Kaukosuhde

Olen viestitellyt kivalta tuntuvan naisen kanssa, mutta jos nyt jotain vakavampaa tulis niin välimatkaa on reilu 300km.
Kyllähän tuota kesällä ajelee, mutta talvella haastavaa.. Miks kaikki kivat tyypit on niin kaukana, en kestä😞
Onko muilla kokemusta kaukosuhteista?

16

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl se onni on usein siinä lähellä, mut sitä ei aina huomaa. Yleensä kyl samasta kaupungista löytyy...

      • Anonyymi

        No ei kyllä aina löydy, jos pieni kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä aina löydy, jos pieni kaupunki.

        Pienessä kaupungissa on myös mahdollisuus. Yleensä se löytyy yllättävän läheltä. Tähän oon uskonut ja näin kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienessä kaupungissa on myös mahdollisuus. Yleensä se löytyy yllättävän läheltä. Tähän oon uskonut ja näin kävi

        Joulupukkikin voi tulla vastaan, jos oikein uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukkikin voi tulla vastaan, jos oikein uskoo.

        Kerroin vaan miten omalle kohdalle kävi. 😅🥰


    • Onhan tuo kyllä pitkä välimatka ja mun mielestä olis pitkä kesäisinkin kulkea. Vaan kyllähän jotkut ajelee pitkää työmatkaakin ja muutenkin paljon, jotta ehkei tuo aivan mahoton ole. Itse en ole koskaan ollut suhteessa, jossa olisi ollut noin pitkä välimatka. Pisin välimatka taitaa olla muutamia kymmeniä kilometrejä.

      • Anonyymi

        No mistä oot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistä oot?

        No mie nyt en oo mistään kotosin 😅 mutta joo, tässä on vaikuttanut varmasti se, jotta yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista asun ja suhteet on ollu vastakkaiseen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie nyt en oo mistään kotosin 😅 mutta joo, tässä on vaikuttanut varmasti se, jotta yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista asun ja suhteet on ollu vastakkaiseen.

        Se oli anonyymi heittänyt näköjään heti kysymystä 😅 mutta lakasukone oli nopee tällä kertaa. Viestin alusta (mikä tuolla mulla vielä näkyy) päätellen oli oikeen nätisti muotoiltu kysymys. Sieltä en oo tullu, enkä tiiä tarkkaan mihkä oon menossa. Kokeiletko muotoilla uuvestaan tuon kysymyksesi jos vielä vaivaa, vaivaa taikinaa 😉


    • Anonyymi

      Mistä oot?

    • Olen analysoinut omaa elämääni ja tullut siihen tulokseen, että kivat tyypit on kaukana, koska tarvitsen itselleni aikaa olla yksin. Kaukosuhde toimii mainiosti, jos kumpikaan ei ruoki mustasukkaisuuttaan ja jos yhteinen aika käytetään positiivisesti toisistaan nauttimiseen eikä ikävästä johtuvan turhautumisen purkamiseen.

      300 km on pitkä matka ajaa kesälläkin, ja 8h viikonlopusta autonratissa on paljon. Itse asun 2 h päässä rakkaastani, ja silloin vielä on onnistuu vaikka ex tempore -tyylisesti kainaloon nukkumaan ja aamulla töihin, jos kamala ikävä yllättää. Rakkaus nämä välimatkat kuitenkin määrittää ja yhteinen halu katsoa yhdessä, mitä tulevaisuus tuo.

      • Anonyymi

        Rakkaus määrittää ja molempien halu olla etäsuhteessa. Voihan sitä myöhemmin vaikka muuttaa saman katon alle.
        Onhan niitä suhteita, jossa molemmat asuu eri maissa.


      • Anonyymi

        Hyvä, että olet varattu. Helpotus huokaus😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että olet varattu. Helpotus huokaus😉

        Haha, en tiedä mitä tarkoitat, mutta oikein hyvää ja helpottavaa uutta vuotta sinullekin 😃


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Haha, en tiedä mitä tarkoitat, mutta oikein hyvää ja helpottavaa uutta vuotta sinullekin 😃

        Vaikutat mieltä herättävältä... siksi hyvä... välttelen hyviä tyyppejä, koska en ole vielä valmis suhteeseen. Nyt voin lukea sun juttuja ihan rauhassa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat mieltä herättävältä... siksi hyvä... välttelen hyviä tyyppejä, koska en ole vielä valmis suhteeseen. Nyt voin lukea sun juttuja ihan rauhassa 😄

        Ymmärrän ja kiitos. Voidaan kyllä ihan rauhassa herätellä toistemme mieliä ja voit laittaa viestiäkin. Minun tarkoitukseni on tutustua ihmisiin ja löytää uusia näkökulmia vain verbaalisella tasolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe