Taidan ruveta nukkumaan. Hyvää yötä!
Nyt väsyttää!
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä perk-lele kello kohta kolme eikä väsytä vieläkään. Mikä minun on, kysyy ongelmanuori 60
- Anonyymi
Mitens kuu: onko täysi?
Mercuriusko piinaa?
Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens kuu: onko täysi?
Mercuriusko piinaa?
Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
BengTäältä kaunis laulu Ser du månen där du är ikväll https://youtu.be/KAVmG7_DGEY
Thomas Stenström laulaa.
Hytinäx1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä kaunis laulu Ser du månen där du är ikväll https://youtu.be/KAVmG7_DGEY
Thomas Stenström laulaa.
Hytinäx1Oikein kaunis laulu.
Minusta siinä kuullosti muutama teeman pätkä kuin Amerikan kansallislaulusta
.Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens kuu: onko täysi?
Mercuriusko piinaa?
Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
BengEn nuku päiväunia en ehtoo, en ettoneita. Silti valvon näin öisin.
Ei ole huolia, ei murheita, ei ole naiset jättäneet - silti valvon näin öisin...
Olen yksin asuva soturi. Pät Män.
Nukun 03.00 - 10.00 haarukkaan 4 - 6 tuntia. Ehkä kerran wessassa käyden.
Kuu onko nouseva juuri nyt! Eilen illalla oli sirppi kun pyöräilin pimeässä. (Siis Ma ilta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nuku päiväunia en ehtoo, en ettoneita. Silti valvon näin öisin.
Ei ole huolia, ei murheita, ei ole naiset jättäneet - silti valvon näin öisin...
Olen yksin asuva soturi. Pät Män.
Nukun 03.00 - 10.00 haarukkaan 4 - 6 tuntia. Ehkä kerran wessassa käyden.
Kuu onko nouseva juuri nyt! Eilen illalla oli sirppi kun pyöräilin pimeässä. (Siis Ma ilta)Minä nukun päivätorkut. Yöunelle menen noin 1.30-2.00
Jos nukuttaa, kannattaa mennä nukkumaan. Mutta jos ei nukuta, niin ei kannata väkisin heittäytyä iltauniseksi, koska todellisuudessa eivät kaikki ihmiset ole iltaunisia.
Aikoinaan, vielä 80-luvulla, oli liian voimakkaana se ajatus, että "pitää mennä aikaisin nukkumaan, ja pitää herätä aamulla aikaisin". No, työelämässä osasin vielä sen rytmin, että nukkumaan ( liian ) aikaisin, ja herääminen ( liian ) aikaisin.- Anonyymi
00:10
Millainen kokemus nyt on pyöräillä talvisaikaan? Mitä siitä saa.
Pitäisi olla se vanhanaikainen allakka, mikä isälläni oli, missä kuut on merkattu.
Beng
22:24
Minulla oli tuollaine tahti myös työelämän aikaan. Joskus ei edes uskaltanut ajatella, että voi kun saisi nukkua tunnin. Liukuma oli, mutta oma sisäinen pakotettu? rytmi oli näin.
Eilen tuli katsottua "Hurmaava joukkoitsemurha". En ole sitä koskaan katsonut. Paasilinnan kirjan luin aikanaan. - Anonyymi
Ilmeisesti sinä Jälkkäri-istuja et ole mikään kello 22 äkkinukkuja.
Juu, kymppi-uutiset katsottu, aiemmin olin illanvirkku toivottavasti jatkossakin. Nyt vaan väsynyt ja viluinen olo. Pieni leikkaus takana.
Laitan rautalankaa soimaan, se on hyvää unimusiikkia.Joskus nukuttaa aikaisin, välillä ei saa unta millään.
Mistähän johtuu?
Jos ei nukuta niin katson telkkua tai teen käsitöitä.- Anonyymi
jooo hyvä alotus, ajankohtainen, niin meeeeeeeen miekiiii nukkumaaaaan,
hyvää yötä. - Anonyymi
Me too nukkumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483