Moi!
Suomi24 Chatei ole toiminnassa 24.11.2020 klo 20 alkaen. Arvioitu katkon kesto on n. kolme tuntia. Pahoittelut häiriöstä!
-Suomi24-tiimi
Suomi24 Chatissa toimintakatko tiistaina 24.11.

10
1955
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiiko chat silloin oikein?
Moi! 24.11.2020 klo 20 alkaen Suomi24 Chat ei ole toiminnassa ollenkaan.
-EmmaMoi! Toimintakatkon arvioitu kesto on tosiaan tuo aloituksessa mainittu kolme tuntia. Sen jälkeen Chat toimii jälleen normaalisti.
-Emma
- Anonyymi
Olen olut melkein 10v pois eikä haittaa vaikkei olisi päällä enää korkaan
- Anonyymi
Chat toimii jälleen paranormaalisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chat toimii jälleen paranormaalisti
Se on normaalia
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi392173Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2241736Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931608Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781358Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1181293- 901284
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v1031203- 901185
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa751097- 841090