Hei! Olemme 40 vuotiaat naispari Helsingin alueelta. Etsimme tervettä luovuttajaa muumimuki menetelmällä. Töissä käymme molemmat ja toisella meistä jo aikuiset lapset. Tietenkään emme vaadi sinulta mitään voit olla anonyymi jos haluat. Toivottavasti myös sitoudut enempää kuin yhteen kertaan sillä voi viedä useita yrityskertoja. Jos kiinnostuit ota yhteyttä niin jatketaan keskustelua mailin puolella t.Haikara hukassa
Etsitään luovuttajaa?!
11
821
Vastaukset
Hei. Olisin kiinnostunut auttamaan.
Laita viestiä täällä olisi apua toyboyjames20 @gmail. Com olen 23v 3 lapsen isä laita viestii olen mukana kunnes tärppää
Hei! Oletteko vielä löytäneet mahdollista lahjoittajaa? Jos ette olisin halukas auttamaan! Voin lähettää mailiin tietoa itsestäni.
- Anonyymi
Hei Pekka, toivoisin että voisit auttaa minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
- Anonyymi
Moikka pystyisitkö mua auttamaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Hei Pekka, toivoisin että voisit auttaa minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
Nyt on laitettu!
Anonyymi kirjoitti:
Moikka pystyisitkö mua auttamaan :)
Kyllä pystyn :) laitoin s-postin tietoihin
- Anonyymi
Miten voin ottaa yhteyttä?
Terv kahden lapsen isä- Anonyymi
Olisitko halukas vielä lahjoittamaan?
- Anonyymi
Mikä on s-posti. Voin auttaa.
- Anonyymi
Moi. Mikä on sähköposti. Voin auttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477
