Sims 4 päivitys 7.12.2020.

Anonyymi

Mulla on tämmönen ongelma, että modit eivät toimi tämän päivityksen jälkeen. Olen laittanut modit ja muokkaus kripit päälle, korjannut pelin, käynnistänyt koneen uudelleen ja tarkistanut modit mutta silti sims ei näytä niitä. Onko muilla sama ongelma vai pitäisikö vaan odottaa että jotain tapahtuu?

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletan että kyseessä on - tarkistuksesta huolimatta - jokin vanhentunut modi, muu CC tai sellaisten keskinäinen yhteensopimattomuus. (ihojen sävyihin tuli uudistuksia; ei ole mitenkään pakko olla kysymys mistään ladatusta ihosta, "presetistä" tms, mutta voisi tuo ongelma jostain sellaisestakin johtua)
      Hyvällä tuurilla ratkaisu saattaisi löytyä mainintana esim:
      https://forums.thesims.com/en_US/discussion/984645/broken-updated-mods-cc-skin-tones-dec-2020#latest - keskustelusta, missä on ruodittu melko kattavasti - muttei tietenkään täydellisesti - vanhentuneita ja juuri vastikään uusittuja modeja.

(Tyhjensit varmaan jo cache-tiedostot, joten vika ei liene niiden paljoudessa.
      Et maininnut herjaako peli jollain LE:llä, mutta oletan ettei.)

Voi mennä "50/50 - systeemin" kautta seulomiseksi elleivät edelliset kieltämättä aika epämääräiset ehdotukset tuota toivottua tulosta.

• Anonyymi

Jotkut ovat löytäneet apua, kun ovat antaneet TS4:n luoda Mods-kansion uudestaan. Eli siirretään ensin Mods-kansio pois paikaltaan, esim työpöydälle, sitten käynnistetään TS4 normaalisti. Peli luo uuden Mods-kansion. Sitten CC palautetaan tähän uuteen kansioon, eli siirretään alkuperäisen Mods-kansion _sisältö_ uuteen Mods-kansioon. Vähän outo vinkki, mutta Simsin kanssa kaikki on outoa:P

• Minulla yllättäen toimi aivan kaikki CCeet joita on varmaan tuhansia. Myös ihoa koskevat. Modeja ei ole muita kuin WW jota en ole vielä uskaltanut kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      13
      2799
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2482
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe