PIRISTYSTÄ ELÄMÄÄN

tytteli

saa vastauksena kukakin kirjottaa mitä haluaa, mutta tuli vaan mieleen kun tässä on näitä haikeitakin asioita mielenpäällä itse kullakin. Kävin nimittäin katsomassa galleriasivuja, kivoja kuvia itse kullakin, tahtoo lisää...

88

2798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bluepoem

siitä oman nickin rekisteröinnistä, oikeen kuvan kera.

Mutta oikeestaa pitkin sanoa että kivaa lauantai-iltaa KAIKILLE

• nannukkaN

Se on suunnitelmissa. Yritin ladata jo yhtä kivaa kuvaa, mutta se ei näy. Pitää sitä vähän fiksailla. Kyllä jonkunlainen kuva on ohjelmassa.

• (.)Y(.)

myös sinulle.. ;))

• jpntar

hyvää lauantai-illan jatkoa:)

• jpntar

sekin auttaa..:)

• nannukkaN

kirjautua siis kun krjoitin viestin yllä. Eli mitä tästä munaamisesta sitten olikaan aikaisemmin puhetta:) AApuva:) Yritän muistaa, mutta kun pomppii sinne tänne siis täällä kotosalla niin joku jää ja unohtuu.

• nannukkaN
        nannukkaN kirjoitti:

kirjautua siis kun krjoitin viestin yllä. Eli mitä tästä munaamisesta sitten olikaan aikaisemmin puhetta:) AApuva:) Yritän muistaa, mutta kun pomppii sinne tänne siis täällä kotosalla niin joku jää ja unohtuu.

tässä teille vähän piristystä. Nyt mie lähen oikiasti kokonaan vähäksi aikaa heipsan.

• Kuvia on joo itse kullakin paitsi minulla vissiin
      ( ;

• MystikkoNainen

enemmän niillä, jotka harrastavat chattailua - siis sättimistä :). Näin olen ollut huomaavinani, vaikken tuntiakaan ole itse chattaillut katsellut vaan ketkä siellä luuhaa.

• jpntar

outo seutu on minullekin:)

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

outo seutu on minullekin:)

tuntitolkulla, iltatolkulla, kuukausitolkulla samat nimet kirjautuneena. Mut siel on kuulemma tosihauskaa!! Joskus voitas tehdä retki sinne - mennään yhdessä, ni voidaan jutella keskenään jos ei muut meistä välitä :)

• jpntar
        MystikkoNainen kirjoitti:

tuntitolkulla, iltatolkulla, kuukausitolkulla samat nimet kirjautuneena. Mut siel on kuulemma tosihauskaa!! Joskus voitas tehdä retki sinne - mennään yhdessä, ni voidaan jutella keskenään jos ei muut meistä välitä :)

yksin..:))))) On se toisaalta ihan hyvä, että sinun perääsi katsookin joku...

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

yksin..:))))) On se toisaalta ihan hyvä, että sinun perääsi katsookin joku...

kun on niin vallaton mieli, tiedä mihin siellä joutuisin ;) Mut voihan olla, että menen jollain kummallisella nimellä sinne ensi hiljaisesti kyttäilemään mitä oikein kirjoittelevat :) Siellä on kuulemma aika vallatonta, varsinkin niissä kaapeissa... vai mitä kopperoita ovatkin.

• jpntar

kun on niin vallaton mieli, tiedä mihin siellä joutuisin ;) Mut voihan olla, että menen jollain kummallisella nimellä sinne ensi hiljaisesti kyttäilemään mitä oikein kirjoittelevat :) Siellä on kuulemma aika vallatonta, varsinkin niissä kaapeissa... vai mitä kopperoita ovatkin.

sanoit..*nauraa niin, että tuoli keikkuu*...

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

sanoit..*nauraa niin, että tuoli keikkuu*...

nyt, mutta tuli mieleen kopperosta.... Kun tyttäreni oli pieni ja ekaa kertaa laivalla halusi hytiin, vaan ei muistanut mikä sen nyt oli... kysyi hän: äitä koska me mennään sinne koteloon ?? :))

• jpntar

nyt, mutta tuli mieleen kopperosta.... Kun tyttäreni oli pieni ja ekaa kertaa laivalla halusi hytiin, vaan ei muistanut mikä sen nyt oli... kysyi hän: äitä koska me mennään sinne koteloon ?? :))

kertonut, mitä kumpainenkin tarkoittaa?:))) Ja kai sitä äidinkielen taitoa tarvitaan koko ajan..muista nyt teroittaa sitä kotona..

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

kertonut, mitä kumpainenkin tarkoittaa?:))) Ja kai sitä äidinkielen taitoa tarvitaan koko ajan..muista nyt teroittaa sitä kotona..

tarvin, kun olen niin kömpelö ja kokoajan jättelen kirjaimia pois... :) niinkun tuo hytikin :D

• savon seppä

tarvin, kun olen niin kömpelö ja kokoajan jättelen kirjaimia pois... :) niinkun tuo hytikin :D

meistä kukaan taida olla aivan mestari kirjoittamaan, virheitä syntyy aina jonkin verran, mutta ei ne virheet ole pääasia, vaan se mitä kirjoittaa...

• savon seppä

ne taitaa olla...:)))

• sokkona
        savon seppä kirjoitti:

meistä kukaan taida olla aivan mestari kirjoittamaan, virheitä syntyy aina jonkin verran, mutta ei ne virheet ole pääasia, vaan se mitä kirjoittaa...

kirjottaa, ulos katselee päässä raksuttaa ja vaan kirjoittelee, kuten minä, mitäs jos oli sormet väärillä näppäimillä, virihehisiä tulejahaa kulehekkihin:)

• savon seppä
        sokkona kirjoitti:

kirjottaa, ulos katselee päässä raksuttaa ja vaan kirjoittelee, kuten minä, mitäs jos oli sormet väärillä näppäimillä, virihehisiä tulejahaa kulehekkihin:)

se shokkona kirjoittaminen on, jos siihen ottaa vielä muutaman lasillisen, niin jälki on shokkoisen shokereevaanlaista. Nyt pitää mennä
        "tuliseen kopperoon".

• jpntar
        savon seppä kirjoitti:

se shokkona kirjoittaminen on, jos siihen ottaa vielä muutaman lasillisen, niin jälki on shokkoisen shokereevaanlaista. Nyt pitää mennä
        "tuliseen kopperoon".

Nyt se häipyi varmaan tekemään niitä jormia..voi..tiedä, vaikka lähtee sinne hortoilemaan..niihin kopperoihin:))))

• MystikkoNainen
        savon seppä kirjoitti:

no ei se haittaa ja sokkona minäkin kirjoitan :)
        siksi jälkeenpäin huomaa että taas on katseltu minne sattuu...

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

Nyt se häipyi varmaan tekemään niitä jormia..voi..tiedä, vaikka lähtee sinne hortoilemaan..niihin kopperoihin:))))

tuli mieleen... onhan se varmaan niin, että niillä on ne kuvat galleriassa koska onhan se kivempi tietää millasen kanssa kaappiin menee. Vai menisitkö itse kaappiin näkemättä kenen kanssa menet???

• jpntar

no ei se haittaa ja sokkona minäkin kirjoitan :)
        siksi jälkeenpäin huomaa että taas on katseltu minne sattuu...

mennytkään sinne kaapille..niitä jormia tekemään..pelkäsin jo, että lähtisit hortoilemaan niihin kopperoihin yksinäsi..:))))

• MystikkoNainen
        savon seppä kirjoitti:

ne taitaa olla...:)))

sitä kai kutsuu, kun kerran luin, että siel on niin hurjaa touhuu että housutkin lentelee näyttöruudulle .... *silmät pyöreenä*

• jpntar

tuli mieleen... onhan se varmaan niin, että niillä on ne kuvat galleriassa koska onhan se kivempi tietää millasen kanssa kaappiin menee. Vai menisitkö itse kaappiin näkemättä kenen kanssa menet???

Sikaa en osta säkissä..:) Se on

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

mennytkään sinne kaapille..niitä jormia tekemään..pelkäsin jo, että lähtisit hortoilemaan niihin kopperoihin yksinäsi..:))))

ruokaa menen tekemään nyt:) keittiöön !!

• jpntar

ruokaa menen tekemään nyt:) keittiöön !!

sen voin kanssa tarkkana..muista se kolesteroli..menee tukkoon kaikki..:)))

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

Kun ollaan täältä pois, niin
        kaapitetaan chatin puolella?.. :DD
        Never ever..

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

Never ever..

tuo Mysna sortuu siihen kaap.......n..ja lähtee hortoilemaan..:))Raukka, kun pelkää sitä meininkiä siellä muutenkin...:))))Sinä voisit selvitäkin...mutta emme me..

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

Never ever..

käydään keittiössä tai komerossa, mutta kaappeihin ei kadota! siis don't worry Japanitar:))

• savon seppä

sitä kai kutsuu, kun kerran luin, että siel on niin hurjaa touhuu että housutkin lentelee näyttöruudulle .... *silmät pyöreenä*

sitten tosi hurjaa touhua, että vaatteetkin niin lentelee...:)
        Kävin juuri sellaisessa kuumassa höyry kopperossa, sitä ennen piti heittää vaatteet näyttöruudulle...:))) Kyllä koppero hommat ovat aika rajuja juttuja..

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

tuo Mysna sortuu siihen kaap.......n..ja lähtee hortoilemaan..:))Raukka, kun pelkää sitä meininkiä siellä muutenkin...:))))Sinä voisit selvitäkin...mutta emme me..

kun täällä viikolla siellä oli poliisi, provo ja pervo ... miten minä pieni siellä... :(((

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

sen voin kanssa tarkkana..muista se kolesteroli..menee tukkoon kaikki..:)))

en tienny että kaikki voi mennä tukoon... sen tiedän että umpeen voi kasavaa:)))))
        Mutta jos Antti Heikkilää uskoo pitää voita syyä!

• jpntar

en tienny että kaikki voi mennä tukoon... sen tiedän että umpeen voi kasavaa:)))))

tuota kirjoitustaitoasi..kaikki näkee...:))))

• (.)Y(.)

kun täällä viikolla siellä oli poliisi, provo ja pervo ... miten minä pieni siellä... :(((

seurakunta.. :DD
        Poliisinhan pitäis olla turvallinen?...
        Pitäis pervon ja provon kuris ja nuhtees.. :DD

• MystikkoNainen

tiedä kuinka moni nuokin näki - terapiaa kai tarvin :))Ei menny seppä kaappiin oli vaan höyrykopperossa...

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

seurakunta.. :DD
        Poliisinhan pitäis olla turvallinen?...
        Pitäis pervon ja provon kuris ja nuhtees.. :DD

kaksi pientä aina ne per... ja pr...t aina jotenkin ohitetaan:) Mutta ei yksinämme!

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

tuota kirjoitustaitoasi..kaikki näkee...:))))

voita hakemaan, tukkuhinnalla.. ;))
        Hyvä tytsit, kirjoitusvirhe poikii, uusia juttuja.. :))

• MystikkoNainen
        savon seppä kirjoitti:

sitten tosi hurjaa touhua, että vaatteetkin niin lentelee...:)
        Kävin juuri sellaisessa kuumassa höyry kopperossa, sitä ennen piti heittää vaatteet näyttöruudulle...:))) Kyllä koppero hommat ovat aika rajuja juttuja..

sanotaan, kun vaatteita ruudulle heitellään...

• jpntar

sanotaan, kun vaatteita ruudulle heitellään...

kotona heitellään vaatteita ruudulle kaikki..:))))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

kaksi pientä aina ne per... ja pr...t aina jotenkin ohitetaan:) Mutta ei yksinämme!

ei kyl yksin... saatasko me (.)Y(.) mukaan? Oltas eka kaikki siinä ylellä yhdessä ja sitten vähän vahdittas kenen kanssa kukin vois kaapitella...

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

kotona heitellään vaatteita ruudulle kaikki..:))))

sitten ole kaappeja mihin vaatteensa laittaa???

• jpntar

sitten ole kaappeja mihin vaatteensa laittaa???

mutta kukapa sitä kenenkään tapoja tietää..mistä sen tietää, mitä siellä ruukataan touhuta lauantai-iltaisin..:))) Enkä kyllä utele..:))))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

mutta kukapa sitä kenenkään tapoja tietää..mistä sen tietää, mitä siellä ruukataan touhuta lauantai-iltaisin..:))) Enkä kyllä utele..:))))

tai joku tradiitio voi olla kyseessä... No jos minä utelen :)))

• jpntar

tai joku tradiitio voi olla kyseessä... No jos minä utelen :)))

ei ole varmaan mitään sellaista ...traditiota, missä viskellään perheen voimalla... vaatteita ruudulle..:)))) Sanoohan sen järkikin..älä mene utelemaan..saadaan selkään pimeällä:)))

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

voita hakemaan, tukkuhinnalla.. ;))
        Hyvä tytsit, kirjoitusvirhe poikii, uusia juttuja.. :))

niinpä juuri - nopea oivaltaja olet! :D

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

ei ole varmaan mitään sellaista ...traditiota, missä viskellään perheen voimalla... vaatteita ruudulle..:)))) Sanoohan sen järkikin..älä mene utelemaan..saadaan selkään pimeällä:)))

piiskaa tulee pimeällä.... no mutta mistä voi tietää, outoja tapoja monella on :))))

• jpntar

piiskaa tulee pimeällä.... no mutta mistä voi tietää, outoja tapoja monella on :))))

saattaa olla vaikka, millaisia patoutumia..ja...käyttää vaikka...piiskaa niihin...hakkaa meidät ..molemmat..vaikka onkin niin mukava päällepäin:)))))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

saattaa olla vaikka, millaisia patoutumia..ja...käyttää vaikka...piiskaa niihin...hakkaa meidät ..molemmat..vaikka onkin niin mukava päällepäin:)))))

nyt kuitenkin on lempeä mies, ainakin mie oon hänest saanu sellasen käsityksen :))

Onkos täällä muuten muita kun me 3 ???

• savon seppä

alatte aian porukalla kiusoittelemaan minua...Piiskaa ei tule, eikä ole mitään hankalia tapojakaan, vaan vaatteet yleensä heitetän pois päältä....näin ainakin meillä, saunaan ei yleensä mennä vaatteet päällä tai vaatteet alla, vaan aivan alasti....:))))Hyvää yötä, sleep well...

• jpntar

nyt kuitenkin on lempeä mies, ainakin mie oon hänest saanu sellasen käsityksen :))

pohjimmiltaan ainakaan paha, eikä kellekään kuulu toisten yksityisasat. Ei tehdä mekään siksi kärpäsestä härkästä:) Liuetaan pois, koska muita ei mailla eikä halmeilla!

• savon seppä

on noin satatuhatta katsojaa kun me tässä kirjoitelemme, vain meillä on kirjoitus taito...:)))

• kuuntelija
        savon seppä kirjoitti:

alatte aian porukalla kiusoittelemaan minua...Piiskaa ei tule, eikä ole mitään hankalia tapojakaan, vaan vaatteet yleensä heitetän pois päältä....näin ainakin meillä, saunaan ei yleensä mennä vaatteet päällä tai vaatteet alla, vaan aivan alasti....:))))Hyvää yötä, sleep well...

sulla on hyvä nimi rekisteröi se? Ihastuin nimeesi:)Hyvä nimi:)

• (.)Y(.)

täällä vielä.. ;))
        Kävin vaan, postia laittamassa...

Seppä onkin hyvä mies ja mukava kirjoittelija.. ;))
        Takoo niitä pimpparautojaan.. ;))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

pois. Ei teitenkään kuulu tavat ei tottumuksen meille eikä muille.... Hyvää yötä ystävä hyvä :)))

• (.)Y(.)
        kuuntelija kirjoitti:

ennenkuin joku muu, nappaa sen.. :(
        Profiilisivun voi pitää salaisena..
        Mikä estää?.. ;)))

• MystikkoNainen

kun en viel tienny et seppä oli hereil :)))

• (.)Y(.)

pois. Ei teitenkään kuulu tavat ei tottumuksen meille eikä muille.... Hyvää yötä ystävä hyvä :)))

Meinasitko karata nukkumaan?.. ;))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

vaan kaappiin jos karkaisin.... ;)

• (.)Y(.)

tosissaan mennä?.. :DD

• MystikkoNainen

en mene oikeesti - pelkäänhän niitä p - p - p...:))) vaan lupasin vielä lettuja paistaa... menee kuutamolettuiluks :)) Tulen sitten katsomaan onko täällä säpinää vai hiipuiko jo... jos ei tänään kohdata hyvää ja kaunisunista yötä sinulle :))

• MystikkoNainen

tonne ylemmäksi nou nou nou alkaa :))

• jpntar

Mutta katso nyt tuota kirjoitustasi...voi:)

• jpntar
        savon seppä kirjoitti:

seppä. On se hyvä ettei meidän tarvi Mysnan kanssa pakoilla sinua:)))

• MystikkoNainen

olen ihan varma että joku on tänään räpelöinyt näppäimistöäni!!! Enhän ole ennen näin kömpelö ollut vaikka jonkun verran aina :))

• kuuntelija kirjoitti:

toimeen...nyt se on tehty. Pitää vielä toi galleria sivu takoa valmiiksi..;)

• (.)Y(.)
        savon seppä kirjoitti:

Sie olitkin nopia.. ;))
        Nyt hyvä juttu jatkoks ja kuva.. ;))

Piti heittää, tämä tänne, kun
        hierarkia oli täynnä...

• savon seppä
        (.)Y(.) kirjoitti:

Sie olitkin nopia.. ;))
        Nyt hyvä juttu jatkoks ja kuva.. ;))

Piti heittää, tämä tänne, kun
        hierarkia oli täynnä...

rekata, kuvaa ei uskalla laittaa, menee toi posti tukkoon välittömästi tai sitten käy niin, ettei kukaan uskalla kirjoittaa..;)))

• (.)Y(.)
        savon seppä kirjoitti:

kuin käy.. ;))

Älä sitten unohda, laittaa postilootas osoitetta...

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

kuin käy.. ;))

kupata myöhään..koneella:))?

• (.)Y(.) kirjoitti:

kuin käy.. ;))

sain taas jotain aikaan, kuvaa en laita..;)))

• (.)Y(.)
        savon seppä kirjoitti:

Yhdeltä pistin, masiinan sammuksiin.. ;))

• MystikkoNainen
        savon seppä kirjoitti:

mrmatiakselle nyt meinaat tehdä... Tai voihan sitä molempiakin käyttää, vähän tunnelman mukaan :))

• MystikkoNainen kirjoitti:

mrmatiakselle nyt meinaat tehdä... Tai voihan sitä molempiakin käyttää, vähän tunnelman mukaan :))

olen kirjoittanut kyllä kaikista eniten, annetaan toisen nikin levätä siihen asti kun tulee sitten oikein buumi päälle niin jaksaa kahdestaan kirjoittaa enemmän....;)))

• jpntar

ja Madson ovat muistoja, jotka hautautuivat kaiken alle...

• (.)Y(.)

Käyppä paistelemassa, niitä lettuja välillä.. ;))
      Katotaan mikä, tilanne on myöhemmin..
      Mihin se japanitar katos?...

• jpntar

sinulle:)

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

sinulle:)

Joko sinäkin poistut?.. ;))

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

Joko sinäkin poistut?.. ;))

ehkä te jo menitte... ei tullut muita tänne enää
        :( Eikä jormakaan leppynyt?
        Menen miekin ja toivon että paha näppäimistövirus poistunut huomenna :))) Kauniita unia molemmille!!! :)

• (.)Y(.)

ehkä te jo menitte... ei tullut muita tänne enää
        :( Eikä jormakaan leppynyt?
        Menen miekin ja toivon että paha näppäimistövirus poistunut huomenna :))) Kauniita unia molemmille!!! :)

Täällä vielä ollaan jalkeilla.. ;))
        Eipä ole, miehestä mitään elonmerkkejä.. ;))
        Olisko vaikka, iltaa istumassa jossain...

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

Täällä vielä ollaan jalkeilla.. ;))
        Eipä ole, miehestä mitään elonmerkkejä.. ;))
        Olisko vaikka, iltaa istumassa jossain...

sitten vielä kupeksitkin, minä luovutin itseni nukkumatin huomaan, enkä lähtenyt kaapittelemaan :))

• (.)Y(.)

sitten vielä kupeksitkin, minä luovutin itseni nukkumatin huomaan, enkä lähtenyt kaapittelemaan :))

Taisin olla, viimeinen nukkumaan menijä?..
        Taas kerran.. :DD

Kaapittelun mie kierrän kaukaa...

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

Taisin olla, viimeinen nukkumaan menijä?..
        Taas kerran.. :DD

Kaapittelun mie kierrän kaukaa...

sinulle, mie meen nyt! Illalla ehkä tavataan :)

Kaappeihin emme siis mene!

• (.)Y(.)

sinulle, mie meen nyt! Illalla ehkä tavataan :)

Kaappeihin emme siis mene!

sinullekkin.. ;))

Kaapit kierretään kaukaa!!!

• (.)Y(.) kirjoitti:

sinullekkin.. ;))

Kaapit kierretään kaukaa!!!

heittää kaikki kaapit pois, silloin ei ole mahdollista tulla kaappi juopoksi..:)

• (.)Y(.)
        SavonSeppä kirjoitti:

heittää kaikki kaapit pois, silloin ei ole mahdollista tulla kaappi juopoksi..:)

roinat, sitten pistäis?.. :DD
        Olkkarin laattialle, isoon kasaan kaikkiko.. ;)))

Onneksi ei ole vaaraa, eikä taipumuksia
        kaappi juopotteluun.. ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      33
      2263
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      123
      1936
    3. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      77
      1591
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      160
      1222
    5. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      67
      1217
    6. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      61
      1046
    7. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      48
      1043
    8. Tiedän että käyt täällä

Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      64
      1004
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      62
      927
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      29
      925
    Aihe