Vili voittoon

Anonyymi

Viliä on sorsittu talossa, joten eikös se ole oikein, että Vili voittaisi, ei talossa taida parempiakaan voittaja ehdokkaita olla, kun Marko lähti.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ainoa mies talossa, Julia myös kelpaa voittajaksi.

      • Anonyymi

        Näin on!


    • Anonyymi

      Jos voittaja ei sattuis olemaan O-P niin vaihtoehdoksi olisi Vili.
      Turhaan Viliä mollataan. Mies ihan paikallaan.

    • Anonyymi

      Vili v...ttuun taas ensi sunnuntaina.
      Tai taas se tyypillinen. "Mitä mitä tilanne muuttui juuri viime minuutilla kun vili oli ensin saanut vain yhden prosentin ääniä saikin hän niitä juuri lopussa 258 prosenttia."

    • Anonyymi

      Mikäs vika Vilissä on. Miehinen komea mies. Tietää mitä tekee, eikä tanssi toisten pillin mukaan.
      Vilillä on yhtä hyvä mahdollisuus voittoon, kuin muillakin.

    • Anonyymi

      Talon väki äänestää Vilin ulos, ei siinä sen kummenpaa. Joel voittaa, naisäänestäjät pitävät siitä huolen.

      • Anonyymi

        Joel on ihan hyvä voittaja mut oma suosikkini on Paula. Mut kuten sanoit naiset äänestävät enemmän niin siksi Paula ei valitettavasti pärjää lopussa Joelille.
        Vili pois sunnuntaina. Yök!


      • Anonyymi

        Jos naiset äänestää voittajaa se on ehdottomasti Vili fiksuin siistein ja komein.Ei naiset tykkää noista suttuisista röhöttäjistä ,naiset vaatii siisteyttä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiset äänestää voittajaa se on ehdottomasti Vili fiksuin siistein ja komein.Ei naiset tykkää noista suttuisista röhöttäjistä ,naiset vaatii siisteyttä .

        Naisten tykkää miehistä jotka saa heidän nauramaan. Onko Vili saanut teitä missään tilanteessa nauramaan? Minua ei, tosin Joel on monasti :DD Vili pilasi tsäänssit läyhäämällä Timolle. Vili lähtee tänään kotiin.


    • Anonyymi

      Kyllä se on O-P voittaja, jos Vili ei ole.

      • Anonyymi

        Julia jos ei Vili.


    • Anonyymi

      Älä unta nää, ei Vilillä ole niin paljon ystäviä jotka uhraisvat rahansa äänestykseen. Olli-Pekkalla on yhtäviä ja tullut vielä lisää muitakin jotka näkee voiton hänelle suotavan.

      • Anonyymi

        Ei pultsareilla ole varaa äänestää, tuskin kännykkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pultsareilla ole varaa äänestää, tuskin kännykkääkään.

        Hävetä anonyymi....vuosi on 2020 ei 1959


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävetä anonyymi....vuosi on 2020 ei 1959

        Miksi pultsarit laittaisi vähät rahansa jonkun roskisdyykkarin voittoon, ei se niille tarjoile kumminkaan. Hankkiikin hyvin roskilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pultsareilla ole varaa äänestää, tuskin kännykkääkään.

        No, no eipäs ylvästellä. Työssä käyvä ja verotuloja yhteiskuntaan antava. O-P nauttii monen kannatuksesta.


      • Anonyymi

        OP on tyhjännauraja, ei tuota muuta kuin huutonaurua, Ei siis itse ole hauska vaan muut hänet saa nauramaan. Joelilla on tilannetajua huumorin suhteen. Joelin huumori on aitoa ei sellaista päälleliimattua kuin muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OP on tyhjännauraja, ei tuota muuta kuin huutonaurua, Ei siis itse ole hauska vaan muut hänet saa nauramaan. Joelilla on tilannetajua huumorin suhteen. Joelin huumori on aitoa ei sellaista päälleliimattua kuin muilla.

        Tyhjän hihittänien on hiipivän hulluuden merkki, sopii hyvin jooeliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävetä anonyymi....vuosi on 2020 ei 1959

        Hävetä sinä itse. Totta suomesa.


    • Anonyymi

      Kyllä Vilillä äänestäjiä on. Tottakai kurikkalaiset kannustaa omaa poikaansa.
      Mutta kannattaako nyt äänestää pois, koska tuskin voittoon asti menee.

    • Anonyymi

      Vili on ihan Ok ainakin verrattuna Paulaan ja Olli-Pekkaan. Vili ei läyhää ja kieroile selän takana. Eikä ole ottanut ketään silmätikukseen kuten OP ja Paula ovat ottaneet Kristiinan.

      Voittaja saisi olla Joel, Julia tai Vili. Jopa Arttu ja Krisse ovat parempia vaihtoehtoja kuin OP ja Paula. Ei ilkeitä selkäänpuukottajia voittoon!

      • Anonyymi

        Se on peli oletko anonyymi tajunnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on peli oletko anonyymi tajunnut

        Peliä voi pelata myös olemalla rehti ja suora. Esimerkkeinä Suomen aiemmilta BB-kausilta ovat Perttu ja se pienikokoinen Sari alkuvuosilta. Kumpikaan ei läyhännyt eikä kieroillut selän takana. Kumpikin puhui suoraan asianosaisille, jos oli sanomista. Rehteinä ja reiluinakin olivat riittävän mielenkiintoisia persoonia. Kumpaakin yleisö rakasti ja kumpikin sai ansaitun, ylivoimaisen voiton.


      • Anonyymi

        "..Vili ei läyhää ja kieroile selän takana. Eikä ole ottanut ketään silmätikukseen .."

        - eikö ees Timoa.. ? Salli mun nauraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..Vili ei läyhää ja kieroile selän takana. Eikä ole ottanut ketään silmätikukseen .."

        - eikö ees Timoa.. ? Salli mun nauraa!

        Vili ei hauku ketään selän takana vaan laukoo kaikille päin naamaa. Ja tasapuolisesti kaikille. Ei valitse talon pienintä ja nuorinta ja mustamaalaa ja sulje häntä porukan ulkopuolelle. Kuten tekee OP ja Paula.

        Miksi Timo veti sellaiset herneet yhdestä kännisestä kukkoilusta! Olisi antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin saattaisi olla kauden voittaja. Vili vielä pyysi anteeksi Timolta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..Vili ei läyhää ja kieroile selän takana. Eikä ole ottanut ketään silmätikukseen .."

        - eikö ees Timoa.. ? Salli mun nauraa!

        Vili sanoi mitä kaikki ajatteli, timo otti nokkiinsa ja yritti saada muilta suosiota räksyttämällä myöhemmin Vilille täysin aiheetta, mutta kävikin huonosti.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole mitään järkeä äänestää Viliä pois, koska se finaalissa ei ole uhka.
      Vaan kuten Sainio sanoi, joku vanha asukas, silloin on paljon parempi mahdollisuus sillä voittoon, joka on todellinen suosikki.
      Ja eihän katsojia pahemmin ole Vili ärsyttänyt, vaan talossa olijoita.
      Siksi Vili finaaliin.

    • Anonyymi

      Op läyhää ja puhuu kaiken aikaa selän takana pahaa toisista. Miten aikuinen ”mies” voi olla noin lässykkä , hyi olkoon.

    • Anonyymi

      Maailman turhin ohjelma.

      • Anonyymi

        Tästä olen samaa mieltä. Miksi aloinkin katsoa😂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe