Kuinka harvoin on mielestäsi liian vähän?

Ite kun oon kuulunu ja kuulun (oman kokemuksen ja myös kuuleman mukaan) näihin lähestulkoon alati tai melekeen jo yli menevästi ikävöiviin, niin kuinka harvoin sun mielestäsi on liian vähän?

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka harvoin mitä?

      • Joo sori 😅 ja okei myönnän, että jätin tämän sillä tavalla hieman avoimeksi 😉 Mutta siis, tarkoitus oli kysäistä, että kuinka harvoin ihastuksensa/rakkaansa näkeminen/vierelle pääseminen (etäsuhteessa) on vielä siedettävää eli missä mennee raja sille, jotta ikävä on liian kova?


    • Anonyymi

      Riippuu varmaan millaisesta ikävöinnistä on kyse ;) Kosketusta kaipaavana kerran viikossa tuntuu vähälle, mutta mistäs sitä jossain muussa tilanteessa tietää.. Olisihan sekin huomattava parannus tähän tilanteeseen..

    • Anonyymi

      Niin kuinka harvoin mitä? 🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Kuinka usein on harvoin ?

      • 😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.

        Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥

        No mitäs harvoin silloin tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥

        No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥

        Kuka saa sut nälkäiSEKSI..? 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.

        Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘

        No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
        Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
        https://youtu.be/YVedXGkhUbM


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
        Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
        https://youtu.be/YVedXGkhUbM

        Ihanaa. Sama täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Sama täällä.

        No on tuo toisinaan myös hieman ahistavvaa 😅 ja oonkin jo vähän laskenu vaihevuosien varraan jos sillon helepottas.


    • Minusta asiat on silloin hyvin, kun on joku jota ikävöidä, joku jonka tapaamista odottaa ja tietää, että hän odottaa sinua. Kaikilla ei ole. Mutta siis osaan kyllä sen verran elää hetkessä, etten jää siihen ikävään vellomaan.

      Vastaus kysymykseen: Fyysiseen läheisyyteen viikon ero on jo liikaa., mutta siedettävä pakon edessä.

      • No mie oon tästä hyvin paljolti samaa mieltä, vaikka ei se ikävöiminen kivaa olekaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe