Kevättä rinnassa

sarppa

..mut on se jännä miten stimuloivasti lisääntyvä päivänvalo vaikuttaa.Joka kevät sen huomaa riemukkaana (ja hivenen riehakkaana) olona, ainakin mä.
Mites muut?

4

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafemelle

Mulla ainakin menee kovempaa, kun kesä tulee :) Mä oon sellainen kesäihminen :)

• Juu, mie meen joka kevät ihan sekaisin.
      rakastan yleensä ottaen noin koko maailmaa; vastaantulevia autoja , ruohonkorsia ja puistoja, puluja ja pullasorsia,kauppoja ja kauneushoitoloita, ihmisiä ja eläimiä, auringonpaistetta ja sadesäätä. Siinäpä sitä riehakkuutta...
      voisi syleillä koko maailmaa, jos oisi tarpeeksi pitkät kädet... :)

• sailor moon

...että kevättä rinnassa? ellei peräti rinnoissa, heh *wirn*. No joo, vanha vitsi

• Pippi

Pyytäispä avokki treffeille näin kevään kunniaksi! Pyytäkää nyt te ainakin omianne tai jotain muuta jos ei ole avokkia. Ois se vaan niin ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe