Muuttopalvelun palkka

Anonyymi

Tämä tapahtui pari vuotta sitten. Olen viisvitonen mies.

Naapurin Jenna oli päässyt alkukesästä ylioppilaaksi ja syksymmällä muuttamassa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Olemme olleet läheisiä naapureina ollessamme. Sunnuntaina muuttoaamuna hänen äiti soitti hätääntyneenä minulle, että tytön isä on ollut edellisillan ryyppäämässä eikä pysty ajamaan pakettiautoa, jossa tytön tavarat ovat. Isän pitää lähteä mukaan, mutta ajamaan ei päästetä.

Ei siinä mitään, menin naapuriin ja ahtauduttiin kaikki kolme (Jenna, Jape ja minä) auton hyttiin ajamaan parisensataa kilometriä. Jape voivotteli koko matkan janoa, mutta ei päästetty olutostoksille.

Perillä kannoimme Japen kanssa tavarat sisään ja jäljellä oli vain tekniset asennkset. Jape siihen, että osaat noi hommat paremmin ja hän lähtee lähipubiin sammuttamaan janoaan. Jäätiin Jennan kanssa kaksin ja aloin tekemään hommia. Samalla vilkuilin syrjäsilmällä Jennan vartaloa. Jenna pahoitteli useasti tilannetta minulle ja kysyi minulta, että miten hän voi korvata avustamiseni. Sanoin, ettei tarvitse korvata, koska hän tarvii rahansa opiskeluun.

Viimeistä kattovalaisinta asentaessani Jenna meni kylppäriin ja tuli sieltä kostean pyyhkeen kanssa. Ajattelin, että hän varmaan pyyhkii pölyjä tms. Juuri kun olin saanut lampun kiinni kattoon, niin Jenna tuli eteeni ja kiskaisi shortsini alas. Säikähdin niin, että pudotin meisselin lattialle. Hän otti kalustani kiinni ja puhdisti sitä pyyhkeellä. Kaluni jäykistyi samantien ja Jenna otti sen huuliensa väliin. Pelkäsin tipahtavani jakkaralta ja otin katosta tukea laittaen kämmenen kattoa vasten. Jenna alkoi liikuttelemaan päätään edestakas ja katsoi välillä minua silmiin. Moraali käski keskeyttämään, mutta halu käski jatkamaan. Halu voitti.

Pään edestakainen liike taisi väsyttää Jennaa, koska hän jätti terskan suuhunsa alkaen runkata kaluni vartta. Samalla hän otti toisella kädellään pakarastani kiinni. Tuntui taivaallisen hyvältä ja irstaalta. Laitoin käden hellästi hänen päänsä taakse hieroen päätä ja niskaa. Pian alkoi tuntua ylivoimaiselta ja sanoin Jennalle tulevani kohta. Jenna ei siitä häkeltynyt, vaan jatkoi suikkarirunkkaamista. Silmiini katsoen hän otti spermalastini suuhunsa, nielaisten. Vielä hetken kaluni oli hänen suussaan ja sen jälkeen Jenna putsasi kaluni pyyhkeeseen. Laskeuduin tärisevin jaloin jakkaralta lattialle ja kiitin hämilläni Jennaa saamastani nautinnosta. Jenna suuteli minua ja sanoi, että pelastit päiväni ja reipas työsuoritus pitää palkita.

Tilanteesta "toivuttuamme" aloin tekemään lähtöä ja soitettiin Japelle, että haen hänet viiden minuutin kuluttua enkä odottele sekuntiakaan. Lähtiessäni Jenna halasi vielä minua ja kiitti avustani ja sanoi silmää iskien, että jos liikut täällä päin, tule käymään.

Ajettiin Japen kanssa kotiin ja mietin monta kertaa, että voi Jape kun tietäisit. Vein avaimet Jennan kauniille nelivitoselle äidille ja hänkin kiitteli minua halaten ja kertoi Japen tietävän vaiheista. Ajattelin, että onneksi et tiedä Jennan vaiheista. Hänkin kyseli, paljonko on velkaa avustamisestani ja ilman minua muutto olisi jäänyt tekemättä. Sanoin, ettei mitään tarvi maksella (enää...). Poistuin tyytyväisenä kotiin.

11

12057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kotona heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa

      • Anonyymi

        Tollasta älytöntä kommenttia tänne osaa odottaakin.


    • Anonyymi

      Kuullosti kyllä aika kuumottavalta, kun naapurin nuori nätti tyttö alkaa yhtäkkiä imuttelemaan. Tuollaiset nuoret saattaa kummikin olla aika estottomia ja tuollainen suikkari voi olla tosiaankin tuollainen "kaverin palvelus". Märkä pyyhe ja kaikki kuvaa, että ei ollut ensimmäistä kertaa tuossa asiassa hommissa. Kyllä kun muistelee noita ikävuosia, niin kyllä ne tytöt ihan kunniakkaasti monesti mällit nieli ja otti herkästi suihin.

    • Fantasy0fAllium

      Minulla on muutto tulossa. Voinko maksaa esim. purjosipuleissa palkan?

      • Anonyymi

        Voit. Se on kilo kolmesataa grammaa tunti.


      • Fanta5y0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit. Se on kilo kolmesataa grammaa tunti.

        Sovittu!


    • Anonyymi

      Tosi hyvä tarina,nuoret on kyllä rohkeita tänään. Käy hänen luona kun pyysi.Ilmeisesti sinulla on komea kalu,kun pyysi käymään.

      • Anonyymi

        Kylä se tullee kotio lutkuttammaa jos sillä hirnu on päällä. Meillä saa kaljat ja puhtaan hammasharjan työn päätteheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylä se tullee kotio lutkuttammaa jos sillä hirnu on päällä. Meillä saa kaljat ja puhtaan hammasharjan työn päätteheksi.

        Mutta on se komia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on se komia.

        Tuollaiseen muuttoon haluaisin ottaa osaa, mutta ainoastaan lampunasentajan vakanssi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiseen muuttoon haluaisin ottaa osaa, mutta ainoastaan lampunasentajan vakanssi kiinnostaa.

        Siinä hommassa näköjään palkitaan parhaiten...


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe