Palstalaisten treffit

Oletteko palstalaiset koskaan sopineet treffejä keskenään eli voisiko tätäkin kautta tutustua johonkin kivaan ihmiseen?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotka haluavat palstan kautta tutustua, tekevät tänne profiilin jotta voi ottaa suoraan yhteyttä. Profiili = mulle saa laittaa viestiä.

    • Yhdet treffit olen sopinut ja se oli kivaa, vaikkei meistä ystäviä tullutkaan.

      • Kiva nimmari 👍 Kun en latinaa ossaa, niin piti googlata.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva nimmari 👍 Kun en latinaa ossaa, niin piti googlata.

        Kiitos. Vähän menee aiheen vierestä, mutta yleensä ihmiset osaa latinaa enemmän kuin uskovatkaan.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Kiitos. Vähän menee aiheen vierestä, mutta yleensä ihmiset osaa latinaa enemmän kuin uskovatkaan.

        No vierestä tämäkin, mutta joo, monen jutun takkaa löytyypi latina. Ei nyt ihan siinä määrin kun sanotaan, jotta kaiken takana on nainen, mutta kumminkin 😉


    • Anonyymi

      Täällä ei ole kivoja ihmisiä.

      • Saako olla eri mieltä 😉 Itse olen tätä kautta kahteen tutustunut. Toisesta on tosin jo melkeen kymmenen vuotta aikaa ja toisestakin tovi.


      • Anonyymi

        Tulee kylmä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saako olla eri mieltä 😉 Itse olen tätä kautta kahteen tutustunut. Toisesta on tosin jo melkeen kymmenen vuotta aikaa ja toisestakin tovi.

        Ihana kuulla, että olet tutustunut täällä irl asti. Että tästä hyötyä voisi olla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, että olet tutustunut täällä irl asti. Että tästä hyötyä voisi olla..

        Niin, kai se tutustuminen tässä nykysessä anonyymien sekametelisopassakin mahollista on mikäli ompi oikein hyvät oikoluku- ja sisälukutaijot ja sen lisäksi vähän tuuriaki 😅
        Itelle tämä on semmonen purkualusta mm. tunteille ja kierroksille kuin myös ajankulua. Nämä kaksi joihin olen aikojen saatossa tutustunut sillä tavalla oikiasti ovat edelleen mun elämässä mukana ja siitä oon tosi ilonen. Oon kaapissa näiden "piirteideni" kanssa eli kukaan live-elämän läheisistä ei tiedä, jotta voin ihastua myös naisiin tai itse asiassa tätä nykyä näyttäisi siltä, jotta vain naisiin. On jollain tavalla helpottavaa, että on edes nämä kaksi, joille voin olla siitäkin asiasta avoin. Ja jos en aivan väärässä ole, niin kyllä tässä on sekä saatu että annettu 😉


    • Anonyymi

      Ei ole profiilia, muuten seurailen ja kirjoittelen. Kanava tuntuu jotenkin keski-ikäiseltä itselleni seuranhakua ajatellen. :D

      • Itse tutustuisin mielelläni näihin keski-ikäisiinkin. Luulen, että täällä saa vähän karikatyyrimäisen kuvan naisista, kun aiheet elää ja juttu poukkoilee. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä. Siksi olisi hauska päästä joskus vähän rauhallisempaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Itse tutustuisin mielelläni näihin keski-ikäisiinkin. Luulen, että täällä saa vähän karikatyyrimäisen kuvan naisista, kun aiheet elää ja juttu poukkoilee. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä. Siksi olisi hauska päästä joskus vähän rauhallisempaan keskusteluun.

        Samaa mieltä. Rauhallisempaa ja valoisampaa keskustelua toivon myös minä. Toisten tukeminen näin joulun alla ja muutenkin ei olisi pahitteeksi.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Itse tutustuisin mielelläni näihin keski-ikäisiinkin. Luulen, että täällä saa vähän karikatyyrimäisen kuvan naisista, kun aiheet elää ja juttu poukkoilee. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä. Siksi olisi hauska päästä joskus vähän rauhallisempaan keskusteluun.

        Voi olla. Muutamista vakiokirjoittajista saa enemmän irti. Rivien välistä voi lukea toki kaikenlaista. ;) onhan tämä melko levoton alusta kunnolliseen keskusteluun, paljon ns. draamahöttöä ja sitten vielä palstan julkisuus.


      • Amicitia_Pura
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Rauhallisempaa ja valoisampaa keskustelua toivon myös minä. Toisten tukeminen näin joulun alla ja muutenkin ei olisi pahitteeksi.

        Jep. Vaikka oliskin eri mieltä tai ei ymmärtäis toisen valintoja, niin ystävällinen voi silti olla.

        Mulla on tämä nimimerkki tuolla treffipuolella (olematta seuranhakuilmoitus), joten tervetuloa vaan kaikille vapaaseen ja ystävälliseen ajatustenvaihtoon.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Jep. Vaikka oliskin eri mieltä tai ei ymmärtäis toisen valintoja, niin ystävällinen voi silti olla.

        Mulla on tämä nimimerkki tuolla treffipuolella (olematta seuranhakuilmoitus), joten tervetuloa vaan kaikille vapaaseen ja ystävälliseen ajatustenvaihtoon.

        Sama täällä, jos jotakuta kiinnostaa niin tällä nimimerkillä on treffipuolella seuranhaku ilmoitus. 😉


      • Sehän riippuu vähän siitä mitä täältä hakee ja miksi täällä notkuu. Jos (ensisijaisena) tarkoituksena on löytää seuraa, niin en ehkä pitäisi tätä kanavaa ykkösenä. Siis jos semmosta vakavampaa seuraa ettii 😉 Ajatusten vaihto ja keskustelu täällä nyt välttävästi sujuu ja semmosessa mun mielestä on aivan sama, jotta onko sitä keski-ikänen, pieni-ikänen, pitkä-ikänen tai mitä vaan. Tärkeempää ompi ehkä justiinsa se, että olis ne jonkinlaiset käytöstavat ja keskustelutaidot vaikka anonyymeinä mennäänkin.


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut tavattua palstan kautta ketään, eikä ole nimimerkkiä. Siitä olen tietoinen, että tuttuja kirjoittaa/seuraa tätä ajoittain.

    • Anonyymi

      Joku chat voisi toimia sellaisessa tarkoituksessa. Onhan täällä joku chat, mutta taitaa olla aika kuollut.

    • Anonyymi

      Ei ikinä.
      Ei kannata.
      Pettymyksiä ne vain olisivat.
      Ulkonäöllisiä !

      • Anonyymi

        Onko kokemusta?


      • Itse tätä kautta kahteen tutustuneena en voi yhtyä mielipiteeseesi 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Itse tätä kautta kahteen tutustuneena en voi yhtyä mielipiteeseesi 😉

        Kiva kuulla kokemuksestasi. Mä ajattelen samoin, ilman suoraa kokemusta kylläkin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla kokemuksestasi. Mä ajattelen samoin, ilman suoraa kokemusta kylläkin 😊

        Ai, no onko sulla epäsuoraa kokemusta? 😁 Kuulopuhheita tai jotaki muuta?


      • Tästä vielä... Mä en ite oikein kuulu tyyppeihin jotka aattelee, jotta ei kannata tai ei ikinä. Molemmat näistä edellä mainituista on osoittautuneet jo monta kertaa elämän aikana semmosiks, jottei niitä ainakaan kannata ääneen lausua. Pettymyksiä on tullu ja tulee varmasti jatkossakin, monissa asioissa. Oonpa joskus teininä sokkotreffeillä tehny erittäin nopean u-käännöksenki, enkä kääntynyt takas. Jälkikäteen ajatellen ei ollu kivasti tehty, mutta ehkä siitä on jotain opittu 😉
        Nykyään aattelen, että on vähän outoa ajatella toisen olevan pettymys, ulkonäöllisesti tai muuten. Vaikka eiväthän kaikki romanttisessa tai kaverillisessa mielessä natsaa tai kolaha. Tietysti jos on kauan vaikkapa sitä pariaan ettiny ja sitten jossain vaiheessa pääsee treffeille asti eikä toinen vastaakaan ollenkaan omia mielikuvia tai odotuksia, niin voihan sitä pettynyt olla, ehkä turhautunutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla kokemuksestasi. Mä ajattelen samoin, ilman suoraa kokemusta kylläkin 😊

        Sama ajatus! En ehkä ole oikea ihminen arvioimaan omaa ulkonäköäni, mutta ihan tavallinen ja kivan näköinen olen, mikseipä muutkin täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama ajatus! En ehkä ole oikea ihminen arvioimaan omaa ulkonäköäni, mutta ihan tavallinen ja kivan näköinen olen, mikseipä muutkin täällä.

        Aina kannattaa tutustua, jos ei kumppania saa niin hyvä ystävä voi löytyä, enkä lähtis toista arvioimaan pelkän ulkonäön takia.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Aina kannattaa tutustua, jos ei kumppania saa niin hyvä ystävä voi löytyä, enkä lähtis toista arvioimaan pelkän ulkonäön takia.

        Joo ja niinkuin täällä on puhuttu luonne kemiat on se juttu, ei ulkonäkö. Silti tiedostan minkä tyyppiset naiset itsellä saa uteliaisuuden herkemmin heräämään, siinä mielessä ulkoisella habituksella ja tunteella mitä toisen ulkoinen olemus herättää on paljonkin merkitystä.


      • Anonyymi

        Helppo arvata oikein. 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja niinkuin täällä on puhuttu luonne kemiat on se juttu, ei ulkonäkö. Silti tiedostan minkä tyyppiset naiset itsellä saa uteliaisuuden herkemmin heräämään, siinä mielessä ulkoisella habituksella ja tunteella mitä toisen ulkoinen olemus herättää on paljonkin merkitystä.

        Naisilla on aina kaksi strategiaa.
        Miehet yksinkertaisempia.
        Se on tai off 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on aina kaksi strategiaa.
        Miehet yksinkertaisempia.
        Se on tai off 😁

        Jaa, mielenkiintoista.. Minusta tuntuu kuin minulla olisi erikseen sellainen tyyppi naisissa, joka herättää tunne- ja seksipuolen erityisen voimakkaasti. Kaverinaiset ovat taas enemmän samankaltaisia kuin minä ja heihin peilaan itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mielenkiintoista.. Minusta tuntuu kuin minulla olisi erikseen sellainen tyyppi naisissa, joka herättää tunne- ja seksipuolen erityisen voimakkaasti. Kaverinaiset ovat taas enemmän samankaltaisia kuin minä ja heihin peilaan itseäni.

        Minä tiedän paljon naisista, vaikka olen Gay.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe