Kiinnostuisitko..,

Anonyymi

Viivi Pumpasen oloisesta naisesta? Yhtä ulospäin suuntautuneesta, mutta vähän, ei niin kova äänisestä ...😄joka paikassa. Ja ehkä vähän syvällisemmän oloisesta. ( Ei sillä, en ajattele etteikö Viivi Pumpanen olisi syvällinen, se puoli ei hänen julkisuus minästä ole esillä )

Mikä hänen tyyppisessä naisessa on 👍 ,
mikä taas 👎

Saa sanoa ulkoisia ja kuviteltuja sisäisiä puolia.

26

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siis myös vähän ulkonäöllisesti samaa näköä..

      • Anonyymi

        ...lisään vielä 😅, 5 vuotta vanhempana ja 4cm lyhyempänä.


    • Mielenkiintoista kun näyttää kasvaneen Viivi pittuutta viä 22 ikävuoden jälkeen kaks senttiä 😅 Lyhythän hän missiksi on, mutta on sitä ennenkin vähemmillä senteillä pärjätty. Itekin oon tämmösenä mummona edelleen viä muutaman sentin pitempi, muuten häviän kyllä 😅 En tunne tyyppiä, eli paha mennä sanomaan voisinko kiinnostua.

    • En minä näe hänessä tai tyylissään mitään vikaa ainakaan. Varmaan on ihmisenäkin aivan mukava. En tunne häntä niin en tiedä muusta. Itse en ihastu pelkän ulkonäön perusteella kehenkään, tarvitsen jonkun syvemmän yhteyden ja energian siihen.

      • Anonyymi

        Tästä voi moni arka tai ujo lesbo ottaa itselleen kannustetta. Ulkonäöllä ei ole niin paljon väliä, kun oikeesti niillä kemioilla! Ulospäin näkyvä luonne tai status ammatin tms. ei kerro vielä miten kemiat sopii yhteen. Heteroiden maailmassa noilla asioilla on kiinnostuksen kannalta enemmän merkitystä.


      • Anonyymi

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.

        Samas mieltä, kemian voi tuntea nopeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.

        Mulle on käynyt myös näin. Sinisilmäni..


      • Anonyymi

        ...mitään vikaa...joissakin ja joidenkin tyylissä on siis vikaa... ”tästä julkkisestahan on hyvin vaikea nähdä tai kuvitella millainen energia hänellä on.”(sarkasmia)


    • Anonyymi

      Hyvin aseteltu kysymys: ”...Oloisesta naisesta?” Eli siitä mikä olo/kuva tuon tyyppisestä naisesta tulee.

    • Anonyymi

      Kaunis tietysti, ruskea intensiivinen katse yhdistettynä leveään hymyyn, kuka ei tykkäisi. 😉
      Vaikuttaisi olevan virkistävää välittömyyttä luonteessaan, tämä nyt vain mielikuva lyhyen haastatteluklipin perusteella.

    • Anonyymi

      Eikö V. Pumpattalaa päässyt monta vuotta sitten joku arabi pumppaamaan?
      Kuka haluaa tuollaisen naisen?

      • Anonyymi

        Njaa.. kysymys lienee kuka haluaa ilkeän naisen? Kauniiden naisten ongelmana on muiden naisten kateus sanon vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njaa.. kysymys lienee kuka haluaa ilkeän naisen? Kauniiden naisten ongelmana on muiden naisten kateus sanon vaan.

        Ilkeät sekä kauniit, kaikki haluavat hyväsanaisen naisen☺️

        Ilkeä kerjää, että hänet laitetaan ruotuun...

        Kaunis varmaan jotain muuta...😉


      • Oletko ihan tosissaan?? Aika ilkeää ja pahansuopaa tekstiä. Mitä väliä, kun meillä kaikilla on menneisyys takana. Kaunis ja upea nainen, eikä ole mikään turhajulkkis!


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa? Mistä katkeruutesi ulkomaalaistaustaisia kohtaan johtuu? Oletko itse joskus menettänyt ihastuksesi sellaiselle? Miten on itsearvostuksesi kanssa?


    • Anonyymi

      Viivin olen työasioissa tavanut ja mukava ja kaunis on livenäkin. Voisin kiinnostua😍

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos, ihana biisi. "Sussa on sellaista rakkautta, joka sallii mun itseni olla. Oot mun soihtuni ja huomisen kantaja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihana biisi. "Sussa on sellaista rakkautta, joka sallii mun itseni olla. Oot mun soihtuni ja huomisen kantaja."

        Noi sanat just osui minuunkin☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi sanat just osui minuunkin☺️

        Ihastustani ajattelen kaipuulla.. Vatsaan koskee, kun hän ei ole vierelläni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustani ajattelen kaipuulla.. Vatsaan koskee, kun hän ei ole vierelläni..

        Voi ei, puhallus täältä sun vatsaasi! Kaipuuta täälläkin, tosin ei ketään jonka tuntisin, mutta kaipuuta lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, puhallus täältä sun vatsaasi! Kaipuuta täälläkin, tosin ei ketään jonka tuntisin, mutta kaipuuta lähelle.

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.

        Niin minullakin.. Vasempaan kainaloon asti polttaa kuin rikkihappoa sinne valuteltaisiin.. Muistan kuinka nuorena hänet tavattuani, mutta en lesbouttani ymmärtäneenä, suunnittelin polttotatuointia iholleni.. Hänen kaipuunsa polttaa taas sydämessäni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.

        Voi ei, nyt ei taida pelkkä puhallus riittää. Tarvitsisit halausta ja silitystä. Ihan oikeita, en varmasti ole kaipaamaasi henkilö, joten toivon, että saat pian rohkeuteni kerättyä ja lähestyt häntä, vaikeaa tuollainen kipuilu muuten.


    • Jos en ihmistä paremmin tunne, niin lähtökohtaisesti haluan ajatella aina hyvää. Siksi ajattelen, että sekä Viivi, hänen oloisensa että muun oloiset naiset ovat kaikki tutustumisen arvoisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe