Kaukosuhde

Olen viestitellyt kivalta tuntuvan naisen kanssa, mutta jos nyt jotain vakavampaa tulis niin välimatkaa on reilu 300km.
Kyllähän tuota kesällä ajelee, mutta talvella haastavaa.. Miks kaikki kivat tyypit on niin kaukana, en kestä😞
Onko muilla kokemusta kaukosuhteista?

16

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl se onni on usein siinä lähellä, mut sitä ei aina huomaa. Yleensä kyl samasta kaupungista löytyy...

      • Anonyymi

        No ei kyllä aina löydy, jos pieni kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä aina löydy, jos pieni kaupunki.

        Pienessä kaupungissa on myös mahdollisuus. Yleensä se löytyy yllättävän läheltä. Tähän oon uskonut ja näin kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienessä kaupungissa on myös mahdollisuus. Yleensä se löytyy yllättävän läheltä. Tähän oon uskonut ja näin kävi

        Joulupukkikin voi tulla vastaan, jos oikein uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukkikin voi tulla vastaan, jos oikein uskoo.

        Kerroin vaan miten omalle kohdalle kävi. 😅🥰


    • Onhan tuo kyllä pitkä välimatka ja mun mielestä olis pitkä kesäisinkin kulkea. Vaan kyllähän jotkut ajelee pitkää työmatkaakin ja muutenkin paljon, jotta ehkei tuo aivan mahoton ole. Itse en ole koskaan ollut suhteessa, jossa olisi ollut noin pitkä välimatka. Pisin välimatka taitaa olla muutamia kymmeniä kilometrejä.

      • Anonyymi

        No mistä oot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistä oot?

        No mie nyt en oo mistään kotosin 😅 mutta joo, tässä on vaikuttanut varmasti se, jotta yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista asun ja suhteet on ollu vastakkaiseen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie nyt en oo mistään kotosin 😅 mutta joo, tässä on vaikuttanut varmasti se, jotta yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista asun ja suhteet on ollu vastakkaiseen.

        Se oli anonyymi heittänyt näköjään heti kysymystä 😅 mutta lakasukone oli nopee tällä kertaa. Viestin alusta (mikä tuolla mulla vielä näkyy) päätellen oli oikeen nätisti muotoiltu kysymys. Sieltä en oo tullu, enkä tiiä tarkkaan mihkä oon menossa. Kokeiletko muotoilla uuvestaan tuon kysymyksesi jos vielä vaivaa, vaivaa taikinaa 😉


    • Anonyymi

      Mistä oot?

    • Olen analysoinut omaa elämääni ja tullut siihen tulokseen, että kivat tyypit on kaukana, koska tarvitsen itselleni aikaa olla yksin. Kaukosuhde toimii mainiosti, jos kumpikaan ei ruoki mustasukkaisuuttaan ja jos yhteinen aika käytetään positiivisesti toisistaan nauttimiseen eikä ikävästä johtuvan turhautumisen purkamiseen.

      300 km on pitkä matka ajaa kesälläkin, ja 8h viikonlopusta autonratissa on paljon. Itse asun 2 h päässä rakkaastani, ja silloin vielä on onnistuu vaikka ex tempore -tyylisesti kainaloon nukkumaan ja aamulla töihin, jos kamala ikävä yllättää. Rakkaus nämä välimatkat kuitenkin määrittää ja yhteinen halu katsoa yhdessä, mitä tulevaisuus tuo.

      • Anonyymi

        Rakkaus määrittää ja molempien halu olla etäsuhteessa. Voihan sitä myöhemmin vaikka muuttaa saman katon alle.
        Onhan niitä suhteita, jossa molemmat asuu eri maissa.


      • Anonyymi

        Hyvä, että olet varattu. Helpotus huokaus😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että olet varattu. Helpotus huokaus😉

        Haha, en tiedä mitä tarkoitat, mutta oikein hyvää ja helpottavaa uutta vuotta sinullekin 😃


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Haha, en tiedä mitä tarkoitat, mutta oikein hyvää ja helpottavaa uutta vuotta sinullekin 😃

        Vaikutat mieltä herättävältä... siksi hyvä... välttelen hyviä tyyppejä, koska en ole vielä valmis suhteeseen. Nyt voin lukea sun juttuja ihan rauhassa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat mieltä herättävältä... siksi hyvä... välttelen hyviä tyyppejä, koska en ole vielä valmis suhteeseen. Nyt voin lukea sun juttuja ihan rauhassa 😄

        Ymmärrän ja kiitos. Voidaan kyllä ihan rauhassa herätellä toistemme mieliä ja voit laittaa viestiäkin. Minun tarkoitukseni on tutustua ihmisiin ja löytää uusia näkökulmia vain verbaalisella tasolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe