Kiinnostuisitko..,

Anonyymi

Viivi Pumpasen oloisesta naisesta? Yhtä ulospäin suuntautuneesta, mutta vähän, ei niin kova äänisestä ...😄joka paikassa. Ja ehkä vähän syvällisemmän oloisesta. ( Ei sillä, en ajattele etteikö Viivi Pumpanen olisi syvällinen, se puoli ei hänen julkisuus minästä ole esillä )

Mikä hänen tyyppisessä naisessa on 👍 ,
mikä taas 👎

Saa sanoa ulkoisia ja kuviteltuja sisäisiä puolia.

26

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siis myös vähän ulkonäöllisesti samaa näköä..

      • Anonyymi

        ...lisään vielä 😅, 5 vuotta vanhempana ja 4cm lyhyempänä.


    • Mielenkiintoista kun näyttää kasvaneen Viivi pittuutta viä 22 ikävuoden jälkeen kaks senttiä 😅 Lyhythän hän missiksi on, mutta on sitä ennenkin vähemmillä senteillä pärjätty. Itekin oon tämmösenä mummona edelleen viä muutaman sentin pitempi, muuten häviän kyllä 😅 En tunne tyyppiä, eli paha mennä sanomaan voisinko kiinnostua.

    • En minä näe hänessä tai tyylissään mitään vikaa ainakaan. Varmaan on ihmisenäkin aivan mukava. En tunne häntä niin en tiedä muusta. Itse en ihastu pelkän ulkonäön perusteella kehenkään, tarvitsen jonkun syvemmän yhteyden ja energian siihen.

      • Anonyymi

        Tästä voi moni arka tai ujo lesbo ottaa itselleen kannustetta. Ulkonäöllä ei ole niin paljon väliä, kun oikeesti niillä kemioilla! Ulospäin näkyvä luonne tai status ammatin tms. ei kerro vielä miten kemiat sopii yhteen. Heteroiden maailmassa noilla asioilla on kiinnostuksen kannalta enemmän merkitystä.


      • Anonyymi

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.

        Samas mieltä, kemian voi tuntea nopeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin myös niin ennen kuin kohtasin naisen joka pysäytti kaiken ensinäkemisellä.

        Joskus sen syvemmän yhteyden voi aistia ja tuntea pelkästä katseesta.

        Mulle on käynyt myös näin. Sinisilmäni..


      • Anonyymi

        ...mitään vikaa...joissakin ja joidenkin tyylissä on siis vikaa... ”tästä julkkisestahan on hyvin vaikea nähdä tai kuvitella millainen energia hänellä on.”(sarkasmia)


    • Anonyymi

      Hyvin aseteltu kysymys: ”...Oloisesta naisesta?” Eli siitä mikä olo/kuva tuon tyyppisestä naisesta tulee.

    • Anonyymi

      Kaunis tietysti, ruskea intensiivinen katse yhdistettynä leveään hymyyn, kuka ei tykkäisi. 😉
      Vaikuttaisi olevan virkistävää välittömyyttä luonteessaan, tämä nyt vain mielikuva lyhyen haastatteluklipin perusteella.

    • Anonyymi

      Eikö V. Pumpattalaa päässyt monta vuotta sitten joku arabi pumppaamaan?
      Kuka haluaa tuollaisen naisen?

      • Anonyymi

        Njaa.. kysymys lienee kuka haluaa ilkeän naisen? Kauniiden naisten ongelmana on muiden naisten kateus sanon vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njaa.. kysymys lienee kuka haluaa ilkeän naisen? Kauniiden naisten ongelmana on muiden naisten kateus sanon vaan.

        Ilkeät sekä kauniit, kaikki haluavat hyväsanaisen naisen☺️

        Ilkeä kerjää, että hänet laitetaan ruotuun...

        Kaunis varmaan jotain muuta...😉


      • Oletko ihan tosissaan?? Aika ilkeää ja pahansuopaa tekstiä. Mitä väliä, kun meillä kaikilla on menneisyys takana. Kaunis ja upea nainen, eikä ole mikään turhajulkkis!


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa? Mistä katkeruutesi ulkomaalaistaustaisia kohtaan johtuu? Oletko itse joskus menettänyt ihastuksesi sellaiselle? Miten on itsearvostuksesi kanssa?


    • Anonyymi

      Viivin olen työasioissa tavanut ja mukava ja kaunis on livenäkin. Voisin kiinnostua😍

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos, ihana biisi. "Sussa on sellaista rakkautta, joka sallii mun itseni olla. Oot mun soihtuni ja huomisen kantaja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihana biisi. "Sussa on sellaista rakkautta, joka sallii mun itseni olla. Oot mun soihtuni ja huomisen kantaja."

        Noi sanat just osui minuunkin☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi sanat just osui minuunkin☺️

        Ihastustani ajattelen kaipuulla.. Vatsaan koskee, kun hän ei ole vierelläni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustani ajattelen kaipuulla.. Vatsaan koskee, kun hän ei ole vierelläni..

        Voi ei, puhallus täältä sun vatsaasi! Kaipuuta täälläkin, tosin ei ketään jonka tuntisin, mutta kaipuuta lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, puhallus täältä sun vatsaasi! Kaipuuta täälläkin, tosin ei ketään jonka tuntisin, mutta kaipuuta lähelle.

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.

        Niin minullakin.. Vasempaan kainaloon asti polttaa kuin rikkihappoa sinne valuteltaisiin.. Muistan kuinka nuorena hänet tavattuani, mutta en lesbouttani ymmärtäneenä, suunnittelin polttotatuointia iholleni.. Hänen kaipuunsa polttaa taas sydämessäni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul sattuu sydämeen ja kaikkialle ilman häntä.

        Voi ei, nyt ei taida pelkkä puhallus riittää. Tarvitsisit halausta ja silitystä. Ihan oikeita, en varmasti ole kaipaamaasi henkilö, joten toivon, että saat pian rohkeuteni kerättyä ja lähestyt häntä, vaikeaa tuollainen kipuilu muuten.


    • Jos en ihmistä paremmin tunne, niin lähtökohtaisesti haluan ajatella aina hyvää. Siksi ajattelen, että sekä Viivi, hänen oloisensa että muun oloiset naiset ovat kaikki tutustumisen arvoisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe