Onko Jumala ottanut avioeron Israelista?
Jos on niin avioituuko uudestaan Israelvaimon ( Siion, Jerusalem ) kanssa?
Vai onko erillään asumisesta kysymys tällä hetkellä?
Jumala vihaa eroa, mutta ottiko Hän itse eron Juudan ja Israelin uskottomuuden ja hengellisen haureuden tähden ? Onko Israel Jumalan ex-vaimo vai onko oksastettu avioliiton ulkopuolelle?
Commandohauis
Miten tyhmä neitsyt ottaa avioeron Sulhasesta?
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on avioliiton tarkoitus?
Muistutetaan Jumalaa ja jeesuksenmorsiammia siitä, että avioliitto lasten tekemistä, lisääntymistä ja maan täyttämosta varten. Ei pelkän nautinnon vuoksi. - Anonyymi
Avioero otetaan Jeesuksesta elämällä synnissä siitä parannusta tekemättä.
Miksi?
Koska Jeesus, Jumala vihaa ...mitä vihaa?
https://www.youtube.com/watch?v=v61tFqtzxlk
Commandohauis- Anonyymi
Perseitä. Miten uskovainen tollasta kattoo? Sulla on aina noita 80-luvun biisejä. Taidat olla vanha ukko jo. Jolla on valitettavasti jokin neitsytfetissi. Valitettavasti itsesi kannalta. Sinä et saa lapsia vanhuuden turvaksi. T. Auroraboreallis
- Anonyymi
Toivottavasti jeesuksenmorsiammet on hyvin voideltuja kum Mestari palaa.
En kyllä itse ymmärrä mokomaa miehimyskulttia yhtään. Miehimykset ovat henkivaltojen riivaamia.
Mutta onpaha Commandollakin jotain odoteltavaa. - Anonyymi
CH on ihan oikeilla jäljillä neitsyysasiassa. Siihen aikaan, kun Paavalinkin katsotaan eläneen, niin uskovien piirissä kristinuskossa oli vallalla ajatus puhtaudesta, joka tarkoitti kokonaisvaltaista kieltäytymistä seksuaalisesta puolesta ihmisessä eli asketismiä pidettiin hyvänä, sen vuoksi Paavalin kirjeiden lauselmat ovat ymmärrettävissä. Tästä on myös katolilaisen papiston naimattomuuslupaukset lähtöisin.
LS- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Joo.ilmannoita videoita,sanoisin, että commando on kuin munkki.
Mikä se on noita, tuo ilmannoita?
- Anonyymi
En ole katsonut niitä videoita, niin en tiedä mistä kyse.
LS - Anonyymi
Mutta hän on varmaan jokin vanha poika, joka odottaa Jeesuksen tuloa ja Jeesus on hänen sulhasensa tai olen niin ymmärtänyt hänen teksteistään, muutenhan täältä ei oikeasti ketään tunneta. Sehän kuuluu kristinuskoon kyseinen ajatus. Tavallaan maallinen pidättäytyminen yhdistetään hääriittiin ja se on jokin osa uskontoa, että ihmisen seksuaalisuus tai siitä pidättäytyminen, näyttelee uskonnon näyttämöllä.
LS Anonyymi kirjoitti:
En ole katsonut niitä videoita, niin en tiedä mistä kyse.
LSmä oon muutamankerran katsonut. Aina joku seksikäs vosu pomppimassa kasaripopin tahdissa.toi viimeisin..,vähän aikaa kun katsoo näytetään stripparia jne.
En tuomitse, mutta ei ole perinteinen uskova tää commando.Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän on varmaan jokin vanha poika, joka odottaa Jeesuksen tuloa ja Jeesus on hänen sulhasensa tai olen niin ymmärtänyt hänen teksteistään, muutenhan täältä ei oikeasti ketään tunneta. Sehän kuuluu kristinuskoon kyseinen ajatus. Tavallaan maallinen pidättäytyminen yhdistetään hääriittiin ja se on jokin osa uskontoa, että ihmisen seksuaalisuus tai siitä pidättäytyminen, näyttelee uskonnon näyttämöllä.
LSJuu.niin...
- Anonyymi
mä oon muutamankerran katsonut. Aina joku seksikäs vosu pomppimassa kasaripopin tahdissa.toi viimeisin..,vähän aikaa kun katsoo näytetään stripparia jne.
En tuomitse, mutta ei ole perinteinen uskova tää commando.No on melkoinen kontrasti, siihen pyhään neitseeseen. Ehkä naisen materialisoimisesta kyse? Tai jokin sisäinen inho naiseutta kohtaan, jota ei ole kohdannut?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on melkoinen kontrasti, siihen pyhään neitseeseen. Ehkä naisen materialisoimisesta kyse? Tai jokin sisäinen inho naiseutta kohtaan, jota ei ole kohdannut?
LSNiin. Hän ei näe naisia ensisijaisesti ihmisinä, vaan koneina, jotka tekevät tiettyjä, hänestä mukaviakin juttuja, jotka voivat hyödyttää häntä. En osaa selittää mutta jako neitsyisiin ja käytettyihin... Outoa että hän itsekatselee niitä videoiden flirttailevia naisia.
Jos Jumala on, miksi hän haluaa commandolta pakotettua vastentahtoista naisettomuutta, ja sitä kautta lapsettomuutta? Ei voi olla Jumala sen takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on melkoinen kontrasti, siihen pyhään neitseeseen. Ehkä naisen materialisoimisesta kyse? Tai jokin sisäinen inho naiseutta kohtaan, jota ei ole kohdannut?
LSUskon nyt, että olet itse Commando, koska käytit hänen nimimerkkiiän lyödäksesi minua ja Sohvia
Sillä en saata uskoa, että olisit niin ilkeä, että käyttäisit toisen nimumerkkiä omiin tarkoituksiusi.
Toinen vaihtiehto on, että todellakin olet niin ilkeä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Hän ei näe naisia ensisijaisesti ihmisinä, vaan koneina, jotka tekevät tiettyjä, hänestä mukaviakin juttuja, jotka voivat hyödyttää häntä. En osaa selittää mutta jako neitsyisiin ja käytettyihin... Outoa että hän itsekatselee niitä videoiden flirttailevia naisia.
Jos Jumala on, miksi hän haluaa commandolta pakotettua vastentahtoista naisettomuutta, ja sitä kautta lapsettomuutta? Ei voi olla Jumala sen takana.Niin. Vaikea ymmärtää kenenkään mielenliikkeitä. Toisaalta jokaisen oma asiansa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon nyt, että olet itse Commando, koska käytit hänen nimimerkkiiän lyödäksesi minua ja Sohvia
Sillä en saata uskoa, että olisit niin ilkeä, että käyttäisit toisen nimumerkkiä omiin tarkoituksiusi.
STNo ehkä olen vain niin ilkeä. Kiitos nyt kumminkin, tiedä sitten mistä. En tiedä mihin tarkoitukseen sitä nimmaria sitten käytin, ei ne jutut kait niin häntä alas painavia olleet...kait? Lähti siitä, kun epäilitte itse minua alunperin häneksi kahdestaan sohvin kanssa. En jaksa selitellä. Ainoa, jolta tarvitsisi anteeksi pyytää, on commando ja siinäkin vain nimimerkin lainasta.
En ole commando, mutta saat niin uskoa, jos haluat.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon nyt, että olet itse Commando, koska käytit hänen nimimerkkiiän lyödäksesi minua ja Sohvia
STSaat sillä nostaa omaa statusta ihmisenä, että olin niin ilkeä ihminen. Vai?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä olen vain niin ilkeä. Kiitos nyt kumminkin, tiedä sitten mistä. En tiedä mihin tarkoitukseen sitä nimmaria sitten käytin, ei ne jutut kait niin häntä alas painavia olleet...kait? Lähti siitä, kun epäilitte itse minua alunperin häneksi kahdestaan sohvin kanssa. En jaksa selitellä. Ainoa, jolta tarvitsisi anteeksi pyytää, on commando ja siinäkin vain nimimerkin lainasta.
LSNo, ajattelen jos sinulle olisi tehty samoin, olisi kyseinen henkilö saanut näpäytyksen?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ajattelen jos sinulle olisi tehty samoin, olisi kyseinen henkilö saanut näpäytyksen?
STHuomasin tänään, että voit itse käyttäytyä huonosti muita kohtaan, mutta sinua kohtaan pitää käyttäytyä huomaavaisesti
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STJa olen käsittänyt, ettet ihmisenä koe täällä tulevasi niin vain lyödyksi, joten tarkoitus on kait vain minua syyllistää? Tein toki väärin. Mutta jos haluat ajaa syytöstä eteenpäin niin sitten sinun niin täytyy tehdä.
Mitä ajattelit asian kanssa siis tehdä? Jokaisen on kohdattava omat rikkeensä, niin, jos tämä on poliisiasia, niin sitten kait on.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä olen vain niin ilkeä. Kiitos nyt kumminkin, tiedä sitten mistä. En tiedä mihin tarkoitukseen sitä nimmaria sitten käytin, ei ne jutut kait niin häntä alas painavia olleet...kait? Lähti siitä, kun epäilitte itse minua alunperin häneksi kahdestaan sohvin kanssa. En jaksa selitellä. Ainoa, jolta tarvitsisi anteeksi pyytää, on commando ja siinäkin vain nimimerkin lainasta.
LSHuomasin, cettä vaadit enemmän muilta kuin itseltäsi? Olenko oikeassa?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STEhkä olin enemmänkin ajattelematon kuin ilkeyttäni olisin asiaa niin tehnyt. Saatan olla usein lähinnä ajattelematon.
Pyydän anteeksi, jos pahoitit mielesi ja samoin soffiinalta. En kuitenkaan halua tämän jälkeen keskustella teidän kahden kanssa. Olette jotenkin pelottavia ihmisinä tai palstakokemuksena mikä tulee, enemmänkin ahdistus.
Jotenkin hallitsevuutta koen sen vitsailun takaa ja en pidä siitä kokemuksesta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin, cettä vaadit enemmän muilta kuin itseltäsi? Olenko oikeassa?
STNiin usein ihmiset tekevät. Hyvästi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sillä nostaa omaa statusta ihmisenä, että olin niin ilkeä ihminen. Vai?
LSEn. En osannut edes ajatella tuollaista. Minä hämmästelen ja kysyn suoraan LS
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen käsittänyt, ettet ihmisenä koe täällä tulevasi niin vain lyödyksi, joten tarkoitus on kait vain minua syyllistää? Tein toki väärin. Mutta jos haluat ajaa syytöstä eteenpäin niin sitten sinun niin täytyy tehdä.
Mitä ajattelit asian kanssa siis tehdä? Jokaisen on kohdattava omat rikkeensä, niin, jos tämä on poliisiasia, niin sitten kait on.
LSEn käyttäydy noin. Kysyn suoraan. En edes ajatellut syyllistää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen käsittänyt, ettet ihmisenä koe täällä tulevasi niin vain lyödyksi, joten tarkoitus on kait vain minua syyllistää? Tein toki väärin. Mutta jos haluat ajaa syytöstä eteenpäin niin sitten sinun niin täytyy tehdä.
LSMiksi täällä pitäisi lyödä jotain?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSMinä vain ihmettelen. En ole tottunut. En osaa tuollaisia pelejä tai miksi noita sanotaan, käänteitä tms
Olen ihmeissäni.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin usein ihmiset tekevät. Hyvästi.
LSEi aina, ei aina🤔 Mutta hyvästi
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olin enemmänkin ajattelematon kuin ilkeyttäni olisin asiaa niin tehnyt. Saatan olla usein lähinnä ajattelematon.
Pyydän anteeksi, jos pahoitit mielesi ja samoin soffiinalta. En kuitenkaan halua tämän jälkeen keskustella teidän kahden kanssa. Olette jotenkin pelottavia ihmisinä tai palstakokemuksena mikä tulee, enemmänkin ahdistus.
Jotenkin hallitsevuutta koen sen vitsailun takaa ja en pidä siitä kokemuksesta.
LSEt ole pahoitranut mieltäni. Minä vain hämmästelen, miten koet ihmisten, minun motiivini.
Usein koet, että teen tahalleen jotain pahaa tai juonin jotain tms
Mutta olet oikeassa, ettei kannata kirjoutella minun kanssani, kerran koet noin.
Olen ennenkin tämän sanonut, että sinä olet ainoa, joka tiedät mikä on sinulle parhaaksi.
Ole ihan vapaa vain, et pahoittanut mieltäni. Olin vain hämmentynyt, että minua syytetään sellaisesta koko ajan mitä en ole tehnyt tai ajatellut.
Mutta ihmekkös tuo, kun eihän tällä oalstalla voi luottee keheenkään, eikä tuntea ketään.
Oijeastaan olin enemmän huolissani sinusta kuin siittä että minua loukkaisit.
Voi persetti, kuka kusipää se sinutkin on rikkonut!
ST
- Anonyymi
Heittää sormuksen nurkkaan, Ja jälkeenpäin haukkuu sulhasensa kaikille jotka vain jaksaa kuunnella.
- Anonyymi
Sananl.1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Jes.1:13-15. Jer.11:11 Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä tuotan heille onnettomuuden, josta ei ole pääsyä; ja kun he minua huutavat, en minä kuulle heitä. Hes.8:18 Mutta minäkin teen, minkä teen, vihassani; en sääli enkä armahda; ja vaikka he huutavat minun korviini suurella äänellä, minä en heitä kuule. Aam.5:22-23. Miik.3:4
- Anonyymi
Jer.9:16 Ja minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita eivät he eivätkä heidän isänsä ole tunteneet, ja lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan. Jer.14:16-17. Val.1:2
- Anonyymi
Hei commando. En tiedä huomasitko toisesta ketjusta. Pyydän anteeksi, että käytin nimimerkkiäsi. Se oli rumasti tehty minulta. En tiedä koitko asian miten?
Olen myös sanonut sinua vanhaksi pojaksi ja ihmetellyt elämäntilannettasi kirjoituksissa ja ruokapäivityksiä jne, pyydän sitäkin anteeksi.
Ilkeähän minä olen.
T. LS- Anonyymi
Saat anteeksi. Jeesus on Herra.
Nimimerkkiäni on täällä alettu toisinaan käyttämään. En kirjoita törkeyksiä. Kirjoitan vastuuni Herralle tiedostaen turhasanaisuudesta. Yritän ja pyrin kirjoittamaan niin että Jumalamme sen hyväksyy ja kartan törkeitä puheita sen uskossa Jeesukseen ojentautuneen ymmärryksen määrän mukaan, joka minussa on. Pelkään Jumalaa. Turvaan Jumalaan. Kunnioitan Jumalaa. Petteri Orpo tviittasi että minun/kaikkien tulee kunnioittaa lakia. Petteri, minä kunnioitan vain Jumalaa, en homosyntiliittolakia tmv. vääriä lakeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi. Jeesus on Herra.
Nimimerkkiäni on täällä alettu toisinaan käyttämään. En kirjoita törkeyksiä. Kirjoitan vastuuni Herralle tiedostaen turhasanaisuudesta. Yritän ja pyrin kirjoittamaan niin että Jumalamme sen hyväksyy ja kartan törkeitä puheita sen uskossa Jeesukseen ojentautuneen ymmärryksen määrän mukaan, joka minussa on. Pelkään Jumalaa. Turvaan Jumalaan. Kunnioitan Jumalaa. Petteri Orpo tviittasi että minun/kaikkien tulee kunnioittaa lakia. Petteri, minä kunnioitan vain Jumalaa, en homosyntiliittolakia tmv. vääriä lakeja.Allekirjoittaja,
Sankari Commandohauis - Anonyymi
Etkä ole kuin ihminen. Inhimillinen ihminen.
Anteeksi LS, jos olen loukannut sinua ja aiheuttanut huonoa oloa ja ahdistusta.
ST
- Anonyymi
Me pakanat olemme oksastettu jaloon öljypuuhun. Israel on perimältään puun oksa.
ST - Anonyymi
KR 1933/-38
Ilm. 5:5 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä."
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Moos. 49:9 Juuda on nuori leijona; saaliilta olet, poikani, noussut. Hän on asettunut makaamaan, hän lepää kuin leijona, kuin naarasleijona - kuka uskaltaa häntä häiritä?
1Moos. 49:10 Ei siirry valtikka pois Juudalta eikä hallitsijansauva hänen polviensa välistä, kunnes tulee hän, jonka se on ja jota kansat tottelevat.
Jes. 11:1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
Jes. 11:10 Sinä päivänä pakanat etsivät Iisain juurta, joka on kansojen lippuna, ja hänen asumuksensa on oleva kunniata täynnä.
Room. 15:12 Ja myös Esaias sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa."
Hebr. 7:14 Onhan tunnettua, että meidän Herramme on noussut Juudasta, jonka sukukunnan pappeudesta Mooses ei ole mitään puhunut.
Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
ST
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261