Kolmiomuotoinen UAP nousi merestä.

Tunnettu elokuvantekijä James Fox on lähettänyt tietoa kahdesta artikkelista joissa kerrotaan aikaisemmin salaisesta UAP-havainnosta USA:n itärannikon edustalla vuoden 2019 lopulla.
Kyseessä on hävittäjälentäjä joka näki ja valokuvasi kolmiomuotoisen kohteen joka nousi merestä jonka jälkeen se lähti suoraan ylös kunnes katosi näkyvistä.
Kerrotaan että kuva on hyvin selvä.
https://www.thedebrief.org/fast-movers-and-transmedium-vehicles-the-pentagons-uap-task-force
https://www.washingtonexaminer.com/opinion/confirmed-navys-previously-unreported-2019-triangle-ufo-incident?fbclid=IwAR1wRK_VUXcN6S9xdw4KLLDsSEPih_RaCpXRSg2cl4vChEF1tdEu5kW0q5g

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieman pelottavaa. Pitää kuitenkin muistaa ettei ne ole pahojaan tehneet.

      • Anonyymi

        Sotilaat suhtautuvat kaikkeen tuntemattomaan mahdollisena uhkana, mutta meidän tavallisten kansalaisten ei tarvitse niin suhtautua.

        Miksi UFO tutkimus on ylipäätään annettu sotilaiden tehtäväksi? Se on suljettu maailma joka ei tee yhteistyötä eikä julkaise tutkimustuloksia. Avoin yliopistotutkimus ja kansainvälinen yhteistyö tuottaisi paljon paremman lopputuloksen.


      • Anonyymi

        Pitääkö heti ensimmäisessä kommentissa mainita pelko.
        Juuri tuollaisten vellihousujen takia asiaa piilotellaan, jotta saavat nukkua yönsä rauhassa.
        Sitten kun asiaa on hyvin pystytty salaamaan, niin täällä voidaankin kommentoida että eivät ne ole pahojaan tehneet.

        No entäs kun lähettää SUTiin kuvia niin selvimmät ei perille mene. Tutkijakin vaan ihmettelee kun ei näy. Kas kun ei tajua pyytää että lähetäppäs uudelleen...

        Borgi toisessa ketjussa mainitsee Mufonin Ufotutkijoille kohdistetut ohjeet.
        Mitähän ne mahtavat sisältää. Missä mahtaa raja kulkea mitä saa julkaista ja mitä ei ?

        Sitten tietyt sotilasmahdit vielä ihmettelevät että mistähän noita tulee.
        Täällä Suomessa hävittäjät kyttää "suuaukolla" mistä ufot materialisoituvat. Ei pitäisi olla epäselvää, kun vierestä nähdään.

        Vieras äly on ottanut maapallolta jalansijan ja vankasti. Näitä asioita vaan salataan siinä uskossa että jos vaikka juuri minä voisin hyötyä heidän tietämyksestään.
        Tieto pitäisi kulkea vapaasti, jotta kyvykkäimmät ihmiset voisivat muodostaa jonkinlaisen kokonaiskuvan ilmiöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö heti ensimmäisessä kommentissa mainita pelko.
        Juuri tuollaisten vellihousujen takia asiaa piilotellaan, jotta saavat nukkua yönsä rauhassa.
        Sitten kun asiaa on hyvin pystytty salaamaan, niin täällä voidaankin kommentoida että eivät ne ole pahojaan tehneet.

        No entäs kun lähettää SUTiin kuvia niin selvimmät ei perille mene. Tutkijakin vaan ihmettelee kun ei näy. Kas kun ei tajua pyytää että lähetäppäs uudelleen...

        Borgi toisessa ketjussa mainitsee Mufonin Ufotutkijoille kohdistetut ohjeet.
        Mitähän ne mahtavat sisältää. Missä mahtaa raja kulkea mitä saa julkaista ja mitä ei ?

        Sitten tietyt sotilasmahdit vielä ihmettelevät että mistähän noita tulee.
        Täällä Suomessa hävittäjät kyttää "suuaukolla" mistä ufot materialisoituvat. Ei pitäisi olla epäselvää, kun vierestä nähdään.

        Vieras äly on ottanut maapallolta jalansijan ja vankasti. Näitä asioita vaan salataan siinä uskossa että jos vaikka juuri minä voisin hyötyä heidän tietämyksestään.
        Tieto pitäisi kulkea vapaasti, jotta kyvykkäimmät ihmiset voisivat muodostaa jonkinlaisen kokonaiskuvan ilmiöstä.

        Ohjelmassa oli listattu tapauksia joissa henkirikoksen uhri oli edesauttanut tekijän kiinnisaamisessa. Listalle ei kelvannut "yliluonnolliset" tapaukset, joissa vainaja otti yhteyttä näkijään tai sukulaiseensa ja kertoi tälle mitä tapahtui. Sama tässä ufohommelissa. Jotkut ei halua kuulla sanaakaan yliluonnollisesta selityksestä. Havainnoitsijan pitää jo itse epäillä lentokoneen laskeutumisvaloja tai hänen havaintoaan ei oteta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelmassa oli listattu tapauksia joissa henkirikoksen uhri oli edesauttanut tekijän kiinnisaamisessa. Listalle ei kelvannut "yliluonnolliset" tapaukset, joissa vainaja otti yhteyttä näkijään tai sukulaiseensa ja kertoi tälle mitä tapahtui. Sama tässä ufohommelissa. Jotkut ei halua kuulla sanaakaan yliluonnollisesta selityksestä. Havainnoitsijan pitää jo itse epäillä lentokoneen laskeutumisvaloja tai hänen havaintoaan ei oteta vastaan.

        Puhutko Borgin laskeutumisvaloista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö heti ensimmäisessä kommentissa mainita pelko.
        Juuri tuollaisten vellihousujen takia asiaa piilotellaan, jotta saavat nukkua yönsä rauhassa.
        Sitten kun asiaa on hyvin pystytty salaamaan, niin täällä voidaankin kommentoida että eivät ne ole pahojaan tehneet.

        No entäs kun lähettää SUTiin kuvia niin selvimmät ei perille mene. Tutkijakin vaan ihmettelee kun ei näy. Kas kun ei tajua pyytää että lähetäppäs uudelleen...

        Borgi toisessa ketjussa mainitsee Mufonin Ufotutkijoille kohdistetut ohjeet.
        Mitähän ne mahtavat sisältää. Missä mahtaa raja kulkea mitä saa julkaista ja mitä ei ?

        Sitten tietyt sotilasmahdit vielä ihmettelevät että mistähän noita tulee.
        Täällä Suomessa hävittäjät kyttää "suuaukolla" mistä ufot materialisoituvat. Ei pitäisi olla epäselvää, kun vierestä nähdään.

        Vieras äly on ottanut maapallolta jalansijan ja vankasti. Näitä asioita vaan salataan siinä uskossa että jos vaikka juuri minä voisin hyötyä heidän tietämyksestään.
        Tieto pitäisi kulkea vapaasti, jotta kyvykkäimmät ihmiset voisivat muodostaa jonkinlaisen kokonaiskuvan ilmiöstä.

        Nimimerkki "Anonyymi" miettii :"Borgi toisessa ketjussa mainitsee Mufonin Ufotutkijoille kohdistetut ohjeet.
        Mitähän ne mahtavat sisältää. Missä mahtaa raja kulkea mitä saa julkaista ja mitä ei ?"

        Vastauksena tähän on todettava että tuo MUFONin ohjekirja on jokaisen saatavissa,eli sen saa vapaasti ostaa hintaan 105 dollaria.
        Mitä taas julkaisemiseen tulee niin en ole vielä kertaakaan yli10 vuoden jäsenyyden jälkeen huomannut että MUFON yrittäisi sensuroida mitä julkaisen tai en.
        Kaikki MUFONille saapuneet ilmoitukset julkaistaan MUFONin CMS-tietokannassa ja on siellä luettavissa. Sen sijaan tutkimukset ovat vain tutkijoiden luettavissa.


    • Anonyymi

      Höpinöiden aika on ohi. Ne on täällä ja on aina olleet.

      • Anonyymi

        Höperöiden aika ei ole ohi. Ne on täällä ja on aina olleet.


    • Anonyymi

      En kutsuisi avaruuden porukoita höperöiksi.

    • Anonyymi

      Aika erikoista miksi se uusin kuva julkaistiin. Lentäjälle valtavan kokoinen solar balloon ns. "tetrooni" voi olla outo. ehkä tarkoituksena oli hämärtää uutisarvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe