Prisman vartijat kuntokuurille

Kaupassakäynyt

Tänään puoli kahdeksalta joku pakolainen juoksenteli edestakaisin Riihimäen Prisman aulassa. Kaksi vartijaa yritti juosta sitä kiinni. Yöntimo jallitti vartijoita ihan 6-0 ja pakeni ulos, eikä vartijat saaneet sitä kiinni. Ei ole paljon hyötyä sellaisista vartijoista.

81

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ässäkorttilainen

      oliks siellä siis hippa leikki käynnissä?
      Kuka on yön timo???

    • Kaupassakäynyt

      Varkaan ihonväri ei ollut tärkeintä, vaan se että vartijoiden pitäisi olla sellaisessa kunnossa että saisivat otettua varkaat kiinni, mieluiten jo kaupassa. Jos varas pääsee kaupasta ulos, voisi vartija edes juosta sen perässä sen verran että poliisit saataisi paikalle, siis jos vartija jaksaisi juosta.

      Usein nauratti pari vuotta sitten entisessä tarjoustalossa vartija joka näytti siltä että tuskin olisi edes yrittänyt saada kiinni muita kuin rollaattorilla kulkevia mummoja. Kaupat maksavat vartiointiyrityksille siitä että varkaat otetaan kiinni, joka vähentää kaupan hävikkiä ja varkausyrityksiä. Varkaudet lisääntyy jos varkaat huomaavat että juosten pääsee vartijoita karkuun, niin kuin kävi tänään.

      En tiedä miksi vartijat olivat sen yöntimon perässä. Jos oli jonkun käsilaukku kaupassa viety, sinne meni laukku, ja ehkä ajokortti, pankkikortti, rahat, puhelin ja muutakin tärkeää. Ja ne meni siksi että vartijoilla ei kunto riittänyt ottaa varasta kiinni.

      • VartialleKaikkiKunnia

        On sillä ihonvärillä väliä, sillä poliisit pelkäävät näitä tummempi-ihoisia, sallitaan
        se myös yhdelle vartijalle. Sillä tumma-ihoinen voi olla sotilas tai muutoin väkivalta koulutettu.
        Etelä-savossa turvapaikanhakija pahoinpiteli poliisin, vääntämällä sormen sijoilta
        ja myös murtui. Mitä teki toinen poliisi? Tarjosi tupakkaa turvapaikanhakijalle
        tilanteen rauhoittamiseksi. Mitä olisi tapahtunut suomaiselle? Pamppua ja käsiraudat ehkä ammuttu.
        Vartiaa on saatettu ohjeistaa, jos on tummaihoisempi anna juosta karkuun.


      • rasismileimahelpossa
        VartialleKaikkiKunnia kirjoitti:

        On sillä ihonvärillä väliä, sillä poliisit pelkäävät näitä tummempi-ihoisia, sallitaan
        se myös yhdelle vartijalle. Sillä tumma-ihoinen voi olla sotilas tai muutoin väkivalta koulutettu.
        Etelä-savossa turvapaikanhakija pahoinpiteli poliisin, vääntämällä sormen sijoilta
        ja myös murtui. Mitä teki toinen poliisi? Tarjosi tupakkaa turvapaikanhakijalle
        tilanteen rauhoittamiseksi. Mitä olisi tapahtunut suomaiselle? Pamppua ja käsiraudat ehkä ammuttu.
        Vartiaa on saatettu ohjeistaa, jos on tummaihoisempi anna juosta karkuun.

        Eihän kukaan, mukaan lukien virkavalta, uskalla tehdä nykyään matuille yhtään mitään. Niiden kanssa pitää olla kaveria.
        Jos matun ottaa kiinni oletetusta rikkomuksesta, tai sanoo poikkipuolisesti, ne osaa kyllä huutaa heti, että rasisti ja rasismia. Silloin on kantaväestö taas kusessa.. Ja tällainen käytäntö on ihan meidän kaikkisuopien , sinisilmäisten itse kehittelemä.

        Jos suomalaisia nuorukaisia kulkee suurempi porukka yhdessä, suomalainen poliisi tulee heti hajottamaan "joukkokokoontumisen".

        Onko sama käytäntö, kun matut kulkee isolla porukalla kaduilla tai ostareilla? Usein on uutisista päätelleen todettu, että matuilla on myös se puukko aina mukana. Mikä sitten mahtaa olla matumiehen todellinen tausta?
        Mitenkä tässä tapauksessa poliisi asiaan on suhtautunut? EI MITENKÄÄN!!!


      • Kdkdkdldm

        Vittu ala ite juokseen kympin tuntipalkalla..


      • sellaistavaan

        Näin kerran naapurikaupungissa kun varasnaiset juoksivat kassoilta autoon ja kaasuttivat pois mitä lie hameissaan. Pieni laiha vartija tuli myöhässä paikalle ihmettelemään. Ei nyt voinu mitään ...


    • Kysymys.lammelta

      Soittaako siinä yö-bändissä joku timo?

    • hkkikkhkj

      Ravintoloiden ovimiehet on hyvässä kunnossa, ja tuovat turvallisuuden tunteen asiakkaille. Kauppojen vartijoina on kaikenlaisia perheenäitejä ja kukkakeppejä. Kaupoissa voi ryöstellä ja rötöstellä, eikä nämä "vartijat" pysty tekemään mitään. Poliisejakaan ei nykyään usein saa nopeasti paikalle. Kohta ei mummot ja moni muukaan enää uskalla kauppaan mennä.

    • paikallaollut

      Jonkin verran itse alalla työskennelleenä. Vartijoilla oli mies jo kiinniotettuna syystä taikka toisesta, kävelivät kauppakäytävää pitkin. Jonka jälkeen rauhallisesti käyttäytynyt mamu päätti paeta ja lähteä pinkomaan pitkin kauppaa. Raudoittaa kun ei lain mukaan varmuuden vuoksi saa ja turhia voimakeinoja tulee välttää. Miltä olisi näyttänyt kun vartijat olisivat taluttaneet rauhallisesti käyttäytyvää miestä? Jotain siinä olisi kyllä vartijat voineet tehdä toisin kun karkuun pääsi, mutta toisaalta kaikille sattuu eikä ne vartijatkaan mitään superihmisiä ole... Ei siinä kauaa mene kun mamu on kiinni, uumoilisin että löytyy hyvät nauhat tapauksesta.

    • iKummastuttaa.kulkijaa

      Poliisit taitavat nykyään olla koululaisia varten, eikö he käy välillä rauhottelemassa
      kiukuttelevia 10-vuotiaita lapsia. Pelkkä vartijan näkeminen kaupassa estää osan
      varkauksista. Suurin osa suomalaisista kunnioittaa virkapukuisia ja pelkää.
      Paperittomat matut tai kielteisen turvapaikan saaneet eivät kunnioita tai pelkää.
      Jos yhden suomalaisen kiinni ottoon tarvitaan koko poliisin kalusto ja kymmeniä
      poliiseja.
      Mitä sitten tarvitaan kymmenen matun kiinni ottoon?

    • ei.vain.vartija

      ON PRISMASSA MUITAKIN NOPEITA:

      Kuka oli se liian nopea tässä tapauksessa:

      Kävin tänään Prismassa. Ilmeisesti juuri oli auennut kassa. Edellä kävelelä vanhempi mies ryntäsi hihnalle kassan lähelle ja joikui:tulin tänne heti, kun kerran ovet oli auki. Nosti koppaansa ylös sen näköisesti, että alkaa lappaa tavaraa hihnalle. Minä siellä aivan hihnan alkupäässä nostin eineslaatkon hihnalle. Samalla hihna alkoi liikkua kovalla vauhdilla ja ehdin sanoa, että hups, kun näin ostokseni kassan vieressä.

      Itseään täynnä oleva joikuja äijä iski koko korin aggressiivisesti hihnalle, antoi kassalle komennon:pysäytä nyt se hihna ja rynni luokseni työntämään suunnilleen naamaansa kiinni ja alkoi v-mäisen ylimielisesti tuomita kuinka täällä jollakin niin kauhea kiire.
      Haisi niin pahasti hellarille, hellariyhteistyölle, että haistatin ja sanoin meneväni toiselle kassalle.

      No kyllä saa kassa pomolta kiitoksia, oli ihan uusi temppu ja lahkossa sitten molemmat olalle taputuksia.

      • Vehmaksentien-commando

        Aina sä näitä hellari juttujas jaksat


      • ei.uskois

        Aina ne stalkkerit jaksaa. -Tulin "taikametsästä" lenkiltä, siellä oli tullut vastaan kaksi lenkkelijää, joilla oli tekonenä, eikä ne noituudet siihenkään loppuneet. Ja kun paluumatkalla hain vähän evästä, niin jatkui sitten vaan.


      • ihan.oikeasti.totta

        Poikkeuksellisesti kuvailin tapahtuman kassalla. Oli sen verran todistajia, että juttu levisi joka tapauksessa.

        Se karu totuus: Kaikissa S-ryhmän paikoissa stalkataan. Kun nyt ostoksilla käydessä eniten olen kassahenkilöiden kanssa tekemissä , niin siellä pisteessähän sitä eniten on tapahtunut. -En ole juurikaan viitsinyt kirjoitella asiasta, kun ovat niitä hierarkian alimpia pelinappuloita.


    • tuntuivarjostukselta

      Lohjalla oli taas apsilla päin vastoin vieras maalainen piti seiniä pystyssä nojaamalla, selailli puhelin välinettä? Vartija kiiruhti VC:hen, tietoa ei ole kummalle puolen se meni oikealle vai vasemalle?????????????????????????????????????????????????????????? Kaikista ei tiedä mitä oikein tahtuu?

    • JaniR88

      Perttula pakolainen selvästi ilmaisen lounaan perässä ku pakeni vartijaa.

    • Fisc

      Kaikissa äs-ryhmän pisteissä stalkataan. No ihanko totta, eipä sitä äs-korttia muuten ihmisille tuputeta. Äläkä väitä, ettei sinulla ole. Mikä tämä taikametsä on? Tuon kun luin tuolta, niin meni uskottavuus tähän(kin) ketjuun.

      • TargetedIndividual

        Taikametsä on peitenimi, kun en viitsinyt oikeaa nimeä kertoa. -Kassalla tapahtuneesta kerroin tässä ketjussa, kun voi olettaa ,että Prisman henkilökunta lukee tätä ketjua.


    • LiikaaRomuaVyöllä

      Ei se hyvä kunto pelkästään....... pitäisi olla myös älyä ja sivistystä ! Ei pelkillä maihinnousu monoilla pärjää, ne on potkimista varten.

    • Inkkukesko

      Kaikki tietää että yötimot on läskejä, litsi apurit auttaa ne pakoon.

    • Pelisilmää

      Ei ne kaupan tavarat ole sen arvoisia, että myymälävarkaan kiinniottamisesta kannattaa tehdä joku pitkä juoksunäytös kaduilla jonka päätteeksi tapellaan ja joku varasteleva latva-b saa vammoja. Se on huonoa mainosta kaupalle. Riittää, että tiedossa on, että valvonta pelaa.

      • N61

        Kyllä täällä hämeessä on kaikki ihan perseestä. Ihmiset on syönny mosta kiloa sitruunoita. Kysyt, kukaan ei vastaa vaikka normisti sais vastauksen.

        Kyllä on ihan uskomatonta. Mukava päästä taas pääkaupunkiseudulle.


      • Sitrusko

        Jospa ovat muuttaneet juuri sieltä pääkaupunkiseudulta 😮Riihimäkeen,joilla naama sitruunalla.😁


    • rudedude

      Riihimäellä näkee aika usein kaupoissa mölyäviä ja huonosti käyttäytyviä tummaihoisia. Miksi niitä on täällä? Riihimäellä ei tietääkseni ole vastaanottokeskusta.

      • Kiertäväkapula

        Ei ole ei. Riihimäki sattuu vain olemaan jätteiden loppusijoituspaikka esim. Ekokem ja Peltosaari.


      • 246810

        Sulkon myötä aika pian on VOK. myös Riihimäellä.


      • vähemmänkuinHML

        Riihimäki ottaa pakolaiskeskuksista muutaman kiintiöpakolaisen vuodessa. Saa niistä hintaa kolmisen vuotta. Sen jälkeen sit ....


    • rupkup

      Ei niitä paljon ja usein täällä ole. Kaukaa jo kuulee älämölön jos miesten porukka on kaupassa. Ei suomalaiset sellaista meteliä pidä. Jos on lapsiperhe, eivät ne yleensä pidä meteliä. Lapset ottaa omenoita, ym. pureskelee niitä, ja vanhemmat laittaa ne takaisin myyntiin.

      Voi vaan kuvitella millaista olisi jos niitä olisi täällä enemmän.

    • Voi-sitä-toivoa

      Tais olla joku satunnainen tuuraajavartija spurttinäytöksessä, koska "aidoilla" vartijoilla on vuosittaiset näytöt kelpoisuudestaan ja siinä on kaksi vaihtoehtoa: Hyväksytty tai hylätty.

      Koko liike on vähemmällä valvonnalla tällaisen spurtin aikana, niin pitää punnita onko kokonaisuudessaan järkevää, jos jonkun tikkarin vaikka näpistänyt.

      On asiakkaiden etu myös jos varkauksia ei olisi, koska hinnat saadaan siten pidettyä myös kilpailukykyisinä.

      • Stv1016

        Siellä vuosittaisessa voimankäytönkertauksessa ei kyllä mitään juoksunopeuksia seurata. Lisäksi ne anastetut tuotteet oli ko. tapauksessa jo takaisin hyllyssä.


    • worssalainen

      Forssan Prismassa ovat 'vartijat' laihoja pikkupoikia - ja tyttöjä. Ihan naurattaa, kun ajattelee, että heidän tehtävänsä on ottaa kiinni myymälävarkaita/rosvoja? (vai onko?) Selässä oleva VARTIJA- tekstikin on liian pitkä sana mahtumaan heidän hentoon ja kapeaan selkäänsä. Myönteistä asiassa on, että heillä on sentään 'työpaikka.' Niin tämä maailma muuttuu?

      • terkkuja.prismaan

        Nyt taas joku repii pelihousunsa, muttariksun pisman vartijat ovat osanneet täräyttää jotakin sädepyssyä päähän niin, että on sattunut perkeleesti ja vintti ruvennut meneen pimeäksi. Kiireesti pois siirä kohdasta. Yritettiin estää asiakkaaksi siirtyminen sinne.

        Kerron tässä vain paikat, joissa kohteeksi jouduin, että Prismassa tietävät että kyllä tiedän.
        Pääovesta kun tulee sisään ja lähtee käytävää myöten Presson vierestä ekalle sisään menoportille. Siinä on tullut jotakin energiasetta takaraivoon monta kertaa. Piti jättää se kulkureitti.
        Seuraava ulko-ovi, suoraan sisäänmenoportille kulku, siinä on tullut pyssystä päähän. Jäin katvealueella odottamaan, että joku isokokoinen asiakas tulisi ja voisin hänen suojassaan päästä kulkemaan kauppaan. Joskus onnistui, joskus ei. KYLLÄ ON VARTIJOILLA TARKKA SIHTI JA KÄSI.

        Seuraava ulko-ovi. Sinne oli vartijoiden tilasta, siitä peilikopista suora näkymä jo pitkälle. Jo käytävän puolelle astuttua tuli otsaan. Ei porteille asti selvinnyt.

        MUTTA KUN RUOKA ON PAKKO JOSTAKIN KÄYDÄ OSTAMASSA, OLI PAKKO VAAN SELVITÄ.

        Sitten tuli sinne alkupäähän tuli se pyöröovi. Pelastus. Ehdin kulkea siitä jonkun aikaa, vihaisten tuijotusten säestämä. Sitten se meni epäkuntoon ja suljettiin pois käytöstä.

        Yksi tarkempi esimerkki: En ollut pitkään aikaan kulkenut Presson käytävää.Ajattelin kokeilla, jatkuuko vielä. Olin pois menossa. Kyllä jatkui. Alkoi perkeleellisellä voimalla tulla takaraivoon, sattui kauheasti, vintti pimeni nopeaa vauhtia.Näin , että tuttu pariskunta istui kahvilla. Syöksähdin heidän luokseen ja pudotin itseni pöydälle rähmälleen. Sain pääni suojaan toisen taakse. -Esitin noloa ja sanoin,että yht'äkkiä huimasi, anteeksi kauheasti.

        Myymälän sisäpuolella ei ole ammuttu päähän. -Loppui sitten joskus.

        Kun nyt olen tämän ketjun pilannut joaikaisemmin, ei kai yksi viestilisää enää missään tunnu.


      • näköjään

        Prisman vartijathan voisivat ruveta energia-aseella ammuskelemaan niitä varastelevia matuja. -Jaa, sentään. Se olisi rasismia ja rikos. --Valkoihoisen mummun ammuskelu sen sijaan on ihan laillista.


      • Olisiko.jo.aika

        No huh huh, energia-aseella päähän :D eikö vartioilla ole enään vanhaa kunnon pamppua ja käsirautoja. Mites ne saa sen energia-aseen jemmattua niin että kukaan muu ei ole nähnyt ko.vekotinta. eiku joo, seinän läpi kun ne aallot meneekin juu. Kannattaa välttää sitä kodinkone osastoa, siellä kun on sitten mikroaaltouuneja kymmeniä


      • jutiauttaa
        näköjään kirjoitti:

        Prisman vartijathan voisivat ruveta energia-aseella ammuskelemaan niitä varastelevia matuja. -Jaa, sentään. Se olisi rasismia ja rikos. --Valkoihoisen mummun ammuskelu sen sijaan on ihan laillista.

        Timo Jutila oli kova ampuun ylämummuun. Otapa yhteyttä, voi olla avuksi.


      • ääliö.vitsailijat

        Peili-ikkuna kopista näkee ulospäin kuin ikkunasta, voi tehdä,mitä tykkää.

        Presson käytävällä energian tulosuunta oli liikkeen ja käytävän välillä olevasta seinästä. Sen takia. kun tulin tuulikaapista jonkun ison oikealla puolella, oli katveessa. Seinässä on tarvinnut olla pysyvät asennukset, joita käytetty vartiokopista käsin valvontakamerakuvan perusteella, ellei sitten ole ollut tarkempaa kuvaa näissä paikoissa ihan tätä varten.

        Minun ei pitäisi joutua selittämään tekniikkapuolta lainkaan. Pitäisi riittää, että kerron, miltä omassa päässä tuntui.

        Olen ollut jo vuosia elektronisen häirinnän kohteena. Ihmetellyt vaan, kunnes keväällä 2015 selvisi, mikä on homman nimi. Sen nimi on gang stalking and elektronical harassment.- Olen sen jälkeen joutunut opiskelemaan ja ottamaan selvää. (Minulla on kohtalotovereita, sellaisia koulutettuja miehiäkin, jotka tajuavat näitä asioita. Olen saanut apua.)

        Tämän gs-vainon takia olen koko ajan kyttäyksen kohteena. Tuohon aikaan autossani oli stalkkereiden salaa asentama GPS. Nyt uudessa autossani oli valmiina vehkeet seurantaan, sen kun joku amerikoista oli tilannut sen palvelun ( en minä.)

        Niin että vartijat saivat etukäteen ilmoituksen: nyt se tulee.

        Vitsailemalla ette tätä tyhjäksi tee. Voittehan ihan vapaasti nolata itsenne.

        Prismassa tiedetään ainakin seuraava ylempi taho, jolta määräys on tullut ja toimeenpanijat tietävät.

        Tiedetään, että useat vartiointiliikkeet yhdessä poliisin kanssa stalkkaavat, mutta vaikea uskoa,että ilman Prisman lupaa olisivat sen tiloissa toimineet.


        Minulla ulkonäkö ja hidas puhe hämäävät. En ole tyhmä. -En mm.ole niin tyhmä, että kertoisin tällaista, jos olisi valetta


      • rikos.uhri

        On siis navigaattori.


      • rikos.uhri

        Nykyään on olemassa hyvin pienikokoisia "sähköpyssyjä", lamauttimia. Käytännössä olisi ollut mahdollista, että valvontakamerasta kulkuani seurannut vartija olisi käytävällä hiippaillut taakseni ja siitä nopeasti humauttanut takaraivoon energiaa. -Kun kukaan muista asiakkaista ei olisi osannut kuvitella/odottaa, että sellaista voitaisiin tehdä, eivät olisi uskoneet silmiään. ---Vartija olisi tullut käytävän puolelle, jos olisi sovittuna niin, että kaupan sisäpuolella sitä ei saa tehdä.--
        En usko tuohon selitykseen. Homma tehtiin niin vakiosti aina.

        Minä taas vakiosti aina kun olen joutunut kohteeksi, arvioin tulosuunnan sekä alueen, eli missä kohdin tapahtui, missä alkaa katve. -Pystyisin varmaan vieläkin piirtämään Prisman pohjapiirrokseen alueet, mihin ulottui.


      • Kaikkea-kanssa

        Kun jotain epäillyttävää epäilet, niin ota joku luotettava ystävä mukaan liikkeeseen, niin saadaan todisteita paremmin väitteillesi. Pidä vaikka puhelinyhteys auki tuttavallesi ja paikannus päällä. Kuvaamasi väline ei ole suomessa sallittu väline vartijoilla työssään, siis jos sellaista nyt on edes käytetty.


      • rikos.uhri

        En peru sanaakaan. Kyllä perkele semmoiset täräykset päähäni sain, kovien kipujen ja vintin pimenemisen kera. Varsinkin Presson käytävällä.Silloin tulin seuraavasta ovesta, ekaa kertaa lukuun ottamatta, olin toisen henkilön katveessa. Vain lyhyesti jossain kohtaa pääsi osumaan. - Sen tunsi kunnolla ja silmissä mustaa vilahti.

        Jos luet Mitä mieltä Prismasta -ketjua, olen siellä selittänyt lisää enemmän tilannettani.

        Olen päättänyt, että en kerää todisteita, en pyri todistelemaan mitään. Kun on gs.stä kyse mikään todistete ei kelpaa. Kyllä maailmalla on pyritty todistamaan.

        Kuluisi vaan energiaa ja aikaa hukkaan.
        Toisekseen, gs-uhrilla ei ole ketään luotettvaa henkilöä (toinen ainoastaan). Minulla on puhelin ( ei äly), vain sitä varten, että joihinkin paikkoihin on pakko ilmoittaa numero. En voi puhua puhelimessa. Puheluni sieataan ja pistetään yleiseen jakeluun. RMKS:ssakin on paljon ihmsiä, jotka tietävät, missä nettiosoitteessa voi kuunnella. Eivät ole kertoneet minulle.

        Minä en selvitä mitään, minä vain selviydyn stalkkauksista toisensa perään. Hankin tietoa, jotta ymmärrän mistä on kyse. Suojautua voin vain välttelemällä.

        P.S. on saatettu käyttää mikroaaltoa, vaikka ne Prisman tai Atomin käytävän täräykset sattuivat enemmän ja terävämmin kuin mikroaalto yleensä.

        TAISIN OLLA VAROMATON, KUN KERROIN TÄSTÄ JULKISESTI. Tämä tullaan kostamaan minulle potenssiin 10.

        Minut saatiin provosoitumaan kaikilla noilla rääpimisillä. Semmoista ei saisi antaa tapahtua.


      • Biilotti

        Jos nyt ihan oikein olen ymmärtänyt tästä ja lukemattomista muista ketjuista jotka olet aloittanut tai muuten vain täyttänyt, niin olemmeko me kaikki riihimäkeläiset (ja varmaan muutkin ihmiset) helluntailaisia ja/tai kannamme vain ja ainoastaan sinua varten? Siis jos olen oikein ymmärtänyt.


      • Biilotti
        Biilotti kirjoitti:

        Jos nyt ihan oikein olen ymmärtänyt tästä ja lukemattomista muista ketjuista jotka olet aloittanut tai muuten vain täyttänyt, niin olemmeko me kaikki riihimäkeläiset (ja varmaan muutkin ihmiset) helluntailaisia ja/tai kannamme vain ja ainoastaan sinua varten? Siis jos olen oikein ymmärtänyt.

        "kannamme sädepyssyjä" piti kirjoittaa tuohon yhteen kohtaan


      • Olisiko.näin

        Hänen mielestää stalkkereita ja helluntalaisia ovat kaikki ketkä erehtyy hänen kirjoituksiaan epäilemään. Näin olen huomannut.


      • rikos.uhri

        Kirjoitin äsken pitkän selostuksen. Mode/ylläpito taisi päättää, ettei julkaista. Oli ihan asiallinen. Viesti vaan hävisi ja tipahdin aloitussivulle.- Mode vähän huolehtii minusta.

        Nyt kun näen tuon edellisen viestin, ihan hyvä, että hävisi. Tuommoisille rääpijöille on turha vastata. -Kuvitelkaa ihan, mitä tykkäätte.


      • Olisiko.näin

        No luulet että mode poistaa viestejäsi, no huh huh. Ja eikö se ole niin kuin aiemmin kirjoitin? Jos epäilet tai muuta vastaavaa niin selvä hellari tai stalkki. Ja jos erehdyt apuasi tarjoamaan niin hellari tai stalkki. Ja kun apu ei kelpaa niin sinut haukutaan. Ei ihme että monella on mennyt hermo näihin mikrotuksiin, ym.


    • rikos.uhri

      Onkohan mikään taho edes kysynyt mitään vartijoilta tästä ammuskelusta. Jos Prisman ja vartiointiliikkeen yhteistyönä tehty, eihän siinä ole mitään kysymistä. Täysihän kuitenkin keksiä viralilnen seliseli.

    • paku.firma

      KOSTO ALKOI. Johan oli menoa. Kun sitten joskus loppui, kuului jymähdys, kuin alhaalta, mutta saattoi olla autokin talon edessä. Iso paku. -Niinhän sitä aikoinaan tehtiin.- Täytyypä tarkistaa ensi kerralla.

    • Jee14

      Vartijat ja poliisit tuottaa suomalaisille enemmän ongelmia kuin turvaa. Kannattaa suojata vaan itse itseään

    • Aikuisopiskelijahep

      Järjestyksenvalvoja eikä vartija saa poistua toimialueeltaan, joten ehkä siksi vartija ei edes yrittänyt juosta kohdehenkilöä kiinni vaan ilmoitti anastuksesta poliisille.

    • mihinlahkoonkulut

      No niin, Prisman kassajonossa seissyt "herrasmies", joka et tiedä mitään siitä, mitä todella tapahtui. - Luepa tämä. Tietty tännekin stalkkerit ja trollit riensivät syyllisten avuksi.

      • kenenjoukoissa

        13.11.2016 terkkuja Prismalle alkaen


      • ev.lut.mutteiuskossa

        Tylsää, samaajauhavaa, psykoottista sekä vainoharhaista jauhantaa, jota vain päästään vialla oleva ihminen voi tuottaa spämmätäkseen suomi24:n Riihimäki-palstaa tunteakseen olonsa paremmaksi, jota tunnetta nämä "trollit" sekä tähän jatkuvaan jauhamiseen kyllästyneet (mukaanlukien minäkin nyt) vain ruokkivat.


      • googlailemaan

        Voisin nostaa kunnianloukkaussyytteen:
        -en ole psykoottinen
        -en vainoharhainen
        Spämmääminen tarkoittaa "koneellisesti" saman viestin levittämistä lukuisiin ketjuihin
        - varsinaisten rikollisten ja kulttirikollisten lisäksi riihimäellä on paljon ihmisiä, jotka jatkuvasti alentuvat sellaiseen, mitä en voisi kuvitella tekeväni .
        - Tiedän olevani moraalisesti paljon korkeammalla tasolla kuin useimmat niistä ihmisistä, joiden tekojen kanssa olen joutunut tekemisiin.

        -Kyllä, kun ei pidä sisällään kaikkea stalkkaukseen liittyvää, eivät pääse sillä tavoin kertymään ongelmajätekaatopaikaksi muistin takapihalle.

        TEEPÄ JOTAKIN TÄMÄN GANG STALKING AND ELECTRONICAL HARASSMENT systeemin lopettamiseksi.

        -on tehty luokitteluja, minkälaisia vainoajat ovat
        - on myös määritelty, minkälaisia ovat ne, jotka vain katsovat vierestä

        Kannattaisi kohentaa yleissivisistystä. Jos osaat englantia, noilla hakusanoilla pääsee alkuun.


    • heikompienpuolella

      Eipä ole asemankaan stevarit kovin fiksua porukkaa... Sopii kyllä ammatti niille joiden unelma on päteä ihmisille ja haluaa tuntea olevansa toisten yläpuolella, viimeisetkin arvostukset lähti

      • heikompienpuolella

        Tulkaahan ensi kerralla taas porukalla juttelemaan, saattaa olla mullakin muutama kaveri siinä vierellä ?


      • Anonyymi
        heikompienpuolella kirjoitti:

        Tulkaahan ensi kerralla taas porukalla juttelemaan, saattaa olla mullakin muutama kaveri siinä vierellä ?

        Vanha juttu, mutta yleensä kaikki seinään nojailevat ja paikkoja paskovat elämäm kolut puhuvat juuri noin. Sitten pidetään yllä vielä jotain sorretun kansalaisen imagoa. Miten sattuukin aina tuo kaikki sorto ja vääryys oman sekakäyttölössin kohdalle?


    • niinhänseoli

      Ei vartiointiliikettä ja vartijoita sen takia , että vartijat e-ammuskelivat minua, vaan se takia, että mokasivat, kun jäivät kiinni.

      • väsymystä

        siis vaihdettu


      • Faktys

        Vaihdettiin koska tuli edullisemmaksi hankkia yksi firma, joka hoitaa pullohuoneen, siivouksen, kärryt ja vartioinnin.


      • koviapoikia

        Juurikin noin. Riihimäelläkin saa ihan vapasti ammuskella energia-aseilla. Joskus kun aikaa ja vituttaa, kirjoitan listan, mitä on tehty.


    • Anonyymi

      uusi hallitus aikoo tehdä lailliseksi marketeissa vainoaminsen.Paljon saa vappusatasella jos sen antaa muille.

    • Anonyymi

      Pulska persukin saisi kuntoilla, että jaksaa kävellä.

      • Anonyymi

        no voihan härregyyd,eikös nyt sitte oo muuta inistävää? taidat itse olla viimesenpäälle timmissä kondiksessa! korppi korpin silmää nokkii,eiks jeh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voihan härregyyd,eikös nyt sitte oo muuta inistävää? taidat itse olla viimesenpäälle timmissä kondiksessa! korppi korpin silmää nokkii,eiks jeh!

        Pitää paikkansa. Olen timmissä kunnossa. Syön laadukasta ruokaa. Liikun paljon myös ulkona, ja nukun yöni hyvin. En tuhlaa yöuniani jonninjoutavien mielipiteiden kirjoitteluun.
        Kokeilepa sinäkin. Eiks jeh!


    • Anonyymi

      Lidlissä ei ole vartioita, sen enemmän lihavia kuin laihojakaan.
      Minä käyn siellä.

    • Anonyymi

      aloita lukeminen kohdasta 13.11.2016

      trolli provosoi tähän nostoon

    • Anonyymi

      Oon pari kertaa tsiigannu ku matu pelaa tunnin pelikoneita kun kauppaa tuun..., sit ostoksia pakkailessa tai pois kävellessä matut ostaa röökiä useamman askin... Ite oon duunissa(duunari kyllä), ei mulla oo varaa pistää huntti pelikoneisiin ja röökiin, muuten skidit jäis ilman safkaa. Ihmettelen vaan...

    • Anonyymi

      Vieläkös se Timo siellä juoksee vai onko neljässä vuodessa saatu kiinni?

    • Anonyymi

      No tunnetusti vartijan homma on sellainen, ettei pääsyvaatimukset kovin kaksiset ole. Oikeastaan jos ei mistään muusta saa työtä, niin vartijan hommasta saattaa saadakin.

    • Anonyymi

      Luin nyt vasta tämän ketjun. On paljon poistettu. TODELLAKIN kirjoitin selkeän ja tarkan selostuksen näistä ampumisista. Sehän on poistettu.
      Ketjussa kävin asiallista keskustelua jonkun kanssa näistä mahdollisista aseista. Ja minkä vahvuiset ovat vartijoilla ovat laillisia.
      Nyt kirjoitukseni on sotkettu sekaviksi hössötyksiksi, että voitaisiin syyttää hulluksi. On muutettu. että oli kai muuta kuin mikroaaltoa, kun olen nimenomaan kertonut, että vaikutukset sopivat mikroaaltoon.

      Minulla oli kotona tarkka kirjanpito päivämäärineen, kellon aikoineen. ampumisen vaikutuksineen ja käyttämistäni reiteistä. Se on tietenkin varastettu.

    • Anonyymi

      Voisin tässä nyt kysyä

      KAIKILTA RIIHIMÄEN KASSAHENKILÖILTÄ, VARSINKIN RUOKAKAUPPOJEN, MITÄ KAIKKIA MÄÄRÄYKSIÄ OLETTE VUOSIEN KULUESSA SAANEET MINUN KOHTELEMISESTA,( stalkkaamiseksi .tätä sanaa tuskin on käytetty)

      Aikoinaan ihmettelin, miten on mahdollista, että kaikki muuttivat käyttäytymistään samaan aikaan.

      Hoitelin asiaa vielä huumorilla. Ajattelin, että voisin kirjoittaa korttitemppukirjan eli mitä kaikkea kiusaa voi korteilla tehdä. Päädyin maksamaan käteisellä ilman bonuskorttia.-Sitten alkoivat "näytelmät" kassoilla, avustavaa henkilöstä oli. Jne. Kirjoittelin niitäkin muistiin.

    • Anonyymi

      MITÄS VARTIJOILLE EIKUIN HEIDÄN VAHDITTAVILLEEN KUULUU NYKYÄÄN RIKSUSSA. Ovat muualla herättäneet vastuuhenkilöt. Oli jo aikakin.

    • Anonyymi

      Johan tuosta aloituksesta on vartiointifirmakin vaihtunut pariin otteeseen.

      • Anonyymi

        jaa, en ole pysynyt laskuissa mukana. Nyt vaan on valtakunnan tason kohua vartijoiden ylilyönneistä- Että mikäs on nykyään tilanne täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa, en ole pysynyt laskuissa mukana. Nyt vaan on valtakunnan tason kohua vartijoiden ylilyönneistä- Että mikäs on nykyään tilanne täällä.

        jokos nyt "Johan tuosta aloituksesta..." huomauttaja on lukenut/kuullut jonkun uutisen Isosta Omenasta ja siitä seuranneista keskusteluista/toimenpiteistä---ETTÄ OLISKO LUPA, MITEN RIKSUSSA MENEE.

        että niinkuin ruumis tuli siellä ompussa


    • Anonyymi

      Ja otteet koventuneet rajusti, yön timojen osalta!😎

      • Anonyymi

        Kyllähän se niinkin on, että ns. kovat otteet tai ihan vaan perinteinen selkäsauna auttaa käytösongelmiin.


    • Anonyymi

      Vartioille pitää antaa pistoolit millä pakomatka pysähtyy .

    • Anonyymi

      Kannattaisi kohottaa sen verran kuntoaan, että jaksaisi kävellä Prisman pääkäytävän päästä päähän hengästymättä.

      • Anonyymi

        Minusta pitäisi ajatella mistä tämä kaikki johtuu. Tavallinen työssäkäyvä ihminen ei tule toimeen palkallaan, mutta valtiovalta hyysää laiskoja ja antaa heille rahaa suunnattomat määrät vuodessa. Niin kauan kun rahaa jaetaan ilmaiseksi mikään ei tule muuttumaan.
        Nyt ei ole kotouttamista, vaan koulutus käyttää sosiaaliturvaa mahdollisimman tehokkaasti. Toivottavasti saamme tänne eduskunnan ja hallituksen, joiden arvot ovat jotakin muuta kuin nykyisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta pitäisi ajatella mistä tämä kaikki johtuu. Tavallinen työssäkäyvä ihminen ei tule toimeen palkallaan, mutta valtiovalta hyysää laiskoja ja antaa heille rahaa suunnattomat määrät vuodessa. Niin kauan kun rahaa jaetaan ilmaiseksi mikään ei tule muuttumaan.
        Nyt ei ole kotouttamista, vaan koulutus käyttää sosiaaliturvaa mahdollisimman tehokkaasti. Toivottavasti saamme tänne eduskunnan ja hallituksen, joiden arvot ovat jotakin muuta kuin nykyisten.

        vaalit !!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe