Nyt väsyttää!

Anonyymi

Taidan ruveta nukkumaan. Hyvää yötä!

13

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä perk-lele kello kohta kolme eikä väsytä vieläkään. Mikä minun on, kysyy ongelmanuori 60

      • Anonyymi

        Mitens kuu: onko täysi?
        Mercuriusko piinaa?
        Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
        Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens kuu: onko täysi?
        Mercuriusko piinaa?
        Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
        Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
        Beng

        Täältä kaunis laulu Ser du månen där du är ikväll https://youtu.be/KAVmG7_DGEY
        Thomas Stenström laulaa.

        Hytinäx1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä kaunis laulu Ser du månen där du är ikväll https://youtu.be/KAVmG7_DGEY
        Thomas Stenström laulaa.

        Hytinäx1

        Oikein kaunis laulu.
        Minusta siinä kuullosti muutama teeman pätkä kuin Amerikan kansallislaulusta
        .Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens kuu: onko täysi?
        Mercuriusko piinaa?
        Nukutko ettosia. Ne syövät yöunta.
        Äsken otin tirsat. Saaspa nähdä...
        Beng

        En nuku päiväunia en ehtoo, en ettoneita. Silti valvon näin öisin.
        Ei ole huolia, ei murheita, ei ole naiset jättäneet - silti valvon näin öisin...
        Olen yksin asuva soturi. Pät Män.
        Nukun 03.00 - 10.00 haarukkaan 4 - 6 tuntia. Ehkä kerran wessassa käyden.
        Kuu onko nouseva juuri nyt! Eilen illalla oli sirppi kun pyöräilin pimeässä. (Siis Ma ilta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nuku päiväunia en ehtoo, en ettoneita. Silti valvon näin öisin.
        Ei ole huolia, ei murheita, ei ole naiset jättäneet - silti valvon näin öisin...
        Olen yksin asuva soturi. Pät Män.
        Nukun 03.00 - 10.00 haarukkaan 4 - 6 tuntia. Ehkä kerran wessassa käyden.
        Kuu onko nouseva juuri nyt! Eilen illalla oli sirppi kun pyöräilin pimeässä. (Siis Ma ilta)

        Minä nukun päivätorkut. Yöunelle menen noin 1.30-2.00


    • Jos nukuttaa, kannattaa mennä nukkumaan. Mutta jos ei nukuta, niin ei kannata väkisin heittäytyä iltauniseksi, koska todellisuudessa eivät kaikki ihmiset ole iltaunisia.
      Aikoinaan, vielä 80-luvulla, oli liian voimakkaana se ajatus, että "pitää mennä aikaisin nukkumaan, ja pitää herätä aamulla aikaisin". No, työelämässä osasin vielä sen rytmin, että nukkumaan ( liian ) aikaisin, ja herääminen ( liian ) aikaisin.

      • Anonyymi

        00:10
        Millainen kokemus nyt on pyöräillä talvisaikaan? Mitä siitä saa.
        Pitäisi olla se vanhanaikainen allakka, mikä isälläni oli, missä kuut on merkattu.
        Beng
        22:24
        Minulla oli tuollaine tahti myös työelämän aikaan. Joskus ei edes uskaltanut ajatella, että voi kun saisi nukkua tunnin. Liukuma oli, mutta oma sisäinen pakotettu? rytmi oli näin.
        Eilen tuli katsottua "Hurmaava joukkoitsemurha". En ole sitä koskaan katsonut. Paasilinnan kirjan luin aikanaan.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti sinä Jälkkäri-istuja et ole mikään kello 22 äkkinukkuja.


    • Juu, kymppi-uutiset katsottu, aiemmin olin illanvirkku toivottavasti jatkossakin. Nyt vaan väsynyt ja viluinen olo. Pieni leikkaus takana.
      Laitan rautalankaa soimaan, se on hyvää unimusiikkia.

    • Joskus nukuttaa aikaisin, välillä ei saa unta millään.
      Mistähän johtuu?
      Jos ei nukuta niin katson telkkua tai teen käsitöitä.

    • Anonyymi

      jooo hyvä alotus, ajankohtainen, niin meeeeeeeen miekiiii nukkumaaaaan,
      hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Me too nukkumaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe