🦋
Olen kuin siipirikko
Miten voin lentää eteenpäin,
ilman yhtä siipeä?
Istut netin tuolla puolella,
monien kilometrien päässä täältä.
Se tuntuu, kuin olisi hyvin kaukana,
mutta sydämessäni olet lähellä ..
Kun olen surullinen,
toivon, että olisit täällä,
kuiskaan hiljaa nimeäsi ..
Hmm ..
Muistelen aikoja ..
Tiedätkö, kuinka hyvä oli olla sinun kanssa?
Toit valon ja valollasi toit minulle rauhan sydämeen ..
Saat aidosti minun hymyn esiin ..
Nyt sydämessä on taas pimeä,
koska ilman sinua ..
minä olen siipirikko
🦋
Siipirikko
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi...
- Anonyymi
Sivusta_Vain kirjoitti:
Hei .. älä sano nyt noin.
Minä uskon kyllä, että hän ajattelee juuri niin! 😀Miksi ajattelet noin? Kenelle?
Käyköhän ny klassikko vastaus, öitä 🤔😊 Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet noin? Kenelle?
Käyköhän ny klassikko vastaus, öitä 🤔😊Vastailin hänelle: "Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi... "
Toivoa pitää olla, jos toivoa ei ole .. niin ei ole mitään!
Sinun kysymys, kenelle .. vastaus olisi, hänen kaivatulle. 🙄
Minun kaivattu M(m) .. niin .. hänellä on jo nainen vierellä, minä en ole hänen sydämessä 🤔
Ei hän muistaa minua 😟- Anonyymi
Sivusta_Vain kirjoitti:
Vastailin hänelle: "Joslus mietin ajatteleeko hän noin mutta en jaksa uskoa että noin olisi... "
Toivoa pitää olla, jos toivoa ei ole .. niin ei ole mitään!
Sinun kysymys, kenelle .. vastaus olisi, hänen kaivatulle. 🙄
Minun kaivattu M(m) .. niin .. hänellä on jo nainen vierellä, minä en ole hänen sydämessä 🤔
Ei hän muistaa minua 😟Siipirikko oot mutta 💪👍
Anonyymi kirjoitti:
Siipirikko oot mutta 💪👍
Kiitos tsempistä ..
Mieli on kyllä vahva, mutta sydän on heikko ainoastaan hänelle 🤗 🤍
- Anonyymi
AP osaat sanoittaa monen ihmisen ajatukset taas kerran. Kiitos.
Kiitos paljon ..
Illat on justiin se kipeä paikka minulle, ajatukset lentää menneisyyteen takaisin .. vaikka siitä ei ole mitään hyötyä ja kiusaan itseäni niillä ajatuksilla missä hän viipyy ..
hänen sydän ❤ on tavoittamattomissa minulle.
Kovin kaunista, jälleen kerran. Ajattelin juuri saman suuntaisia asioita, menneistä, osuit hyvään hetkeen. Muisteluja menneiltä ajoilta, valoista pimeydessä, silloin yhdessä.
Yössä valo loimuaa
lentää perhot sitä kohden
ainoa majakka pimeydessä
kohtaamispaikka, kahdelle
Vaan veit valon
kauas ulottuviltani
toiseen paikkaan, aikaan
pimeässä eksyn
jään harhailemaan, etsimään
yksin valoa- Anonyymi
😫😫😫
- Anonyymi
Täällä vaan joutuu pettymään ihmisiin ja nimimerkkeihin heidän takanaan. Vaikka kuinka haluaisi uskoa hyvään, se ei riitä.
Ainoastaan ajattelematon tutustuu netin kautta nimimerkkien takana oleviin uusiin ihmisiin ja pettyy tuloksesta! 🙄
Mitä sä siitä odotit ?Sivusta_Vain kirjoitti:
Ainoastaan ajattelematon tutustuu netin kautta nimimerkkien takana oleviin uusiin ihmisiin ja pettyy tuloksesta! 🙄
Mitä sä siitä odotit ?Vilpitön ja rehellinen ihminen luottaa toiseen ihmiseen.
Epärehellinen ihminen kusee toista silmille. Odotin kahdenkeskisestä yhteydestä avoimuutta, aitoutta ja rehellisyyttä. Eniten petyin itseeni. Että luotin ja olin sinisilmäinen.tigrutoivottaa kirjoitti:
Vilpitön ja rehellinen ihminen luottaa toiseen ihmiseen.
Epärehellinen ihminen kusee toista silmille. Odotin kahdenkeskisestä yhteydestä avoimuutta, aitoutta ja rehellisyyttä. Eniten petyin itseeni. Että luotin ja olin sinisilmäinen.Jätä minun aloitukset rauhaan, kiitos! 😑
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614594Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1533328Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142057- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161552- 611445
- 2611219
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351020Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50989Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.42973