Moikka!
Hakusessa olis fiksu, sporttinen ja suht kaunis nainen. Voi olla kauempaakin noin 200km säteellä.
Täällä kaipailee 50 v kaunis ja fiksu nainen kaikkeen kivaan tekemiseen.
Etelä-Savo
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää alotus oli jo täys turn off mulle.
Suht kaunis... Joopa joo. Kauneus on katsojan silmässä. - Anonyymi
Juu ja mitä tarkoitat sporttisella? Et pitää näyttään sporttiselta vai että on sporttinen?
Yks sanoi kerran et "Sä et voi olla sporttinen kun et näytä siltä"
Huh huh...- Anonyymi
No jokainen ymmärtää sanan sporttinen eli luultavasti harrastaa liikuntaa? Ei vissiin koske ilmoitus rumia buldoggi naamoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jokainen ymmärtää sanan sporttinen eli luultavasti harrastaa liikuntaa? Ei vissiin koske ilmoitus rumia buldoggi naamoja
Onpa rumasti ilmaistu.
Ilkeys tekee rumaksi - Anonyymi
Varmaankin ettei ole ylipainoinen, huono ryhtinen tupakoitsija.
- Anonyymi
Tossa oli kyllä ekana kriteerinä toi fiksu, että me jäätiin koko sakki nyt ihan lähtökuoppiin :-D
- Anonyymi
😄😄😄
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Enpä tiiä, mutta vastaukset ja kommentit ainaki läks väärään suuntaan...
Mun mielestä se lähti jo aloituksessa väärään suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä se lähti jo aloituksessa väärään suuntaan.
Jaa miks? Näiden toiveidenko vuoks?
- Anonyymi
Jaa miks? Näiden toiveidenko vuoks?
Niin koska fiksuus riippuu miten jokainen ajattelee, kauneus on miten jokainen näkee ja sporttisuus joillekin et ei voi olla liikunnallinen jos on ylipainoinen.
Ja mietin vaan et onko ees rumia olemassa, on outo hakea suht kaunista. Anonyymi kirjoitti:
Niin koska fiksuus riippuu miten jokainen ajattelee, kauneus on miten jokainen näkee ja sporttisuus joillekin et ei voi olla liikunnallinen jos on ylipainoinen.
Ja mietin vaan et onko ees rumia olemassa, on outo hakea suht kaunista.No totta toisaalta tämäkin 👍
Itse esim. ajattelen, jotta fiksu ihminen on sellanen joka käyttäytyy järkevästi, noudattaa kutakuinkin sääntöjä ja ottaa toiset huomioon. Jollekin toiselle se voipi merkitä aivan jottain muuta. Samoin tuon sporttisuuden ja suht kauniin kanssa.
Ite en ehkä lähtisi hakemaan "tyyppiä" luettelemalla adjektiiveja tai laittamalla kovin tiukkoja kriteerejä muutenkaan. Siinä on aina se vaara, jotta joku hyvinkin potentiaalinen jättää sitten vastaamatta eli ns. rakkaus/onni käveli ilmotuksen ohi (kun ei täyttänyt omasta mielestään vaikkapa "kriteeriä" sporttinen, vaikka onkin kohtuu liikkuva) 😉
Mun mielestä tämmösessä "haussa" olisi myös hyvä kertoa itestään jotakin esim. vaikka sillä tavalla, että avaa tuota "kaikkeen kivaan tekemiseen" juttua ja kertoo vaikka edes lyhkäsesti pari asiaa mistä ite tykkää. Mutta niin, mikäpä mie olen toisia neuvomaan ja joidenkin mielestä tämä AP:n kirjotus on varmasti hyvä just näin... 😊
Olis kuitenkin mielenkiintoista jos AP voisi hieman avata tätä kirjotustaan, että kuinka itse nämä asiat tai ominaisuudet näkee ja miksi laittoi juuri ne 😉
Toivottavasti tähän ketjuun tulee myös "oikeita" vastauksia.- Anonyymi
No totta toisaalta tämäkin 👍
Itse esim. ajattelen, jotta fiksu ihminen on sellanen joka käyttäytyy järkevästi, noudattaa kutakuinkin sääntöjä ja ottaa toiset huomioon. Jollekin toiselle se voipi merkitä aivan jottain muuta. Samoin tuon sporttisuuden ja suht kauniin kanssa.
Ite en ehkä lähtisi hakemaan "tyyppiä" luettelemalla adjektiiveja tai laittamalla kovin tiukkoja kriteerejä muutenkaan. Siinä on aina se vaara, jotta joku hyvinkin potentiaalinen jättää sitten vastaamatta eli ns. rakkaus/onni käveli ilmotuksen ohi (kun ei täyttänyt omasta mielestään vaikkapa "kriteeriä" sporttinen, vaikka onkin kohtuu liikkuva) 😉
Mun mielestä tämmösessä "haussa" olisi myös hyvä kertoa itestään jotakin esim. vaikka sillä tavalla, että avaa tuota "kaikkeen kivaan tekemiseen" juttua ja kertoo vaikka edes lyhkäsesti pari asiaa mistä ite tykkää. Mutta niin, mikäpä mie olen toisia neuvomaan ja joidenkin mielestä tämä AP:n kirjotus on varmasti hyvä just näin... 😊
Olis kuitenkin mielenkiintoista jos AP voisi hieman avata tätä kirjotustaan, että kuinka itse nämä asiat tai ominaisuudet näkee ja miksi laittoi juuri ne 😉
Toivottavasti tähän ketjuun tulee myös "oikeita" vastauksia.Ei tää mikään treffipalsta ole. Mun mielestä on just oikein, että näistä ilmoituksista viriää keskustelu äärestä laitaan, kun ei tänne mitään yhteystietojakaan saa laittaa. Fiksu ihminen on sellainen, joka ymmärtää keskustelupalstan ja seuranhakusaitin eron.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää mikään treffipalsta ole. Mun mielestä on just oikein, että näistä ilmoituksista viriää keskustelu äärestä laitaan, kun ei tänne mitään yhteystietojakaan saa laittaa. Fiksu ihminen on sellainen, joka ymmärtää keskustelupalstan ja seuranhakusaitin eron.
Ei oo, ei oo, mutta ei tuo nyt niin kauhia synti ole tänne(kin) laittaa 😉
Isolla todennäköisyydellä ei kyllä "tuota" yhtään mittään muuta kuin sivuraiteita. Tämän palstankin kautta voi kyllä tutustua tyyppeihin jos niin tahtoo nimim. kokemusta on.
Suosittelen AP:lle kyllä ehottomasti muita kanavia ellei ne jo käytössä ole...
- Anonyymi
Kyllä sun aika taitaa olla jo ohi. 50v ja sitä iäkkäämpi on jo melkein vainaja.
Tuossa iässä se elämä vasta alkaa. Ei oo itelläkään tässä ennää montaa vuotta kun alkuun pääsee...
- Anonyymi
No huh, siinä iässä saattaa alkaa jo elämästä jotain tajuamaan, ei ehkä kaikki 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh, siinä iässä saattaa alkaa jo elämästä jotain tajuamaan, ei ehkä kaikki 😙
Oikein hyvä ikä toi 50 plus 😘
- Anonyymi
Olipas rumasti sanottu.. 50v plus mikään vainaja ole vaan nainen parhaassa iässä.. Nykyään monet 60v plus naisetkin vielä hyvässä kuosissa:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas rumasti sanottu.. 50v plus mikään vainaja ole vaan nainen parhaassa iässä.. Nykyään monet 60v plus naisetkin vielä hyvässä kuosissa:))
Olen 40v ,enkä mä pidä 50v naisia mitenkään vanhoina päinvastoin ja monet näyttää upeilta😍
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Eihä kukaan mitään vanhaa rumaa ryppyistä harppua haluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 40v ,enkä mä pidä 50v naisia mitenkään vanhoina päinvastoin ja monet näyttää upeilta😍
Samoin ajattelen nelikymppisenä naisena.. Ei upeus ole iästä kiinni, jos pitää ihana, niin vain on, aina. Pidän ihastustani upeana nuorena ja nyt ja hän on ihampi kuin kukaan muu.. Koska rakastan vain häntä ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ole pakko olla ryppyinen, kun täyteaineet ja botoxit keksitty. Kun pitää asemastaan huolta niin kyllä ne junat vielä pysähtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen nelikymppisenä naisena.. Ei upeus ole iästä kiinni, jos pitää ihana, niin vain on, aina. Pidän ihastustani upeana nuorena ja nyt ja hän on ihampi kuin kukaan muu.. Koska rakastan vain häntä ❤
..jos pitää ihanana.. Minä arvostan hänessä myös elämänkokemusta, mutta hänen kehonsa se vasta upea onkin.. Superupea. Peittoaa kaikki muut 😍
Anonyymi kirjoitti:
Rakas ihminen on rakas kaikenikäisenä ja kaikenikäiselle. Miten rakkaus tai halu voisi loppua kalenterin tai kellon mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..jos pitää ihanana.. Minä arvostan hänessä myös elämänkokemusta, mutta hänen kehonsa se vasta upea onkin.. Superupea. Peittoaa kaikki muut 😍
Eikö ole itsestäänselvää, että jos esim aloittaja on hyvännäköinen ja fiksukin, hän voi toivoa tätä kumppaniltakin. Miettikää nyt niitä pareja joita tunnette. Omaan silmään suurin osa on ulkoisesti "samalla tasolla", sori ilmaisu, mutta tajuatte pointin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole itsestäänselvää, että jos esim aloittaja on hyvännäköinen ja fiksukin, hän voi toivoa tätä kumppaniltakin. Miettikää nyt niitä pareja joita tunnette. Omaan silmään suurin osa on ulkoisesti "samalla tasolla", sori ilmaisu, mutta tajuatte pointin...
Mitä vikaa rypyissä. Ei mitään. Botoxia ei tartte sellaisiin ottaa.
Rypyt kertoo eletystä elämästä.
Ja kauneus on katsojan silmässä. Jotain toista aloittajan ulkonäkö voi miellyttää enemmän, jotain toista vähemmän.
Joku toinen voi pitää toista fiksuna ja joku toinen taas ei.
Moni pitää meidän työpaikalla yhtä naista fiksuna. Minä en, hän on ilkeä ja kiusaa henkisesti osaa porukkaa. Se ei ole millään muotoa fiksua. Mut osa pitää häntä Jumalana ja fiksuna. - Anonyymi
Amicitia_Pura kirjoitti:
Rakas ihminen on rakas kaikenikäisenä ja kaikenikäiselle. Miten rakkaus tai halu voisi loppua kalenterin tai kellon mukaan!
Juuri näin itsekin ajattelen. Hän on aina rakas ja viehättävä mielestäni. Silloin, nyt ja tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa rypyissä. Ei mitään. Botoxia ei tartte sellaisiin ottaa.
Rypyt kertoo eletystä elämästä.
Ja kauneus on katsojan silmässä. Jotain toista aloittajan ulkonäkö voi miellyttää enemmän, jotain toista vähemmän.
Joku toinen voi pitää toista fiksuna ja joku toinen taas ei.
Moni pitää meidän työpaikalla yhtä naista fiksuna. Minä en, hän on ilkeä ja kiusaa henkisesti osaa porukkaa. Se ei ole millään muotoa fiksua. Mut osa pitää häntä Jumalana ja fiksuna.En ymmärrä ryppykeskustelua, ne ovat luonnollisia. Kasvot ovat kauniit luonnollisina, ei jäykkinä botoxilla täytettyinä.
Miten hän työpaikallasi muita kiusaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän juuri vanhemmista naisista, joten puhu vaan omasta puolestasi.
Olen kyllä "vasta" 40, mutta koen iän todella vapauttavana. Kun tietää, ettei elinaikaa ole loputtomiin sitä uskaltaa tehdä kaikkea mitä ennen ei uskaltanut. Mitä sitten, vaikka olisikin jo melkein vainaja? Silloin sitä eläisi kirjaimellisesti kuin viimeistä päivää! :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän juuri vanhemmista naisista, joten puhu vaan omasta puolestasi.
Olen kyllä "vasta" 40, mutta koen iän todella vapauttavana. Kun tietää, ettei elinaikaa ole loputtomiin sitä uskaltaa tehdä kaikkea mitä ennen ei uskaltanut. Mitä sitten, vaikka olisikin jo melkein vainaja? Silloin sitä eläisi kirjaimellisesti kuin viimeistä päivää! :DMä olen 50, eikä mulla ainakaan mitkään lopunajan tunnelmat ole. Elämä on hyvää, seksi on upeaa, terveys on erinomainen. Pikemminkin enää ei tarvitse tehdä asioita kenenkään muun takia. En käytä alkoholia sosiaalisten paineiden takia, enkä enää ollenkaan, koska se ei tee mulle hyvää. En urheile siksi että näyttäisin jonkun mielestä hyvältä, vaan siksi että nautin siitä ja tulee hyvä olo. Ja rypyistä,... no, mun vaimo sanoo, että mä olen kaunis ja se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen 50, eikä mulla ainakaan mitkään lopunajan tunnelmat ole. Elämä on hyvää, seksi on upeaa, terveys on erinomainen. Pikemminkin enää ei tarvitse tehdä asioita kenenkään muun takia. En käytä alkoholia sosiaalisten paineiden takia, enkä enää ollenkaan, koska se ei tee mulle hyvää. En urheile siksi että näyttäisin jonkun mielestä hyvältä, vaan siksi että nautin siitä ja tulee hyvä olo. Ja rypyistä,... no, mun vaimo sanoo, että mä olen kaunis ja se riittää.
Ikä on vaan numeroita. Nuori ihminenkään näytä hyvältä, jos ei pidä itsestään huolta.
Olen 50v ja nautin elämästäni, ei ole sitä nuoruuden epävarmuutta ja sähellystä. Elämää voi olla vielä puolet jäljellä, jos terveyttä riittää.
Urheilen paljon, enkä käytä alkoholia ja näytän ikäisekseni hyvältä.
Kuolo voi korjata nuoremmankin ja siks pitäisi elää, kun joka päivä olis viimeinen!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vaan numeroita. Nuori ihminenkään näytä hyvältä, jos ei pidä itsestään huolta.
Olen 50v ja nautin elämästäni, ei ole sitä nuoruuden epävarmuutta ja sähellystä. Elämää voi olla vielä puolet jäljellä, jos terveyttä riittää.
Kuolo voi korjata nuoremmankin ja siks pitäisi elää, kun joka päivä olis viimeinen!!!Ikävä puhkaista sun kupla mutta nuoremmat naiset osaavat olla itsevarmoja. Itse asiassa vanhat naiset ovat yleensä epävarmempia itsestään kuin nuoret naiset. Se että vanhenee ja alkaa näyttää mummolta on monille kova paikka. Tulee ikäkriisejä ja häpeää rypyistä. Vaihdevuosien jälkeen moni nainen kokee ettei ole enää yhtä hyvä kuin nuorempana. Itse olen vasta 26v mutta tiedän oman arvoni ja että olen kaunis, seksikäs ja vaikka mitä. Ja näkemykseni vanhemmista naisista olen perustanut ihan vanhempia naisia tarkkailemalla. Se on monille järkytys että paikat alkavat roikkumaan, hiukset harmaantuvat ja naama tulee täyteen juonteita. Eräs vanhempi lesbo nainen sanoikin kerran ettei enää kokenut itseään naiseksi vaihdevuosien jälkeen. Hän pohti ettei kelpaisi enää koskaan kellekään sillä oli omasta mielestään niin mummon näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ole pakko olla ryppyinen, kun täyteaineet ja botoxit keksitty. Kun pitää asemastaan huolta niin kyllä ne junat vielä pysähtyy.
Botoxit on kalliita. Kaikilla ei ole varaa. Jos ei ole niin on auttamatta ruma vanha kurppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä puhkaista sun kupla mutta nuoremmat naiset osaavat olla itsevarmoja. Itse asiassa vanhat naiset ovat yleensä epävarmempia itsestään kuin nuoret naiset. Se että vanhenee ja alkaa näyttää mummolta on monille kova paikka. Tulee ikäkriisejä ja häpeää rypyistä. Vaihdevuosien jälkeen moni nainen kokee ettei ole enää yhtä hyvä kuin nuorempana. Itse olen vasta 26v mutta tiedän oman arvoni ja että olen kaunis, seksikäs ja vaikka mitä. Ja näkemykseni vanhemmista naisista olen perustanut ihan vanhempia naisia tarkkailemalla. Se on monille järkytys että paikat alkavat roikkumaan, hiukset harmaantuvat ja naama tulee täyteen juonteita. Eräs vanhempi lesbo nainen sanoikin kerran ettei enää kokenut itseään naiseksi vaihdevuosien jälkeen. Hän pohti ettei kelpaisi enää koskaan kellekään sillä oli omasta mielestään niin mummon näköinen.
Tais osuta ja upota😂 Monet tuntemani nuoret naiset ovat vielä epävarmoja itsestään ja asemastaan.. Missä vajassa asut, kun hormonihoidoista ole kuullut tai plastiikkakirurgiasta?? Jos ikänsä urheillut niin paikat roiku ja nykyään ne taitaa huonojen elämäntapojen vuoksi roikkua enemmän nuoremmilla!! Mikään pakko ole näyttää mummolta vaan tyylikkäältä ja sexyltä aikuiselta naiselta😉
Kyllä, se sinäkin ikäännyt ennenku huomaatkaan ja mitäs sitten, kun nuoret naiset sua arvostelee ja ivaa.. Toivotaan, että ikääntyessä sullakin ymmärrys kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osuta ja upota😂 Monet tuntemani nuoret naiset ovat vielä epävarmoja itsestään ja asemastaan.. Missä vajassa asut, kun hormonihoidoista ole kuullut tai plastiikkakirurgiasta?? Jos ikänsä urheillut niin paikat roiku ja nykyään ne taitaa huonojen elämäntapojen vuoksi roikkua enemmän nuoremmilla!! Mikään pakko ole näyttää mummolta vaan tyylikkäältä ja sexyltä aikuiselta naiselta😉
Kyllä, se sinäkin ikäännyt ennenku huomaatkaan ja mitäs sitten, kun nuoret naiset sua arvostelee ja ivaa.. Toivotaan, että ikääntyessä sullakin ymmärrys kasvaa.Lol tais vanha pieru hermostuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä puhkaista sun kupla mutta nuoremmat naiset osaavat olla itsevarmoja. Itse asiassa vanhat naiset ovat yleensä epävarmempia itsestään kuin nuoret naiset. Se että vanhenee ja alkaa näyttää mummolta on monille kova paikka. Tulee ikäkriisejä ja häpeää rypyistä. Vaihdevuosien jälkeen moni nainen kokee ettei ole enää yhtä hyvä kuin nuorempana. Itse olen vasta 26v mutta tiedän oman arvoni ja että olen kaunis, seksikäs ja vaikka mitä. Ja näkemykseni vanhemmista naisista olen perustanut ihan vanhempia naisia tarkkailemalla. Se on monille järkytys että paikat alkavat roikkumaan, hiukset harmaantuvat ja naama tulee täyteen juonteita. Eräs vanhempi lesbo nainen sanoikin kerran ettei enää kokenut itseään naiseksi vaihdevuosien jälkeen. Hän pohti ettei kelpaisi enää koskaan kellekään sillä oli omasta mielestään niin mummon näköinen.
Mistä sä nuori nainen olet noin katkera? Olen itse 35v ja olen suhteessa 45v naisen kanssa. Olen nähnyt monia 50v upeita naisia, eikä monellakaan paikat roiku ja kyllä ne roikkuu meillä nuoremmillakin. Tule jo pois, sieltä 60 luvulta, kun monet 60v voivat olla vielä menevän näköisiä. Itse arvostan enemmän sydämmen sivistystä, lämpöä ja valintani olis mielummin 50v,kuin itseään täynnä oleva 26v kypsymätön ihminen, joka ymmärrä elämän realiteetteja.
Anonyymi kirjoitti:
Lol tais vanha pieru hermostuu
Ai perhana, eihän tässä kerkiä maaten panna, kun on niin viihyttävää taas tämä iänikuinen ikätaistelu 😅 Tekis miäli itekin ottaa osaa, vaan enpä kehtaa. Tiiätkö sie muuten mikä on vanhan piarun ja tuoreemman ero? Jos tiiät, nii elä sano 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä nuori nainen olet noin katkera? Olen itse 35v ja olen suhteessa 45v naisen kanssa. Olen nähnyt monia 50v upeita naisia, eikä monellakaan paikat roiku ja kyllä ne roikkuu meillä nuoremmillakin. Tule jo pois, sieltä 60 luvulta, kun monet 60v voivat olla vielä menevän näköisiä. Itse arvostan enemmän sydämmen sivistystä, lämpöä ja valintani olis mielummin 50v,kuin itseään täynnä oleva 26v kypsymätön ihminen, joka ymmärrä elämän realiteetteja.
Siis eihän tossa viestissä ollut mitään katkeruutta. Se vaan totes niinkuin asiat on. Mä oon 38 vuotta ja törmännyt myöskin pelkästään epävarmoihin ja epäkypsiin 40-50-vuotiaisiin. Sen lisäksi vastaan on tullut pelkästään aikuismaisia, älykkäitä ja itsevarmoja nuoria naisia. Aina harmitellut kun ei omasta ikäluokasta löydy sellaisia. Saisivat vanhemmat naiset ottaa mallia nuoremmista naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Botoxit on kalliita. Kaikilla ei ole varaa. Jos ei ole niin on auttamatta ruma vanha kurppa.
Just näin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kulkee luotijunan lailla ja nainen on, kuin juhannusruusu kukoistaa pienen hetken. Sinä ole 26v jo postrime täti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis eihän tossa viestissä ollut mitään katkeruutta. Se vaan totes niinkuin asiat on. Mä oon 38 vuotta ja törmännyt myöskin pelkästään epävarmoihin ja epäkypsiin 40-50-vuotiaisiin. Sen lisäksi vastaan on tullut pelkästään aikuismaisia, älykkäitä ja itsevarmoja nuoria naisia. Aina harmitellut kun ei omasta ikäluokasta löydy sellaisia. Saisivat vanhemmat naiset ottaa mallia nuoremmista naisista.
Olen saman ikäinen kuin sinä ja täysin eri mieltä!
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitte Teretulemast parin vuuen päästä raakileisiin kun taantuma iskee 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä uskon joulupukkiin. Et vissiin ole montaa 40-50v naista tavannut, jos noin väität. Ikä tuo elämänkokemusta, vakautta ja perspektiiviä asioihin, mitä ei vielä nuorella ihmisellä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä uskon joulupukkiin. Et vissiin ole montaa 40-50v naista tavannut, jos noin väität. Ikä tuo elämänkokemusta, vakautta ja perspektiiviä asioihin, mitä ei vielä nuorella ihmisellä ole.
Tuli vähän surullinen fiiis, kun luki joitain kirjoituksia. Nainen on naiselle susi oli hetero tai lesbo!!!! Joka ikäluokassa on kauniita, hoikkia, lihavia ym miksi siitä kiistellä?? Kaikki täällä ikääntyy, jos sinne asti elää. Olen 50v ja kumppani myös ja yhdessä rupsahdetaan. Sinä 26v nainen, aika menee nopeasti ja ennenkuin huomaatkaan niin olet itse 50v. Mahdatko ajatella samalla tavalla ja toivottavasti ajatusmaailmasi olisi jo kypsempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuorikin voi olla ikäänsä nähden kokenut, vakaa, varma, henkisesti kypsä, jopa kypsempi kuin joku yksittäinen viisikymppinen...
Ts. kaikki viisikymppiset eivät ole kypsiä eivätkä vakaita eikä kaikki nuoret ole lapsellisia, epävarmoja kokeilijoita, jotka eivät tiedä mitä haluavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuota ihmisten arvottamista fyysisten ominaisuuksien mukaan. En myöskään ajattele että kumppanini täytyisi olla ulkoisesti samanlainen (pituus, ikä, ulkonäkö, ruumiinrakenne yms) kuin minä. Henkinen yhteys ja fyysinen veto ovat olennaisia. Samalla tavalla kuin pitää erilaisesta luonteesta kuin itse, pidän myös erilaisesta fyysisistä ominaisuuksista kuin itsellä on. En erityisesti viehäty samanlaisesta kehosta, kuin mikä minulla on. En halua olla kopioni kanssa. Samanlaisuutta on monenlaista ja henkisen puolen samanlaisuus kiehtoo minua eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuorikin voi olla ikäänsä nähden kokenut, vakaa, varma, henkisesti kypsä, jopa kypsempi kuin joku yksittäinen viisikymppinen...
Ts. kaikki viisikymppiset eivät ole kypsiä eivätkä vakaita eikä kaikki nuoret ole lapsellisia, epävarmoja kokeilijoita, jotka eivät tiedä mitä haluavat.Olen samaa mieltä. Liian usein törmää ikärasismiin. Vanhat naiset kuvittelevat olevansa muita parempia ja luulottelevat tietävänsä kaiken. Itselläni ei ole mitään vanhempia naisia vastaan mutta se miten vanhemmat naiset suhtautuvat nuorempiin naisiin on mielestäni väärin. On nuoria ihmisiä jotka ovat kokeneet enemmän elämässään asioita kuin monikaan 50 vuotta täyttäneistä ihmisistä. Monet nuoret ovat paljon avarakatseisempiakin kuin nämä vanhemmat ihmiset. Itse ainakin vietän mielelläni aikaa keskustellen nuorempien naisten kanssa. He ovat oikein kypsää ja mukavaa seuraa vaikka olenkin jo ns vanha. En oikein ymmärrä tätä vihaa nuorempia ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä nuori nainen on paljon parempi kuin joku 50 ikäinen läski lehmä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Liian usein törmää ikärasismiin. Vanhat naiset kuvittelevat olevansa muita parempia ja luulottelevat tietävänsä kaiken. Itselläni ei ole mitään vanhempia naisia vastaan mutta se miten vanhemmat naiset suhtautuvat nuorempiin naisiin on mielestäni väärin. On nuoria ihmisiä jotka ovat kokeneet enemmän elämässään asioita kuin monikaan 50 vuotta täyttäneistä ihmisistä. Monet nuoret ovat paljon avarakatseisempiakin kuin nämä vanhemmat ihmiset. Itse ainakin vietän mielelläni aikaa keskustellen nuorempien naisten kanssa. He ovat oikein kypsää ja mukavaa seuraa vaikka olenkin jo ns vanha. En oikein ymmärrä tätä vihaa nuorempia ihmisiä kohtaan.
Tämä huuto ja melske tais nyt ainakin tässä tapauksessa lähteä siitä, että oletettavasti nuorehko henkilö totesi viiskymppisen olevan jo kutakuinkin vainaja. Suurinpiirtein sama jos mie sanosin ja sanonkin nyt, että kakskymppisethän ompi vielä melekeen vaipoissa ja just tutista vierotettuja. Tätä mieltähän tietenkään en ole 😉 mutta ymmärrän hyvin, että tuommosesta kommentista saattaapi käämit pallaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä läskejä löytyy jo nuoremmistakin ja 50v voi olla timmi mimmi. Kyllä se aurinko paistaa vielä sullekkin.😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me lesbot olemme hyvin vahvoja, sinut itsemme kanssa, hyvän itsetunnon omaavia. Jos olemme yksin niin olemme sitä omasta tahdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me lesbot olemme hyvin vahvoja, sinut itsemme kanssa, hyvän itsetunnon omaavia. Jos olemme yksin niin olemme sitä omasta tahdosta.
Eiku se on just näin.
- Anonyymi
Arkkua sitten vaan valitsemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolo voi korjata nuoremmankin ja siks pitäisi elää, kun joka päivä olis viimeinen!!!Ikä on vaan numeroita ja vankila on vaan huone.
No niin AP, sie olet nyt saanu tässä monta potentiaalista ehokasta (kaikkeen kivvaan yhessä tekemisseen), jotta nyt vaan valihtemmaan jatkoonmenijät 😉 Hyvää yötä!
- Anonyymi
Tämähän ei ole treffipalsta vaan keskustelupalsta.
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän ei ole treffipalsta vaan keskustelupalsta.
Tuo on käynyt jo seleväksi ja varmasti ihan kaikille 😉 Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918