Taas ammuttu ihmistä .

Anonyymi

25

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Aseet nousee poskelle
      ja käsky kajahtaa:
      Tulta täysilaidalta
      tuol hirvi tallustaa

      Hirvi vai ei
      Hirvi vai ei
      Möö
      Tulta täysilaidalta
      tuol hirvi tallustaa

      Mitkäs sil on jalassa,
      jalassa, jalassa?
      Kumisaappaat, ek sä
      ny nää jätkä
      Ja reppu hirvellä.......
      Älkää ampuko jätkät,
      mää on rauhoitettu eläin
      Turpa kiinni hirvi
      viuuuuuuuuuuuu
      Ai, ei, ei, ei, ou"

    • Anonyymi

      Miten ennenvanhaan ihmiset oli fiksumpia.

    • Anonyymi

      Metsästys pitäisi kieltää. tohelointeja sattuu liian usein.
      Minuakin on ammuttu sorsana kiväärillä ja isääni pienriistana tämän ollessa metsätöissä omassa metsässä, johon ei millään seuralla ollut metsästysoikeutta.
      Naapurin poika ammuttiin sorsana vajaa sata metriä meidän talosta ja vieläpä meidän omistamalla rannalla.

      • Meitsiä kohti ampua kajutettiin sorsajahdissa haulikolla veneestä, kun itse olin pajupuskan takana kytiksessä. Ja vaikka ampuja näki minut, ei se hillinnyt hänen ampumishalujaan. Ja minun onnekseni laukaus suuntautui veteen, jossa kasvoi tiheästi kortteita. Ja olisikohan ne kortteet estäneet haulisuihkua, koskapa vain muutama hauli rapsahteli vieressäni pensaisiin. Kun äijiä oli iso kööri rannan puskissa väijymässä, niin naurunremakka vaan kaikui. Ja yks ja toinenkin sanoi, jotta ammu takaisin. En ampunut, vaikka kävi mielessä, että kyllä persana putoot kun lasautan takaisin.. Vaan ei sitä nyt kaikkia mielitekojaan passaa toteuttaa..


      • Anonyymi

        Millähän vuosikymmenellä tai -tuhannella nämä ovat tapahtuneet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän vuosikymmenellä tai -tuhannella nämä ovat tapahtuneet ?

        Mitä sillä on väliä millä vuosikymmenellä tapahtunut. Mikä on tapahtunut se on tapahtunut ja Hankkijakin on monessa mukana.


    • Anonyymi

      Sirpa Pietikäinen meinattiin harppuunoida maitovalaana Islannin matkallaan. Läheltä piti.

      • Anonyymi

        Tämä hyvä


    • Anonyymi

      Taas sait iloa elämääsi. Näitä uutisiahan sinä oikein odotat että pääset niitä kiimoissasi tänne jakamaan.
      Tuota itket taas viikon kaksi kunnes saat kaivettua lisää uutisia joissa mollaat niin uhria kuin vahingon tekijääkin.
      Trollaamisellasi kun on oikein palstamoderaattorin tuki takana.

      • Anonyymi

        Kerrohan, kuka tuollaisesta metsästysonnettomuudesta sai iloa elämäänsä?

        Aika pösilö tai luulotautinen taidat tosiaankin luuloissasi olla, koskapa tuollaista sontaa päästelet ajatuksistasi palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan, kuka tuollaisesta metsästysonnettomuudesta sai iloa elämäänsä?

        Aika pösilö tai luulotautinen taidat tosiaankin luuloissasi olla, koskapa tuollaista sontaa päästelet ajatuksistasi palstalla.

        Tätä "sontaa" mitä olet tänne kylvänyt on tämä palsta pullollaan. Sinua varten on vastustajat palsta olemassa, mutta ethän sinä siellä pysy ja trollejasi saa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä "sontaa" mitä olet tänne kylvänyt on tämä palsta pullollaan. Sinua varten on vastustajat palsta olemassa, mutta ethän sinä siellä pysy ja trollejasi saa läpi.

        Ketä Sinua varten? Nimi kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä Sinua varten? Nimi kehiin.

        Mitä nimiä SINÄ olet vailla? Tiedät vallan hyvin, että nimien julkaiseminen täällä on kiellettyä.
        Turha muuttaa puheenaihetta toisaalle itse aiheesta.
        Kuten sanottua palstamode tukee sinua näissä trollauksissa, joten ei sinulla ole huolta. Voit jatkaa tämän palstan pilaamista tekemällä, vaikka kymmenen samantyyppistä avausta aiheesta. Ilmiannoilla ei ole mitään merkitystä, vaikka alkaisit muiden sääntöjenvastaisuuksien ohessa vuorostasi nimeämään henkilöitä.
        Tämän palstan mode, kun tunnetusti on metsästyksenvastainen henkilö.


      • Anonyymi

        Jaahas. Alavuden ämmällä taas se aika kuusta.


    • Anonyymi

      Metsästys on hyvä harrastus,mutta tämmösen toheloinnin takia se loppuu vamasti seuraavalla hallituskaudella.

      • Kuuluuko tuollainen metsästyksen lopettamisajatus sarjaan: toiveajattelua.

        Mitenkä se metsästys loppuisi hallituksen rajoituksiin, kun metsästäjät eivät itse metsästystään lopeta.


      • Anonyymi

        Kyllä oli ikävästi sanottu Jussi Hallaahosta


    • Minä jo arvasin, kun luin uutisen netin iltiksestä, että taas yhen kerran asiaa aletaan ruotimaan palstalla negatiivisella katsantokannalla varustautuen. Pitäisiköhän metsästäjien laittaa se kello kaulaan, kun sanotaan, että vahinko ei tule kello kaulassa. Olisiko sellainen hevosen aisakello hyvä, vai olisiko lehmän kello parempi, vai tonttulakin tiukuko kilisisi mukavasti.. Määppä tuota tiijä.. Van jos sen kellon laittaisi sellaisille ylimääräisille luonnossa liikkuville kuntoilijoille, jotka aivan vasiten telläytyvät muka kuntolenkille just hirven- tai karhun metsästysaikaan ja nimenomaan niille alueille, joissa metsästys tapahtuu. Nii jotta kun kello kaulassa kalkattaa, niin metsästäjä saattaa luulla sitä vaikka sonnimulliksi tai lehmäksi ja jättää ampumatta.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Tosin se yksi ja sama trollaa näitä vastaisia provojaan täällä mielellään ja oikein innostuu näistä uutisista ja tekee avauksen toisensa perään aiheista.
        Olin kerran yhteydessä ylläpitoon asiasta joka oli vain sitämieltä, että "kritiikkiäkin pitää olla palstalla" Ei siis riitä että heillä on 100% oma pelkän kritiikin vastustajat palstakin.
        Myös poistoyrityksiä (ilmiantoja) herjaaviin trolleihin olen tehnyt, mutta niitä ei poisteta, koska moderaattori on mitäilmeisemmin samaa mieltä trollin kanssa. Eli metsästyksenvastaista sontaa saa julkaista tämän palstan täyteen minkä ehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Tosin se yksi ja sama trollaa näitä vastaisia provojaan täällä mielellään ja oikein innostuu näistä uutisista ja tekee avauksen toisensa perään aiheista.
        Olin kerran yhteydessä ylläpitoon asiasta joka oli vain sitämieltä, että "kritiikkiäkin pitää olla palstalla" Ei siis riitä että heillä on 100% oma pelkän kritiikin vastustajat palstakin.
        Myös poistoyrityksiä (ilmiantoja) herjaaviin trolleihin olen tehnyt, mutta niitä ei poisteta, koska moderaattori on mitäilmeisemmin samaa mieltä trollin kanssa. Eli metsästyksenvastaista sontaa saa julkaista tämän palstan täyteen minkä ehtii.

        Oliko varmasti ihminen,ettei toinen metsästäjä


    • Anonyymi

      Oli miten oli, niin metsästäjän tulee varmistua kohteesta ja taustasta ennen kuin painaa liipasinta. Jos tähän ei pysty, niin on parempi jättää metsästäminen kyvykkäämmille ja hoksaavaisemmille ja myydä aseet pois.

      • Anonyymi

        Plussaa oli tässä tapauksessa se että uhrina ei ollut sivullinen ihminen vaan metsästäjä, hetken edes yksi vähemmän kouhottamassa pyssyn kanssa pitkin mettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plussaa oli tässä tapauksessa se että uhrina ei ollut sivullinen ihminen vaan metsästäjä, hetken edes yksi vähemmän kouhottamassa pyssyn kanssa pitkin mettiä.

        Samaa mieltä.

        Mikä ihmeen liipaisenherkkyys näitä idiootteja vaivaa? Jos ei ole varma lajituunistuksesta, niin miksi pitää ampua?

        Itse ajattelin suorittaa metsästyskortin ensi vuonna... - Johan tuota on tullut harkittua melkein 30 vuotta.


    • Anonyymi

      Mikä ihme tuo on jos Suomessa joku kuolee metsästyksen yhteydessä , kylläki aika harvoin , todella harvoin , Ameriikassa Jeparit paukuttelee Mustia Poikia pois päiviltä päivittäin . Vihreet vasemmisto laiset mesoo liikaa tässä maassa .

      • Anonyymi

        Metsällä ollessaanko ne Jeparit paukuttelevat mustia poikia päivittäin pois päiviltä, vai virantoimituksessa partioidessaan kaduilla ja ajellessaan yleisillä pikiteillä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe