Täälläpä olisi puuhastelua. Niin piha kuin myös sisähommia.
Terassi lahhoo kynsii..
Talonrakenteet ja katto hyvässä kunnossa, mutta pinnat hyvinki kulunneet.
Pesuhuoneen sais rempanta.
Ei oo kosteusvaurioinen sekkää mutta pinnat.
Ulkoa hyvässä maalissa ja katto ok.
Seinissä sisällä tapetit revennykki paikotelle ja jokune reikäki jossai.
Sitte vielä pihhaan. Se kasvaa kohta umppee. Ousko raivausintoista ja taitousta?
Ei tarvihe olla välttämättä miespuolinenkaa eikä neitsyt.
ST
Tulekko remontin tekkoo?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos vielä tuon jäläkkee pyssyy suti käjessä nii mökillä ois lissää hommaa 😁
Etupäössä lastulevyje vaihtua hirsipanneeleihi.
Mökin katto vasta vaihettu kokonaisuuessaa.
Pihhaaki saa kynsiä ja rapata. Pari puuta oottaa kaatoa.
Eikä tarvi olla tuohokkaa työhö neitsyt. Sukupuolenki saa ihan vapoaasti ihte määritellä, kuha pyssyy naulapyssy käjessä.
ST - Anonyymi
Nii.... Ja sitee se yksiö kaapungilla. Hoh hoijjaa, kuka sen itrais raitavie käsiesä alle??
Muute remontoitu, mutta pesuhuone pitäs iha uusiksi laittaa.
Eikä edelleenkää oo väliä, onko poikuus tai piikuus tallella.
ST - Anonyymi
Ku ei se oo oikein minu hommaa tuo ryskmine eli seinie purku.
Alkaapi vaan pelottammaa se ryske.
Porakonneessakki niin paha ääni, csirkkelustä puhumattakkaa.
Sitäpaitti, mökillä ei tiijä vaikka tullee HIiRI!!! vastaan seiniä purkaessa 😫
ST - Anonyymi
Eikö kukkaa oo remonttitaitone? 🤔
- Anonyymi
Minä en ole koskaan saanut apua uskovilta,en omilta perheenjäseniltä,vaikka olen ollut kuolemankielissä.Ajattele,uskon tulisi olla tekoja,Jumala voi esim.jonkun sydämelle antaa,auttaa jotakin,mutta hän ei tottele,tämä autettava kärsii.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole koskaan saanut apua uskovilta,en omilta perheenjäseniltä,vaikka olen ollut kuolemankielissä.Ajattele,uskon tulisi olla tekoja,Jumala voi esim.jonkun sydämelle antaa,auttaa jotakin,mutta hän ei tottele,tämä autettava kärsii.
Oletko aina itse muistanut auttaa muita?ota elämä omiin käsiisi, ja mieti mitä voit tehdätoisten hyväksi.joskus pelkkäjuttelu voi helpottaa.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Oletko aina itse muistanut auttaa muita?ota elämä omiin käsiisi, ja mieti mitä voit tehdätoisten hyväksi.joskus pelkkäjuttelu voi helpottaa.
Olen auttanut liiankin kanssa,minusta on todella loukkaavaa heti kääntää asiat,oletko itse.Jumalan tahtoa olen yrittänyt toteuttaa,kerran Ph.kehoitti menemään kokoukseen,joku tarvitsee sinua.Menin,istuin eteisessä,viereeni istui nainen,todella surullinen.Kysyin hänen vointiaan,hän purskahti itkuun,sanoi,tulin tänne ajatuksella,jos nyt kukaan ei puhu minulle,huomaa minua,teen itsemurhan.Meistä tuli ystävät,ei tehnyt itsemurhaa.Tätä toin esille,kuuliaisuutta,mutta teille uskonnollisille se on aivan vierasta.Voisin kertoa monta muutakin,milloin olen totellut,kun Ph.on kehoittanut.Se,että hellari omaiset eivät ole kertaakaan kysyneet vointiani on pahuutta,joka on kauhistus Jumalan edessä.Joka tietää tehdä hyvää,eikä tee,se on hänelle synniksi.
Anonyymi kirjoitti:
Olen auttanut liiankin kanssa,minusta on todella loukkaavaa heti kääntää asiat,oletko itse.Jumalan tahtoa olen yrittänyt toteuttaa,kerran Ph.kehoitti menemään kokoukseen,joku tarvitsee sinua.Menin,istuin eteisessä,viereeni istui nainen,todella surullinen.Kysyin hänen vointiaan,hän purskahti itkuun,sanoi,tulin tänne ajatuksella,jos nyt kukaan ei puhu minulle,huomaa minua,teen itsemurhan.Meistä tuli ystävät,ei tehnyt itsemurhaa.Tätä toin esille,kuuliaisuutta,mutta teille uskonnollisille se on aivan vierasta.Voisin kertoa monta muutakin,milloin olen totellut,kun Ph.on kehoittanut.Se,että hellari omaiset eivät ole kertaakaan kysyneet vointiani on pahuutta,joka on kauhistus Jumalan edessä.Joka tietää tehdä hyvää,eikä tee,se on hänelle synniksi.
Niin.olet oikeassa.pyhän hengenjohdatuksesta kuullaan aikavähän, liian vähän, missään.olen kirjoittanut tälle palstalle noin 15 vuotta, ja muistan lukeneeni ko kertomuksen ilmeisesti tietysti olet aiemmin jo kertonut tämän saman. Mutta muuten pyhästä hengestä ei paljon kirjoiteta.
Minäkin olentehnyt rakkauden kaksoiskäskystä itselleni lain. Ja lakihan se onkin.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Niin.olet oikeassa.pyhän hengenjohdatuksesta kuullaan aikavähän, liian vähän, missään.olen kirjoittanut tälle palstalle noin 15 vuotta, ja muistan lukeneeni ko kertomuksen ilmeisesti tietysti olet aiemmin jo kertonut tämän saman. Mutta muuten pyhästä hengestä ei paljon kirjoiteta.
Minäkin olentehnyt rakkauden kaksoiskäskystä itselleni lain. Ja lakihan se onkin.Kyllä,olen kirjoittanut tuon saman tästä naisesta,koska se on niin voimakkaasti jäänyt mieleeni,ajatus,jos en olisi totellut Ph:en kehoitusta.Olen todella tämän asian kanssa ollut Jumalan koulussa.Meidän uskommehan pitäisi perustua juuri Jumalan johdatuksessa elämiseen,terveesti,totta kai meillä on normaali elämä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,olen kirjoittanut tuon saman tästä naisesta,koska se on niin voimakkaasti jäänyt mieleeni,ajatus,jos en olisi totellut Ph:en kehoitusta.Olen todella tämän asian kanssa ollut Jumalan koulussa.Meidän uskommehan pitäisi perustua juuri Jumalan johdatuksessa elämiseen,terveesti,totta kai meillä on normaali elämä.
Ajattelin joskus samoin.se oli jännittävää aikaa.enää en osaa, vaikka olen samaa mieltä että niin pitäisi.
- Anonyymi
Palstalaisilla auttamisenhalu on hakusessa.
Ei siitä sun miehestäsi taida mihinkään olla.pelkään hiiriä. Ja porakoneen ääntäminäkin. Jos nyt oot palstalla, ja tunnistat itsesi tästä kuvauksesta niin kiitos.kun tarjouduit tulemaan korjaamaan autoni kytkimen. Silloin vielä elävä mieheni mustasukkaisena kielsi tulemasta.mutta aika laillauseimmat eivät tiukan paikan tullen auta.
- Anonyymi
Jos rahhooo on ja jälestä ei oo niin vällii, voisi sitä kesällä tulla piipahtammoon.
Puit, en ruppee kaatoo, se on ammattijuttui. Mut, rempassa ossaan tehä huonoja ratkasuja. Siis kirves ja mies olisi vappaana.
Takkuuta ei oo, eikä rahalle palautusoikeutta.- Anonyymi
Kiitos, mutta kyllä sen jäljen pittää hyvvää olla,.
ST
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329