JOSKUS olisi hauskaa

omw34

tehdä jotakin ihan "päätöntä"...vieläkin! Vaikka keskellä toria huutaa, että rakastan elämää...
Ei kai ikä paina vielä, kun"lapsettaa" välillä. Onko muilla samaa tunnetta ikinä enää näillä vuosilla?

38

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exvali

      just nii!!!
      Mä en ihan päätöntä omasta mielestäni... mutt kuljen kadulla rakkaani kanssa käsi kädessä..
      halin ja suukotan
      enkä pätkääkään välitä jonkun hernenenusta
      annan kesän ja tunteiden jyllätä!!

    • n52

      tuokin kesä iltana huudolla!
      Vau!!
      Minulla alkoi loma!

      • siullekin.
        Taitaa kohta tämä ketju joutua kadotukseen,et siksi iso MOI!.


      • n52
        emw34 kirjoitti:

        siullekin.
        Taitaa kohta tämä ketju joutua kadotukseen,et siksi iso MOI!.

        äkkiä sitten tähän väliin.
        MOI!

        Tässä muillekkin.
        MOI,MOI,MOI,MOI ja MOI.Jokainen jolle kelpaa saa noukkia omansa....=)


      • sinitiainen

        ja.....kaikkea kivaa, mukavia ajatuksia ja muisteloita lomallesi, TOIVOTTELEN !


      • n52
        sinitiainen kirjoitti:

        ja.....kaikkea kivaa, mukavia ajatuksia ja muisteloita lomallesi, TOIVOTTELEN !

        pari vuotta vanha juttu,mutta oli jänski seurata ilmeitä.
        Seuralaiseni nauroi ja laittoi kädet korvilleen.Pari tyyppiä katsoi hitaasti ja useimmat hymyilivät....=)

        Tätyy kyllä myöntää,että ei tainut olla kovin naisellista,mutta kun tunne vaati silloin enemmän kuin hiljaisen hyrinän....=)

        Mukavia jatkoja myös itsellesi.


      • aivan täysin
        emw34 kirjoitti:

        siullekin.
        Taitaa kohta tämä ketju joutua kadotukseen,et siksi iso MOI!.

        öönö


    • kun olen sopivalla tuulella, toteutan ajatustasi ja nautin siitä. (Muuten, yhtenä vappuna monta vuotta sitten huutelin pariin kertaan lausettasi hyvän mielen höyryssä kauppatorilla Helsingissä.)

      Olen kyllä kantapään kautta oppinut, että olisi hyvä harkita milloin mielestään hauskoja temppuja ryhtyy toteuttamaan tai käyttäytyy muuten normeista poiketen. Joskus niillä voi olla arvaamattomia seurauksia ;)

      Olen huomannut tulevani vuosi vuodelta pahemmaksi ja nauttivani "tosikoiden" ihailusta ja joskus päivittelystäkin ryhdyttyäni johonkin harmittomaan hupsutukseen.

      Millaisia muita hupsutuksia sinä olet tehnyt tai suunnitellut?

      • sinih52

        sitten, kun karaoke tuli muotiin.
        Olimme laivaristeilyllä ja siellä karaoke paikka.
        Uskaldauduin ottamaan mikin käteeni ja laulamaan
        se oli minusta tosi mukavaa ja hauskaa,
        siis minusta en tiedä kuulijoista????
        Sen hauskuuden vielä joskus uusin


      • n52
        sinih52 kirjoitti:

        sitten, kun karaoke tuli muotiin.
        Olimme laivaristeilyllä ja siellä karaoke paikka.
        Uskaldauduin ottamaan mikin käteeni ja laulamaan
        se oli minusta tosi mukavaa ja hauskaa,
        siis minusta en tiedä kuulijoista????
        Sen hauskuuden vielä joskus uusin

        kovasti ja olitko pohtinut asiaa kauan vai tapahtuiko kaikki ex tempore fiiliksessä...=)


      • sinih52
        n52 kirjoitti:

        kovasti ja olitko pohtinut asiaa kauan vai tapahtuiko kaikki ex tempore fiiliksessä...=)

        tempore vain. katselin vähän aikaa ja ajattelin kyllä se variskin äänellään laulaa ja kiekaisin..)))


      • n52
        sinih52 kirjoitti:

        tempore vain. katselin vähän aikaa ja ajattelin kyllä se variskin äänellään laulaa ja kiekaisin..)))

        ääni on aina kuunneltavaa kamaa...=)


      • vaille 54
        n52 kirjoitti:

        kovasti ja olitko pohtinut asiaa kauan vai tapahtuiko kaikki ex tempore fiiliksessä...=)

        tämä harrastus vie koko käden. Ihan totta, aina loppuu ilta kesken, laulaa vois vaikka jatkuvasti.(työ on aikamoinen este)


      • sinih52
        vaille 54 kirjoitti:

        tämä harrastus vie koko käden. Ihan totta, aina loppuu ilta kesken, laulaa vois vaikka jatkuvasti.(työ on aikamoinen este)

        mitä se on??? onko se jotakin jälkiruokaa...??
        nauraa nauraa....
        näin varmasti on että vie koko käden olen ostanut muutaman karaoke levyn kotiin ja lauleskelen itseni iloksi niistä...


      • sinitiainen

        jotakin tekee mieli repäistä...Onkohan "nuoruus" iskenyt ? Onko se jonkinlainen viirus? Tietikassani ainakin on ollut niitä...
        "nuoruuksia ja villityksiä" niminen...???
        Lieneekö tuo kovinkin paha viirus, ei ainakaan "nokka" tuhise vielä , vaikka nuhakuumetauti on kylällä kiertämässä...
        MUTTA nytpäs ajan koneen(ei siis säärikarvoja) VAKOOJAOHJELMAT LÄPI.....ja PIIP -> ei mittää !!!
        Eikä tyhjiä rek.tietojakaan...
        SIIS -> uniin...kattomaan uusia ulottuvuuksia elämään...


    • sinitiainen

      kiivetä tuohon yhteen pihakoivuun, oikein ylös... ja huutaa Tarzanille, että tule pelastamaan "Jane" puusta...HIH...!!!
      Mut eihän tarzaneita ja janeja oikeesti oo olemassakaan...NO JOO...leikki leikkinä juu - monenmoista juttua täällä näkyy olevan, siispä tää lisänä vain...
      Voisi olla ihan mukavaa joskus olla tuo"tarzanin jane" vaikka..! Voisi olla ihan helppoa ja mukavaa antaa oikean miehen hoitaa kaiki...raha-asiat myös...!

      MUTTA !!! Meillähän oli tuossa jossakin vaiheessa AKU ANKKA ? Veljenpoikiaan ainakin tunnisteli...voisiko se ottaa RoopeAnkkaan yhteyttä...Pikkuisen vaikka kassaa vilauttaisi auki ?
      Oli kai siellä jo Tupu ja Lupu...oliko vielä Hupua? Iineskin jo taisi vilahtaa...Miten olisi jos Pelle Pelotonta nyt olisin???

    • Jermu

      mä avaan tietsikan ja pyyhkäisen tänne. Kyllä hauskaa riittää.

      • omw34

        tosi haaskaa katella ja lukkee tätäkin ketjua ...sinulla ainakin...MINÄ kyllä nyt mieluummin menen nukkumaan kultani viereen ja näen unia...vain...
        HEI HEI ! Se kone muuten sammuu semmoisesta nappulasta, missä näkyy punainen valo!!!? Ainakin meillä...(on se kyllä välillä vihreäkin, jos ollaan toisella konella)! Että ei tarvitse ottaa kamalan kovia kierroksia tästä nyt...


      • Jermu
        omw34 kirjoitti:

        tosi haaskaa katella ja lukkee tätäkin ketjua ...sinulla ainakin...MINÄ kyllä nyt mieluummin menen nukkumaan kultani viereen ja näen unia...vain...
        HEI HEI ! Se kone muuten sammuu semmoisesta nappulasta, missä näkyy punainen valo!!!? Ainakin meillä...(on se kyllä välillä vihreäkin, jos ollaan toisella konella)! Että ei tarvitse ottaa kamalan kovia kierroksia tästä nyt...

        mä vaan päivystän täällä..Hohhoijakkaa. Toivottavasti nukutti hyvin.


      • n52
        Jermu kirjoitti:

        mä vaan päivystän täällä..Hohhoijakkaa. Toivottavasti nukutti hyvin.

        Onko sulla ollut koskaan morkkista vaikka ei oikeastaan pitäisi olla morkkis?


      • Jermu
        n52 kirjoitti:

        Onko sulla ollut koskaan morkkista vaikka ei oikeastaan pitäisi olla morkkis?

        Ei mulle muutenkaan tule morkkis.


      • n52
        Jermu kirjoitti:

        Ei mulle muutenkaan tule morkkis.

        Oletko sä kirjoittanut yhtään sellaista satua joka nukuttaisi?


    • vaille 54

      ompi tavannut "nuoruuden rakkauden" ja aikoo tavata toistekin..Jes mikä tunne 34 v. aiemmin olimme ihan vihreitä ja nyt kypsiä ja ...sanoisinko kaikki oli todella mukavaa tapahtumaa. Eikä nähty kuin kerran vilaukselta tässä välillä. Makkee tunne. Oikeesti tekis mieli mennä torille rallatteleen.

      • Pirre*

        hitossa liijjan issoon äänneen vielä..vai?


    • Pirre*

      jos vaikka kuin, mukavaa kun joku uskalsi tunnustaa ennen minua:)).

      Yksi esimerkki, uimahallissa on "pakko" laskea "lasten" kanssa se kierreliukumäki:))

      • sinitiainen

        miekin lasken...wiuuh..oli muuten kiwwaa!!!
        Vielä jotakii tahtoopi...(elekää seksiä ehotelko, se on niin tavallista)...MUTTA jottain ihka erillaista hauskaa...?


      • minäkin katselin joskus parikymmentä vuotta sitten etelässä lasten riemua pitkässä kierreliukumäessä ja arvelin aikuisen suuremman massan ja vauhdin vuoksi voivan vaikka kierähtää reunan yli.

        Onneksi jo ensimmäisenä päivänä näin erään iloisen, tosi tuhdin, 50 -tädin laskevan liukumäestä. Sen jälkeen ei enää minuakaan mikään pidätellyt, vaan aina uimassa käydessäni kävin myös liukumassa.

        Myös 3-kymppinen nuorisoni osaa edelleen leikkiä ja mm. viettää lapsettomien kavereittensa kanssa vesipuistopäiviä ja testaa kaikkia mahdollisia leikkipaikkoja.

        Elämä on paljon mukavampaa, kun lapsenmieli säilyy meissä hengissä, vai mitä?


      • n52
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        minäkin katselin joskus parikymmentä vuotta sitten etelässä lasten riemua pitkässä kierreliukumäessä ja arvelin aikuisen suuremman massan ja vauhdin vuoksi voivan vaikka kierähtää reunan yli.

        Onneksi jo ensimmäisenä päivänä näin erään iloisen, tosi tuhdin, 50 -tädin laskevan liukumäestä. Sen jälkeen ei enää minuakaan mikään pidätellyt, vaan aina uimassa käydessäni kävin myös liukumassa.

        Myös 3-kymppinen nuorisoni osaa edelleen leikkiä ja mm. viettää lapsettomien kavereittensa kanssa vesipuistopäiviä ja testaa kaikkia mahdollisia leikkipaikkoja.

        Elämä on paljon mukavampaa, kun lapsenmieli säilyy meissä hengissä, vai mitä?

        tunnustaa,että on tullut jätettyä väliin.
        Pirskatti tuo on laitettava sinne kesän tehtävät listalle.
        Kiitti yllyttävästä kokemuksestasi!


      • T.R.maalari.N
        n52 kirjoitti:

        tunnustaa,että on tullut jätettyä väliin.
        Pirskatti tuo on laitettava sinne kesän tehtävät listalle.
        Kiitti yllyttävästä kokemuksestasi!

        maa oli juuri oikealla tapaa vielä vähän kosteaa... niin, että tennarin alla litisi.

        Minä teen vielä paljon samanlaisia asioita joita tein lapsenakin. Rakentelen tuulentupia, keräilen linnunsulkia ja sidon niitä ohuilla langoilla puihin. Sellaisia yksinäisten tyttöjen keijuleikkejä;))

        Kotipihani kalliot ovat paljastuneet lumen alta. Ja sen kunniaksi, kävin nyt illanvilakassa sytyttelemässä niille kaikki talvesta jääneet ulkotulet. Rakensin oman tulivuoren!


      • T.R.maalari.N kirjoitti:

        maa oli juuri oikealla tapaa vielä vähän kosteaa... niin, että tennarin alla litisi.

        Minä teen vielä paljon samanlaisia asioita joita tein lapsenakin. Rakentelen tuulentupia, keräilen linnunsulkia ja sidon niitä ohuilla langoilla puihin. Sellaisia yksinäisten tyttöjen keijuleikkejä;))

        Kotipihani kalliot ovat paljastuneet lumen alta. Ja sen kunniaksi, kävin nyt illanvilakassa sytyttelemässä niille kaikki talvesta jääneet ulkotulet. Rakensin oman tulivuoren!

        vaan rikkonut rajoja,siis hypätessäsi?


      • T.R.maalari.N
        emw34 kirjoitti:

        vaan rikkonut rajoja,siis hypätessäsi?

        rajoja ei rikota, korkeintaan etsitään ja koetellaan. Ja jostain kumman syyst, kokemukseni mukaan, rajat siirtyvät, leikin temmellyksessä, pidemmälle kuin mitä aloittaessa niiden uskoi olevankaan.

        Mistähän moinen johtuu, mitäs luulet emw?


      • T.R.maalari.N kirjoitti:

        rajoja ei rikota, korkeintaan etsitään ja koetellaan. Ja jostain kumman syyst, kokemukseni mukaan, rajat siirtyvät, leikin temmellyksessä, pidemmälle kuin mitä aloittaessa niiden uskoi olevankaan.

        Mistähän moinen johtuu, mitäs luulet emw?

        olin sana-avuton.

        Minun piti hiukan epäillä,josko olisit 'astunut'rajalle siinä ruutuleikissä.
        Siitähän pienenä käytiin kovia vääntöjä ja katseltiin tarkkaan näkyikö rajalla jälkiä.

        Siitä toisesta;rajojen etsimisestä,koettelusta ja siirtymisestä leikeissä.
        Yhtenä syynä saattaisi olla ihmisen halu irrottautua kaikesta rutiinista ja siihen liittyvä kyllästymisestä ja apatiasta.
        Leikin pakottomuus ja siihen eläytyminen saa mielen vapaaksi ja avaa uusia väyliä eri aivolohkojen välillä.
        Yleensähän leikeissä aina käy,että aloitettu leikki muuttuu mielialan heilahdusten myötä joko aivan uuteen ja kokemattomaan tilanteeseen tai sopimattomien leikkijöiden ollessa kyseessa leikissä ei päästä 'alkua' pidempään'vaan sen loppu on pieni tai suuri floppi.

        Tämä on sitä minun luulemista ja mielelläni kuuntelen siitä aiheesta enemmän.


      • Pirre*
        T.R.maalari.N kirjoitti:

        maa oli juuri oikealla tapaa vielä vähän kosteaa... niin, että tennarin alla litisi.

        Minä teen vielä paljon samanlaisia asioita joita tein lapsenakin. Rakentelen tuulentupia, keräilen linnunsulkia ja sidon niitä ohuilla langoilla puihin. Sellaisia yksinäisten tyttöjen keijuleikkejä;))

        Kotipihani kalliot ovat paljastuneet lumen alta. Ja sen kunniaksi, kävin nyt illanvilakassa sytyttelemässä niille kaikki talvesta jääneet ulkotulet. Rakensin oman tulivuoren!

        taiteilijoilla heleppoo, jos mie tekisin tulia tuohon ranttaan, arvvoo mihin vietäs:))!*toivottavasti mualar ei loukkaantunu(:*


      • T.R.maalari.N
        emw34 kirjoitti:

        olin sana-avuton.

        Minun piti hiukan epäillä,josko olisit 'astunut'rajalle siinä ruutuleikissä.
        Siitähän pienenä käytiin kovia vääntöjä ja katseltiin tarkkaan näkyikö rajalla jälkiä.

        Siitä toisesta;rajojen etsimisestä,koettelusta ja siirtymisestä leikeissä.
        Yhtenä syynä saattaisi olla ihmisen halu irrottautua kaikesta rutiinista ja siihen liittyvä kyllästymisestä ja apatiasta.
        Leikin pakottomuus ja siihen eläytyminen saa mielen vapaaksi ja avaa uusia väyliä eri aivolohkojen välillä.
        Yleensähän leikeissä aina käy,että aloitettu leikki muuttuu mielialan heilahdusten myötä joko aivan uuteen ja kokemattomaan tilanteeseen tai sopimattomien leikkijöiden ollessa kyseessa leikissä ei päästä 'alkua' pidempään'vaan sen loppu on pieni tai suuri floppi.

        Tämä on sitä minun luulemista ja mielelläni kuuntelen siitä aiheesta enemmän.

        vain leikittelin sanoilla emw...
        Sinä puhuit asiaa, minä asian vierestä.

        joskus on mukava leikkiä, kokeilemalla toisen hoksottimia
        auts...


      • T.R.maalari.N
        Pirre* kirjoitti:

        taiteilijoilla heleppoo, jos mie tekisin tulia tuohon ranttaan, arvvoo mihin vietäs:))!*toivottavasti mualar ei loukkaantunu(:*

        ...Minulla ei ole naapureita näköetäisyydellä
        Ja mainekin on jo valmiiksi sellainen kotoisasti kylähullu. Tietävät, että vaikka voin olla hupsu, en sentään pure, ilman lupaa.

        Eivät ne sinuakaan Pirre, yhtä kertaa enempää sinne lasareettiin raahaisi ja sen jälkeen saisitkin sitten, touhuilla omiasi rauhassa;))


      • T.R.maalari.N kirjoitti:

        vain leikittelin sanoilla emw...
        Sinä puhuit asiaa, minä asian vierestä.

        joskus on mukava leikkiä, kokeilemalla toisen hoksottimia
        auts...

        naisen voiman edessä,mutta kiva teiltä ottaa,mitä annetaan.Auts,sain taas melkoisen tällin näpiksestä,kun viestin avasin.

        Mun hoksottimet;tai yleistäen sanottuna,hoksotin, vaatii melkoisen herätteen,että eloa syntyy.
        Todisteita sentään elämän syntymästä on olemassa.
        Siitä olen kyllä leuhka aina tilaisuuden tullen.


      • Pirre*
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        minäkin katselin joskus parikymmentä vuotta sitten etelässä lasten riemua pitkässä kierreliukumäessä ja arvelin aikuisen suuremman massan ja vauhdin vuoksi voivan vaikka kierähtää reunan yli.

        Onneksi jo ensimmäisenä päivänä näin erään iloisen, tosi tuhdin, 50 -tädin laskevan liukumäestä. Sen jälkeen ei enää minuakaan mikään pidätellyt, vaan aina uimassa käydessäni kävin myös liukumassa.

        Myös 3-kymppinen nuorisoni osaa edelleen leikkiä ja mm. viettää lapsettomien kavereittensa kanssa vesipuistopäiviä ja testaa kaikkia mahdollisia leikkipaikkoja.

        Elämä on paljon mukavampaa, kun lapsenmieli säilyy meissä hengissä, vai mitä?

        oikkeessa, enkä mie kasva tuosta kohti aikuiseks millonkkaa..lapsenlapssii jo häpevvää mummoosa, kun mie tanssin lattiamopin kanssa:)


      • Pirre*
        T.R.maalari.N kirjoitti:

        ...Minulla ei ole naapureita näköetäisyydellä
        Ja mainekin on jo valmiiksi sellainen kotoisasti kylähullu. Tietävät, että vaikka voin olla hupsu, en sentään pure, ilman lupaa.

        Eivät ne sinuakaan Pirre, yhtä kertaa enempää sinne lasareettiin raahaisi ja sen jälkeen saisitkin sitten, touhuilla omiasi rauhassa;))

        yrittee, suositukssii jo varmmaan sais näilttäi palstakaveriloilta:)!!


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe