Ite kun oon kuulunu ja kuulun (oman kokemuksen ja myös kuuleman mukaan) näihin lähestulkoon alati tai melekeen jo yli menevästi ikävöiviin, niin kuinka harvoin sun mielestäsi on liian vähän?
Kuinka harvoin on mielestäsi liian vähän?
16
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka harvoin mitä?
Joo sori 😅 ja okei myönnän, että jätin tämän sillä tavalla hieman avoimeksi 😉 Mutta siis, tarkoitus oli kysäistä, että kuinka harvoin ihastuksensa/rakkaansa näkeminen/vierelle pääseminen (etäsuhteessa) on vielä siedettävää eli missä mennee raja sille, jotta ikävä on liian kova?
- Anonyymi
Riippuu varmaan millaisesta ikävöinnistä on kyse ;) Kosketusta kaipaavana kerran viikossa tuntuu vähälle, mutta mistäs sitä jossain muussa tilanteessa tietää.. Olisihan sekin huomattava parannus tähän tilanteeseen..
- Anonyymi
Niin kuinka harvoin mitä? 🤷♀️
- Anonyymi
Kuinka usein on harvoin ?
😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.
Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥
No mitäs harvoin silloin tarkoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥
No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥
Kuka saa sut nälkäiSEKSI..? 😁
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.
Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘
No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
https://youtu.be/YVedXGkhUbM- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
https://youtu.be/YVedXGkhUbMIhanaa. Sama täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Sama täällä.
No on tuo toisinaan myös hieman ahistavvaa 😅 ja oonkin jo vähän laskenu vaihevuosien varraan jos sillon helepottas.
Minusta asiat on silloin hyvin, kun on joku jota ikävöidä, joku jonka tapaamista odottaa ja tietää, että hän odottaa sinua. Kaikilla ei ole. Mutta siis osaan kyllä sen verran elää hetkessä, etten jää siihen ikävään vellomaan.
Vastaus kysymykseen: Fyysiseen läheisyyteen viikon ero on jo liikaa., mutta siedettävä pakon edessä.No mie oon tästä hyvin paljolti samaa mieltä, vaikka ei se ikävöiminen kivaa olekaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
