Testaa luonteesi

Anonyymi

24

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraahuuhaatakainuusta.

    • Anonyymi

      Huuhaata tai ei niin kuitenkin tulos oli melkoisesti saman suuntainen kuin mihin minut testanneet kallonporaajat päätyivät toisistaan riippumatta kahdesti.
      Testit 70- ja 80-luvuilla.

    • "Innostuva suunittelija

      Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

      Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön"

      Tuo huonoimmillaan puoli ainakin tuntuu stemmaavan kohtalaisen hyvin

      • Anonyymi

        Päivystävä dosentti nro 3.


    • Anonyymi

      Tutkiva asiantuntija

      • Anonyymi

        Samoin minä 👍


    • Innostuva suunnittelija 7


      eloisa * iloinen * idearikas * innostava * visionääri * optimistinen * monipuolinen * seikkailija * korkealentoinen * hauska * myönteinen * vaihtelunhaluinen * nopea * inspiroiva * kekseliäs * eteenpäin menevä * spontaani * monilahjakkuus * lyhytjännitteinen * kärsimätön * itseverma * vapautta kaipaava *


      Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

      Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön


        7-tyyppiä motivoi suunnittelu ja miellyttävät vaihtoehdot


      "Minusta on hauskaa suunnitella uusia mielenkiintoisia asioita. Nautin innostavista ideoista ja uusista mahdollisuuksista. Toivon elämääni vaihtelua ja sopivasti jännittävää seikkailua.

      Jotesakkii näin 😊

      • Paloma....Hiti ei ihme, että meillä synkkaa 😊


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Paloma....Hiti ei ihme, että meillä synkkaa 😊

        Hiti , voihan sitä huussin alusen tyhjennystäkin seikkailuksi sanoa. Moni siihen ei pystykkään.


      • Anonyymi

        Todellisuus on ihan toinen kuin huuhaatestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiti , voihan sitä huussin alusen tyhjennystäkin seikkailuksi sanoa. Moni siihen ei pystykkään.

        Hitiv, ystävättären jännitys on muovisäkki oven takana. Kalastuskiellon kuultuaan muuttui Lapin kalastusteissun kalasaalis naapurin tuomaksi. Jännää!


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Paloma....Hiti ei ihme, että meillä synkkaa 😊

        Hiti hiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitiv, ystävättären jännitys on muovisäkki oven takana. Kalastuskiellon kuultuaan muuttui Lapin kalastusteissun kalasaalis naapurin tuomaksi. Jännää!

        Aika jännää on, kun testituloksetkin muuttuu kaksossiskon kanssa samoiksi. Kyllä mieleisensä tuloksen saa, kun valehtelee testillekkin. Kummallekohan tämä on kunnia olla samanlainen? Nyt kyllä paloma kerkesi ensin.


    • En tiennytkään, että enneagrammi on vielä "voimassa". 80-luvulla se oli kova sana. Työelämässäkin tunnustettu, ainakin oli ennen..))

      Sopeutuva rauhanrakentaja. Hyväksyvä, lempeä, diplomaattinen (=nössö)
      ja saamaton, poissaoleva, itsepäinen - tutulta tuntuu..))

      • Suunnittelija 7 oli testin tuloa, tunnistin
        omat ominaisuuteni n. 80 %
        Yks tarkimpia testejä,.. varmistaessaan että testaaja tarkoitti, minkä valitsi, joskin pari kertaa olisin hyväksynyt 2 ominaisuutta,.
        Nyt ikähaitarini valitsee tunnin ruokalevon ))


    • Anonyymi

      Iltalehtien horoskooppitasoinen testi luotettavuudeltaan.
      Oikein itserakas luonne uskoo tulokseen.
      Tarjolla on vain toinen toistaan "parempia" luonteenpiirteitä.
      Heikompia ja negatiivisia puolia, joita meissä kaikissa on ja jotka vaikuttavat ratkaisevasti persoonallisuuteen, ei ole ollenkaan.

      Testin tulos kertoo:
      Ah, olen täydellinen, mutta millä lailla täydellinen ?

      Sen voi itse valita vaihtoehdoista.

      • "Innostuva suunittelija

        Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

        Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön"

        Tuo huonoimmillaan puoli ainakin tuntuu stemmaavan kohtalaisen hyvin"

        Löysin kyllä sekä noista positiivisista että negatiivisista ominnaisuusiksta omani.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Innostuva suunittelija

        Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

        Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön"

        Tuo huonoimmillaan puoli ainakin tuntuu stemmaavan kohtalaisen hyvin"

        Löysin kyllä sekä noista positiivisista että negatiivisista ominnaisuusiksta omani.

        Kerro vielä kolmannenkin kerran.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Innostuva suunittelija

        Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

        Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön"

        Tuo huonoimmillaan puoli ainakin tuntuu stemmaavan kohtalaisen hyvin"

        Löysin kyllä sekä noista positiivisista että negatiivisista ominnaisuusiksta omani.

        Yleensä tässä iässä viimeistään tiedetään mitä on ja mitä ei ole. Heikolla itsetunnolla varustettu takertuu huuhaatesteihin, jotta voi vakuuttaa miten erinomainen on ja jopa muutama tarkoin valittu negatiivisuus esitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vielä kolmannenkin kerran.

        Kyllä se kertookin, se on varma.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Innostuva suunittelija

        Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

        Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön"

        Tuo huonoimmillaan puoli ainakin tuntuu stemmaavan kohtalaisen hyvin"

        Löysin kyllä sekä noista positiivisista että negatiivisista ominnaisuusiksta omani.

        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.

        Eipä kannata reagoida mitenkään, ihan sama mitä jotkut palsta-addiktit esittää. Sietämätöntä tuollaisilla on itsensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tässä iässä viimeistään tiedetään mitä on ja mitä ei ole. Heikolla itsetunnolla varustettu takertuu huuhaatesteihin, jotta voi vakuuttaa miten erinomainen on ja jopa muutama tarkoin valittu negatiivisuus esitetään.

        Noinhan se yleensä on, Ano 19.59, että itseensä on pakostakin joutunut tutustumaan pitkän elämän varrella. Itsetunto ei kuitenkaan ole mielestäni mikään pysyvä ominaisuus: taisi itse Juice sanoa, että hänen itsetuntonsa seilaa asteikolla neljästä kymppiin. Jonakin päivänä se voi olla huono, jonakin toisena taas liiankin hyvä..))
        Ja jos tuollainen testi sattuu käsiin jonakin tosi huonona päivänä niin kai sen nosteessa voi hetken lämmitellä ? Ja onhan tuossa maininta myös niistä ikävämmistä ominaisuuksista. Ei pääse ylpistymään...))
        En kyllä usko, että meidän ikäiset tällaisia testejä tosissaan ottavat, kunhan leikitellään. Ja on kai nähty niinkin, että ihminen voi lyödä lukkoon tietyn käsityksen itsestään ja sillä tavoin myös kaventaa omia mahdollisuuksiaan kokea ja elää rikkaammin. Testi voisi parhaimmillaan muistuttaa niistä.
        Meidän sittenkin aika ankara ja rajoittava kasvatusperinne on tarjunnut mahdollisuuksia tähänkin, itsensä typistämiseen.


    • Anonyymi

      Kun kivestä on seinät ja raudasta ovet mutta luonne meill on graniitista ½

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe