKOAA!!!!
        Tarvitsee OMAA AIKAA että saa juonia , mutta ei tarvitse enää juonia koska häätö häämöttää.

        Ennemmin Arttu sais lähteä, mutta eipä lähde, vaikka olisi Vili tai Kristiina vastassa, koska eihän asukkaat Arttua laittaisi pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VILI KOTIIN RÄKIMÄÄN tuolta tupakkapaikalta.
        NYT SE RAVAA TUOTA LYTHYTTÄ PENKKIÄ EDESTAKAISIN.
        KOHTA SEKOAA!!!!
        Tarvitsee OMAA AIKAA että saa juonia , mutta ei tarvitse enää juonia koska häätö häämöttää.

        Eikös Vili ole talon suosikki, noin olen ymmärtänyt, Juliakin niin hempeästi sille hymyilee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        VILI KOTIIN RÄKIMÄÄN tuolta tupakkapaikalta.
        NYT SE RAVAA TUOTA LYTHYTTÄ PENKKIÄ EDESTAKAISIN.
        KOHTA SEKOAA!!!!
        Tarvitsee OMAA AIKAA että saa juonia , mutta ei tarvitse enää juonia koska häätö häämöttää.

        Kilpailla voi myös omalla käytökseĺlä. Toi räkiminen on tosi yököttävää ja sen kuuluminen johtuu noista mikrofoneista jotka on niin lähellä kun ovat oikein. Kuului myös viime kaudella Kristianilta. Ihme ettei ole tukehtunut vielä. Toivottavasti huomaavat itse pois päästyään ja katsoessaan jälkikäteen.


    • Anonyymi

      Eikös Juliakin sanonut leikkivänsä jotain urheilijaa, mutta kuitenkin tupakki maistuu hyvin, ja kuppiakin näyttää ottavan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe