Uuden vuoden lupaus

Anonyymi

Aiotko tehdä lupauksia ensi vuodelle? Mitä toivot tulevalta vuodelta?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä niitä tekemään. Ollaan kiitollisia siitä mitä nyt jo on. 😂

    • Mie en ajatellu luvata mittään, mutta asetan itelleni muutaman tavoitteen ja koitan toimia niiden mukaan. Toivon tulevalta vuodelta sitä, jotta saataisiin paluu normaalimpaan elämään, voisi harrastaa ja tavata enemmän läheisiä ja rakkaita ihmisiä.

    • Lupaan huomioida naistani enemmän, viedä kukkia, kirjoittaa rakkauskirjeitä jne. Itselleni lupaan, että pidän itsestäni parempaa huolta. Annan enemmän aikaa nukkumiseen ja ulkoiluun. Näitä asioita lupaan yrittää.

    • Anonyymi

      Minä olen päättänyt aivan varmasti aloittaa ulkoilun, kävelyn siinä tietysti samalla 😁

    • Anonyymi

      Kun pääsisi taas harrastamaan ja pysyisi terveenä. Kun saisi kuntoiltua enemmän.

    • Anonyymi

      Lopettaa tämän palstan lukeminen.

      • Että tuo korona saataisiin aisoihin.. Tietysti toivon löytäväni rakkaan❤️
        Hyvää uutta vuotta🌌🥂


    • Anonyymi

      Limainen vai seksikäs vai sekä että? Huomiseksi ei kannata säästää.

    • Anonyymi

      Lupaan olla äänestämättä, kuten 40 vuotta jo tehnyt ja tämä lupaus pitää.

    • Anonyymi

      Taivaan valoa, ja rauhaa päälle maan , sekä hyvää vointia jokaiselle !

      Per-kel

    • Anonyymi

      Toivottavasti löydän rakkaan, jonka kanssa voisi olla oma itsensä kaikkine puolineen. Ja että rakkauselämämme olisi kiihkeää ja kokeilevaa. 🔥

      • Anonyymi

        Tää sama toive:)


      • Anonyymi

        Sama toive täällä myös ❤🔥


    • Anonyymi

      Ei ollu viime vuosi kovin huono mun osalta... Siitä oon kiitollinen.
      Olishan sitä toivonut erään asian suhteen edistystä tapahtuvan... Sitä kaikkein eniten halusin ja toivoin ❤️
      Toivon et sais tilaisuuden, en tiedä millainen ja miten se tapahtuisi... Tiedän kyl et hänen puoleltaan ei olisi kiinnostusta, sen kuuleminen musertaisi. Mut pääsisin eteenpäin hiukan. Häntä en silti unohda koskaan.
      Oon niin varma et hän ei edes haluis nähdä mua koskaan.

    • Anonyymi

      Tein pari vuotta sitten lupauksen itselleni että en enää pidä salaisuuksia, jotka värjäävät elämääni tai asettavat moraalini ja etiikkani kyseenalaiseksi. Siitäpä sitten tulikin oman elämäni taistelun keskipiste niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Olen muulloinkin huomannut että jos lupauksia itselleni menen tekemään "ei ikinä" hengessä, juuri päinvastoin elämäni menee.. Tästä oppineena tänä vuonna en tee lupauksia itselleni.

      • Anonyymi

        Myös toiveissa meni viime vuonna yllä mainitulla tavalla. Ei tule varmasti sitä mitä toivoo. En siis tee mitään toiveitakaan, vaikka sellaisia olisikin.. Niistäkin pitäisi luopua etten vaan pilaa elämääni enempää.


    • Anonyymi

      Niin kova itseinho et ei tästä pääse eteenpäin. Ei se naama muutu vaiks oliskin parempi itsetunto.
      Oon selvästi itsekeskeinen jonka sietääkin jäädä yksin.
      Sen jälkeen se yksin jääminen tuntuu todella pahalta kun hänet kohtasin. Hänet kohdattuani tuntuu pahalta jäädä yksin. 💔

      • Anonyymi

        Samoin hänet kohdattuani tunnen. Pelkkää tuskaa elämä, kaipuuta polttavaa rakkaani luo. Hänen kasvojaan ja käsiään haluan suudella ja jokaisen millin hänestä tutkia.. Hänen ylähuulensa kaari niin houkutteleva..


      • Anonyymi

        Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

        .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

        .

        Samaa mieltä, mutta vähän eri sanoin. Et takuulla kohtelisi ketään ystävääsi noin julmasti, tai edes ketään tuntematonta. Sun ei tarvi olla mitenkään ihmeellinen tai erityinen omasta mielestäsi, mutta kyllä sä asiallista kohtelua ansaitset silti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe