Anteeksi LS, jos olen tuottanut sinulle huonoa oloa ja ahdistusta.
Tuo ei ole ollut tarkoitukseni, mutta ehkä olen niin villi tapaus ja koheltaja, että suu sanoo ennenkuin aivot ehtivät mukaan..
Oikea ST
Anteeksipyyntö
26
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa. Puran pahaa oloa onanointiin. Onhan se vähän huono tapa mutta helpottaa oloa ja saa aikaan mukavan raukeuden.
Oikea LS - Anonyymi
Olet ollut kyllä ihan asiallinen, luulisin. Kun huomaat ajatella noin, olet varmasti hyvä tyyppi. Jatka samaan malliin!
- Anonyymi
Niin, ei sinun tarvitse pyytää anteeksi mitään.
Minunkin syytäni paljon on ja olen kirjoittanut asioita, joita ei ehkä olisi pitänyt kirjoittaa.
Minulla on tässä mietinnän alla yksi asia, jota en halua tänne jakaa. Hankala asia, kun ei tiedä miten toimia. Ei liity palstailuun.
Toivon sinulle ja soffiinalle hyvää talven jatkoa.
LS- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle. Toivon, että tuo asia selviää parhainpäin!
Kiitos, samoun sinulle.
ST - Anonyymi
Hyvää talven jatkoa sinullekin, LS!
~Soffiina - Anonyymi
Anteeksi kun olen vähän utelias chisu (hau hau). Mutta voitko edes sen verran kertoa että liittyykö tuo mietityttävä asia mieskuntoosi? Että oletko ihan aladoobi-einari vai vieläkö purppurapää kohoaa ylväästi vanhemmankin naisen nähdessäsi🙊
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kun olen vähän utelias chisu (hau hau). Mutta voitko edes sen verran kertoa että liittyykö tuo mietityttävä asia mieskuntoosi? Että oletko ihan aladoobi-einari vai vieläkö purppurapää kohoaa ylväästi vanhemmankin naisen nähdessäsi🙊
STNiin oletko oikea st?
Olen nainen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STTämä ei kyllä ollut ST. 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut ST. 😠
Eihän sitä loppuviimein palstoilla voi tietää?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut ST. 😠
No ei ollut kyllä. Pitäis vetää lättyyn tuota. Joku nuori jannu Niuvanniemestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STSuotta pyyrelet anteeksi. Tyhmyys on ihan inhimilken piirre ihmisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suotta pyyrelet anteeksi. Tyhmyys on ihan inhimilken piirre ihmisessä.
Ja tuo edellinen oli oikea ST
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut kyllä. Pitäis vetää lättyyn tuota. Joku nuori jannu Niuvanniemestä.
ST ei kirjoittele rivouksia, tämä on varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ST ei kirjoittele rivouksia, tämä on varma.
Mistä sen voi tietää? On hänellä jutut joskus siinä rajoilla olleet...muistaisin niin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä loppuviimein palstoilla voi tietää?
LSOlisikohan ollut Auroora nouden viestien takana?
Hu huu, Aurora Boreallis, onko nämä rivot viestit sinulta ja ne muutkin nimessäni tehdyt?
ST Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan ollut Auroora nouden viestien takana?
Hu huu, Aurora Boreallis, onko nämä rivot viestit sinulta ja ne muutkin nimessäni tehdyt?
STNo ei kyllä ole! 😂😂😂
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
No ei kyllä ole! 😂😂😂
Varmastikko? Annatko sanasi?
ST Anonyymi kirjoitti:
Varmastikko? Annatko sanasi?
STNo en minä sentään niin hullu ole 😅😅😅annan sanani.
- Anonyymi
No en minä sentään niin hullu ole 😅😅😅annan sanani.
No ei sitä tiedä, jos humalassa kirjoittelet vaikka 😁
ST - Anonyymi
Joo joo.
🤣🤣
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣
STNäinpä näin
- Anonyymi
Menit sitten halpaan ja vahvistit narsistin kieroutunutta ajatustapaa ja käytöstä. Hän tekeytyy uhriksi ja on kynenemätön tunnistamaan tai tunnustamaan mitään väärää itsessään: edes virheitä ei tunnusta puhumattakaan pahoista teoista.
Hän nauttii siitä, kun saa valheillaan syyllistettyä kaikki muut ja osa vieläpä nielee ne valheet ja pyytää anteeksi- Anonyymi
Minulle on pidemmän aikaa palstalla uskoteltu tai ollut kirjoittajia, jotka ovat tahtoneet minun uskovan niin itsestäni, että olen narsisti, en tiedä miksi ja mitä sellaisella halutaan. Olen sen huomannut jo aikoja sitten, mutten silloin ole niihin reagoinut.
LS - Anonyymi
Minun syyllusyyden tuntoni haihtui kuin pieru saharaan, anteeksi pyyntöni jälkeen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun syyllusyyden tuntoni haihtui kuin pieru saharaan, anteeksi pyyntöni jälkeen.
STHienoa. 🙂
~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261