jos ei ole sillon on. Kuka tämän hölmön systeemin kehitti ?? Ihan turha valittaa sit mitää. Monelle nuo tulonsiirrot jäävät siksikin pysyviksi tuloiksi
Jos olis töitä ei olis rajoituksia vuokrista
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä töitä? Mitä rajoituksia? Mitä ei ole? Mitä on? Minkä systeemin? Valittaa mistä mitää? Kenelle monelle?
Sinulla tupauuno on hölmöydestä 50 vuoden henkilökohtainen kokemus. - Anonyymi
Sinua ei kukaan palkkaisi. Eikä ole ikinä palkannutkaan. Hölmöilyistä ei makseta kuin eduskunnassa mutta ei sinusta ole edes poliitikoksi.
- Anonyymi
Siitähän sinä olet kateellinen vaikka olis työhistoriaakin ollut. Ihme sällejä. Ainut ketä sen tietää on te keskus ja eläkelaitos
- Anonyymi
Mistä siitä? Kateellinen miksi? Mitä historiaa sinulla muka on?Mikä ihme? Minkä sen?Mitä tietää?
- Anonyymi
Olisin kateellinen sinulle banaanilaatikoista jos sinulla moisia ihmekapistuksia olisi. Mutta kun ei ole!
Asun kerrostalossa ja alakerrassani asuu sosiaalipummeja.
Niille olisi töitä mutta ne eivät halua ottaa töitä vastaan?
Ne elävät veronmaksajien rahoilla samoin kuin suomessa
asuva intialainen vähemmistö?
Olen itse tehnyt miltei 40v töitä putkeen.
Miksi itse olen velvoitettu työlläni maksamaan
näitten sosiaalipummien elannon?- Anonyymi
Et sinä sitä maksa vaan Kela ja se perustuu lakiin. Se että sinulla olisi valtaa päättää siitä mitä sinun veroeuroillesi tapahtuu ei perustu yhtään mihinkään. Maksa kiltisti verosi ja pidä turpasi kiinni, siinä on sinun rooli tässä asiassa.
Olin vuosia reissutöissä ja kulutin silloisen kotikaupunkini katuja vain viikonloppuisin kun hain asunnoltani postia ja sinne kertyneitä laskuja, muita palveluja en juurikaan käyttänyt paitsi silloin kun olin lomalla. Ei tullut mieleenikään valittaa siitä että maksan kotikaupunkini katujen kunnossapidosta ja muistakin palveluista vaikka en niitä juuri käytä. Myös "sosiaalipummien elannon" maksoin kitisemättä. - Anonyymi
No mieti sitä jos työtön ei saa lainaakaan mistään millä se minnekää lähtisi. TÄHÄN ASIAAN ON TULTAVA KORJAUS TAI ON TURHA HUUTAA MITÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti sitä jos työtön ei saa lainaakaan mistään millä se minnekää lähtisi. TÄHÄN ASIAAN ON TULTAVA KORJAUS TAI ON TURHA HUUTAA MITÄÄN
Mitä sitä? Lainaa mihin? Mikä se? Mihin minnekää? Mihinb asiaan? Mikä korjaus? Mikä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä maksa vaan Kela ja se perustuu lakiin. Se että sinulla olisi valtaa päättää siitä mitä sinun veroeuroillesi tapahtuu ei perustu yhtään mihinkään. Maksa kiltisti verosi ja pidä turpasi kiinni, siinä on sinun rooli tässä asiassa.
Olin vuosia reissutöissä ja kulutin silloisen kotikaupunkini katuja vain viikonloppuisin kun hain asunnoltani postia ja sinne kertyneitä laskuja, muita palveluja en juurikaan käyttänyt paitsi silloin kun olin lomalla. Ei tullut mieleenikään valittaa siitä että maksan kotikaupunkini katujen kunnossapidosta ja muistakin palveluista vaikka en niitä juuri käytä. Myös "sosiaalipummien elannon" maksoin kitisemättä.Työttömältäkin menee veroja...vai onko valitus ryhmä sittenkin vain voudin asiakkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömältäkin menee veroja...vai onko valitus ryhmä sittenkin vain voudin asiakkaita
Vai on työtön veronmaksaja.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on työtön veronmaksaja.....
Millä selität veronpalautukset ? Tyhmä sinäkin oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä selität veronpalautukset ? Tyhmä sinäkin oot.
Et sinä tupauuno mitään tajua. Betalast?
- Anonyymi
Aika moni työssä käyväkin joutuu hakemaan tukia koska palkka ei riitä elämiseen. Tuollainen tilanne on omiaan laskemaan työmtivaatiota ja siksi tuollaisista töistä on ihan oikein kieltäytyä. Huutava, rääkyvä, kiljuva ja mölyävä työvoimapula johtuu palkanmaksuhaluttomuudesta ja joskus myös -kyvyttömyydestä, tuollaisia "yrittelijöitä" on syytä välttää eikä heidän kanssaan kannata olla missään tekemisissä edes asiakaana.
- Anonyymi
Helsingin työttömyysaste paukkuu jo 1000 % , valehdelkaa lisää
- Anonyymi
Kaikki maksamme veroja, oli tuloja tai ei. Arvonlisäverot.
- Anonyymi
Minä en maksa mistään mitään!
176-167 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
176-167En minäkään, vetäisen lätyyn sitä joka vaatii maksamaan
Gorilla King Kong - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
007 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarzan - Anonyymi
En minäkään, vetäisen lätyyn sitä joka vaatii maksamaan
Joulupukki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Donald Trump - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho Kekkonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urho KekkonenEn minäkään, vetäisen lätyyn sitä joka vaatii maksamaan
näkymätön miäs
keskustapuolue - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näkymätön miäs
keskustapuolueEn minäkään, vetäisen lätyyn sitä joka vaatii maksamaan
Jari Sillinpää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jari SillinpääEn minäkään, vetäisen lätyyn sitä joka vaatii maksamaan
Therman - Anonyymi
Käyt vaikka viina kaupassa maksat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en maksa mistään mitään! En edes viinasta!
T:betalastmies 167-176 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy viinakaupassa joten en maksa. Kyttään viinakaupan nurkilla ja kun joku tulee sieltä niin kolkaan sen ja otan pullon pois, noin saa viinaakin ilmaiseksi. Viimeksi sai ison pullon hienoa konjakkia ja vetäisin sen lärviin kertaryypyllä. Olipahan viimeinen kerta kun join konjakkia kun siitä tuli niin hirmuinen krapula että aamulla pelkäsin että kuolen ja vielä illalla pelkäsin etten kuolekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en maksa mistään mitään! En edes viinasta!
T:betalastmies 167-176En minäkään kun kansa maksaa
hullujussiaho
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787