Uuden vuoden lupaus

Anonyymi

Aiotko tehdä lupauksia ensi vuodelle? Mitä toivot tulevalta vuodelta?

20

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä niitä tekemään. Ollaan kiitollisia siitä mitä nyt jo on. 😂

    • Mie en ajatellu luvata mittään, mutta asetan itelleni muutaman tavoitteen ja koitan toimia niiden mukaan. Toivon tulevalta vuodelta sitä, jotta saataisiin paluu normaalimpaan elämään, voisi harrastaa ja tavata enemmän läheisiä ja rakkaita ihmisiä.

    • Lupaan huomioida naistani enemmän, viedä kukkia, kirjoittaa rakkauskirjeitä jne. Itselleni lupaan, että pidän itsestäni parempaa huolta. Annan enemmän aikaa nukkumiseen ja ulkoiluun. Näitä asioita lupaan yrittää.

    • Anonyymi

      Minä olen päättänyt aivan varmasti aloittaa ulkoilun, kävelyn siinä tietysti samalla 😁

    • Anonyymi

      Kun pääsisi taas harrastamaan ja pysyisi terveenä. Kun saisi kuntoiltua enemmän.

    • Anonyymi

      Lopettaa tämän palstan lukeminen.

      • Että tuo korona saataisiin aisoihin.. Tietysti toivon löytäväni rakkaan❤️
        Hyvää uutta vuotta🌌🥂


    • Anonyymi

      Limainen vai seksikäs vai sekä että? Huomiseksi ei kannata säästää.

    • Anonyymi

      Lupaan olla äänestämättä, kuten 40 vuotta jo tehnyt ja tämä lupaus pitää.

    • Anonyymi

      Taivaan valoa, ja rauhaa päälle maan , sekä hyvää vointia jokaiselle !

      Per-kel

    • Anonyymi

      Toivottavasti löydän rakkaan, jonka kanssa voisi olla oma itsensä kaikkine puolineen. Ja että rakkauselämämme olisi kiihkeää ja kokeilevaa. 🔥

      • Anonyymi

        Tää sama toive:)


      • Anonyymi

        Sama toive täällä myös ❤🔥


    • Anonyymi

      Ei ollu viime vuosi kovin huono mun osalta... Siitä oon kiitollinen.
      Olishan sitä toivonut erään asian suhteen edistystä tapahtuvan... Sitä kaikkein eniten halusin ja toivoin ❤️
      Toivon et sais tilaisuuden, en tiedä millainen ja miten se tapahtuisi... Tiedän kyl et hänen puoleltaan ei olisi kiinnostusta, sen kuuleminen musertaisi. Mut pääsisin eteenpäin hiukan. Häntä en silti unohda koskaan.
      Oon niin varma et hän ei edes haluis nähdä mua koskaan.

    • Anonyymi

      Tein pari vuotta sitten lupauksen itselleni että en enää pidä salaisuuksia, jotka värjäävät elämääni tai asettavat moraalini ja etiikkani kyseenalaiseksi. Siitäpä sitten tulikin oman elämäni taistelun keskipiste niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Olen muulloinkin huomannut että jos lupauksia itselleni menen tekemään "ei ikinä" hengessä, juuri päinvastoin elämäni menee.. Tästä oppineena tänä vuonna en tee lupauksia itselleni.

      • Anonyymi

        Myös toiveissa meni viime vuonna yllä mainitulla tavalla. Ei tule varmasti sitä mitä toivoo. En siis tee mitään toiveitakaan, vaikka sellaisia olisikin.. Niistäkin pitäisi luopua etten vaan pilaa elämääni enempää.


    • Anonyymi

      Niin kova itseinho et ei tästä pääse eteenpäin. Ei se naama muutu vaiks oliskin parempi itsetunto.
      Oon selvästi itsekeskeinen jonka sietääkin jäädä yksin.
      Sen jälkeen se yksin jääminen tuntuu todella pahalta kun hänet kohtasin. Hänet kohdattuani tuntuu pahalta jäädä yksin. 💔

      • Anonyymi

        Samoin hänet kohdattuani tunnen. Pelkkää tuskaa elämä, kaipuuta polttavaa rakkaani luo. Hänen kasvojaan ja käsiään haluan suudella ja jokaisen millin hänestä tutkia.. Hänen ylähuulensa kaari niin houkutteleva..


      • Anonyymi

        Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

        .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

        .

        Samaa mieltä, mutta vähän eri sanoin. Et takuulla kohtelisi ketään ystävääsi noin julmasti, tai edes ketään tuntematonta. Sun ei tarvi olla mitenkään ihmeellinen tai erityinen omasta mielestäsi, mutta kyllä sä asiallista kohtelua ansaitset silti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe