Aiotko tehdä lupauksia ensi vuodelle? Mitä toivot tulevalta vuodelta?
Uuden vuoden lupaus
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä niitä tekemään. Ollaan kiitollisia siitä mitä nyt jo on. 😂
Mie en ajatellu luvata mittään, mutta asetan itelleni muutaman tavoitteen ja koitan toimia niiden mukaan. Toivon tulevalta vuodelta sitä, jotta saataisiin paluu normaalimpaan elämään, voisi harrastaa ja tavata enemmän läheisiä ja rakkaita ihmisiä.
Lupaan huomioida naistani enemmän, viedä kukkia, kirjoittaa rakkauskirjeitä jne. Itselleni lupaan, että pidän itsestäni parempaa huolta. Annan enemmän aikaa nukkumiseen ja ulkoiluun. Näitä asioita lupaan yrittää.
- Anonyymi
Minä olen päättänyt aivan varmasti aloittaa ulkoilun, kävelyn siinä tietysti samalla 😁
- Anonyymi
Kun pääsisi taas harrastamaan ja pysyisi terveenä. Kun saisi kuntoiltua enemmän.
- Anonyymi
Lopettaa tämän palstan lukeminen.
Että tuo korona saataisiin aisoihin.. Tietysti toivon löytäväni rakkaan❤️
Hyvää uutta vuotta🌌🥂
- Anonyymi
Limainen vai seksikäs vai sekä että? Huomiseksi ei kannata säästää.
- Anonyymi
Lupaan olla äänestämättä, kuten 40 vuotta jo tehnyt ja tämä lupaus pitää.
- Anonyymi
Taivaan valoa, ja rauhaa päälle maan , sekä hyvää vointia jokaiselle !
Per-kel - Anonyymi
Toivottavasti löydän rakkaan, jonka kanssa voisi olla oma itsensä kaikkine puolineen. Ja että rakkauselämämme olisi kiihkeää ja kokeilevaa. 🔥
- Anonyymi
Tää sama toive:)
- Anonyymi
Sama toive täällä myös ❤🔥
- Anonyymi
Ei ollu viime vuosi kovin huono mun osalta... Siitä oon kiitollinen.
Olishan sitä toivonut erään asian suhteen edistystä tapahtuvan... Sitä kaikkein eniten halusin ja toivoin ❤️
Toivon et sais tilaisuuden, en tiedä millainen ja miten se tapahtuisi... Tiedän kyl et hänen puoleltaan ei olisi kiinnostusta, sen kuuleminen musertaisi. Mut pääsisin eteenpäin hiukan. Häntä en silti unohda koskaan.
Oon niin varma et hän ei edes haluis nähdä mua koskaan. - Anonyymi
Tein pari vuotta sitten lupauksen itselleni että en enää pidä salaisuuksia, jotka värjäävät elämääni tai asettavat moraalini ja etiikkani kyseenalaiseksi. Siitäpä sitten tulikin oman elämäni taistelun keskipiste niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Olen muulloinkin huomannut että jos lupauksia itselleni menen tekemään "ei ikinä" hengessä, juuri päinvastoin elämäni menee.. Tästä oppineena tänä vuonna en tee lupauksia itselleni.
- Anonyymi
Myös toiveissa meni viime vuonna yllä mainitulla tavalla. Ei tule varmasti sitä mitä toivoo. En siis tee mitään toiveitakaan, vaikka sellaisia olisikin.. Niistäkin pitäisi luopua etten vaan pilaa elämääni enempää.
- Anonyymi
Niin kova itseinho et ei tästä pääse eteenpäin. Ei se naama muutu vaiks oliskin parempi itsetunto.
Oon selvästi itsekeskeinen jonka sietääkin jäädä yksin.
Sen jälkeen se yksin jääminen tuntuu todella pahalta kun hänet kohtasin. Hänet kohdattuani tuntuu pahalta jäädä yksin. 💔- Anonyymi
Samoin hänet kohdattuani tunnen. Pelkkää tuskaa elämä, kaipuuta polttavaa rakkaani luo. Hänen kasvojaan ja käsiään haluan suudella ja jokaisen millin hänestä tutkia.. Hänen ylähuulensa kaari niin houkutteleva..
- Anonyymi
Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉
. Anonyymi kirjoitti:
Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉
.Samaa mieltä, mutta vähän eri sanoin. Et takuulla kohtelisi ketään ystävääsi noin julmasti, tai edes ketään tuntematonta. Sun ei tarvi olla mitenkään ihmeellinen tai erityinen omasta mielestäsi, mutta kyllä sä asiallista kohtelua ansaitset silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930