Onko femmeille ns. markkinoita?

Anonyymi

Kysymys otsikossa. Tuntuu, että monet ovat suorastaan vihamielisiä kun hymyilen ja juttelen. Olen ihan fiksu ja mukava, enkä ymmärrä miksi niin monet vastaavat todella töykeästi jos alan jutella. Voiko se johtua siitä, että olen asteikolla kd lang-Saara aalto enemmänkin aalto, ilman prinsessamekkoja tosin :D

158

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo on, en tajua mistä vihamielisyys johtuu. Vaihda porukoita.

    • Anonyymi

      Jos ei oo, niin ei ole sitten markkinoita mullekaan! Missä niitä markkinoita edes on btw?

    • Anonyymi

      Miehet ja biit ovat niin Out.

      • Anonyymi

        Jäljelle jää siis lesbot ja heteronaiset?


      • Anonyymi

        Miten sun kommentti liittyy tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäljelle jää siis lesbot ja heteronaiset?

        Heterot eivät jää rannalle uikuttamaan lentäessäni kukasta kukkaan 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun kommentti liittyy tähän?

        Älä aina kysele tyhmiä 😩


      • Anonyymi

        Juu, kiitosta vaan taas kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kiitosta vaan taas kerran.

        Anteeksi, oli multa taas tyhmä ja turha palstan tasoa laskeva kommentti. Yritä parantaa tapani! 😊


    • Anonyymi

      Missä siis olet jutellut?
      Miten pelkkään jutteluun voidaan suhtautua vihamielisesti? 😔

      Oon ihastunut ihanaan naiseen... Epäilen että hän kiinnostuu toisentyyppisistä naisista kuin itse olen.

      • Anonyymi

        Sama täällä :/


    • Anonyymi

      Täällä myös femme ja aina ollut todella hyvät markkinat, tosin nyt markkina-arvoni on tehnyt rajun laskun, koska menin naimisiin. Pidän femmeistä itsekin enemmän ja sellaisen kanssa olen.

      • Anonyymi

        Femmeillä on paremmat markkinat, kuin kolhon näköisillä butch tyylisillä naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Femmeillä on paremmat markkinat, kuin kolhon näköisillä butch tyylisillä naisilla.

        Ehkä totta, mutta vähän tylysti ilmaistu. Kaikkea ei kannata ääneen sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Femmeillä on paremmat markkinat, kuin kolhon näköisillä butch tyylisillä naisilla.

        Markkinat 😅

        En tosin tiedä mikä on kolhon näköinen butch tyyli.

        Jos käsitin oikein tuolla ilmaisulla niin ei ne oo kolhoja. Ja käsittääkseni heillä on paremmat markkinat. 😍


      • Anonyymi

        markkina-arvo 😅

        Kai siihen et moni kiinnostuu liittyy myös se et on sosiaalinen, helposti lähestyttävä, suht laaja kaveripiiri, käy tapahtumissa ja ihmisten ilmoilla, on kuvalliset somekanavat jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä totta, mutta vähän tylysti ilmaistu. Kaikkea ei kannata ääneen sanoa.

        Niin, käytöstavat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinat 😅

        En tosin tiedä mikä on kolhon näköinen butch tyyli.

        Jos käsitin oikein tuolla ilmaisulla niin ei ne oo kolhoja. Ja käsittääkseni heillä on paremmat markkinat. 😍

        Ei kannata itselleen valehdella😂😂 Femmet vaan saa paremmin seuraa ja kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Femmeillä on paremmat markkinat, kuin kolhon näköisillä butch tyylisillä naisilla.

        No ilmankos 🤔. Olen juuri tällainen kolhon näköinen lesbo ja ei oo kumppaneita näkynyt. Ei auta vaikka on mukava ja ihana muuten. Liian ruma olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmankos 🤔. Olen juuri tällainen kolhon näköinen lesbo ja ei oo kumppaneita näkynyt. Ei auta vaikka on mukava ja ihana muuten. Liian ruma olen.

        Kauneus on katsojan silmässä. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmankos 🤔. Olen juuri tällainen kolhon näköinen lesbo ja ei oo kumppaneita näkynyt. Ei auta vaikka on mukava ja ihana muuten. Liian ruma olen.

        Mä tykkään sellaisista pelkistetyn tyylisissä kasvoista, ei mitään grimeluureja meikkejä tai muuta ylimääräistä. Hiuksetkin on ihanat jos on lyhyet, näkyy kasvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään sellaisista pelkistetyn tyylisissä kasvoista, ei mitään grimeluureja meikkejä tai muuta ylimääräistä. Hiuksetkin on ihanat jos on lyhyet, näkyy kasvot.

        Mikä on grimeluuri meikki?
        Etkö itse meikkaa ollenkaan?
        Mulle on ihan sama meikkaan joku vai ei.


    • Anonyymi

      Luulisi ett femmeillä/femmen näköisillä paremmat markkinat. Ainakin itsestään huoltapitävillä jne.

      Ehkä nää töykeästi vastaajat saattaa miettiä ennakkoluuloisesti, että olet hetero, korkeintaan bi tai pelkkä kokeilija liikenteessä. Hienoa, jos osaat ilmaista lesboutesi jotenkin.

      • Anonyymi

        Mistä tälläinen olettamus et olis paremmat markkinat?


    • Anonyymi

      Ainakin deittisovelluksissa 95% porukasta on femmejä joten niille harvoille butcheille löytyy kyllä varmasti vientiä. Mutta nykyään suurin osa femmeistä haluaa toisen samanmoisen.

      • Anonyymi

        Mä aloinkin jo kyseenalaistamaan täällä et miten niin femmeillä on paremmat markkinat... Itse en käytä deittisovelluksia mut silti mun olettamus ja käsitys ollut et "butcheille" (en oo tottunut käyttämään tota sanaa 😅) löytyy kyllä seuraa helpommin jos siis ovat yleensä kiinnostuneita femmeistä.
        Hyi miten kamalia termejä, butch ja femme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aloinkin jo kyseenalaistamaan täällä et miten niin femmeillä on paremmat markkinat... Itse en käytä deittisovelluksia mut silti mun olettamus ja käsitys ollut et "butcheille" (en oo tottunut käyttämään tota sanaa 😅) löytyy kyllä seuraa helpommin jos siis ovat yleensä kiinnostuneita femmeistä.
        Hyi miten kamalia termejä, butch ja femme...

        Mitä kukakin edes tarkoittaa noilla nykyään herää kysymys. Vanhanaikaisilta tuntuu. Itse en ole kumpaakaan, ja varmasti korjaan, jos joku kutsuisi esim butchiksi😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kukakin edes tarkoittaa noilla nykyään herää kysymys. Vanhanaikaisilta tuntuu. Itse en ole kumpaakaan, ja varmasti korjaan, jos joku kutsuisi esim butchiksi😁

        Joo ymmärrän. En oo siis koskaan tottunut käyttämään noita termejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kukakin edes tarkoittaa noilla nykyään herää kysymys. Vanhanaikaisilta tuntuu. Itse en ole kumpaakaan, ja varmasti korjaan, jos joku kutsuisi esim butchiksi😁

        Androgyyni


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Androgyyni

        Naiselliselta näyttävänä lesbona koen välistä myös itsessäni hieman maskuliinista puolta, vaikka en haluakaan sitä itsessäni laajemmin tuoda esiin. Minuun vetoaa molemmat sekä feminiiniset että maskuliinisilta jollain tapaa vaikuttavat naiset. Enemmän on kyse kuitenkin oikeasta persoonasta, kuinka hänessä tuntuu olevan monia puolia, jotka kaikki vetoavat minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselliselta näyttävänä lesbona koen välistä myös itsessäni hieman maskuliinista puolta, vaikka en haluakaan sitä itsessäni laajemmin tuoda esiin. Minuun vetoaa molemmat sekä feminiiniset että maskuliinisilta jollain tapaa vaikuttavat naiset. Enemmän on kyse kuitenkin oikeasta persoonasta, kuinka hänessä tuntuu olevan monia puolia, jotka kaikki vetoavat minuun.

        Juuri tämä. Ulkokuori voi jopa hämätä. Tulee mieleen yksi bisse tuttava, joka ulkoisesti melko tyttömäinen, mutta huokuu kyllä varsinaista poikatyttöenergiaa mun mielestä. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Ulkokuori voi jopa hämätä. Tulee mieleen yksi bisse tuttava, joka ulkoisesti melko tyttömäinen, mutta huokuu kyllä varsinaista poikatyttöenergiaa mun mielestä. 😄

        Ah, kuulostaa erityisen houkuttelevalta minulle tämä kuvaus tuttavastasi. Minäkin taidan tuntea erään kuvaukseesi sopivan ihanan upean naisen. Hänen energiansa saa koko kehoni aivan sekaisin hänestä.


    • Anonyymi

      Voi luoja miten haluisin päästä rakkaan ihastukseni iholle... ❤️🤤

      Niin paljon tekee mieli et en kestä ❤️

      • Anonyymi

        Samat tunteet. En yleisesti ottaen paljon haikaile tai sure, mutta tänään tuli netissä vastaan ihana kuva kahdesta naisesta rennosti sängyllä. Toinen nukkui ja toinen luki kirjaa, niin että he olivat ihan kiinni toisissa ja sen toisen käsi meni sen toisen alta. Siitä mulle tuli niin syvä tunne kaipuusta lähelle. Se tunne oikein kouras mahan pohjasta ja tulihan multa siinä itku kun tiedoston mistä olen paitsi, mitä voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tunteet. En yleisesti ottaen paljon haikaile tai sure, mutta tänään tuli netissä vastaan ihana kuva kahdesta naisesta rennosti sängyllä. Toinen nukkui ja toinen luki kirjaa, niin että he olivat ihan kiinni toisissa ja sen toisen käsi meni sen toisen alta. Siitä mulle tuli niin syvä tunne kaipuusta lähelle. Se tunne oikein kouras mahan pohjasta ja tulihan multa siinä itku kun tiedoston mistä olen paitsi, mitä voisi olla.

        Ihana kuva.. Minä haluaisin laittaa pääni hänen syliinsä siihen torkuille käpertyen. Hän voisi vaikka tukea kirjaansa minuun lukiessaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuva.. Minä haluaisin laittaa pääni hänen syliinsä siihen torkuille käpertyen. Hän voisi vaikka tukea kirjaansa minuun lukiessaan..

        Itse olen femme ja ystäväpiiriini kuuluu heitä myös. Kyllä meitä kiinnostaa enemmän femme kuin butch tyylinen nainen. Luulen, että moneen vetoaa naisellinen, itsestään huolehtiva ja tyylikäs femme😍 no tosin johonkin voi vedota butch tyylinenkin ja makuasioita nämä ovat


    • Anonyymi

      Mulla on tällainen ystävä. Kaunis, älykäs, mukava jne Monet ihmiset tuntuu automatic ajattelevan, että olisi täynnä itseään tai jotenkin huonompi kun on kroppa kunnossa, ura, pärjä harrastuksissa jne. Ihmiset on hänelle tosi ilkeitä ilman että hän on tehnyt mitään ansaitakseen sen. Säälittää.

    • Anonyymi

      Butcheista tulee vaikutelma homo"kundeista", en heti kykene luokittelemaan kumpaa sukupuolta materiaalisesti ovat, koska ei näy alapäätä 😁

      • Kierrän nämä kaukaa😁


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Kierrän nämä kaukaa😁

        Molemmilla kapeat hartiat, vaikka on maskuliinisia piirteitä kallon muodoissa ja naaamatauluissa.
        Äänirekisteri samaa tyyppiä.
        Maskuliinista ja femiinistä samaan aikaan.
        Hämmentävää.
        Poika vai Tyttö, siinäpä kysymys.
        Nainen vai Mies, Lesbo tai Gay.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla kapeat hartiat, vaikka on maskuliinisia piirteitä kallon muodoissa ja naaamatauluissa.
        Äänirekisteri samaa tyyppiä.
        Maskuliinista ja femiinistä samaan aikaan.
        Hämmentävää.
        Poika vai Tyttö, siinäpä kysymys.
        Nainen vai Mies, Lesbo tai Gay.

        Siinä miettimistä.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Kierrän nämä kaukaa😁

        Miksi kierrät kaukaa? Onko ollut huonoja kokemuksia? Nainen on nainen sisältä, vaikka näyttäisi joltain muulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kierrät kaukaa? Onko ollut huonoja kokemuksia? Nainen on nainen sisältä, vaikka näyttäisi joltain muulta.

        Ei pidä paikkaansa.
        Moni nainen on mies sisältä, moni mies on nainen sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Moni nainen on mies sisältä, moni mies on nainen sisältä.

        No meneekö vaikeaksi. Haluan naisen, mistä nyt voin tietää kuka on ja mitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Moni nainen on mies sisältä, moni mies on nainen sisältä.

        Ihmisen kromosomisto koostuu 23 kromosomiparista, joista 22 on autosomeja ja yksi pari sukupuolikromosomeja. Yksilö saa toisen sukupuolikromosomin äidiltään (X-kromosomi), toisen isältään (X- tai Y-kromosomi). Isältä saatu kromosomi määrää sen tuleeko jälkeläisestä mies vai nainen.

        "Sisältä" eli mielestä(än) saa olla vaikka kirahvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen kromosomisto koostuu 23 kromosomiparista, joista 22 on autosomeja ja yksi pari sukupuolikromosomeja. Yksilö saa toisen sukupuolikromosomin äidiltään (X-kromosomi), toisen isältään (X- tai Y-kromosomi). Isältä saatu kromosomi määrää sen tuleeko jälkeläisestä mies vai nainen.

        "Sisältä" eli mielestä(än) saa olla vaikka kirahvi.

        Kirahveilla on suuri sydän 🦒

        Ollakko kirahvi, kas siinä pulma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneekö vaikeaksi. Haluan naisen, mistä nyt voin tietää kuka on ja mitä on?

        Muutin mieleni, tahdon kirahvin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kierrät kaukaa? Onko ollut huonoja kokemuksia? Nainen on nainen sisältä, vaikka näyttäisi joltain muulta.

        Totta, mutta ulkonäönkin täytyy miellyttää ja kaunis femme saa jalat alta.. Ei ole kokemuksia butch tyylisistä ihmisistä, enkä halua.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Totta, mutta ulkonäönkin täytyy miellyttää ja kaunis femme saa jalat alta.. Ei ole kokemuksia butch tyylisistä ihmisistä, enkä halua.

        Mistä ennakkoluulo butch tyylistä kohtaan? Entäs sellainen androkyyni, vähän niin kuin pehmeä versio butchista? Vaikka niin kuin esim. Eliya? Oletko itse naisellinen nainen, jos saa kysyä? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ennakkoluulo butch tyylistä kohtaan? Entäs sellainen androkyyni, vähän niin kuin pehmeä versio butchista? Vaikka niin kuin esim. Eliya? Oletko itse naisellinen nainen, jos saa kysyä? 😊

        Olen itse super naisellinen viimeisen päälle.. No ehkä semmonen pehmeämpi versio butchista vois mennä, mutta ei vaan nappaa miehekkään näköinen nainen:))


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Olen itse super naisellinen viimeisen päälle.. No ehkä semmonen pehmeämpi versio butchista vois mennä, mutta ei vaan nappaa miehekkään näköinen nainen:))

        Etsitkö itsesi kaltaista?


    • Anonyymi

      Minä pidän naisista joissa näitä molempia puolia sopivasti.

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Ja jotenkin sopivasti suhteessa minun omiin puoliini, niitä jotenkin tasapainottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Ja jotenkin sopivasti suhteessa minun omiin puoliini, niitä jotenkin tasapainottaen.

        Onko kaikki lesbot tälläisiä kuuntele:-tasapainoittaisi minun sitä tätä tota. Monesti palstalla lukee, tule luokseni, tee aloite, soita minulle, sit se runo siitä kuinka joku tekee sille toiselle vedät helmani ylös toisen alas jne. Passiivista, ei ihme, että niin moni vaan haikailee, jos kaikki haikailee ja odottaa passiivisesti, jopa vetäytyy ei mitään voi tapahtua. Olen itse feminiininen, mutta varmasti toimin tilanteen tullen.

        Aina ja aina siltä toiselta odotetaan niitä tekoja. Onko naisten fantasiat tälläisiä? Ettekö haaveile siitä mitä ja miten yllätät toisen, suutelet uutena vuotena, katsot, menet sattumalta samaan näyttelyyn, yllätät rohkeilla askeleilla, kosket, soitat, pyydät treffeille jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki lesbot tälläisiä kuuntele:-tasapainoittaisi minun sitä tätä tota. Monesti palstalla lukee, tule luokseni, tee aloite, soita minulle, sit se runo siitä kuinka joku tekee sille toiselle vedät helmani ylös toisen alas jne. Passiivista, ei ihme, että niin moni vaan haikailee, jos kaikki haikailee ja odottaa passiivisesti, jopa vetäytyy ei mitään voi tapahtua. Olen itse feminiininen, mutta varmasti toimin tilanteen tullen.

        Aina ja aina siltä toiselta odotetaan niitä tekoja. Onko naisten fantasiat tälläisiä? Ettekö haaveile siitä mitä ja miten yllätät toisen, suutelet uutena vuotena, katsot, menet sattumalta samaan näyttelyyn, yllätät rohkeilla askeleilla, kosket, soitat, pyydät treffeille jne.

        Tottakai haaveilen siitä et rohkaistuisin tekemään aloitteen.
        Oon liian heikko siihen vielä. Itseluottamukseni on nollassa. Etukäteen jo ajattelen et turha tehdä aloitetta koska tiedän et ei hän voisis musta koskaan kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai haaveilen siitä et rohkaistuisin tekemään aloitteen.
        Oon liian heikko siihen vielä. Itseluottamukseni on nollassa. Etukäteen jo ajattelen et turha tehdä aloitetta koska tiedän et ei hän voisis musta koskaan kiinnostua.

        Mä olisin otettu jos joku lähestyisi mua, vaikken olis kiinnostunut. Olis vain positiivisesti jännää ja ihmeellistä jos joku olis voinu nähdä tai kuvitella musta jotain, vaikka se toinen ei olisikaan mun tyyppiä, silti sellainen imartelisi! Voi olla, että miettisin hetken, hetkinen voisko toi ollakin mun tyyppinen. Esim. Joku Alma, en lähtökohtaisesti kiinnostuisi, mutta jos hänen kaltainen lähestyisi tavallisen itsevarmana (ei päälle käyvänä) voisin ruveta miettimään, miks ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai haaveilen siitä et rohkaistuisin tekemään aloitteen.
        Oon liian heikko siihen vielä. Itseluottamukseni on nollassa. Etukäteen jo ajattelen et turha tehdä aloitetta koska tiedän et ei hän voisis musta koskaan kiinnostua.

        Millaisia sun aloite haaveet on? 😊mitä tekisit, sanoisit?

        Voisitko kuvitella samat haaveet niin, että hän vastaavsinulle sinun toivomalla tavalla...

        ...Ja sitten niin, että hän ei vastaa sinun toivomalla tavalla. Fantasioi tähän myös se miten rennon itsevarmana otat pakit vastaan.

        Tiedätkö...sellainen positiivinen itsevarmuus (vaikka esitetty) jää mieleen, jos toinen ei hetkahda torjunnasta... siitä jää kumma olo, et hetkinen tossa toisessa on jotain mikä ei näy päälle päin ja se voi alkaa kiinnostaa aivan uudella tavalla. Herättää ajattelemaan ja jopa kutkuttamaan mieleen. Toiminnan ihmiset herättää kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia sun aloite haaveet on? 😊mitä tekisit, sanoisit?

        Voisitko kuvitella samat haaveet niin, että hän vastaavsinulle sinun toivomalla tavalla...

        ...Ja sitten niin, että hän ei vastaa sinun toivomalla tavalla. Fantasioi tähän myös se miten rennon itsevarmana otat pakit vastaan.

        Tiedätkö...sellainen positiivinen itsevarmuus (vaikka esitetty) jää mieleen, jos toinen ei hetkahda torjunnasta... siitä jää kumma olo, et hetkinen tossa toisessa on jotain mikä ei näy päälle päin ja se voi alkaa kiinnostaa aivan uudella tavalla. Herättää ajattelemaan ja jopa kutkuttamaan mieleen. Toiminnan ihmiset herättää kunnioitusta.

        Mä en tykkää esittämisestä.
        Saa näyttää oman särkyvän puolensa, se on herkkää ja ihanaa. Rakastettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tykkää esittämisestä.
        Saa näyttää oman särkyvän puolensa, se on herkkää ja ihanaa. Rakastettavaa.

        Lisään vielä et uskon et hän hakee itsevarmempaa ja rohkeaa naista.
        Valitettavasti en ole sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olisin otettu jos joku lähestyisi mua, vaikken olis kiinnostunut. Olis vain positiivisesti jännää ja ihmeellistä jos joku olis voinu nähdä tai kuvitella musta jotain, vaikka se toinen ei olisikaan mun tyyppiä, silti sellainen imartelisi! Voi olla, että miettisin hetken, hetkinen voisko toi ollakin mun tyyppinen. Esim. Joku Alma, en lähtökohtaisesti kiinnostuisi, mutta jos hänen kaltainen lähestyisi tavallisen itsevarmana (ei päälle käyvänä) voisin ruveta miettimään, miks ei.

        Sama mulla.. olisin todella otettu vaikka en olisi varsinaisesti ajatellut lähestynyttä ihmistä siinä mielessä. Ja jos olisin varattu niin olisin silti iloinen. Harvoin lähestyminen ja kauniit sanat ihastukselle tuottavat tuskaa vastapuolelle tai saavat hänet suuttumaan.
        On tietysti tapauksia heteroita jotka ovat hyvin homofobisia (vielä) joille kertominen voi olla "kamalaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tykkää esittämisestä.
        Saa näyttää oman särkyvän puolensa, se on herkkää ja ihanaa. Rakastettavaa.

        Tottakai! Ei tarvii olla tosikko. Kyllä Mä mielummin pikkasen otan sitä noloutta itselleni kannettavaksi, vaikka sitten ”näyttämällä” vähän itsevarmemmalta, kuin oikeasti olen. Jos siihen toisen eteen vaan murtuu ja kierii siinä itsesäälissä torjunnan jälkeen, tulee tilanteesta todella kiusallinen. Jos ymmärrät mitä tarkoitat.

        Oletko kuullut sitä sanontaa..,mitens se ny meni. Esitä ennenkö teet sen, niin se alkaa sujua / faked then you maked.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä et uskon et hän hakee itsevarmempaa ja rohkeaa naista.
        Valitettavasti en ole sellainen.

        Et voi tietää, hän voi haluta juuri sinut. Itsevarmuutta on niin monenlaista ja erialueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai! Ei tarvii olla tosikko. Kyllä Mä mielummin pikkasen otan sitä noloutta itselleni kannettavaksi, vaikka sitten ”näyttämällä” vähän itsevarmemmalta, kuin oikeasti olen. Jos siihen toisen eteen vaan murtuu ja kierii siinä itsesäälissä torjunnan jälkeen, tulee tilanteesta todella kiusallinen. Jos ymmärrät mitä tarkoitat.

        Oletko kuullut sitä sanontaa..,mitens se ny meni. Esitä ennenkö teet sen, niin se alkaa sujua / faked then you maked.

        Apua, siis anteeksi huomasin että kirjoitin mitä sylkisuuhun toi, siis oli vähän kärkäs toi älä ole tosikko. Anteeksi! Ei ollut tarkoitus olla tyly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai! Ei tarvii olla tosikko. Kyllä Mä mielummin pikkasen otan sitä noloutta itselleni kannettavaksi, vaikka sitten ”näyttämällä” vähän itsevarmemmalta, kuin oikeasti olen. Jos siihen toisen eteen vaan murtuu ja kierii siinä itsesäälissä torjunnan jälkeen, tulee tilanteesta todella kiusallinen. Jos ymmärrät mitä tarkoitat.

        Oletko kuullut sitä sanontaa..,mitens se ny meni. Esitä ennenkö teet sen, niin se alkaa sujua / faked then you maked.

        En meinannutkaan sitä, kyl mä sen torjumistilanteen pystyisin esittämään. Yksin varmasti romahtaisin jälkeenpäin, koska hän on aina mun sydämessä käy miten käy.

        Mut meinaan et se lähestyminen ja kertominen on vaikeampaa. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En meinannutkaan sitä, kyl mä sen torjumistilanteen pystyisin esittämään. Yksin varmasti romahtaisin jälkeenpäin, koska hän on aina mun sydämessä käy miten käy.

        Mut meinaan et se lähestyminen ja kertominen on vaikeampaa. 😔

        🤔 kuulosta, että olet jo aika syvällä yksipuolisesta ihastumisessa. Voi, että ku voisin jotenkin aittaa, mutta eipä tässä sen enempää voi, jokainen käy itse läpi omat vaiheilunsa. Molemmissa tapauksissa kipeää, torjuntakeinot sattuu, jos on noin tuskaisen syvät tunteet jo päässyt muodostumaan. 🤗(halaus sulle)

        Mä lupasin itselleni, etten anna omien haaveideni enään koskaan mennä niin pitkälle, että tulee niin suuri suru kun viime jouluna tuli. Olin antanut itseni vaipua ihastukseen ja haaveiluun kaksi vuotta, ennenkö otin selvää ja keskustelin aiheesta ihastuksen kanssa. Pidin itseni kasassa hänen edessä, ei hän ehkä tiedä kuinka syvät tunteet ja toiveet mulle oli ehtinyt kehittyä, hän oli tietämättään pahentanut käytöksellään niitä. Surin koko viime joulun ajan, luopumista haaveistani ihastukseen.

        Kokemus opetti, että otan tästä eteen päin aikaisemmin selvää onko ihastuminen vastavuoroista vai vain oman pääni tuotos, etten putoa niin korkealta enään uudelleen. Toisaalta silloin olin hankalassa tilanteessa varattu, että aikaa saattoi kulua. Nyt vapaana, en antaisi ajan mennä hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki lesbot tälläisiä kuuntele:-tasapainoittaisi minun sitä tätä tota. Monesti palstalla lukee, tule luokseni, tee aloite, soita minulle, sit se runo siitä kuinka joku tekee sille toiselle vedät helmani ylös toisen alas jne. Passiivista, ei ihme, että niin moni vaan haikailee, jos kaikki haikailee ja odottaa passiivisesti, jopa vetäytyy ei mitään voi tapahtua. Olen itse feminiininen, mutta varmasti toimin tilanteen tullen.

        Aina ja aina siltä toiselta odotetaan niitä tekoja. Onko naisten fantasiat tälläisiä? Ettekö haaveile siitä mitä ja miten yllätät toisen, suutelet uutena vuotena, katsot, menet sattumalta samaan näyttelyyn, yllätät rohkeilla askeleilla, kosket, soitat, pyydät treffeille jne.

        Meinasin kirjoittaa samantapaisen viestin.
        Ehkä palstalla haikailijat ovat sitten tavallista passiivisempia tai ujoja.

        Olen fantasioinut täällä kyllä erään ihastuksen "ottamisesta", en juuri hänen aloitteistaan. :D


      • Anonyymi

        Muhun taas ei uppoa kovin sukupuolettoman tai androgyynin oloiset naiset. Ulkoisesti tai energialtaan. Ei vaan värähdä missään... :D mut varmaan heilläkin ihailijansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kirjoittaa samantapaisen viestin.
        Ehkä palstalla haikailijat ovat sitten tavallista passiivisempia tai ujoja.

        Olen fantasioinut täällä kyllä erään ihastuksen "ottamisesta", en juuri hänen aloitteistaan. :D

        Oon kyl tosi ujo.

        Täl hetkel oon myös niin romahtanut ja väsynyt et en kykene täl hetkel lähestymään. Sen verran itseni tunnen et tässä kohtaa siinä ei olis mitään mieltä. Ahdistaa ja surettaa kyl et aika kuluu.

        Haaveilen et jonain päivänä saisin kuulua hänen elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kirjoittaa samantapaisen viestin.
        Ehkä palstalla haikailijat ovat sitten tavallista passiivisempia tai ujoja.

        Olen fantasioinut täällä kyllä erään ihastuksen "ottamisesta", en juuri hänen aloitteistaan. :D

        Munkin fantasioinneissa olen tasapuolisen jutuissa etenevä ja tekevä osapuoli. Varsinkin niissä kröhöm...henkilökohtaisemmissa fantasioissa olen se, joka laittaa toisen nauttimaan☺️ En sit tiedä tosi paikan tullen, kuka laittas ja kenet, mut palella ei tarvis kummankaan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhun taas ei uppoa kovin sukupuolettoman tai androgyynin oloiset naiset. Ulkoisesti tai energialtaan. Ei vaan värähdä missään... :D mut varmaan heilläkin ihailijansa.

        Muhun uppoaa ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl tosi ujo.

        Täl hetkel oon myös niin romahtanut ja väsynyt et en kykene täl hetkel lähestymään. Sen verran itseni tunnen et tässä kohtaa siinä ei olis mitään mieltä. Ahdistaa ja surettaa kyl et aika kuluu.

        Haaveilen et jonain päivänä saisin kuulua hänen elämäänsä.

        Hei murhe pois, kevättä kohden. Keräilet ja kasaat itsesi, nyt on hyvää aikaa, kun kukaan ei voi olla missään koronan takia. Sulla on vielä aikaa, et jää just nyt mistään kivasta pois vaikket olis vielä valmis. Tee asioilla jotain, mene terapiaan, auta itseäsi, ole itsellesi elämäsi huonon hetken paras nainen! 💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei murhe pois, kevättä kohden. Keräilet ja kasaat itsesi, nyt on hyvää aikaa, kun kukaan ei voi olla missään koronan takia. Sulla on vielä aikaa, et jää just nyt mistään kivasta pois vaikket olis vielä valmis. Tee asioilla jotain, mene terapiaan, auta itseäsi, ole itsellesi elämäsi huonon hetken paras nainen! 💝

        Kiitos ihana! ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin fantasioinneissa olen tasapuolisen jutuissa etenevä ja tekevä osapuoli. Varsinkin niissä kröhöm...henkilökohtaisemmissa fantasioissa olen se, joka laittaa toisen nauttimaan☺️ En sit tiedä tosi paikan tullen, kuka laittas ja kenet, mut palella ei tarvis kummankaan 😄

        Niin ei voi tosiaan tietää miten menis, tuskin kuin elokuvissa. Ei mulla olis nyt mitään sitä vastaan jos viehättävä nainen istuisi syliin ja hiljentäisi suudelmalla. :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei voi tosiaan tietää miten menis, tuskin kuin elokuvissa. Ei mulla olis nyt mitään sitä vastaan jos viehättävä nainen istuisi syliin ja hiljentäisi suudelmalla. :p

        Haluisin hänet ja hänen lämpönsä ihoani vasten. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin hänet ja hänen lämpönsä ihoani vasten. ❤️

        Haluaisin huulipunan jälkiä ihooni... :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin huulipunan jälkiä ihooni... :p

        Minä haluaisin myös hänet lantiotani vasten painautua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl tosi ujo.

        Täl hetkel oon myös niin romahtanut ja väsynyt et en kykene täl hetkel lähestymään. Sen verran itseni tunnen et tässä kohtaa siinä ei olis mitään mieltä. Ahdistaa ja surettaa kyl et aika kuluu.

        Haaveilen et jonain päivänä saisin kuulua hänen elämäänsä.

        Oletko enempi feminiininen vai maskuliininen? Mitä pitäis tapahtua, että voisit kokea itsesi itsevarmemmaksi? 💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl tosi ujo.

        Täl hetkel oon myös niin romahtanut ja väsynyt et en kykene täl hetkel lähestymään. Sen verran itseni tunnen et tässä kohtaa siinä ei olis mitään mieltä. Ahdistaa ja surettaa kyl et aika kuluu.

        Haaveilen et jonain päivänä saisin kuulua hänen elämäänsä.

        Mikä sut on romahduttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana! ☺️

        Eipä mitään 😊💝


    • Anonyymi

      Tavallisen "arkisille" femmeille kyllä, mutta ultranaisellisia tuntuu moni karttavan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.. Olen ultranaisellinen ja vienti vetää.. Happamia sanoi kettu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.. Olen ultranaisellinen ja vienti vetää.. Happamia sanoi kettu...

        Ultranaisellinen

        Selvä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.. Olen ultranaisellinen ja vienti vetää.. Happamia sanoi kettu...

        Tarkoittaako ultranaisellinen sitä että on pitkät hiukset, laitetut ripset ja kynnet ja pukeutuu hameisiin ja korkoihin? Vai onko se jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako ultranaisellinen sitä että on pitkät hiukset, laitetut ripset ja kynnet ja pukeutuu hameisiin ja korkoihin? Vai onko se jotain muuta?

        Voi olla pitkät tai lyhyet hiukset, ei tarvitse olla laitettuja kynsiä tai ripsiä vaan kevyt meikki kasvoilla. Hame ja korkkarit joskus päällä. Miten nyt sitten määritellään ultranaisellinen, lökäpöksyisen butchin mielestä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla pitkät tai lyhyet hiukset, ei tarvitse olla laitettuja kynsiä tai ripsiä vaan kevyt meikki kasvoilla. Hame ja korkkarit joskus päällä. Miten nyt sitten määritellään ultranaisellinen, lökäpöksyisen butchin mielestä??

        Sitä en tiedä kun en ole sellainen. Minulla on pitkät hiukset ja kevyt meikki, hame ja korkkarit useinkin mutta en ole ajatellut että olisin jotenkin ultranaisellinen. Ajattelin että se ’ultra’ olisi ehkä jotain sitten vielä enemmän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä kun en ole sellainen. Minulla on pitkät hiukset ja kevyt meikki, hame ja korkkarit useinkin mutta en ole ajatellut että olisin jotenkin ultranaisellinen. Ajattelin että se ’ultra’ olisi ehkä jotain sitten vielä enemmän..

        Onko ultranaisellinen ns. instababyn tyylinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako ultranaisellinen sitä että on pitkät hiukset, laitetut ripset ja kynnet ja pukeutuu hameisiin ja korkoihin? Vai onko se jotain muuta?

        En ikinä haluaisi olla pitkäkyntisen lesbon kanssa... Lakatut kynnet on myös hieman inhottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä haluaisi olla pitkäkyntisen lesbon kanssa... Lakatut kynnet on myös hieman inhottavaa.

        Minäkään en niistä pidä, mutta nämä on näitä makukysymyksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä haluaisi olla pitkäkyntisen lesbon kanssa... Lakatut kynnet on myös hieman inhottavaa.

        Ne ovatkin laitettuja naisia.
        Kuten meillä nahkahomot, skinihomot, muotihomot.
        Eivät aitoja miehiä ollenkaan.🤪


      • Anonyymi

        Pirkko Saisio on sitä mieltä ettei ole feministi, ei tietenkään lyyty mitenkään tähän keskusteluun


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä haluaisi olla pitkäkyntisen lesbon kanssa... Lakatut kynnet on myös hieman inhottavaa.

        Käykö lakatut varpaankynnet?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käykö lakatut varpaankynnet?

        Kyllä tämä nyt on tarkkaa, mutta ne käy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nyt on tarkkaa, mutta ne käy!

        No hyvä jos ei niin tarkkaa ole 😁 Vaan jos tuo ei haittaa, niin sitten ei varmaan haittaa sekkään jos ompi tukka pystyssä, pillihousut ratkennu haaroista ja järki seisoo. Jep, meen makkaamaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käykö lakatut varpaankynnet?

        Lakatut varpaatkynnet on ok. Tai riippuu mitä niillä varpailla tekee :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakatut varpaatkynnet on ok. Tai riippuu mitä niillä varpailla tekee :D

        No mitä niillä nytte tekis, uittas vaikka kesällä järvessä tai talvella kylvyssä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkko Saisio on sitä mieltä ettei ole feministi, ei tietenkään lyyty mitenkään tähän keskusteluun

        Hyvä vitsi.
        Tarkoitin kylläkin että Pirkko Saisio femiininen lesboksi 🎭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi.
        Tarkoitin kylläkin että Pirkko Saisio femiininen lesboksi 🎭

        Miten niin feminiininen lesboksi?
        Kyllähän lesboissa on ihan laidasta laitaan ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin feminiininen lesboksi?
        Kyllähän lesboissa on ihan laidasta laitaan ihmisiä.

        Niinpä. Ihan perus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi.
        Tarkoitin kylläkin että Pirkko Saisio femiininen lesboksi 🎭

        Pirkolta jos kysyis, hän ei haluaisi tulla määritellyksi mitenkään, olla vaan. Olla ihminen.

        Kyllähän hän aika naisellinen nainen kieltämättä on. Kuitenkin hänen karisma on ääri maskuliininen. Erikoisen mielenkiintoinen persoona, sellainen super vasemmistolainen, hyvällä tavalla 😉😁. Joku ambivalenttinen idän haju hänessä muutenkin on... mahtaako olla ortodoksi🤔tykkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin feminiininen lesboksi?
        Kyllähän lesboissa on ihan laidasta laitaan ihmisiä.

        Haastatko riitaa...




        .... miten niin, miten niin, miten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastatko riitaa...




        .... miten niin, miten niin, miten niin.

        En haasta riitaa.
        Harmi jos kysymykseni sai sinussa sellaisen tunteen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi.
        Tarkoitin kylläkin että Pirkko Saisio femiininen lesboksi 🎭

        Minä en Pirkko Saisiota kovin feminiinisenä näe, olkoon hänen yllänsä mitä vain. Kovin totiseltakin hän ainakin julkisuudessa vaikuttaa. Pidänkin sellaisista joissa on myös pehmeyttä ja iloisuutta näkyvämmin esillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en Pirkko Saisiota kovin feminiinisenä näe, olkoon hänen yllänsä mitä vain. Kovin totiseltakin hän ainakin julkisuudessa vaikuttaa. Pidänkin sellaisista joissa on myös pehmeyttä ja iloisuutta näkyvämmin esillä..

        Nähdään aikas eri tavalla hänet. Tietenkin on julkisissa haastatteluissa tiettyä vakavuutta ja vierallisuutta. Siitä huolimatta, hengessä on jotakin tosi herkkää ja naisellista. Just tänään mietin kun ajoin töistä kotiin, että Pirkon yksi hienoimmista piirteistä on se, että hänessä näkyy kakki naiset. Se pieni tyttö, joka hän joskus oli, nuori nainen ja myös elämää kokenut nainen. Jotenkin se karisma just hänen kohdalla tulee siitä, että on pystynyt säilyttämään itsensä, ikään kuin kerrostunut, ei hylännyt mitään itsestään.

        Siinä ajassa milloin hän taisteli oikeuksien puolesta, hän on ollut uskomattoman rohkea ja ennen kuulumattoman vahva mielipiteissään. En tiedä kumpi oli ensin vahva persoona vai tekikö taistelu srksuaalivähemmistöjen puolesta hänen persoonastaan vahvan murenemattoman.

        Jos haluat nähdä hänessä herkän naisen ja tytön, katso hänen, joku haastattelu. Naisellisuus on paljon muutakin kuin miten pukeutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haasta riitaa.
        Harmi jos kysymykseni sai sinussa sellaisen tunteen aikaan.

        Ei sun kysymys, oma väsymys (sai sen vaikutelman aikaan) sori taas.

        Luon sun viestin uudelleen kun olin lähettänyt omani ja tajusin kuin tyhmä mun kommentti oli. Sun kysymys oli relevantti. Ihan oikeasti kuka sanoo lesboksi sellainen tai tälläinen? Kuka ottaa oikeuden sanoa millaisia lesbojen tai kenenkään kuuluisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään aikas eri tavalla hänet. Tietenkin on julkisissa haastatteluissa tiettyä vakavuutta ja vierallisuutta. Siitä huolimatta, hengessä on jotakin tosi herkkää ja naisellista. Just tänään mietin kun ajoin töistä kotiin, että Pirkon yksi hienoimmista piirteistä on se, että hänessä näkyy kakki naiset. Se pieni tyttö, joka hän joskus oli, nuori nainen ja myös elämää kokenut nainen. Jotenkin se karisma just hänen kohdalla tulee siitä, että on pystynyt säilyttämään itsensä, ikään kuin kerrostunut, ei hylännyt mitään itsestään.

        Siinä ajassa milloin hän taisteli oikeuksien puolesta, hän on ollut uskomattoman rohkea ja ennen kuulumattoman vahva mielipiteissään. En tiedä kumpi oli ensin vahva persoona vai tekikö taistelu srksuaalivähemmistöjen puolesta hänen persoonastaan vahvan murenemattoman.

        Jos haluat nähdä hänessä herkän naisen ja tytön, katso hänen, joku haastattelu. Naisellisuus on paljon muutakin kuin miten pukeutuu.

        Lisään vielä, Pirkko syvällisen huumorintajuinen. Käyttää paljon mustaahuumoria ja itse ironiaa (se on paljon kivempaa, kun sarkasmi).

        Tykkään Pirkosta! Olen nipin napin nelikymppinen. En kuitenkaan syty hänestä just sen tietynlaisen tyttömäisyyden ja herkkyyden takia. Tulee liikaa sellainen ”voi sua rakas isoäiti” fiilis😅

        ..,mut eihän sitä tiedä jos silmiin katsoin mitä tapahtuis😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään aikas eri tavalla hänet. Tietenkin on julkisissa haastatteluissa tiettyä vakavuutta ja vierallisuutta. Siitä huolimatta, hengessä on jotakin tosi herkkää ja naisellista. Just tänään mietin kun ajoin töistä kotiin, että Pirkon yksi hienoimmista piirteistä on se, että hänessä näkyy kakki naiset. Se pieni tyttö, joka hän joskus oli, nuori nainen ja myös elämää kokenut nainen. Jotenkin se karisma just hänen kohdalla tulee siitä, että on pystynyt säilyttämään itsensä, ikään kuin kerrostunut, ei hylännyt mitään itsestään.

        Siinä ajassa milloin hän taisteli oikeuksien puolesta, hän on ollut uskomattoman rohkea ja ennen kuulumattoman vahva mielipiteissään. En tiedä kumpi oli ensin vahva persoona vai tekikö taistelu srksuaalivähemmistöjen puolesta hänen persoonastaan vahvan murenemattoman.

        Jos haluat nähdä hänessä herkän naisen ja tytön, katso hänen, joku haastattelu. Naisellisuus on paljon muutakin kuin miten pukeutuu.

        Eipä taida Pirkko olla tuttu minulle tapeeksi, taidanpa katsoa jonkun haastattelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, Pirkko syvällisen huumorintajuinen. Käyttää paljon mustaahuumoria ja itse ironiaa (se on paljon kivempaa, kun sarkasmi).

        Tykkään Pirkosta! Olen nipin napin nelikymppinen. En kuitenkaan syty hänestä just sen tietynlaisen tyttömäisyyden ja herkkyyden takia. Tulee liikaa sellainen ”voi sua rakas isoäiti” fiilis😅

        ..,mut eihän sitä tiedä jos silmiin katsoin mitä tapahtuis😄

        Ihanan miehekäs naama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan miehekäs naama.

        No ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida Pirkko olla tuttu minulle tapeeksi, taidanpa katsoa jonkun haastattelun.

        <div class="yle_areena_player" data-id="1-1335091" data-seek="0"></div><script src="https://player-v2.yle.fi/embed.js" defer></script>


    • Anonyymi

      Outoa reagointia. Tulee mieleen kuinka jotkut saattavat ärsyyntyä tietynlaisesta äänestä ja siihen liittyvästä teennäisyydestä. En sano kuitenkaan sinun puhuvan siten, kun en tunne.

      Somessa tuntuu kaikki kiinnostavat nätit feminiiniset naiset olevan varattuja.
      Fem-fem on niin yleinen pari, että heillä kyllä riittää aina ottajia. Toisaalta huomannut myös femiinisiä - maskuliinisia pareja ja surkuttelen osittain jälleen yhden olevan varattu mutta myös iloinen, että maskuliinisille/poikamaisille löytyy edes joku.
      Tulee toiveikas olo.

      Ehkä joskus löydän viereeni mieleltään tasapainoisen feminiinisen naisen, jolla pilkettä silmäkulmassa.

      • Anonyymi

        Missä te maskuliiniset naiset olette? x)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä te maskuliiniset naiset olette? x)

        Kotona ja töissä, joten valinnanvaraa riittää missä törmätä. Ehkä jopa kaupoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona ja töissä, joten valinnanvaraa riittää missä törmätä. Ehkä jopa kaupoissa.

        Kaupoissa on paljon teidän tyyppisiä!


      • Anonyymi

        Kyllä mulle ainakin kelpaisi maskuliininen/poikamainen. T. Feminiininen


      • Anonyymi

        Kertokaas, mikä somekanava/ryhmä paras jokseenkin feminiinisten naisten löytämiseen? Kokemuksia:D
        Deittisivustoilla köykäinen tarjonta lesbojen suhteen ja tinderkin pettymys viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaas, mikä somekanava/ryhmä paras jokseenkin feminiinisten naisten löytämiseen? Kokemuksia:D
        Deittisivustoilla köykäinen tarjonta lesbojen suhteen ja tinderkin pettymys viimeksi.

        Jaa-a, en tiedä mistä esim. mut löytäisi. Kotoa, töistä ja ehkä just sieltä kaupasta myös 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, en tiedä mistä esim. mut löytäisi. Kotoa, töistä ja ehkä just sieltä kaupasta myös 😂

        Sama...
        Tosin yks ja ainut mielessä aina vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama...
        Tosin yks ja ainut mielessä aina vain

        Vain eräs ainoa ihana mielessä täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain eräs ainoa ihana mielessä täälläkin.

        Niin täälläkin, tavallaan, mutta sutinaa ei näytä tämän kanssa syntyvän, joten mielelläni tapaisin muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täälläkin, tavallaan, mutta sutinaa ei näytä tämän kanssa syntyvän, joten mielelläni tapaisin muita.

        Toi menee helposti niin, että et löydä kemiaa ennen muiden kanssa, vaikka tapailisit hyviä tyyppejä, ennenkö olet kunnolla ottanut selvää hänestä jonka haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi menee helposti niin, että et löydä kemiaa ennen muiden kanssa, vaikka tapailisit hyviä tyyppejä, ennenkö olet kunnolla ottanut selvää hänestä jonka haluat.

        Olen samaa mieltä. En voi jättää tätä korttia kääntämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täälläkin, tavallaan, mutta sutinaa ei näytä tämän kanssa syntyvän, joten mielelläni tapaisin muita.

        Mä en halua tapailla muita... En näe kuin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En voi jättää tätä korttia kääntämättä.

        Kortit kannattaa katsoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täälläkin, tavallaan, mutta sutinaa ei näytä tämän kanssa syntyvän, joten mielelläni tapaisin muita.

        Sutinaa syntyisi vaikka heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä te maskuliiniset naiset olette? x)

        KDP:ssa .
        Mutta ei siitä sinulle iloa ole.

        T: Päivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KDP:ssa .
        Mutta ei siitä sinulle iloa ole.

        T: Päivi.

        Mikä on kdp?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle ainakin kelpaisi maskuliininen/poikamainen. T. Feminiininen

        Käyn huomenna sattumoisin kaupassa, joten tulkaapa nykäisemään hihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaas, mikä somekanava/ryhmä paras jokseenkin feminiinisten naisten löytämiseen? Kokemuksia:D
        Deittisivustoilla köykäinen tarjonta lesbojen suhteen ja tinderkin pettymys viimeksi.

        Feissarissa on naisille sinkkuryhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn huomenna sattumoisin kaupassa, joten tulkaapa nykäisemään hihasta.

        Toivottavasti meen huomenna sattumoisin samaan kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn huomenna sattumoisin kaupassa, joten tulkaapa nykäisemään hihasta.

        Millainen takki sulla on? Tulen kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen takki sulla on? Tulen kyllä

        Ellet pk-seudun putiikeissa käy, ei valitettavasti väliä millä takilla lähtee liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti meen huomenna sattumoisin samaan kauppaan.

        Jos sattumoisin olet etelän seudun kauppakeskuksessa niin sielläpä nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kdp?

        Kristillis Demokraattinen Puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sattumoisin olet etelän seudun kauppakeskuksessa niin sielläpä nähdään.

        Mikä kauppakeskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kauppakeskus?

        Meni jo. Ei tarvitse vähään aikaan mennä ja aika paljon oli populaa liikkeellä. Voi pitäytyä taas pienemmissä putiikeissa.


    • Anonyymi

      Jos oot feminiininen niin sut samantien leimataan kokeilun haluiseksi heteroksi. Onneksi itsellä (femme) on jo kumppani (femme myös) niin ei tarvitse enää kuunnella sitä heteroksi haukkumista ja nimittelyä. Suomen lesbopiirit on muutenkin niin olemattomat ja pienet että kaikille ei takuulla riitä kumppania.

      • Anonyymi

        Pääasia et ite tiedän mitä tunnen ja haluan. Oon monesti kyl kuullut etten näytä lesbolta. Menee tuo ajattelutapa täysin yli ymmärryksen. Eikä sil tosin oo mitään välii miksi mua luulevat, ihan kuin sil olis merkitystä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia et ite tiedän mitä tunnen ja haluan. Oon monesti kyl kuullut etten näytä lesbolta. Menee tuo ajattelutapa täysin yli ymmärryksen. Eikä sil tosin oo mitään välii miksi mua luulevat, ihan kuin sil olis merkitystä. ☺️

        Kyllä lesbo toisen tunnistaa, jos on fibat on fibat. Tosin mä tunnistan lesboiksi nekin, jotka ”heteroja”, jos tulee fiboja, niin tulee ja sit tulee ujostelua. Uskon, että naisista kiinnostuneita naisia on paljon enemmän, kun luullaan. Aika moni paljastuisi itselleen...kun vähän pintaa rapauttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lesbo toisen tunnistaa, jos on fibat on fibat. Tosin mä tunnistan lesboiksi nekin, jotka ”heteroja”, jos tulee fiboja, niin tulee ja sit tulee ujostelua. Uskon, että naisista kiinnostuneita naisia on paljon enemmän, kun luullaan. Aika moni paljastuisi itselleen...kun vähän pintaa rapauttaisi.

        Jos joillakin on huono lesbotutka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joillakin on huono lesbotutka?

        En tiedä, onko mun tutka supertutka, vai oonko vaan lutka😜

        No ei, meni vähän huumori karskiks. Unohda mitä luit😉.

        Ihan oikeesti, voihan se olla, että luulen liikoja ja projisoin kohtaamissani naisissa omia haluja. Et mistä niistä fipoista tai tutkien toimivuudesta viimekädessä oikeasti tietää.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä pienistä piireistä ja parhaat ovat varattuja jo aikaisin - myöhäänheränneitä perheenäitejä voi löytyä myös myöhemmin kun heräävät, mutta kauniit ja fiksut lesbot viedään jo 25-30 v ikäisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä pienistä piireistä ja parhaat ovat varattuja jo aikaisin - myöhäänheränneitä perheenäitejä voi löytyä myös myöhemmin kun heräävät, mutta kauniit ja fiksut lesbot viedään jo 25-30 v ikäisinä.

        Ei kai se mitään heräämistä ole.
        Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana.
        Voihan ennen rakastaa miestä, myöhemmin rakastuu naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä pienistä piireistä ja parhaat ovat varattuja jo aikaisin - myöhäänheränneitä perheenäitejä voi löytyä myös myöhemmin kun heräävät, mutta kauniit ja fiksut lesbot viedään jo 25-30 v ikäisinä.

        On niitä vanhempiakin kauniita ja fiksuja vapaina, jotka eivät ole myöhäänheränneitä perheenäitejä. On muitakin syitä miksi ei ole viety jo aiemmin. Syynä ei aina ole, että olisi elänyt perinteistä heteroelämää ja sitten vasta hoksaa jossain myöhäisessä vaiheessa, että onkin kiinnostunut naisista. Eihän siinä "myöhäisherännäisyydessäkään" mitään väärää ole, mutta just saying.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mitään heräämistä ole.
        Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana.
        Voihan ennen rakastaa miestä, myöhemmin rakastuu naiseen.

        "Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana" biseksuaalit sitten rakastaa hokea tätä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana" biseksuaalit sitten rakastaa hokea tätä :D

        Elämä opettaa. Sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lesbo toisen tunnistaa, jos on fibat on fibat. Tosin mä tunnistan lesboiksi nekin, jotka ”heteroja”, jos tulee fiboja, niin tulee ja sit tulee ujostelua. Uskon, että naisista kiinnostuneita naisia on paljon enemmän, kun luullaan. Aika moni paljastuisi itselleen...kun vähän pintaa rapauttaisi.

        Samaa mieltä. Myöhäänheränneenä eräs nainen "tunnisti" minut jo kauan sitten.. Muutoin todella rauhassa on saanut feminiiniseltä näyttäneenä naisena naisten puolelta olla. Edelleenkin feminiiniseltä näyttävänä joutuu miehiä työntämään pois. Nyt kyllä naisetkin ovat kiinnostusta osoittaneet eri tavalla kun ymmärrän itsestäni tämän laadun tietoisesti ja ehkä hymyilen heille eri tavalla kuin ennen.. Itse koen, että näin omaa seksuaalisuuttani kieltäneenä, tunnistan myös "heteroista" naisiin päin olevia tapauksia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä opettaa. Sullekin.

        Ai rakastunkin mieheen? Bisseille on edelleen olemassa se oma palstansa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Myöhäänheränneenä eräs nainen "tunnisti" minut jo kauan sitten.. Muutoin todella rauhassa on saanut feminiiniseltä näyttäneenä naisena naisten puolelta olla. Edelleenkin feminiiniseltä näyttävänä joutuu miehiä työntämään pois. Nyt kyllä naisetkin ovat kiinnostusta osoittaneet eri tavalla kun ymmärrän itsestäni tämän laadun tietoisesti ja ehkä hymyilen heille eri tavalla kuin ennen.. Itse koen, että näin omaa seksuaalisuuttani kieltäneenä, tunnistan myös "heteroista" naisiin päin olevia tapauksia :)

        Täsmälleen sama kokemus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana" biseksuaalit sitten rakastaa hokea tätä :D

        Sekoitatko nyt biseksuaalit ja myöhäänheränneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Myöhäänheränneenä eräs nainen "tunnisti" minut jo kauan sitten.. Muutoin todella rauhassa on saanut feminiiniseltä näyttäneenä naisena naisten puolelta olla. Edelleenkin feminiiniseltä näyttävänä joutuu miehiä työntämään pois. Nyt kyllä naisetkin ovat kiinnostusta osoittaneet eri tavalla kun ymmärrän itsestäni tämän laadun tietoisesti ja ehkä hymyilen heille eri tavalla kuin ennen.. Itse koen, että näin omaa seksuaalisuuttani kieltäneenä, tunnistan myös "heteroista" naisiin päin olevia tapauksia :)

        Ja edelleen häntä rakastan, minun tunnistajaani..


    • Anonyymi

      Mä kans femme ja mielessä aina vaan se toinen ihana femme. Kenenkään kanssa ei ole ollut niin luonnollinen ja helppo olla ensi hetkestä lähtien. Hän on kaunis ulkoa ja sisältö. Niin säteilevä, hyvä, fiksu, lempeä ja ihana. Ikävä. Asiakkaana en voi flirttailla hänelle enempää kuin olen jo flirttaillut...

    • Anonyymi

      Kiva kuulla että naisellisillakin naisilla on tykkääjänsä. Olen myöhäänherännyt ja mietiskelen omaa laatuani. Tunnen itseni tällä hetkellä pehmeämmäksi ja naisellisemmaksi kuin vuosiin ja luulen että se vain jatkuu, jos tunnen itseni turvalliseksi ja hyväksi itsenäni. Ehkä syynä pehmeyteeni on rakastuminen..

    • Anonyymi

      Pakko vielä sanoa että en ole ikinä ymmärtänyt tätä bi- ja myöhäisheränneiden syrjintää vähemmistön sisällä. Jokainen tietää itse parhaiten mitä tuntee, eikä kenenkään polku ole samanlainen. Olisinpa nähnyt tänään kiinnostuksen kohteeni edes vilaukselta, mutta taitaa tehdä pitkää päivää...

      • Juurikin näin! Mitä väliä sillä on, jos rakastuu toiseen vaikka onkin myöhäisherännyt?


      • Anonyymi

        Enemmän sitä vihamielisyyttä myöhäisheränneitä kohtaan taitaa olla tällä palstalla, eikä niinkään todellisessa elämässä. Täällä on katkerien ihmisten hyvä purkaa tuntojaan, mikä on surullista, koska se tie ei vie mihinkään.


      • Anonyymi

        Onko kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta?

        Mitä lienee poistetussa viestissä ollut? Mh:na kiinnostaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lienee poistetussa viestissä ollut? Mh:na kiinnostaa..

        Myöhäisheränneet ovat rupsahtaneita ja epävarmoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe