SURVEILLANCE - KYTTÄÄMINEN, SEURANTA. TIETOJEN KERÄÄMINEN

Anonyymi

Joukkovainojen kohteiden omia ja vertaisten kokemuksia, aiheeseen liittyvää tietoa.

79

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä kun olen tietokoneella. stalkkerit tietävät kaiken, minkä teen Onko vain näppäinten käytön seuraamista Keylock-systeemillä? Ei, kun tietävät. mitä sähköpostia saan.

      • Anonyymi

        vieläkö, joko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieläkö, joko

        Olen pannut laastarin kameran linssin päälle. Olen mediasta lukenut, että tietokone voi kuvata siltikin. Ja mitä kuulee. - Ja miten muuten voi vakoilla.

        Koskee taas kaikkia ihmisiä, mutta stalkkereiden on huono juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut laastarin kameran linssin päälle. Olen mediasta lukenut, että tietokone voi kuvata siltikin. Ja mitä kuulee. - Ja miten muuten voi vakoilla.

        Koskee taas kaikkia ihmisiä, mutta stalkkereiden on huono juttu.

        Tähän kai voisi lisätä kodin muun teknologian, jota on vähän jokaisella.

        TV - huh mitä kaikkea sen on kerrottu seuraavan ja vakoilevan.

        Kodin koneet saattavat vakoilla. Onhan niitä palastunut vakoilevia nukkejakin.

        Joka hankkii itselleen älykodin, ei voi kuin syyttää itseään yksityisyytensÄ riskeeraamisesta.

        MUTTA VAIKKA TI KUINKA VÄLTTÄISI YLIMÄÄRÄISTÄ TEKNOLOGIAA KOTONAAN, stalkkerit kyllä pitää huolen, että sitä on ja huomaamatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kai voisi lisätä kodin muun teknologian, jota on vähän jokaisella.

        TV - huh mitä kaikkea sen on kerrottu seuraavan ja vakoilevan.

        Kodin koneet saattavat vakoilla. Onhan niitä palastunut vakoilevia nukkejakin.

        Joka hankkii itselleen älykodin, ei voi kuin syyttää itseään yksityisyytensÄ riskeeraamisesta.

        MUTTA VAIKKA TI KUINKA VÄLTTÄISI YLIMÄÄRÄISTÄ TEKNOLOGIAA KOTONAAN, stalkkerit kyllä pitää huolen, että sitä on ja huomaamatonta.

        VIELÄ TIETOKONEESTA

        Edellinen oli niin stalkkerihakkereiden hallussa, että olin iloinen siitä, että antoivat sentään minunkin käyttää sitä.

        Ostin uuden. Kävin myöhemmin myyjän kanssa juttelemassa siitä, että stalkkerit ovat taas kiusana. Myyjä ilmoitti, että minun koneessa on sellainen palomuuri, ettei siitä pääse kukaan läpi. Mielessäni mietin, että silloin niiden on tarvinnut olla valmiiksi siellä muurin sisällä. - Nyt olen tajunnut, että sisälle pääsee, kun menee erilaisiin palveluihin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VIELÄ TIETOKONEESTA

        Edellinen oli niin stalkkerihakkereiden hallussa, että olin iloinen siitä, että antoivat sentään minunkin käyttää sitä.

        Ostin uuden. Kävin myöhemmin myyjän kanssa juttelemassa siitä, että stalkkerit ovat taas kiusana. Myyjä ilmoitti, että minun koneessa on sellainen palomuuri, ettei siitä pääse kukaan läpi. Mielessäni mietin, että silloin niiden on tarvinnut olla valmiiksi siellä muurin sisällä. - Nyt olen tajunnut, että sisälle pääsee, kun menee erilaisiin palveluihin töihin.

        Yksi tämmöinen kunnon surveillance-paikka on Windovsin kuvapalvelu. Ehdin ladata sinne muutaman vuoden kuvat ennen stalkkerin ilmestymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieläkö, joko

        On ollut pakko myöntää, että pystyvät lukemaan ajatukseni. Muuten viis veisaisin, mutta kun sen perusteella voi suunnitella pirullisia stalkkauksia.


    • Anonyymi

      On taas IP-osoite käytössä.

      Minun autoni kuten miljoonien muidenkin, on satelliittiseurannassa. Kuka tahansavoi nähdä, missä ajelen. - ikävä kyllä myös stalkkerit

      • Anonyymi

        Minulla on nykyään Freedome piilottamassa ip:ni. Ilmoituksen mukaan kuukaudessa tapahtuu n.1000 seurantayritystä.


    • Anonyymi

      VALVONTAKAMEROITA on vähän joka puolella julkisissa paikoissa, sisällä ja ulkona, myös yksityisiä.

      Turvallisuuden takaaminen on kai yhteinen nimittäjä, MUTTA kyllähän meidän stalkkerit osaavat niitäkin hyödykseen käyttää.

      • Anonyymi

        Kasvojen tunnistus , sitä käyttävät viralliset tahot ihan lain suojaamanakin esim. Kiinassa jo ja kohta muualla. Maskipakot sotkevat, mutta ihmisiä rajoitetaan sitten muuten.

        Nyt on kehitteillä kävelytyylistä tunnistaminen.

        JA KUN MONILLA JOUKKOVAINOILLA ON TAUSTALLA VALLANPITÄJÄT, VIRANOMAISET, niin heillähän näin hankittuihin tietoihin on käyttöoikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvojen tunnistus , sitä käyttävät viralliset tahot ihan lain suojaamanakin esim. Kiinassa jo ja kohta muualla. Maskipakot sotkevat, mutta ihmisiä rajoitetaan sitten muuten.

        Nyt on kehitteillä kävelytyylistä tunnistaminen.

        JA KUN MONILLA JOUKKOVAINOILLA ON TAUSTALLA VALLANPITÄJÄT, VIRANOMAISET, niin heillähän näin hankittuihin tietoihin on käyttöoikeus.

        Kuulemma vai olisinko lukenut jostakin, sellaisiakin valvontakameroita on kaupoissa, jotka mittaavat asiakkaan kasvojen lämpötilan. Jos lämpenevät jotakin tuotetta katsellessa, on siitä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma vai olisinko lukenut jostakin, sellaisiakin valvontakameroita on kaupoissa, jotka mittaavat asiakkaan kasvojen lämpötilan. Jos lämpenevät jotakin tuotetta katsellessa, on siitä kiinnostunut.

        IHMISEN SATELLIITTISEURANTA

        On aivan hurjaa, miten tarkkoja kuvia sateelliitista käsin voi ottaa, siis sellaisesta pienestä, automaattietäohjauksella. Ja kuinka löytää pienekin kohteen, ihmisenkin.

        Ennen sanottiin, että satelliitille pitää antaa biometrisiä tietoja. Aikaisemmin olen lukenut elektronisen häirinnän toteuttamisesta satelliitin avulla. - Nykyään kai seurataan/valvotaan muutenkin. -Kasvotunnistuksesta ja kävelytyylin tunnistuksesta on kirjoiteltu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IHMISEN SATELLIITTISEURANTA

        On aivan hurjaa, miten tarkkoja kuvia sateelliitista käsin voi ottaa, siis sellaisesta pienestä, automaattietäohjauksella. Ja kuinka löytää pienekin kohteen, ihmisenkin.

        Ennen sanottiin, että satelliitille pitää antaa biometrisiä tietoja. Aikaisemmin olen lukenut elektronisen häirinnän toteuttamisesta satelliitin avulla. - Nykyään kai seurataan/valvotaan muutenkin. -Kasvotunnistuksesta ja kävelytyylin tunnistuksesta on kirjoiteltu-

        ÄLYPUHELIN

        On tavallista, että TI:t eivät kuljeta sellaista mukanaan. Sen avullahan voi seurata ja kaikki vielä tallentuu. Vaikka vuoden kuluttua voidaan kertoa jonkun päivän liikkumiset.

        Eli tasa-arvon puute TI-llä tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLYPUHELIN

        On tavallista, että TI:t eivät kuljeta sellaista mukanaan. Sen avullahan voi seurata ja kaikki vielä tallentuu. Vaikka vuoden kuluttua voidaan kertoa jonkun päivän liikkumiset.

        Eli tasa-arvon puute TI-llä tässä asiassa.

        Nykyisissä urheilukelloissa on gps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IHMISEN SATELLIITTISEURANTA

        On aivan hurjaa, miten tarkkoja kuvia sateelliitista käsin voi ottaa, siis sellaisesta pienestä, automaattietäohjauksella. Ja kuinka löytää pienekin kohteen, ihmisenkin.

        Ennen sanottiin, että satelliitille pitää antaa biometrisiä tietoja. Aikaisemmin olen lukenut elektronisen häirinnän toteuttamisesta satelliitin avulla. - Nykyään kai seurataan/valvotaan muutenkin. -Kasvotunnistuksesta ja kävelytyylin tunnistuksesta on kirjoiteltu-

        Kasvojen tunnistus meni mönkään maskien takia.


    • Anonyymi

      ENTÄS TI:N YKSATYISYYDEN SUOJA KOTONAAN.

      Kirjoitelkaa nyt jotakin, minulta tod.näk. menee taas IP jäähytauolle, jos rupean purkamaan mieltäni.

      • Anonyymi

        niin, jäähylle meni IP

        Yritän kirjoittaa jotakin vaisusti ja yleisesti.

        TI:llä on tavallista, että kotonaan elää 24/7 TosiTV:ssä. Ei siihen kovin kummoisia piilokameroita tarvita ja nykyäänhän on nanokokoakin.

        Kukin voi sitten arvioida, kuinka laaja levitys katselijoille on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, jäähylle meni IP

        Yritän kirjoittaa jotakin vaisusti ja yleisesti.

        TI:llä on tavallista, että kotonaan elää 24/7 TosiTV:ssä. Ei siihen kovin kummoisia piilokameroita tarvita ja nykyäänhän on nanokokoakin.

        Kukin voi sitten arvioida, kuinka laaja levitys katselijoille on.

        Olen aikojen kuluessa kertonut, miten e-häirintään liittyen heräsi tietoisuus siitä. että stalkkerin täytyy nähdä minut. Ensin kirjoittelin tännekin, että minut täytyy nähdä ainakin niin selvästi, että näkyy ovatko silmät auki vai kiinni. -Siitä se,eteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikojen kuluessa kertonut, miten e-häirintään liittyen heräsi tietoisuus siitä. että stalkkerin täytyy nähdä minut. Ensin kirjoittelin tännekin, että minut täytyy nähdä ainakin niin selvästi, että näkyy ovatko silmät auki vai kiinni. -Siitä se,eteni.

        24/7TosiTv voilla vain TI:n elelyn seurailua. Ehkä jotkut nenän kaivelut, masturbaatiot tai jos vielä kumppani on, intiimielämän ovat mielenkiintoisia.

        Näkee koska lähtee ulos, jne.

        Onko niin tarkkaa, että ihan näillä kameroilla näkevät, mitä käsin kirjoitan. Ainakin tietävät. -Voi mennä mindcontrol-osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24/7TosiTv voilla vain TI:n elelyn seurailua. Ehkä jotkut nenän kaivelut, masturbaatiot tai jos vielä kumppani on, intiimielämän ovat mielenkiintoisia.

        Näkee koska lähtee ulos, jne.

        Onko niin tarkkaa, että ihan näillä kameroilla näkevät, mitä käsin kirjoitan. Ainakin tietävät. -Voi mennä mindcontrol-osastolle.

        Olen päätellyt tämän asian niin, että on pakko olla mahdollisuus nähdä/seurata. muuten ei ---

        Testasin asian . Kohteen kontrolli petti nähtyään minut pian "tapahtuman" jälkeen kohdattuaan minut. Ajattelin käräyttää, Minut kuitenkin myrkytettiin parin tunnin sisällä. Toipuminen vei pari kuukautta.- Mutta sitten vuoden päästä käräytin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päätellyt tämän asian niin, että on pakko olla mahdollisuus nähdä/seurata. muuten ei ---

        Testasin asian . Kohteen kontrolli petti nähtyään minut pian "tapahtuman" jälkeen kohdattuaan minut. Ajattelin käräyttää, Minut kuitenkin myrkytettiin parin tunnin sisällä. Toipuminen vei pari kuukautta.- Mutta sitten vuoden päästä käräytin.

        RAJANKÄYNTIÄ

        Seuraaminen, kyttääminen ja se, että TI tuntee olevansa jatkuvan seurannan kohteena, ovat sinänsä jo stalkkausmuoto. Mutta tietenkin on stalkkereille hyödyllistä kerätä kaikki kertyvä tieto talteen. Tiedon kerääminenhän tärkeä syy seurata.

        Kun tietoa kerätään seuraamalla TI:n elimistön toimintoja, elektronisen häirinnän vaikutuksia ja psyykkisiä/fyysisiä oireita valvottamisesta, rasittamisesta, traumatisoinnista, homma alkaa mennä muiden otsikoiden alle


    • Anonyymi

      joo, joutui IP osoite jäähylle ihan vaatimattomasta kirjoittelusta

      joku on nostanut ylös OIKEA GANG STALKING -ketjun. Sellaista ei nykyään voisi kirjoittaa,

      • Anonyymi

        Rankkaa tekstiä, mutta ei siinä surveillancen toteuttamista kuvailla.


    • Anonyymi

      ENNEN - NYT- TULEVAISUUDESSA

      Ihan minun vainoni aikana tilanne on muuttunut.

      Ennen:
      Esim. Kun minä rupesin käymään Prismassa vuosia sitten, minun perässäni ihan avoimesti kulki 1- 2 ihmistä ja vierestä seurasi, mitä ostoksia koppaani laitoin. Jos ei seurannut, niin sitten kassajonoon taakseni tuli ihminen, joka tarkkaili, mitä ostoksia hihnalle laitoin. Ja toimi niin, että varmasti tajusin stalkkerikii.
      Nykyään kun käyttää bonuskorttia, eiköhän kaupan tietoihin kerry tiedot ostoksista.

      Kun vainossani on paljon ihmisiä mukana, ennen heitä riitti seuraamaan kadulla kulkiessani, lehtisaliin mennessäni, kahvilassa käydessä, uimarannalle ajettiin perässä, jne.

      Heidän hankkimansa tiedot saadaan nykyisenä digiaikana helpomminkin ja seurattuna olemisen tunne hoidetaan muuten, esim. mindcontrollin keinoin.

      • Anonyymi

        Se, mitä jo ennen tiedettiin, osattiin ja oli laiteitakin käytössä, mutta oli salattua, on nykyään käytössä.

        Se, mitä nykyään jo salatusti tiedetään ja osataan ja rajatusti käytetään, on tulevaisuutta, mikäli epidemiat, ilmastonmuutos ja muu mahdollinen ei romahduta tätä ihmisten maailmaa.


      • Anonyymi

        Hetkinen.

        Eli kun menit kauppaan ja siellä oli toisia asiakkaita nämä olivat siellä vain sinua vakoillaksesi?

        Ja väki, jonka tekemisiä sinä seurasit niin tarkasti että tiesit heidän katsovan mitä ostat vakoilevat sinua?

        Itse olen huomannut että väki kaupoissa kulkee suurin piirtein samoja kulkureittejä, kaupat on osin suunniteltu tällaiseen. Eli samaan suuntaan kulkeva sakki ei vakoile toisiaan, vaan tekee omia ostoksiaan osin ennalta määrätyn mallin mukaisesti.

        Ilmainen vihje; vaikka Suomalaiset eivät muista ihmisistä tykkää, kaupassa on normaalia nähdä toisia asiakkaita.

        Se jos jonkun pää ja silmät on sinua kohti ei se tarkoita että vartavasten tuijottavat sinua.

        Autismin kirjoon kuuluu muuten tila missä yksilö kokee tuollaisen epämiellyttävänä. Autismi ei ole mielisairaus, vaan aivojen tila jonka syntymistä ei täysin tunneta. Itse tunnistan omassa käytöksessäni joitani autismin osia, onneksi lievinä. Tietyllä tavalla lahjakkaat ihmiset saattavat olla hyvin pahasti autistisia.

        Eikä sekään ole outoa katsoa mitä joku toinen on ostanut; siitä saattaa saada uusia ideoita siihen mitä itse voi ostaa.

        Bonuskortista, niin, kauppa toki tietää mitä ostat, mutta sinä valitset käytätkö korttia vai et; kukaan ei pakota.

        Sun kannattaisi ensisijaisesti kysyä itseltäsi miksi koet että normaalit elämän asiat on sua vastaan tapahtuvaa toimintaa. Mutta ymmärrän ettet tee näin, ja väität vielä että kaasuvalotan. Onneksi normaalit ihmiset tajuavat mitä koitan sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen.

        Eli kun menit kauppaan ja siellä oli toisia asiakkaita nämä olivat siellä vain sinua vakoillaksesi?

        Ja väki, jonka tekemisiä sinä seurasit niin tarkasti että tiesit heidän katsovan mitä ostat vakoilevat sinua?

        Itse olen huomannut että väki kaupoissa kulkee suurin piirtein samoja kulkureittejä, kaupat on osin suunniteltu tällaiseen. Eli samaan suuntaan kulkeva sakki ei vakoile toisiaan, vaan tekee omia ostoksiaan osin ennalta määrätyn mallin mukaisesti.

        Ilmainen vihje; vaikka Suomalaiset eivät muista ihmisistä tykkää, kaupassa on normaalia nähdä toisia asiakkaita.

        Se jos jonkun pää ja silmät on sinua kohti ei se tarkoita että vartavasten tuijottavat sinua.

        Autismin kirjoon kuuluu muuten tila missä yksilö kokee tuollaisen epämiellyttävänä. Autismi ei ole mielisairaus, vaan aivojen tila jonka syntymistä ei täysin tunneta. Itse tunnistan omassa käytöksessäni joitani autismin osia, onneksi lievinä. Tietyllä tavalla lahjakkaat ihmiset saattavat olla hyvin pahasti autistisia.

        Eikä sekään ole outoa katsoa mitä joku toinen on ostanut; siitä saattaa saada uusia ideoita siihen mitä itse voi ostaa.

        Bonuskortista, niin, kauppa toki tietää mitä ostat, mutta sinä valitset käytätkö korttia vai et; kukaan ei pakota.

        Sun kannattaisi ensisijaisesti kysyä itseltäsi miksi koet että normaalit elämän asiat on sua vastaan tapahtuvaa toimintaa. Mutta ymmärrän ettet tee näin, ja väität vielä että kaasuvalotan. Onneksi normaalit ihmiset tajuavat mitä koitan sanoa.

        juu, teet jotakin kaasuvalotuksen suuntaista, mutta et osaa oikein sitäkään.

        Kun paikkakunnan ihmiset lukevat tätä, ne jotka esim. siellä kaupassa sun muualla kyttäsivät minua, muistavat kyllä. Puskaradioon menee tämäkin juttu. - Ovat muistaneet muitakin tekemisiään, kun olen paikkakunnan palstalle vähän kirjoitellut.

        En halua hiillostaa heitä, paitsi pikkuisen kylläkin. Etupäässä haluan, että ymmärtävät, missä ovat olleet mukana, Sehän stalkkeripomoja harmittaa,

        En todistellut tällä ketjulla mitään, lähinnä luettelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu, teet jotakin kaasuvalotuksen suuntaista, mutta et osaa oikein sitäkään.

        Kun paikkakunnan ihmiset lukevat tätä, ne jotka esim. siellä kaupassa sun muualla kyttäsivät minua, muistavat kyllä. Puskaradioon menee tämäkin juttu. - Ovat muistaneet muitakin tekemisiään, kun olen paikkakunnan palstalle vähän kirjoitellut.

        En halua hiillostaa heitä, paitsi pikkuisen kylläkin. Etupäässä haluan, että ymmärtävät, missä ovat olleet mukana, Sehän stalkkeripomoja harmittaa,

        En todistellut tällä ketjulla mitään, lähinnä luettelin.

        Tämä ketju tuli omien kokemusten muistelusta. Ihan hyvä juttu minulle itselle. Meni asioita järjestykseen päässä.

        Vasta jälkeen päin käytin seuraavia hakusanoja: surveillance gang stalking
        sieltä löytyy luettelona tavanomaista surveillancea

        Olisipa minulla ollut moinen luettelo aikoinaan käytössä. Olisi heti tiennyt, mistä on kyse esim.puhelimen kohdalla, jne.- Minulta kaapattiin puhelut ja pantiin netissä kaikkien kuunneltaviksi. Tai mobiilisti, en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju tuli omien kokemusten muistelusta. Ihan hyvä juttu minulle itselle. Meni asioita järjestykseen päässä.

        Vasta jälkeen päin käytin seuraavia hakusanoja: surveillance gang stalking
        sieltä löytyy luettelona tavanomaista surveillancea

        Olisipa minulla ollut moinen luettelo aikoinaan käytössä. Olisi heti tiennyt, mistä on kyse esim.puhelimen kohdalla, jne.- Minulta kaapattiin puhelut ja pantiin netissä kaikkien kuunneltaviksi. Tai mobiilisti, en tiedä.

        Niin, kyllä sieltä löytyy Wikipediakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä sieltä löytyy Wikipediakin.

        juu, tavallaan kaasuvalotit, mutta marketin maineen puhtaaksi pesemiseksi, luulen ja luulen, että olet suomi24:n palkkaama trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu, tavallaan kaasuvalotit, mutta marketin maineen puhtaaksi pesemiseksi, luulen ja luulen, että olet suomi24:n palkkaama trolli

        pari kohtaa tarkemmin kertomuksestani

        "perässäni kulki ihan avoimesti 1 - 2 ihmistä ja vierestä seurasivat, mitä koppaani laitoin" EIVÄT ITSE OSTANEET MITÄÄN. Olivat useimmiten miehiä.

        " kassajonoon tuli taakseni ihminen, joka TARKKAILI ostoksiani hihnalla."
        - Oli sellaisia, joilla itsellä ei ollut mitään ostosta. Kun huomasin tämän, sanoin, ettei heidän tarvitse jonottaa, voivat kävellä jonon ohi.. Vain muutama suostui, Mieleen jäivät mummut, joilla lapsia mukana ja useampi selitti, että oli tullut ostamaan keltaista neulelankaa, mutta sitä ei ollut. SIIS USEAMPI.
        -sitten tuli miehiä, joilla oli yksi pieni ostos, esim. deodorantti. Sanoin heille, että voivat mennä edelleni, minulla kun paljon ostoksia.Hyvin vastahakoisesti menivät edelleni, kaikki eivät menneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pari kohtaa tarkemmin kertomuksestani

        "perässäni kulki ihan avoimesti 1 - 2 ihmistä ja vierestä seurasivat, mitä koppaani laitoin" EIVÄT ITSE OSTANEET MITÄÄN. Olivat useimmiten miehiä.

        " kassajonoon tuli taakseni ihminen, joka TARKKAILI ostoksiani hihnalla."
        - Oli sellaisia, joilla itsellä ei ollut mitään ostosta. Kun huomasin tämän, sanoin, ettei heidän tarvitse jonottaa, voivat kävellä jonon ohi.. Vain muutama suostui, Mieleen jäivät mummut, joilla lapsia mukana ja useampi selitti, että oli tullut ostamaan keltaista neulelankaa, mutta sitä ei ollut. SIIS USEAMPI.
        -sitten tuli miehiä, joilla oli yksi pieni ostos, esim. deodorantti. Sanoin heille, että voivat mennä edelleni, minulla kun paljon ostoksia.Hyvin vastahakoisesti menivät edelleni, kaikki eivät menneet

        L.oput viestistäsi tulen käyttämään eritellen esimerkkinä gaslightingistä. On niin esimerkillinen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju tuli omien kokemusten muistelusta. Ihan hyvä juttu minulle itselle. Meni asioita järjestykseen päässä.

        Vasta jälkeen päin käytin seuraavia hakusanoja: surveillance gang stalking
        sieltä löytyy luettelona tavanomaista surveillancea

        Olisipa minulla ollut moinen luettelo aikoinaan käytössä. Olisi heti tiennyt, mistä on kyse esim.puhelimen kohdalla, jne.- Minulta kaapattiin puhelut ja pantiin netissä kaikkien kuunneltaviksi. Tai mobiilisti, en tiedä.

        Missähän voisin käydä kuuntelemassa sun puheluita, onko URL tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän voisin käydä kuuntelemassa sun puheluita, onko URL tarjolla?

        En käytä puhelinta puheluihin, Joskus on pakko nk.esim. talvella silmäleikkauksen jälkeisenä aamuna hoitaja soitti. Hyvin oli levinnyt, mitä olin puhunut. Tiedän, kun minulle kerrottiin.

        Elokuussa jouduin puhumaan puhelimessa hoitajien kanssa, kun en selvinnyt leikkaukseen. Olin huonossa kunnossa edellisen yön elektronisen pahoinpitelyn ja myrkyttämisen jäljiltä. Se kuului vaivalloisena puhumisena ja jouduin sitten kuulemaan matkimista.

        Edellisestä puhelusta on niin kauan, etten muista. milloin se oli.

        Puhelimen hakkerointi näköjään on perusjuttu maailmalla. Suomessa muut TI:t eivät ole kertoneet sellaisesta iomalla kohdalla.

        Tämä puhelujen kaappaaminen on alkanut ilmeisesti jo 2000 lopulla tai ainakin. En viitsi kertoa enempää, mutta esim. asuinkaupungissani kyllä kuunneltiin. Sitten kun olin varma asiasta, vaihdoin operaattoria. Ei auttanut. Tein rikosilmoituksen v.2013 ja jouduin mainitsemaan sukulaisen, jolle joka päivä soitin. Poliisi otti tähän yhteyttä ja välirikko tuli.

        Kukaan ei suostunut kertomaan, missä puheluitani kuuntelivat. Tiedän lukuisia ihmisiä, joka kuuntelivat.- Mutta testasin, että myös ulkona yksinäisellä paikalla puhutut puhelut voitiin kuunnella. - Asiasta rupeaa olemaan lähes 7 vuotta aikaa, kun lopetin puheluiden puhumisen.

        Sinulle enkä muillekaan rupea todistelemaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä puhelinta puheluihin, Joskus on pakko nk.esim. talvella silmäleikkauksen jälkeisenä aamuna hoitaja soitti. Hyvin oli levinnyt, mitä olin puhunut. Tiedän, kun minulle kerrottiin.

        Elokuussa jouduin puhumaan puhelimessa hoitajien kanssa, kun en selvinnyt leikkaukseen. Olin huonossa kunnossa edellisen yön elektronisen pahoinpitelyn ja myrkyttämisen jäljiltä. Se kuului vaivalloisena puhumisena ja jouduin sitten kuulemaan matkimista.

        Edellisestä puhelusta on niin kauan, etten muista. milloin se oli.

        Puhelimen hakkerointi näköjään on perusjuttu maailmalla. Suomessa muut TI:t eivät ole kertoneet sellaisesta iomalla kohdalla.

        Tämä puhelujen kaappaaminen on alkanut ilmeisesti jo 2000 lopulla tai ainakin. En viitsi kertoa enempää, mutta esim. asuinkaupungissani kyllä kuunneltiin. Sitten kun olin varma asiasta, vaihdoin operaattoria. Ei auttanut. Tein rikosilmoituksen v.2013 ja jouduin mainitsemaan sukulaisen, jolle joka päivä soitin. Poliisi otti tähän yhteyttä ja välirikko tuli.

        Kukaan ei suostunut kertomaan, missä puheluitani kuuntelivat. Tiedän lukuisia ihmisiä, joka kuuntelivat.- Mutta testasin, että myös ulkona yksinäisellä paikalla puhutut puhelut voitiin kuunnella. - Asiasta rupeaa olemaan lähes 7 vuotta aikaa, kun lopetin puheluiden puhumisen.

        Sinulle enkä muillekaan rupea todistelemaan mitään.

        Sen verran vielä kerron, että ihmiset mielellään toistivat ja matkivat puheitani puhelimessa. asioita, joita olin puhunut vain tälle sukulaiselle. Soitin aamuisin. Usein jo aamupäivällä jouduin kaupungilla kuulemaan, mitä olin puhunut. Minä myös arvostelin ihmisiä puhelimessa. Eivät tykänneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran vielä kerron, että ihmiset mielellään toistivat ja matkivat puheitani puhelimessa. asioita, joita olin puhunut vain tälle sukulaiselle. Soitin aamuisin. Usein jo aamupäivällä jouduin kaupungilla kuulemaan, mitä olin puhunut. Minä myös arvostelin ihmisiä puhelimessa. Eivät tykänneet.

        Itse asiassa on tullut mieleen, että kyllä muidenkin puhelimia on hakkeroitu niin, että puhelimen käyttöä on voitu estää ja häiritä siten asioiden hoitamista.

        Samoin KAMEROIDEN. Myös minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran vielä kerron, että ihmiset mielellään toistivat ja matkivat puheitani puhelimessa. asioita, joita olin puhunut vain tälle sukulaiselle. Soitin aamuisin. Usein jo aamupäivällä jouduin kaupungilla kuulemaan, mitä olin puhunut. Minä myös arvostelin ihmisiä puhelimessa. Eivät tykänneet.

        Eli sukulaisesi kertoi avoimesti toisille ihmisille mitä hänelle kerroit.

        Ei siinä sen ihmeempää phelimen kuuntelua tarvita.

        Jos asut rivi- tai kerrostalossa, ja puhut puhelimeen äänekkäästi, silloinkin naapurit kuulevat ihan ilman ylimääräisiä välineitä.

        Aikanaan puhelimien luunteli oli hyvinkin triviaalia, langalle pääsi helposti jos oli pääsy jakamoon. Langattomia puhelimia, varsinkin ulkomailta tuotuja, pystyi kuuntelemaan sopivalla radiolla. Alkuperäiset kännykät jutteli nekin varsin helpoilla tavoilla ja niitä saattoi kuunnella.

        Nykyiset matkapuhelimet puhelimet käyttävät salaustekniikkaa ja hyppii yhtenään kanavalta toiselle; sellaisen kuunteleminen "langalta" lähestyy jo mahdotonta, varsinkin maallikon silmissä. Operaattori ja viranomainen toki nekin pystyy kuuntelemaan.

        Ja jos käyttää jotain nettipuhelu appia-joka salaa oikeasti end-to-end, niin eipä sellaista matkalta enää kuunnella; ei edes sen operaattorin tai viranomaisen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sukulaisesi kertoi avoimesti toisille ihmisille mitä hänelle kerroit.

        Ei siinä sen ihmeempää phelimen kuuntelua tarvita.

        Jos asut rivi- tai kerrostalossa, ja puhut puhelimeen äänekkäästi, silloinkin naapurit kuulevat ihan ilman ylimääräisiä välineitä.

        Aikanaan puhelimien luunteli oli hyvinkin triviaalia, langalle pääsi helposti jos oli pääsy jakamoon. Langattomia puhelimia, varsinkin ulkomailta tuotuja, pystyi kuuntelemaan sopivalla radiolla. Alkuperäiset kännykät jutteli nekin varsin helpoilla tavoilla ja niitä saattoi kuunnella.

        Nykyiset matkapuhelimet puhelimet käyttävät salaustekniikkaa ja hyppii yhtenään kanavalta toiselle; sellaisen kuunteleminen "langalta" lähestyy jo mahdotonta, varsinkin maallikon silmissä. Operaattori ja viranomainen toki nekin pystyy kuuntelemaan.

        Ja jos käyttää jotain nettipuhelu appia-joka salaa oikeasti end-to-end, niin eipä sellaista matkalta enää kuunnella; ei edes sen operaattorin tai viranomaisen toimesta.

        Siinä sitä levitetään disinformaatiota. Tässä oikeaa tietoa.

        MITÄ ON STALKERWARE

        Se on puhelimeen nopeasti salaa asennettava kyttäysohjelma. Riittää. että saa puhelimen näppeihinsä muutamaksi minuutiksi. Vähän aikaa sitten jopa Google-kaupasta pystyi ostamaan tämän kyttäyssovelluksen. Nykyään pitää ostaa epävirallisilta markkinoilta.

        Tietoturvayhtiö Kasperskyn mukaan kyttäysohjelmatapaukset kasvoivat Suomessa 40% vuodessa. V.2019 havaittiin 67500 tapausta, kun vuonna 2018 sai tiedot 40386 Stalkerware-tartunnan saaneesta puhelimesta.

        Täyskyttäys saa haltuunsa kaiken puhelimessa olevan datan ja huonon suojauksen takia se on helposti muidenkin saatavilla.

        Tämä oli ote artikkelista, joka löytyy osoitteestsa

        https://kotimikro.fi/tietoturva/haittaohjelmat/mitä-on-stalkerware


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä levitetään disinformaatiota. Tässä oikeaa tietoa.

        MITÄ ON STALKERWARE

        Se on puhelimeen nopeasti salaa asennettava kyttäysohjelma. Riittää. että saa puhelimen näppeihinsä muutamaksi minuutiksi. Vähän aikaa sitten jopa Google-kaupasta pystyi ostamaan tämän kyttäyssovelluksen. Nykyään pitää ostaa epävirallisilta markkinoilta.

        Tietoturvayhtiö Kasperskyn mukaan kyttäysohjelmatapaukset kasvoivat Suomessa 40% vuodessa. V.2019 havaittiin 67500 tapausta, kun vuonna 2018 sai tiedot 40386 Stalkerware-tartunnan saaneesta puhelimesta.

        Täyskyttäys saa haltuunsa kaiken puhelimessa olevan datan ja huonon suojauksen takia se on helposti muidenkin saatavilla.

        Tämä oli ote artikkelista, joka löytyy osoitteestsa

        https://kotimikro.fi/tietoturva/haittaohjelmat/mitä-on-stalkerware

        kele tuli pantua ään päälle pisteet

        https://kotimikro.fi/tietoturva/haittaohjelmat/mita-on-stalkerware


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kele tuli pantua ään päälle pisteet

        https://kotimikro.fi/tietoturva/haittaohjelmat/mita-on-stalkerware

        Kun stalkkereihin kuului alan ammattilaisia, vuosina 2099 - 2013 on heillä ollut tarpeelliset laitteet käytössä.

        tuohöpöpöpö tuolla ennen stalkwarea ovat gaslightingiä, eli se juttu sopisi siihenkin ketjuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä levitetään disinformaatiota. Tässä oikeaa tietoa.

        MITÄ ON STALKERWARE

        Se on puhelimeen nopeasti salaa asennettava kyttäysohjelma. Riittää. että saa puhelimen näppeihinsä muutamaksi minuutiksi. Vähän aikaa sitten jopa Google-kaupasta pystyi ostamaan tämän kyttäyssovelluksen. Nykyään pitää ostaa epävirallisilta markkinoilta.

        Tietoturvayhtiö Kasperskyn mukaan kyttäysohjelmatapaukset kasvoivat Suomessa 40% vuodessa. V.2019 havaittiin 67500 tapausta, kun vuonna 2018 sai tiedot 40386 Stalkerware-tartunnan saaneesta puhelimesta.

        Täyskyttäys saa haltuunsa kaiken puhelimessa olevan datan ja huonon suojauksen takia se on helposti muidenkin saatavilla.

        Tämä oli ote artikkelista, joka löytyy osoitteestsa

        https://kotimikro.fi/tietoturva/haittaohjelmat/mitä-on-stalkerware

        Applen puhelimeen ei paljoa asennella Googlen kaupasta, vittuako käyttää jotain vakoiluyrityksen puhelinta?

        Myös, miksi pitäisi antaa oma puhelin jonkun toisen käyttöön? En tee sitä koskaan.

        Toisaalta, taasen puhun Applen laitteesta, en tunne droideja, ei paljoa asennella mitään ilman omistajan hyväksyntää. Silti, paras suoja on kun kukaan toinen ei käytä.

        Valaisetko mikä kirjoituksessani oli väärää tietoa niin päivitän tietoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen.

        Eli kun menit kauppaan ja siellä oli toisia asiakkaita nämä olivat siellä vain sinua vakoillaksesi?

        Ja väki, jonka tekemisiä sinä seurasit niin tarkasti että tiesit heidän katsovan mitä ostat vakoilevat sinua?

        Itse olen huomannut että väki kaupoissa kulkee suurin piirtein samoja kulkureittejä, kaupat on osin suunniteltu tällaiseen. Eli samaan suuntaan kulkeva sakki ei vakoile toisiaan, vaan tekee omia ostoksiaan osin ennalta määrätyn mallin mukaisesti.

        Ilmainen vihje; vaikka Suomalaiset eivät muista ihmisistä tykkää, kaupassa on normaalia nähdä toisia asiakkaita.

        Se jos jonkun pää ja silmät on sinua kohti ei se tarkoita että vartavasten tuijottavat sinua.

        Autismin kirjoon kuuluu muuten tila missä yksilö kokee tuollaisen epämiellyttävänä. Autismi ei ole mielisairaus, vaan aivojen tila jonka syntymistä ei täysin tunneta. Itse tunnistan omassa käytöksessäni joitani autismin osia, onneksi lievinä. Tietyllä tavalla lahjakkaat ihmiset saattavat olla hyvin pahasti autistisia.

        Eikä sekään ole outoa katsoa mitä joku toinen on ostanut; siitä saattaa saada uusia ideoita siihen mitä itse voi ostaa.

        Bonuskortista, niin, kauppa toki tietää mitä ostat, mutta sinä valitset käytätkö korttia vai et; kukaan ei pakota.

        Sun kannattaisi ensisijaisesti kysyä itseltäsi miksi koet että normaalit elämän asiat on sua vastaan tapahtuvaa toimintaa. Mutta ymmärrän ettet tee näin, ja väität vielä että kaasuvalotan. Onneksi normaalit ihmiset tajuavat mitä koitan sanoa.

        Olen avannut Gaslighting -ketjun. Siellä on jo sen verran viestejä/tekstiä, että käypä katsomassa, löydätkö itsesi.


        Sinne vielä päädyt esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen avannut Gaslighting -ketjun. Siellä on jo sen verran viestejä/tekstiä, että käypä katsomassa, löydätkö itsesi.


        Sinne vielä päädyt esimerkiksi.

        Tämä sille minun kaupassakäyntikokemuksia ja ostosten surveillancea harjoittaneiden gaslightingillä käsitelleelle. On viestinsä tuolla jo niin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Applen puhelimeen ei paljoa asennella Googlen kaupasta, vittuako käyttää jotain vakoiluyrityksen puhelinta?

        Myös, miksi pitäisi antaa oma puhelin jonkun toisen käyttöön? En tee sitä koskaan.

        Toisaalta, taasen puhun Applen laitteesta, en tunne droideja, ei paljoa asennella mitään ilman omistajan hyväksyntää. Silti, paras suoja on kun kukaan toinen ei käytä.

        Valaisetko mikä kirjoituksessani oli väärää tietoa niin päivitän tietoni.

        turhaa tietoa tapaukseni kannalta ja harhaanjohtavaa kokemustietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen avannut Gaslighting -ketjun. Siellä on jo sen verran viestejä/tekstiä, että käypä katsomassa, löydätkö itsesi.


        Sinne vielä päädyt esimerkiksi.

        Se että kutsuu kommentoitia gaslightingiksi ilman syytä on kaasuvalotusta itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turhaa tietoa tapaukseni kannalta ja harhaanjohtavaa kokemustietoa

        Mitä turhaa on tiedossa kun sinulle kerrotaan että vaihda puhelin Applen laitteeseen jotta sinne ei asennella jotain google-kaupan vakoilusoftia?

        Ja mitä turhaa tietoa on kehoitus olla lainaamatta puhelinta?

        Koitin vain auttaa kommenteilla, mutta se ei näemmä kelpaa. No, olkoon sitten, ei mulla ole tarvetta tuhlata aikaani hyödyttömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kutsuu kommentoitia gaslightingiksi ilman syytä on kaasuvalotusta itsessään.

        Ei se tapahdu ilman syytä, gaslighting-ketjussa nimenomaan annetaan tietoja gaslightingin ymmärtämiseksi ja siellä on luettelo merkeistä, joista kaasuvalotusta voi arvella olevan.

        trollit/stalkkerit tekevät sitä tosissaan kommenteillaan, muuten aikansa kuluksi ketjuissa kävijät ihan vaan huvikseen tai purkaakseen vitutuksiaan.


    • Anonyymi

      Kirjoitin tiedon tästä ketjusta paikkakuntani palstalle. Kehotin mukana olleita ja vierestä seuranneita lukemaan, niin näkevät , missä jutussa ovat olleet. Kerron, että homma on hoidettu ihan vainokirjan ohjeiden mukaan nk. muualla Suomessakin ja isossa maailmassa.

      • Anonyymi

        Gang stalkingin kohteen asunnon ympärille kertyy stalkkereita. Minä juutuin yli 30 v.sitten tähän pikku kämppään, jonka piti olla tilapäinen ensi asunto tällä paikkakunnalla. On ollut stalkkereilla aikaa kerääntyä.

        Yläpuolellani on asunut lähes koko ajan tämä oranssipipoinen jahdin johtaja.

        Viime kesän helteillä olin poikkeuksellisen paljon ulkona pihalla. Sellä oli muitakin, lapsineen. Ohimennessäni muutaman lauseen vaihdoin. Ihmisiä ravasi johtajan luona. Joka vahingossa paljasti syyn: sille piti käydä kertomassa kaikki, mitä olin pihalla tehnyt ja puhunut.


    • Anonyymi

      lisää aiheesta SURVEILLANCE

      googlasin Surveillance wikipedia

      siellä on kirjoitettu perusteellinen artikkeli vaikoilusurveillancesta. Monet kohdat sopivat gang stalkiinkin

      lisäksi mainitaan
      health surveillance eli terveys/terveydenhuolto surveillance

      elektroninen surveillance

      computer and network surveillance eli tietokoneeseen ja verkkoon kohdistuva

      Surveillance ketjuni on pinnallinen, jotta olisi helppo lukaista saada yleiskuvaa asiasta, johon itse olen tai tuttuni on , osallistunut (minä siis kohteena)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä on linkki, jos haluat vilkaista vakoilusurveillancea

        https://en.wikipedia.org/wiki/surveillance

        on sellainen kattava sisällysluettelo

        Vähän näytteeksi luettelon alkua

        1.1 tietokone
        1.2 "vanhanajan" puhelimet
        1.3 kamerat
        1.4 sosiaalisen verkoston analyysi
        1.5 biometria
        1.6 ilmasta käsin tapahtuva
        1.7 järjestäytynyt esim.kaupunki
        1.8 datan esiin kaivaminen ja profilointi
        1.9 ihmisoperaatiot
        1..10 satelliitikuvat

        jatkuu

        Kun lueskelin tätä luetteloa, luulin ensin, että gang stalking vainon esittelyä, kun olin hakusanoinakin käyttänyt surveillance gang stalking. Sitten huomasin, että luin vakoilusurveillacen sisällysluetteloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän näytteeksi luettelon alkua

        1.1 tietokone
        1.2 "vanhanajan" puhelimet
        1.3 kamerat
        1.4 sosiaalisen verkoston analyysi
        1.5 biometria
        1.6 ilmasta käsin tapahtuva
        1.7 järjestäytynyt esim.kaupunki
        1.8 datan esiin kaivaminen ja profilointi
        1.9 ihmisoperaatiot
        1..10 satelliitikuvat

        jatkuu

        Kun lueskelin tätä luetteloa, luulin ensin, että gang stalking vainon esittelyä, kun olin hakusanoinakin käyttänyt surveillance gang stalking. Sitten huomasin, että luin vakoilusurveillacen sisällysluetteloa.

        pikkuisen jatkoa

        1.11 tunnistaminen ja valtakirjat
        1.12 langaton seuraaminen
        1.21 mobiilipuhelin
        1.12.2 RFID tagging
        1.12.3 RFID tagging on humans
        1.3 maantieteelliset välineet
        1.13.1 Global Position System


        Useat TI:t ovat yrittäneet muuttaa kauas pakoon. Aina on löydetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikkuisen jatkoa

        1.11 tunnistaminen ja valtakirjat
        1.12 langaton seuraaminen
        1.21 mobiilipuhelin
        1.12.2 RFID tagging
        1.12.3 RFID tagging on humans
        1.3 maantieteelliset välineet
        1.13.1 Global Position System


        Useat TI:t ovat yrittäneet muuttaa kauas pakoon. Aina on löydetty

        jatkoa

        1.14 devices (laitteet)
        1.15 postipalvelut
        1.16 stateout (Suomeksi:)
        1.17 esineiden internet

        Jos on laaja-alainen gang stalking, kyllä nämäkin siihen mahtuvat. vaikka vakoilutoiminnan lista onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkoa

        1.14 devices (laitteet)
        1.15 postipalvelut
        1.16 stateout (Suomeksi:)
        1.17 esineiden internet

        Jos on laaja-alainen gang stalking, kyllä nämäkin siihen mahtuvat. vaikka vakoilutoiminnan lista onkin.

        vähän lisää ihmeteltävää:

        2.1 controversy (väittely, riita)
        2.2, oppositio
        2.22 psykologiset/sosiaaliset vaikutukset
        2.23 yksityisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähän lisää ihmeteltävää:

        2.1 controversy (väittely, riita)
        2.2, oppositio
        2.22 psykologiset/sosiaaliset vaikutukset
        2.23 yksityisyys

        jatkoa

        3. countersurveillance, inverse surveillace, soussurveillance

        pystyisiköhän noita suomentamanaa sanakirjan avulla

        - counter = vastakkainen, vastaisku
        - inverse=päinvastainen, käännetty

        Taidanpa vähän googlailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkoa

        3. countersurveillance, inverse surveillace, soussurveillance

        pystyisiköhän noita suomentamanaa sanakirjan avulla

        - counter = vastakkainen, vastaisku
        - inverse=päinvastainen, käännetty

        Taidanpa vähän googlailla

        jatkoa

        hakusanalla soussurveillance löytyy Wikepedia, jossa ovat nuo kaikki ja muitakin "samansukuisia" ja tietoa PALJON.
        Jaksoin lukea ensimmäisen lauseen, mikä suomennettuna:
        Äänitetään osallistujan aktiviteetteja aktiviteetin aikana, tyypillisesti tämä tapahtuu kannettavilla tai pienillä henkilönpäällä olevilla tai henkilön osaksi asennetuilla teknologioilla.

        ( tuli mieleen, että suomessakin väitetään kohteille asennetun silmään nanokameran, jolloin stalkkeri näkee kaiken, mitä kohde katsoo.)

        Lukekaa itse, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkoa

        hakusanalla soussurveillance löytyy Wikepedia, jossa ovat nuo kaikki ja muitakin "samansukuisia" ja tietoa PALJON.
        Jaksoin lukea ensimmäisen lauseen, mikä suomennettuna:
        Äänitetään osallistujan aktiviteetteja aktiviteetin aikana, tyypillisesti tämä tapahtuu kannettavilla tai pienillä henkilönpäällä olevilla tai henkilön osaksi asennetuilla teknologioilla.

        ( tuli mieleen, että suomessakin väitetään kohteille asennetun silmään nanokameran, jolloin stalkkeri näkee kaiken, mitä kohde katsoo.)

        Lukekaa itse, jos kiinnostaa.

        korjaus: sousveillance


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjaus: sousveillance

        Kannattaa käydä vilkaisemassa tuota Wikipediaa. Joka otsikon alla tiivistä tietoa, jossa joukossa sinisellä painettuja sanoja. Niitä, kun klikkaa, päätyy sen sanan Wikipediaan. Ja kyse on vain Wikipediasta ja julkisesta tiedosta, joka viittaa vähän vanhentuneisiin tekniikoihin. On olemassa salainen tieto ja tekniikat, joista kerrotaan 30 vuoden päästä.
        Mitä kaikkea se Assange paljastikaan. Ja kuitenkin vain pienen osan. Ja huonosti kävi.

        Niin että kun nyt gang stalking, jonka kohteena olen, liittyy alkuperältään CIA:hin js FBI:hin, niin kyllähän sieltä stalkkereillekin vähän tekniikkaa liikenee.


    • Anonyymi

      YHTEENVETO:

      YK:n ihmisoikeuskomissaarin sivulta löytyy klikkaamalla Harrassment-luettelo.

      Päätimme suomentaa sen. Löytyy ketjusta: Keskustelua häirintätekniikoista - miten sanoa asia suomeksi.

      Surveillance on luettelossa ensimmäisenä. Oikeastaan sitä ei olisi saanut suomentaa tai mieluummin nimi sekä englanniksi että suomeksi. Nyt siinä lukee valvonta.

      Tämän ketjun tarkoitus oli pysähtyä pohtimaan, mitä tämä valvonta käytännössä tarkoittaa. - Vastaus on, että emme edes tiedä kaikkea.

    • Anonyymi

      YK ei ainakaan virallisesti ota kantaa sellaiseen asiaan kuin ajatusten luku. On ihan oikeasti käytössä jo nykyään, vaikka salaa.

      Hankaloittaa uhrin elämää oikein kunnolla.

      • Anonyymi

        Ajatustenluku nykyisellä osaamisella onnistuu ainoastaan hyvin kontrolloiduissa (laboratorio) olosuhteissa.

        Sinun kotisi ei ole tällainen ympäristö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatustenluku nykyisellä osaamisella onnistuu ainoastaan hyvin kontrolloiduissa (laboratorio) olosuhteissa.

        Sinun kotisi ei ole tällainen ympäristö.

        Minun kodissani ei onnistu sellainen ajatusten luku, joka vaatii hyvin kontrolloidut laboratorio-olosuhteet.

        (Minä tiedän ja stalkkerit tietää, että tiedän, mitä minulle jo pystytään tekemään.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kodissani ei onnistu sellainen ajatusten luku, joka vaatii hyvin kontrolloidut laboratorio-olosuhteet.

        (Minä tiedän ja stalkkerit tietää, että tiedän, mitä minulle jo pystytään tekemään.)

        "Minun kodissani ei onnistu sellainen ajatusten luku, joka vaatii hyvin kontrolloidut laboratorio-olosuhteet."

        Aivan niin.

        Ja toisenlaista ajatustenlukua ei ole toistaiseksi olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun kodissani ei onnistu sellainen ajatusten luku, joka vaatii hyvin kontrolloidut laboratorio-olosuhteet."

        Aivan niin.

        Ja toisenlaista ajatustenlukua ei ole toistaiseksi olemassa.

        kyllä muuten on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä muuten on

        Kun tehdään uusia keksintöjä/kehittämisiä ja saadaan aikaan uusi laite uuteen ihmisille kielteiseen toimintaan, se salataan huolellisesti. Voi mennä 20-30 vuotta ennen kuin annetaan tieto julkisuuteen. Silloin on jo käytössä joku uusi keksintö, jota salataan.

        Terveyspuolella haluttaisiin ottaa keksinnöt käyttöö heti. Siellä puolella on tehty keksintöjä/laitteita, joilla aivovamman takia puhekyvyn menettäneiden ajatuksia voidaan saada kirjalliseen muotoon. - Käsiproteesit ovat voineet toimia ajatuksen voimalla jo vuosien ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tehdään uusia keksintöjä/kehittämisiä ja saadaan aikaan uusi laite uuteen ihmisille kielteiseen toimintaan, se salataan huolellisesti. Voi mennä 20-30 vuotta ennen kuin annetaan tieto julkisuuteen. Silloin on jo käytössä joku uusi keksintö, jota salataan.

        Terveyspuolella haluttaisiin ottaa keksinnöt käyttöö heti. Siellä puolella on tehty keksintöjä/laitteita, joilla aivovamman takia puhekyvyn menettäneiden ajatuksia voidaan saada kirjalliseen muotoon. - Käsiproteesit ovat voineet toimia ajatuksen voimalla jo vuosien ajan.

        tähän kirjalliseen muotoon saattamisen kehittämistä estetään käyttökuntoon asti estetään


    • Anonyymi

      jätetään ajatusteluku oman otsikkonsa alle

      joku voisi ottaa esille sen olemassa olevan tai alkaa uuden

      • Anonyymi

        - ajatustenluvusta on ketju suomi24 yhteiskunta-sananvapaus


    • Anonyymi

      Johan ruvettiin nostamaan ketjuja eteen, minuutin välein.

    • Anonyymi

      Vuosien ajan jouduin pohtimaan, miten minulle voidaan kertoa asia, jota olen vain ajatellut. Olisinko kuitenkin lipsauttanut suustani jossakin tilanteessa. -Stalkkerit halusivat minun varmasti tietävän, että lukevat ajatukseni. Järjestivät tilanteita todisteeksi siitä.

      • Anonyymi

        Rupesin saamaan viestejä tänne, että "me pannaan ajatuksia sun päähän." Muistin sitten cyberin, jota YK/EU-tutkivat. Sillä voidaan panna ajatuksia päähän. Niitä luulee omikseen.- Ja niillä voidaan saada aikaan kaikenlaista. Näiden erottaminen omista ajatuksista ja niiden lukemisesta ei ole helppoa.


    • Anonyymi

      On niin hyvä otsikko ja ketjun loppuosa, että mitätöin trollien aherrukset. No kun ovat maksettuja trolleja niin maksunhan saavat.

    • Anonyymi

      TÄÄLLÄ VAUHDIKKAASTI NOSTELLAAN KETJUJA TÄMÄN ETEEN. Alkoi ajatuksenluvusta. Tämän ketjun kirjoittaminen on ollut vaikeaa, kun vähän väliä on estetty. -Olen kirjoittanut jotakin myös paikkakunnan palstalle siellä tapahtuneesta stalkkauksesta. -Jouduin äsken semmoisen e-hyökkäyksen kohteeksi, että pakko vaieta.

    • Anonyymi

      Enpä usko kehitetyn kovin kummoisia laitteita varsinkaan "kotikäyttöön". Okkultismiin/noituuteen/paholaisenpalvontaan nuo ilmiöt liittyvät. Heikkoja ja yksinkertaisia sekä jotenkin kummallisen sairaalloisia ihmisiä saavat vedetyksi mukaan. Katsokaa vain miten yleinen tuo ihmistyyppi siellä on, se on sata.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Uskotko oikeasti että jollain tuollaisella olisi vaikutuksia toisiin ihmisiin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe