Minne katosi juttu?

Hämmästyin kovasti kun huomasin että tuo juttu Pakistanin ufosta on täysin kadonnut tältä foorumilta vaikka itsekin olen kommentoinut sitä muutama kerta ja jopa hankkinut kansainvälisiä mielipiteitä asiasta.
En ymmärrä.

20

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nythän asiat ovat milestäni sinun osaltasi paremmin kuin hyvin.
      Jouduithan kyseisessä ketjussa myöntämään tehneesi liian hätiköityjä johtopäätöksiä.
      Näit lentäjien ottamissa videoissa kattoja joita ei sitten näkynytkään.

      Et onnistunut viemään videoilta uskottavuutta, vaan vaaransit omasi.
      Nyt tuota erhettäsi ei näy.
      Nuo tiedot joita kirjoitit ufoon liittyen näkyivät uutistekstissä.

    • Anonyymi

      Alkoi polttaa! Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta! Tai keksittäis jotain oikeasti hiilineutraalia energianlähdettä! Jos näin kävis tulee Elon Muskilta itkupotkuraivarit! Eihän se nyt vaan käy!

      • Anonyymi

        "Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"

        Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"

        Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.

        Niin minäkin toivon! Voisitko auttaa siinä ja pölliä mulle ufon? Voisit siin samalla laulaa "I´m Gonna Send Him to Outta Space!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"

        Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.

        Just joo! Taas näitä uhoavia tyhjän huutelijoita joilla menee jauhot suihin tosipaikan tullen! Haluat että toinen poistuu planeetalta mutta et pysty auttamaan vaikka tämä henkilö pyytää siihen apua? Etkä pysty ehdottamaan mitään muutakaan ratkaisua tilanteeseen!? Todella säälittävää tollanen läyhääminen! Mene itseesi! Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo! Taas näitä uhoavia tyhjän huutelijoita joilla menee jauhot suihin tosipaikan tullen! Haluat että toinen poistuu planeetalta mutta et pysty auttamaan vaikka tämä henkilö pyytää siihen apua? Etkä pysty ehdottamaan mitään muutakaan ratkaisua tilanteeseen!? Todella säälittävää tollanen läyhääminen! Mene itseesi! Häpeä!

        Rauhoitu. Ufo sedät aluksissaan lukevat sinunkin meuhkaamisesi.

        Heillä voi olla pitkän haun paikka kun etsivät joukoistaan lähettilästä suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu. Ufo sedät aluksissaan lukevat sinunkin meuhkaamisesi.

        Heillä voi olla pitkän haun paikka kun etsivät joukoistaan lähettilästä suomeen.

        Aku ankka sedä kuulee kaiken. Kovasti pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallitus noita sensuroi ettei vaan tiedettäis asioista liikaa ja karattais tältä planeetalta!"

        Minä toivon että onnistut pian karkaamaan tältä planeetalta! Loppuu samalla merkityksetön kirjoittelusi.

        Moi sinä Elon Muskin fanipoika! Kuis kulkee? Onks mestarin pylly kiillotettu?


    • Anonyymi

      Onhan tuo poistaminen hieman kummallista. Aihe kuului Ufot osioon ja kirjoitukset sen alla olivat normaalia palstalaatua.

    • En vieläkään ymmärrä miksi tuo alkuperäinen aloitus poistettiin. En ymmärrä.
      Harmittaa kun ehdin hankkia lausuntoja eri maiden asiantuntijoilta.Vastauksia sain Ruotsista,Saksasta,Hollannista ja Espanjasta ja myös USA_:sta.Ja sitten kaikki katoaa ilman selitystä....
      Voin kuitenkin kertoa että on yritetty tunnistaa mikä ilmapallo (jos se oli ilmapallo ) oli kyseessä.
      Eräs veikkaus oli Project Loonin ilmapallo HBAL 318 mutta tutkimuksissa on selvitetty että kyseinen ilmapallo syöksyi maahan Seychelleillä,joten se se ei voinut olla.

      • Anonyymi

        Sulla vaan alkoi olla liikaa tietoa. Hallitus... korjaan hallitukset huolestuivat ettei vaan tiedettäis liikaa tosiasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaan alkoi olla liikaa tietoa. Hallitus... korjaan hallitukset huolestuivat ettei vaan tiedettäis liikaa tosiasioista.

        Sensuroija pelkää että ufotutkimuksesta tulee vakavastiotettavaa, vaikka se alkaa olla jo sitä
        nyt.


    • Anonyymi

      Olisiko joku silmien muljattelia saanut liiterissään paniikkireaktion ja poistattanut sen.

    • Anonyymi

      Palstan moderointibotti voi käynnistyä ihan pelkästään jostain satunnaisesta vieraskielisestä sanastakin ja kannattaa pitää se mielessä kun kirjoittaa tänne. Kuten on ilmeistä, suomi24-alusta on muuttunut tasaisesti huonommaksi viimeisen vuosikymmenen aikana.

      • Anonyymi

        Botin käyttöönotto ihmiskäsin tehtävän moderoinnin sijaan on paras parannus mitä tälle sivustolle on koskaan tehty. Epätieteelliset misinformaatiot ja valheet kaiken maailman huuhaasta kuten ufo-, salaliitto- ja uskontosadut sekä kaikki muukin mikä ei ole totta siivotaan nyt kiltisti pois.


      • Anonyymi

        Onhan se hyvä että edes joku tietää millä korkeudella kone lentää. Olkoon sitten vaikka apulaisprofessori. Lentäjillä ei niin väliä.

        Vai kuva leviää kun lentää 500-900 km /h. Harvemmin moisia nopeuksia matkustajakoneella 300 metrissä.

        Kuvasiko Rahim Yar Khanin asukkaat tuota "linssipilveä" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä että edes joku tietää millä korkeudella kone lentää. Olkoon sitten vaikka apulaisprofessori. Lentäjillä ei niin väliä.

        Vai kuva leviää kun lentää 500-900 km /h. Harvemmin moisia nopeuksia matkustajakoneella 300 metrissä.

        Kuvasiko Rahim Yar Khanin asukkaat tuota "linssipilveä" ?

        Tuon apulaisprofessorin arvio että kone lensi vain 300 metrin korkeudessa vaikutti kyllä heti aika merkilliseltä.
        Löysin nyt luultavasti selityksen siihen.
        Eli toisen uutisen mukaan tuo UFO oli ollut n.300 metriä lentokoneen yläpuolella.
        Siitä sitten joku erehtyi hiukan.:

        https://mysteriousuniverse.org/2021/01/commercial-pilots-swear-ufo-over-pakistan-was-not-a-balloon/


    • Anonyymi

      Mielestäni tässä videossa ei ollut kyllä mitään "ihmeellistä". On tuolla paljon mielenkiintoisempiakin videoita mutta nekin taitaa olla koluttu jo moneen kertaan läpi.

    • Anonyymi

      Kovin on pistemäinen ja yksinäinen pilvi taivaalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe