Ite kun oon kuulunu ja kuulun (oman kokemuksen ja myös kuuleman mukaan) näihin lähestulkoon alati tai melekeen jo yli menevästi ikävöiviin, niin kuinka harvoin sun mielestäsi on liian vähän?
Kuinka harvoin on mielestäsi liian vähän?
16
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka harvoin mitä?
Joo sori 😅 ja okei myönnän, että jätin tämän sillä tavalla hieman avoimeksi 😉 Mutta siis, tarkoitus oli kysäistä, että kuinka harvoin ihastuksensa/rakkaansa näkeminen/vierelle pääseminen (etäsuhteessa) on vielä siedettävää eli missä mennee raja sille, jotta ikävä on liian kova?
- Anonyymi
Riippuu varmaan millaisesta ikävöinnistä on kyse ;) Kosketusta kaipaavana kerran viikossa tuntuu vähälle, mutta mistäs sitä jossain muussa tilanteessa tietää.. Olisihan sekin huomattava parannus tähän tilanteeseen..
- Anonyymi
Niin kuinka harvoin mitä? 🤷♀️
- Anonyymi
Kuinka usein on harvoin ?
😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
😁Voi rumasana. Oon tainnu vetää liikaa piparia tässä joulunaikaan tai sitte se on tuo luumuhillo kun laittaa mahan lisäks pään sekasi. Saattaa se kyllä olla ikävä ja kaipauski kun päätä taas sekottellee 😔 Sie saat päättää tai arvijoija kuinka ussein on harvoin.
Nautin ehkä enemmän nälästä, kuin kylläisyydestä. 😈😇💓💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs harvoin silloin tarkoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka saa sut nälkäiSEKSI..? 😁
- Anonyymi
No tämä riippuu ainakin omalla kohalla hieman nälän laadusta. Semmonen oikea ruokaan liittyvä nälkä jos yltyy pahaksi, niin kyllä se vähän huonotuuliseksi heittää. Sitten taas semmonen toisenlainen nälkä, niin sitä on oikeestaan ihan kiva kasvattaa päivän mittaan 😅 mutta kyllä sekin sitten jossain vaiheessa täytyy tyydyttää.
Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla nälkäistä tyyppiä.. 😉😘
No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
https://youtu.be/YVedXGkhUbM- Anonyymi
No enpä lähe tätä kieltämään 😅 Mie oon semmonen, jolla on melekeen koko ajan nälkä ja siihen nälkään ei auta salaatit tai burgerit.
Hyvin ussein käy viälä niin, että nälkä kasvaa syyessä..
https://youtu.be/YVedXGkhUbMIhanaa. Sama täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Sama täällä.
No on tuo toisinaan myös hieman ahistavvaa 😅 ja oonkin jo vähän laskenu vaihevuosien varraan jos sillon helepottas.
Minusta asiat on silloin hyvin, kun on joku jota ikävöidä, joku jonka tapaamista odottaa ja tietää, että hän odottaa sinua. Kaikilla ei ole. Mutta siis osaan kyllä sen verran elää hetkessä, etten jää siihen ikävään vellomaan.
Vastaus kysymykseen: Fyysiseen läheisyyteen viikon ero on jo liikaa., mutta siedettävä pakon edessä.No mie oon tästä hyvin paljolti samaa mieltä, vaikka ei se ikävöiminen kivaa olekaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042