Elikkäs siis tarttisin vähä apuu merenneitoihin liittyen. Haluaisin siis tietää miten merenneito simin saa palautettua kokonaan tavalliseksi? Esim jos joku tietää jonku koodin kertokaa heti kosk haluun oikeest tietää sen :D ! Tai sit iha vaa joku tapa millä sais muutettua simin tavalliseks ilman koodiaki käy! (:
HELP ME!🧜🏼♀️✨😂
Auttakaa tyhmää jookos?! :D
10
117
Vastaukset
"Elikkäs siis tarttisin vähä apuu merenneitoihin liittyen. Haluaisin siis tietää miten merenneito simin saa palautettua kokonaan tavalliseksi? Esim jos joku tietää jonku koodin kertokaa heti kosk haluun oikeest tietää sen :D ! Tai sit iha vaa joku tapa millä sais muutettua simin tavalliseks ilman koodiaki käy! (: "
Ok. Muutamia tapoja:
1) koodilla traits.remove_trait trait_OccultMermaid (luultavasti nopein tapa)
2) syömällä 2 satsia merilevää kerralla ja kastautumalla meressä (pelin tarjoama tapa)
3) modilla joka kykenee käsittelemään okkultteja elämänmuotoja kuten meren väkeä jne. (modeja käyttävien tapa) //UI-Cheats, MCCC jne.
4) hakkeroimalla tallennuksen (nörttien tapa)
5) manipuloimalla CAS:ssa (kekseliäiden tapa)
6) jollain muulla, minkä ehdin jo unohtaa. (fiksumpien tai hyvämuistisempien tapa) :)- Anonyymi
Kiitti! (:
- Anonyymi
Simahtanut kirjoitti:
Kiitos itsellenne ja hyviä hetkiä pelin parissa. :D
Samoin :D
- Anonyymi
Juu kysyn viel et mist sitä merilevää muuten saa?:D
- Anonyymi
Mistä saa merilevää?:D
- Anonyymi
Sori laitoin ton kaks kertaa :,D
Merilevää löytää satunnaisesti sieltä tulivuorisaaren luolasta, sukellusreissuilla, hiekkaa tutkimalla rannoilta ja sitä voi ostaa tyytyväisyyspisteillä ja saada merenneidoiltakin niitä jututtamalla. Voi sitä varmaan generoida pelissä huijauksellakin, mutten ole itse sellaista kokeillut.
Viimeksi simi löysi sitä heti ensimmäisellä kerralla luolaa tutkiessaan, mutta väliin kestää kauemmin.- Anonyymi
Simahtanut kirjoitti:
Merilevää löytää satunnaisesti sieltä tulivuorisaaren luolasta, sukellusreissuilla, hiekkaa tutkimalla rannoilta ja sitä voi ostaa tyytyväisyyspisteillä ja saada merenneidoiltakin niitä jututtamalla. Voi sitä varmaan generoida pelissä huijauksellakin, mutten ole itse sellaista kokeillut.
Viimeksi simi löysi sitä heti ensimmäisellä kerralla luolaa tutkiessaan, mutta väliin kestää kauemmin.Kiitti ku autoit!:D
- Anonyymi
Ku kuiteski pelaat tiskin takan ni kysy asiakkailt. Ne tietää. Korona hyvä ku oi puuhata mitä vaa töiis. Mää viriti tyätuoli nii et nään ulkoo jo ku asiaakkaa tulee. Eivä pääse yllättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892