Win32:IstDnldr-U [Trj]

snow

miten tuon nimisen (Win32:IstDnldr-U[Trj])troijalaisen saa poistettua koneelta? onko siihen joku oma poistoohjelma?koneessa on avast virusthjelma, sillä se ei lähde koneelta pois, vaikka miten skannaa.

8

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fox

      tuolta:
      http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm
      Lue ohjeet, päivitä tapa2:lla ja skannaa. Ei ole kovin nopea, mutta älä pitkästy.
      Sammuttele muut ohjelmat skannauksen ajaksi, voi vähän nopeutua. Avastisi saa olla päällä, en ole ainakaan kuullut yhteentörmäyksistä toisen virustorjunnan kanssa.

      • Snow

        tuo eScan itse nuo virukset vai pitääkö ne poistaa käsin? jos pitää poistaa käsin erikseen jokainen niin miten tuo helpoiten onnistuu?


      • Fox
        Snow kirjoitti:

        tuo eScan itse nuo virukset vai pitääkö ne poistaa käsin? jos pitää poistaa käsin erikseen jokainen niin miten tuo helpoiten onnistuu?

        Valmistajan sivuilta suoraan (mwti.net) ladattu versio ilmoittaa, mutta ei poista. Tietoa ei ole miten tätä tanskalaiselta sivulta löytyvää on muokattu ja missä/kuka sen on tehnyt. Koko on huomattavasti suurempi tuossa asennuspaketissa.
        Olen tolla skannaillut harvakseltaan, eikä ole ei-toivottuja sivuvaikutuksia ainakaan vielä esiintynyt.


      • Snow
        Fox kirjoitti:

        Valmistajan sivuilta suoraan (mwti.net) ladattu versio ilmoittaa, mutta ei poista. Tietoa ei ole miten tätä tanskalaiselta sivulta löytyvää on muokattu ja missä/kuka sen on tehnyt. Koko on huomattavasti suurempi tuossa asennuspaketissa.
        Olen tolla skannaillut harvakseltaan, eikä ole ei-toivottuja sivuvaikutuksia ainakaan vielä esiintynyt.

        kyllä tuo ohjelma näyttää ainakin löytävän troijalaiset hyvin. mä ajattelinkin että siinä luki deleted, että täytyyhän tuon ne poistaa, mutta ajattelin varmistaa asian. koneeni tuntuu olevan puhdas.ei ainakaan tunnu olevan mitään haittaa avastista eikä tuon käytöstä yhtäaikaa. kiitos paljon!


      • Fox kirjoitti:

        Valmistajan sivuilta suoraan (mwti.net) ladattu versio ilmoittaa, mutta ei poista. Tietoa ei ole miten tätä tanskalaiselta sivulta löytyvää on muokattu ja missä/kuka sen on tehnyt. Koko on huomattavasti suurempi tuossa asennuspaketissa.
        Olen tolla skannaillut harvakseltaan, eikä ole ei-toivottuja sivuvaikutuksia ainakaan vielä esiintynyt.

        >>>>>
        Tietoa ei ole miten tätä tanskalaiselta sivulta löytyvää on muokattu ja missä/kuka sen on tehnyt.


      • Fox
        Ad-Aware kirjoitti:

        >>>>>
        Tietoa ei ole miten tätä tanskalaiselta sivulta löytyvää on muokattu ja missä/kuka sen on tehnyt.

        Kiitos selvennyksestä! Aina ei uudemmat versiot ole loppukäyttäjän kannalta parannuksia. Tuntuu todella tehokkaalta virusskannerilta ja löytää ne muutkin services-errorit. Yksi on, jota en saa pois, kuin hetkellisesti: vsdatant

        Kuuluu ilmeisesti jäänteenä Zonealarmin palomuuriin, mutta vaikka poistan rekisteristä tuon viittauksen, se tulee sinne aina takaisin. Ei siitä muuta haittaa ole kuin tuo ilmoitus logitiedostossa.


    • tämä sivu
      • saa..

        ainakin suurimman osan selainkaappareita pois ja se poistaa automaattisesti. jos ei poista nii siten vasta hijack


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe