Kännykkämme hyytyivät tänä iltana

Vihainen

Onko kellään kuuluvuusongelmia Savon seudulla? Kännyköissäämme ei ole ollenkaan kenttiä. Naapurillamme on sama ongelma, myös hänellä on elisan liittymä. Laskut on maksettu ajallaan, missä mättää? Hiljaisuutta on jatkunut jo lähes 3 tuntia. Iso miinus elisalle!

5

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda parhaaseen

      Tällaista se on vanhojen verkkojen kanssa, yhä enemmän vikoja ja katkoja. Elisan ja telisoneran verkot on pääosin kymmenen vuotta vanhempia kuin finnetin eli dna:n verkko, jossain se alkaa näkyä.
      Kun dna:n hinnat on edulliset ja verkko peittää hyvin koko maan ja se on kaikista kotimaisin, miksipä et kokeilisi sitä:)

      • Late

        Tosiaan Elisan ja Soneran verkko rakennettiin yli 10 vuotta sitten. Eiköhän tuota verkkoa ole päivitetty sen jälkeen lukemattomia kertoja, joten verkon rakentamisajankohdalla ei ole merkitystä. DNA verkko on ihan faktojenkin pohjalta halvalla rakennettu ja sen takia "harva". Tämä ei näy luurin signaaliosoittimessa vaan akun toimintaaikana. Elikkä DNA verkko ohjaa luurin useammin korkeammalle lähetysteholle kuin tiheämmin rakennetut Soneran ja Elisan verkot...signaaliosoittimen näyttäessä täysiä tolppia. Toki em. tilanne vaihtelee ja on siksi mahdotonta mitata. Jokainen osannee laskea halvimman littymän (itselläni Kolumbus) ja kotimaisuudella ei ainakaan omalla kohdallani ole suurta painoarvoa kännykkäliittymää valitessa, vaan kokonaisuudella.


      • rapistuu
        Late kirjoitti:

        Tosiaan Elisan ja Soneran verkko rakennettiin yli 10 vuotta sitten. Eiköhän tuota verkkoa ole päivitetty sen jälkeen lukemattomia kertoja, joten verkon rakentamisajankohdalla ei ole merkitystä. DNA verkko on ihan faktojenkin pohjalta halvalla rakennettu ja sen takia "harva". Tämä ei näy luurin signaaliosoittimessa vaan akun toimintaaikana. Elikkä DNA verkko ohjaa luurin useammin korkeammalle lähetysteholle kuin tiheämmin rakennetut Soneran ja Elisan verkot...signaaliosoittimen näyttäessä täysiä tolppia. Toki em. tilanne vaihtelee ja on siksi mahdotonta mitata. Jokainen osannee laskea halvimman littymän (itselläni Kolumbus) ja kotimaisuudella ei ainakaan omalla kohdallani ole suurta painoarvoa kännykkäliittymää valitessa, vaan kokonaisuudella.

        Pakko siinä on jotain perää olla, että verkotkin rapistuu, päivityksestä huolimatta.
        Miksi muuten vanhoilla verkoilla on katkoja ja uudella ei.
        Tuo akkujen syönti on samanlaista höpinää kuin, jos minä väittäisin, että kolumbuksen liittymistä leviää hiv.


      • rapistuu kirjoitti:

        Pakko siinä on jotain perää olla, että verkotkin rapistuu, päivityksestä huolimatta.
        Miksi muuten vanhoilla verkoilla on katkoja ja uudella ei.
        Tuo akkujen syönti on samanlaista höpinää kuin, jos minä väittäisin, että kolumbuksen liittymistä leviää hiv.

        Ottamatta kantaa siihen, kenellä on mitenkin tiheä verkko, väite pitää täysin paikkansa. Harvemapaan rakennetussa verkossa käytetään tehokkaampia tukiasemia, jolloin puhelimen näytöllä kenttävoimakkuus on sama kuin kilpailijalla. Mutta saavuttaakseen sen tukiaseman, joutuu tietenkin itse puhelin käyttämään korkeampaa lähetystehoa, mikä luonnollisesti kuluttaa akkua. Pahimmillaan käy niin ettei puhelin saa lainkaan yhteyttä tukiasemaan, jolloin puhelut eivät edes onnistu vaikka kenttää onkin.


    • eräs n

      Ota huomioon että saattaa tulla yllättäviä ongelmia joihin ei niin vai voi varautua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe