"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. Jokaisen saavituksen takana oli alkujaan ajatus. Rohkeuden ansiosta haaveista voi tulla todellisuutta".
Martinalta vahva viesti
300
1971
Vastaukset
- Anonyymi00002
Samaa diipadaabaa mitä se henkinen kasvu kerta toisensa jälkeen. Mitä jos oikeasti tekisi puheiden sijaan.
- Anonyymi00005
Aloitus ja kohta alkaa. Martinan bisnekset on perseeleen kirjoitukset 🤭.
- Anonyymi00087
Martinahan on koko elämänsä ajan tavoitellut yhtä sun toista. Milloin onnea ja uutta miestä, sijoitusasuntoa, omaa kiinteistöä Leviltä yms.
No, miehet vaihtuu ja molemmat lapset eri ukoille, sitä suurta rakkautta ei ole tullut ja tuskin tuleekaan.
Hienostokaupunginosassa sijaitseva sijoitusasunto on alati tarjolla vuokralle, jostain syystä ne vuokralaiset ei siellä kauaa viihdy.
Levin kiinteistö oli alun alkaenkin kusetusta, eihän se edes Martina ollut ja omaksi kiinteistöksi nimittäminen luo mielikuvan ihan jostain muusta kuin paritalon puolikkaasta.
Mökillä Martina ei ole tainnut käydä kuin yhden kerran, eikä se sinne vuokralaisiakaan varauskirjan mukaan saanut.
No, nyt sekin on myynnissä, kuten viimeisin kihlasormus.
On kyllä tuuliviiri ja levoton ihminen. - Anonyymi00113
Anonyymi00087 kirjoitti:
Martinahan on koko elämänsä ajan tavoitellut yhtä sun toista. Milloin onnea ja uutta miestä, sijoitusasuntoa, omaa kiinteistöä Leviltä yms.
No, miehet vaihtuu ja molemmat lapset eri ukoille, sitä suurta rakkautta ei ole tullut ja tuskin tuleekaan.
Hienostokaupunginosassa sijaitseva sijoitusasunto on alati tarjolla vuokralle, jostain syystä ne vuokralaiset ei siellä kauaa viihdy.
Levin kiinteistö oli alun alkaenkin kusetusta, eihän se edes Martina ollut ja omaksi kiinteistöksi nimittäminen luo mielikuvan ihan jostain muusta kuin paritalon puolikkaasta.
Mökillä Martina ei ole tainnut käydä kuin yhden kerran, eikä se sinne vuokralaisiakaan varauskirjan mukaan saanut.
On kyllä tuuliviiri ja levoton ihminen.Varauksia on mökillä, nytkin 4-5 viikoksi. Lopeta noi kaikki valheeliset kirjoitukset. Jokainen joka haluaa tietää tietoja Martinasta, löytää ne virallista tietä.
- Anonyymi00114
Anonyymi00087 kirjoitti:
On kyllä tuuliviiri ja levoton ihminen.Eiks pidä myydä noin kallis kihlasormus 56 000 euroa. Veisit sinä ehkä sen kanikonttoriin, vai kuinka ? Kotona ei voi säilyttää noin kallista sormusta, vaikka onkin varmasti kotivakuutus hänellä. Toinen paras vaihtoehto on pankin säilytyslokero, jos ei ole saanut sormusta myytyä.
- Anonyymi00134
Anonyymi00114 kirjoitti:
Eiks pidä myydä noin kallis kihlasormus 56 000 euroa. Veisit sinä ehkä sen kanikonttoriin, vai kuinka ? Kotona ei voi säilyttää noin kallista sormusta, vaikka onkin varmasti kotivakuutus hänellä. Toinen paras vaihtoehto on pankin säilytyslokero, jos ei ole saanut sormusta myytyä.
Huhhuu mullakin on miljoonan sormukset enkä ole kehunu5vettei niitä varasteta.
- Anonyymi00247
Anonyymi00114 kirjoitti:
Eiks pidä myydä noin kallis kihlasormus 56 000 euroa. Veisit sinä ehkä sen kanikonttoriin, vai kuinka ? Kotona ei voi säilyttää noin kallista sormusta, vaikka onkin varmasti kotivakuutus hänellä. Toinen paras vaihtoehto on pankin säilytyslokero, jos ei ole saanut sormusta myytyä.
Ei kaikkien tarvitse kanittaa korujaan kuten sinun, eikä myydä kuten Martinan.
Martinalla miehet vaihtuu ja sormukset niiden mukana. - Anonyymi00252
Anonyymi00113 kirjoitti:
Varauksia on mökillä, nytkin 4-5 viikoksi. Lopeta noi kaikki valheeliset kirjoitukset. Jokainen joka haluaa tietää tietoja Martinasta, löytää ne virallista tietä.
Jos nyt onkin varauksia, niin vuodessa on 52 viikkoa. Tuota tilannetta on täälläkin seurattu pitkin vuotta ja tyhjää on varauskirja huutanut, joten lopetapa sinä se valehtelu.
- Anonyymi00256
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi pitää seurustella jokaisen tapaamansa miehen kanssa ja mennä kihloihinkin vielä, kun ei nuo Martinan suhteet kestä?
Kaikki kailotetaan lisäksi julkisuuteen, me mennään naimisiin ja kaksoisliekki sitä tätä to the moon and back settiä.
Martinahan on päässyt yhden kerran jopa naimisiin saakka ja silloinkin se meni kännissä alttarille. Kertoo hyvin paljon tästä naisesta ja sen suhtautumisesta avioliittoon.
Normaalit naiset menee kihloihin, naimisiin, tekee lapset ja elää niiden yksien ja samojen miesten ja sormusten kanssa tyytyväisenä. Siitä omasta äidistä ei kannata ottaa noissa asioissa mallia, että lapsilla kuuluu olla eri isät. Itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta asioida kanikonttorissa, eikä keräillä eri miehiltä sormuksia, yhdet kihla- ja vihkisormukset yhdeltä mieheltä on riittäneet minulle.
Jos Martinan sormuksen hinta on ollut uutena ostettuna tuo 56K, ei siitä samaa hintaa tietenkään saa eteenpäin myydessään.
Kihlasormukset ostetaan yleensä liikkeestä uutena ja niihin tulee kaiverrus. Harva haluaa toisella käytössä olleen sormuksen kaiverruksineen.
Romukultana tuo menee, ei siinä itkut auta. - Anonyymi00327
Mikä tää aloittajapelle oikein on? Kirjoittaa ilmeisesti itse näitä "kuulumisijaan " tänne?
- Anonyymi00003
Käännetty jostain. Ei ole Martinan omasta "kynästä"
- Anonyymi00006
Ehkä tarkoittaa saavittaa sana, et tekee saaviin jotain juotavaa 😂.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä tarkoittaa saavittaa sana, et tekee saaviin jotain juotavaa 😂.
Mitä tarkoittaa sana aloituksessa. Saavituksen. Eiks se pitäisi olla Saavutuksien.?
- Anonyymi00008
Onko tää nyt se mantra uudelle vuodelle?
Niin puppua kuin olla voi, onkohan opioitu teksti kuten kuntoilu- ja ruokaohjeensakin.
Ps. Miltäs firmojen talous näyttää? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin puppua kuin olla voi, onkohan opioitu teksti kuten kuntoilu- ja ruokaohjeensakin.
Ps. Miltäs firmojen talous näyttää?Aloitti jo firmojen tiedoista kyselyn. 🤭. On itse niistä tehnyt jo satoja kommentteja ja kymmeniä aloituksia. Menee lujaa ja todellakin 😂.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ps. Miltäs firmojen talous näyttää?Mitä sana opioitu tarkoittaa, sinun kommentissa ?
- Anonyymi00022
Englanninkielinen motivaatioquote suomennettuna. Näitä on netti täynnä.
- Anonyymi00328
Aina oli menossa naimisiin joka kevät lehdet hehkutti, kesällä avioituva. Sitä kesää ei tullut. Nyt ei ole naimisiin menevää tyyppiä. Ei ole kun sulhot häipyy ennen papin aamenta.
- Anonyymi00329
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sana aloituksessa. Saavituksen. Eiks se pitäisi olla Saavutuksien.?
Saavitus on korte kieltå, jota tavikset ei 5ajua.
- Anonyymi00015
Martta vaan jälleen unohti mainita että hevoiset onkin jonkun muun, omistaja vaihtunut.
*Nää meidän hevoset tuo niin paljon rakkautta ja hyvää mun elämään, Martina iloitsee julkaisussaan.*- Anonyymi00016
Ja maaliskuussa tulee vielä varsa Hollanista, sitten hänellä on 3 hevosta Suomessa ja vanha ratsu jää Hollantiin eläkepäiviä viettää. 🐎..
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja maaliskuussa tulee vielä varsa Hollanista, sitten hänellä on 3 hevosta Suomessa ja vanha ratsu jää Hollantiin eläkepäiviä viettää. 🐎..
Maaliskuuhun on piiiitkä aika, kerkee vaikka mitä tapahtua ennen sitä. Parit traktorin renkaan punkemiset, unelmoinnit ja podcastit.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka maksaa? Hevosen ylläpito on kallista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tiedä miten Thermanin suku nykyään osallistuu Isabelkan harrastukseen ja hevosten pitoon.
Miniyksiön vuokratuotoilla ei kuluja kateta. - Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hevosharrastus ei oo halpaa, eikä pelkät sanat tee omistusta. Hevonen voi olla tiineenä ja varsa syntyä, mutta se ei vielä kerro mitään omistussuhteista tai siitä, kuka kulut maksaa.
- Anonyymi00330
Ennen hehkutti, mun hanko, mun hepoatila, mun Espanjan huvila, kaikki oli mun, mun mun.
- Anonyymi00331
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hevosten ylläpito kallista, syö kuin hevonen, pitää paikkansa. Eläin lääkäri kulut, vakuutukset lääkeet ja ruuat samoin talkimaksut.
- Anonyymi00340
Anonyymi00330 kirjoitti:
Ennen hehkutti, mun hanko, mun hepoatila, mun Espanjan huvila, kaikki oli mun, mun mun.
Lande sentään oli meidän
- Anonyymi00020
Malediiveilta tuli 2024 vahva viesti niiden spektaakkelimaisten kihlajaisten muodossa: “happiest day of my life – and more to come”. Kahden lapsen äidillä luulisi lasten syntymien olevan ne elämän onnellisimmat hetket.
Tätä on M. Aitolehti: elämä valokeilassa, tunne mitataan huomiolla ja tarina vaihtuu sen mukaan, missä aplodit kulloinkin kuuluu.- Anonyymi00169
Tämä mullakin pisti silmään kaksi lasta ja silti jonkun looserin teatterimainen kihlaus on rouvan elämän onnellisin päivä. Arvot on äidille kohdalla
- Anonyymi00021
Lapsi HARRASTAA ja 3 hevosta? Ei edes huippuratsastajilla ole kolmea, koska ylläpito on niin kallista. Joku ei nyt täsmää
- Anonyymi00028
Eipä tuo yllätä, Martinan jutuissa joku “ei täsmää” on valitettavan usein se ainoa täysin johdonmukainen asia.
- Anonyymi00030
syksyllä siel IL: n Miss Suomi punainen matto haastattelussa sanoi: Mun hevoset jäi alkukeväästä eläkkeelle. Oltiin koko kesä tilanteessa et Isbelle ei ollu hevosta. Ei kisattu niin paljon kun normaalisti”
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
syksyllä siel IL: n Miss Suomi punainen matto haastattelussa sanoi: Mun hevoset jäi alkukeväästä eläkkeelle. Oltiin koko kesä tilanteessa et Isbelle ei ollu hevosta. Ei kisattu niin paljon kun normaalisti”
Kun kuuntelee Martinan haastatteluja, ristiriidat ei vaadi ees kritiikkiä , ne syntyy ihan itsestään😆
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Lopeta valehtelu. Sanoi hevonen jäi ekkeelle ja viettää eläkepäiviä Hollannissa Kertoi sitten iloisen uutisen. Vuoden lopussa hevoseni saa varsan ja se tuodaan Suomeen ensi keväänä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lopeta valehtelu. Sanoi hevonen jäi ekkeelle ja viettää eläkepäiviä Hollannissa Kertoi sitten iloisen uutisen. Vuoden lopussa hevoseni saa varsan ja se tuodaan Suomeen ensi keväänä.
Ole hyvä ja käy ihan itse tarkistamassa haastattelu. En ole valehdellut sanaakaan, vaan kirjoitin sen suorana kopiona Martinan omista sanoista. En ole muokannut, tulkinnut enkä lisännyt mitään, ristiriita syntyy täysin hänen omasta puheestaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oho, voitko suomentaa *hevonen jäi ekkeelle*?
Turha sun on muiden kirjoituvirheistä nokkia, itsellesikin välillä sattuu
*Vuoden lopussa hevoseni saa varsan ja se tuodaan Suomeen ensi keväänä.*
Tässäkin lauseessa iso vale, sehän ei ole Martan vaan omistaja on täysin eri henkilö. - Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ole hyvä ja käy ihan itse tarkistamassa haastattelu. En ole valehdellut sanaakaan, vaan kirjoitin sen suorana kopiona Martinan omista sanoista. En ole muokannut, tulkinnut enkä lisännyt mitään, ristiriita syntyy täysin hänen omasta puheestaan.
Mäkin katoin sen haastattelun, niin se Martina sano.Palvoja taas vääntää omaa totuuttaan😡
- Anonyymi00055
Anonyymi00036 kirjoitti:
IL viihdeuutiset 30.9.2025. Menehän katsoo niin sulla on yks valhesyyte vähemmän sieltä syvältä palvontakuplastas heitettäväksi.
- Anonyymi00279
Kuka lystin maksaa ?.....
- Anonyymi00306
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja rakas poni myytiin. Siinäpä sitä eläinrakkautta?
- Anonyymi00023
Martinan vahva viesti kerta kerran jälkeen, että jälleen kerran kasvetaan, venytään ja haaveillaan.
Onpa upeasti sanottu, että jokaisen saavutuksen takana oli alkujaan ajatus.- Anonyymi00027
Palvojat syyttää et täällä jauhetaan, mut todellisuudessa se on Martina itse, joka jauhaa.
Vuodesta toiseen samat englannista käännetyt mietelauseet, koska oma kapasiteetti ei riitä aforismeihin. Ja tulokset näkyy: viisauksia kyllä, ei tietenkään omia ja suunta on ollu pitkään pelkällä peruutusvaihteella.
- Anonyymi00029
Ei nappaa tämmöinen hyvinvointivalmentaja. Draamaa ja draamaa. Eikös se hyväolo lähtenyt sisältäpäin Martina?
- Anonyymi00034
Oman elämänsä tosi-tv-tähti, Kardashian-estetiikka mielessä, mut budjetti ja todellisuus karvalakkitasoa.
- Anonyymi00032
Oioi, samaa potaskaa millä Sarasvuo teki aikoinaan miljoonansa. EI mitään konkretiaa vaan sanoilla hymistelyä; ja tollo imee itseensä (ja maksaa) kaiken!
- Anonyymi00033
Mielelläni näkisin Martinan jossakin selviytyjät, erikoisjoukko, suuri seikkailu ohjelmissa eli missä tarvitaan fyysistä ja henkistä kestävyyttä. Tämä siis ilman vinoilua ja v*ttuilua ja pitkiä hampaita. On niissä ohjelmissa ollut huonokuntoisempiakin.
- Anonyymi00035
Fyysinen kunto voi kantaa hetken, mutta ryhmässä pärjää vain se, joka osaa olla muutakin kuin oman elämänsä päähenkilö. Lihaksilla ei paikata yhteistyökyvyn puutetta.
- Anonyymi00038
Voi jumatsukka ! Martina kertoi itse ja ei osallistu enää mihinkään kisoihin. Ainoastaan jos siitä saadut tulot hyvänteväisyyteen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Voi jumatsukka ! Martina kertoi itse ja ei osallistu enää mihinkään kisoihin. Ainoastaan jos siitä saadut tulot hyvänteväisyyteen.
Jos väitteesi osoittautuu vääräksi niin täällä saat kuulla siitä vuosia. Muistaakseni sanoi että ehkä vielä yhteen voisi osallistua.
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Rajat on selvästi tunnistettu, ryhmätyötaitoja vaativat kisat jää väliin. Ja hyväntekeväisyys kuulostaa kauniilta… jos ensin olis mistä antaa. 🤣jokainen euro taitaa olla tarpeen ihan omaan käyttöön.
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
En ymmärrä mitä yrität tuolla selittää. Laita lähde missä Martinan on sanonut että ei osallistu enää mihinkään kisoihin vai tarkoitatko että tv-ohjelmiin kuten TTK ja tällaiset. Martina sanoi että ehkä yhteen voisi osallistua. Hyrox-kisoihin osallistuu.
- Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eli kisatulot hyväntekeväisyyteen, Martinan hyväksi. Tarpeeseen varmasti tulee.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
En ymmärrä mitä yrität tuolla selittää. Laita lähde missä Martinan on sanonut että ei osallistu enää mihinkään kisoihin vai tarkoitatko että tv-ohjelmiin kuten TTK ja tällaiset. Martina sanoi että ehkä yhteen voisi osallistua. Hyrox-kisoihin osallistuu.
Hyrox on vähän kiikun kaakun, ehkä sitten, kun ensin sisäistää missä järjestyksessä rataa edetään. Ihan vaan ettei tule DNF.
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Martina on kertonut ennenkin diibadaabaa, mm. että hänestä ei tule kohumissiä. Mutta ajan saatossa saattaa mieli muuttua niin kuin ihan taviksellakin. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Noihin hyväntekeväisyysjuttuihin en usko.
- Anonyymi00037
Kun vuodesta toiseen mantrataan kasvua ja unelmia, mut todellisuus ei liiku senttiäkään, ongelma ei oo universumin aikataulussa vaan peilissä 🔥
- Anonyymi00040
Enpä ole tommosta verbiä koskaan kuullutkaan kuin mantrata, mutta kaikkea sitä näköjään oppii.🤗
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Enpä ole tommosta verbiä koskaan kuullutkaan kuin mantrata, mutta kaikkea sitä näköjään oppii.🤗
Ei se haittaa, ettei sana ole tuttu, merkitys näkyy kyllä käytännössä. 🤗
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mantra on substantiivi eli tuo koulujakäymätön tarkoittaa tuolla mantrata että toistaa mantraa. Nykynuorisolla onkin kielenkäyttö heikentynyt ja sitten vanhemmiten taas taannutaan.
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mantra on substantiivi eli tuo koulujakäymätön tarkoittaa tuolla mantrata että toistaa mantraa. Nykynuorisolla onkin kielenkäyttö heikentynyt ja sitten vanhemmiten taas taannutaan.
Eihän täällä mitkään korkeakoulutetut, ei edes ylioppilaat, kirjoittele. Ja se tulee selvästi ilmi tästä kommenttien tasosta joten kukaan ei voi väittää vastaan.
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Monta ihmeellistä sanaa kirjoittanut. Esimerkiksi. Saavituksen. Mantrata ja Opioitu. Onko aineisaan tää kirjoittaja.?
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sisältö ymmärrettiin, sana häiritsi. Siinä vastaus😉.
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
”Mantrata” on täysin vakiintunut puhekielinen verbi, ja merkitys meni sullekin aivan selvästi perille, muutenhan siihen et olis reagoinu. Kun sisältö osuu, aletaan korjata sanaluokkia. ☺️
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Monta ihmeellistä sanaa kirjoittanut. Esimerkiksi. Saavituksen. Mantrata ja Opioitu. Onko aineisaan tää kirjoittaja.?
Yhtä ihmeellisiä sanoja kuin sinun tää tää tää tää. Oletko sinä aineissa? Kysymysmerkin edessä ei muuten käytetä pistettä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
”Mantrata” on täysin vakiintunut puhekielinen verbi, ja merkitys meni sullekin aivan selvästi perille, muutenhan siihen et olis reagoinu. Kun sisältö osuu, aletaan korjata sanaluokkia. ☺️
Älä sitten kirjoita täällä puhekieltä vaan täydellistä kirjakieltä täällä pitää kirjoittaa.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Älä sitten kirjoita täällä puhekieltä vaan täydellistä kirjakieltä täällä pitää kirjoittaa.
Myöskään kirjoitusvirheet eivät ole sallittuja!
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eihän täällä mitkään korkeakoulutetut, ei edes ylioppilaat, kirjoittele. Ja se tulee selvästi ilmi tästä kommenttien tasosta joten kukaan ei voi väittää vastaan.
Aikamoinen seniilimäinen totuudenkjulistus, julistetaan absoluuttinen totuus ilman pienintäkään perustelua ja vielä varmuudella, ettei kukaan voi väittää vastaan🤣🤣
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Aikamoinen seniilimäinen totuudenkjulistus, julistetaan absoluuttinen totuus ilman pienintäkään perustelua ja vielä varmuudella, ettei kukaan voi väittää vastaan🤣🤣
Tottahan se on, että ei täällä korkeakoulutetut kirjoittele. 🤭
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Totta kai. Anonyymilla keskustelupalstalla käytetään luonnollisesti vain virheetöntä kirjakieltä. ☺️
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tottahan se on, että ei täällä korkeakoulutetut kirjoittele. 🤭
Muiden koulutuksen arviointi ilman mitään tietoa on yleensä vahvin vihje omasta osaamispohjasta.
- Anonyymi00063
Anonyymi00051 kirjoitti:
Elämänkoulun huippututkimus. Lähde: “kyllä sen nyt näkee” 😁
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Totta kai. Anonyymilla keskustelupalstalla käytetään luonnollisesti vain virheetöntä kirjakieltä. ☺️
Miksi sitten täällä asuu kirjoitusvirheiden korjaaja?
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Joka on myös selvännäkijä omasta mielestään.
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ihmetyttää nimittäin, kun itsekin näytät asuvan täällä vakituisesti. Eikö selain tarjoa uloskäyntiä vai onko navi rikki?
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ihmetyttää nimittäin, kun itsekin näytät asuvan täällä vakituisesti. Eikö selain tarjoa uloskäyntiä vai onko navi rikki?
Nyt on aivan selvästi selvännäkijän kommentti joka puolustaa kirjoitusvirheiden korjaajaa. Olisiko jopa yksi ja sama henkilö?
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Nyt on aivan selvästi selvännäkijän kommentti joka puolustaa kirjoitusvirheiden korjaajaa. Olisiko jopa yksi ja sama henkilö?
Selvännäkijä vain luulee olevansa selvännäkijä, tämä tarkennuksena. Oikeasti ei ole.
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sama henkilö joka tekee aloituksia Martinasta, vastaa itselleen, jos ei keskustelu lähde käyntiin. Leikkii usein ns. älykköä muiden mielipiteitä väheksyen ja virheitä korjaten. Kun ärsyyntyy, kirjoittaa kuin katujätkä. Ei kestä minkäänlaista mielipidettä, joka eroaa hänen omasta, koska on päättänyt, että he ovat Martinan palvojia.
- Anonyymi00072
Anonyymi00069 kirjoitti:
Aivan selvästi salapoliisityötä. Puolustaa = sama henkilö. Case closed 🤭
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Sama henkilö joka tekee aloituksia Martinasta, vastaa itselleen, jos ei keskustelu lähde käyntiin. Leikkii usein ns. älykköä muiden mielipiteitä väheksyen ja virheitä korjaten. Kun ärsyyntyy, kirjoittaa kuin katujätkä. Ei kestä minkäänlaista mielipidettä, joka eroaa hänen omasta, koska on päättänyt, että he ovat Martinan palvojia.
Hieno analyysi: ensin päätellään kuka on kuka, sitten miksi kirjoittaa, kenelle vastaa, milloin leikkii älykköä ja milloin on katujätkä. Lopuksi vielä varmuudella tuomio, ettei kestä eriäviä mielipiteitä. Aika paljon tulkintaa ihmisestä, josta ei tiedä mitään, mut sehän on juuri sitä, mistä täällä muita arvostelit.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Älykkönä esiintyminen on vaativa laji. Tyhmyys sen sijaan hoitaa itse itsensä😉
- Anonyymi00076
Anonyymi00071 kirjoitti:
"Kun ärsyyntyy, kirjoittaa kuin katujätkä." Tuon olen huomannut todellakin. Osuit kyllä niin oikeaan monissa kohdin tuossa analyysissa. Olisiko niin että yksi ja sama henkilö kyseessä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
"Kun ärsyyntyy, kirjoittaa kuin katujätkä." Tuon olen huomannut todellakin. Osuit kyllä niin oikeaan monissa kohdin tuossa analyysissa. Olisiko niin että yksi ja sama henkilö kyseessä.
On myös erittäin herkkähipiäinen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00070 kirjoitti:
Selvännäkijä vain luulee olevansa selvännäkijä, tämä tarkennuksena. Oikeasti ei ole.
Onko sun kristallipallo hukassa, kun nimittelet muita selvännäkijöiksi, vai menikö se pirstaleiksi siinä vaiheessa, kun se ei näyttänytkään Martinan loistokasta tulevaisuutta?
- Anonyymi00079
Anonyymi00076 kirjoitti:
Olisiko jopa sama joka kirjoitti jostain kommentoijasta että tuo pitää saada pois täältä, eli siis ihan oikeasti luulee että hänellä on oikeus puuttua ihmisten sananvapauteen ja kommentointeihin ja määrätä kenestä saa kirjoittaa ja kenestä ei. Sitten toisaalta täällä on törkeitä kunnianloukkauksia niin ei välitä mitään. Mutta jos näkee että hieman fiksumpia juttuja niin yrittää saada pois, kuten kertoi.
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Onko sun kristallipallo hukassa, kun nimittelet muita selvännäkijöiksi, vai menikö se pirstaleiksi siinä vaiheessa, kun se ei näyttänytkään Martinan loistokasta tulevaisuutta?
Toi sun ongelma onkin, kun kaikki mielipiteet joista et pidä, on näitä sanomiasi Martinan palvojien mielipiteitä?
Itse en tunne Martinaa, en ole koskaan tavannut enkä seuraa hänen instaa, mutta palvojako olen, olet kyllä hieman ulkona. - Anonyymi00081
Anonyymi00076 kirjoitti:
Herkähipiäinen on näköjään uus nimitys huvittuneisuudelle, kun palvojien Martina-uskontoa kommentoidaan pilke silmäkulmassa ja naurua pidätellen.
Ja tää “yksi ja sama henkilö” -kuvitelma on kyllä herkullinen: palstalla näyttää olevan näitä “yksi ja sama henkilö” -tyyppejä useampi… monikossa, jos ymmärrät. - Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Toi sun ongelma onkin, kun kaikki mielipiteet joista et pidä, on näitä sanomiasi Martinan palvojien mielipiteitä?
Itse en tunne Martinaa, en ole koskaan tavannut enkä seuraa hänen instaa, mutta palvojako olen, olet kyllä hieman ulkona.Ootko ottanu tän vähän turhan henkilökohtaisesti? Ja väite siitä, että mulla olis “ongelma” kommenteista jotka ei miellytä, on aika erikoinen. Eikö keskustelupalstat nimenomaan toimi näin: mielipiteitä esitetään, niihin vastataan puolesta ja vastaan, välillä kovastikin? Jos eriäviin näkemyksiin ei saa reagoida, kyse ei oo enää keskustelupalstasta vaan kuorosta.
- Anonyymi00083
Anonyymi00079 kirjoitti:
Olisiko jopa sama joka kirjoitti jostain kommentoijasta että tuo pitää saada pois täältä, eli siis ihan oikeasti luulee että hänellä on oikeus puuttua ihmisten sananvapauteen ja kommentointeihin ja määrätä kenestä saa kirjoittaa ja kenestä ei. Sitten toisaalta täällä on törkeitä kunnianloukkauksia niin ei välitä mitään. Mutta jos näkee että hieman fiksumpia juttuja niin yrittää saada pois, kuten kertoi.
Toi on taas omaa tulkintaa, ei todellisuutta. Kommentoija ei ole moderaattori, eikä vastakommentointi oo sananvapauden rajoittamista. Taitaa ihan sormet syyhytä että sais Pi******sen taas mukaan tänne??
- Anonyymi00084
Anonyymi00070 kirjoitti:
Siis oikeesti?? Eikö selvännäkijöitä muka ole?!
- Anonyymi00085
Anonyymi00080 kirjoitti:
Itse en tunne Martinaa, en ole koskaan tavannut enkä seuraa hänen instaa, mutta palvojako olen, olet kyllä hieman ulkona.Sähän oot täälä sitte ihan ulalla kun et kerta seuraa, et tiiä,et oo mitää mieltä, mut silti pyörit ihmettelemässä ja vedät herneen nenääs
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Sähän oot täälä sitte ihan ulalla kun et kerta seuraa, et tiiä,et oo mitää mieltä, mut silti pyörit ihmettelemässä ja vedät herneen nenääs
Peesaajan pinna on kärähtänyt, niin sekoa tekstiä tulee.
Olet yhtä ulalla kuin Martta, etsittekö yhdessä mielestänne fiksuja mantroja joita voitte julkistaa omina tuotoksina.
Konkurssia odotellessa 😀 - Anonyymi00088
Anonyymi00083 kirjoitti:
Toi on taas omaa tulkintaa, ei todellisuutta. Kommentoija ei ole moderaattori, eikä vastakommentointi oo sananvapauden rajoittamista. Taitaa ihan sormet syyhytä että sais Pi******sen taas mukaan tänne??
Anteeks nyt en ymmärtänyt? "että sais Pi******* mukaan tänne? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Anteeks nyt en ymmärtänyt? "että sais Pi******* mukaan tänne? Mitä tarkoitat?
Tarkoitan sitä, että Helsingissä on hirveä pakkanen.
- Anonyymi00121
Anonyymi00080 kirjoitti:
Itse en tunne Martinaa, en ole koskaan tavannut enkä seuraa hänen instaa, mutta palvojako olen, olet kyllä hieman ulkona.Sormus on myytävänä 56 000 euron hintaan. Pitää tietenkin myydä, ei voi kotona säilyttää noin kallista sormusta. Vaikka on varmasti kotivakuutus hänellä. Ainut vaihtoehto on pankin säilytyslokero, jos ei sormus mene kaupaksi.
- Anonyymi00073
Näkyykö noin hienot oivallukset yrittäjän/yrityksen lompakossa/kassassa miten isoina setelinippuina?
Vai joutuuko jopa sojoituskopperostan luopumaan.
Nähtäväksi jää- Anonyymi00101
Tappiolla kaikki firmat. Se on faktaa. Korttitalo romahtaa
- Anonyymi00105
Anonyymi00101 kirjoitti:
Osaaminen puuttuu, pelkät suuret puheet ei nykypäivänä riitä.
Olihan tää odotettavissa, kuka edes uskoi loma-asuntobisneksen onnistumiseen, tai liikkeenjohdon konsulttitoimintaan. - Anonyymi00110
Anonyymi00105 kirjoitti:
Osaaminen puuttuu, pelkät suuret puheet ei nykypäivänä riitä.
Olihan tää odotettavissa, kuka edes uskoi loma-asuntobisneksen onnistumiseen, tai liikkeenjohdon konsulttitoimintaan.Kyllä, eihän pelkällä omakehulla yritystä pyöritetä, vieläpä alalta josta ei minkäänmoista osaamista. Ei kiinteistö- ja sijoitusbisneksen ammattilaiseksi kehity yhden miniyksiön vuokraamisella.
- Anonyymi00115
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kyllä, eihän pelkällä omakehulla yritystä pyöritetä, vieläpä alalta josta ei minkäänmoista osaamista. Ei kiinteistö- ja sijoitusbisneksen ammattilaiseksi kehity yhden miniyksiön vuokraamisella.
Sä oot selvästi tyyppi sarjassa paljon tyhjää puhetta eli paskanjauhantaa päivästä toiseen, mutta teot jää sulla roikkumiseen suolipalstalla.
Eipä ole ollut sulla loistava menneisyys eikä selvästikään tulevaisuus yhtään parempi😖. - Anonyymi00116
Anonyymi00101 kirjoitti:
Taasko firmat romahti sinun päässä 🤭 ? Vasta 600 kertaa ehkä on rohmadus sinun päässäsi sen tänne kertonut 😂.
- Anonyymi00117
Anonyymi00101 kirjoitti:
Miksi et hoida firmojasi ja ei ne hoidu, jos tänne valitat ja itket niitä omia firmojasi kohtaloa.
- Anonyymi00118
Anonyymi00115 kirjoitti:
Sä oot selvästi tyyppi sarjassa paljon tyhjää puhetta eli paskanjauhantaa päivästä toiseen, mutta teot jää sulla roikkumiseen suolipalstalla.
Eipä ole ollut sulla loistava menneisyys eikä selvästikään tulevaisuus yhtään parempi😖.Oletpa sinä tänäkin aamuna ahkerasti puolustamassa idoliasi, mitätöimällä muiden kommentit jotka perustuu ihan faktaan, ei muutun, ei unelmiin, ei kopioituihin fraaseihin.
Suosittelen kuitenkin ihan pikkasen jo valmistautumaan romahdukseen, ettei ihan yllätyksenä tule. - Anonyymi00120
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ei rohmada. Ostaa uusia kiinteistöjä, ehkä jo ensi kesänä. 👍.
- Anonyymi00123
Anonyymi00118 kirjoitti:
Oletpa sinä tänäkin aamuna ahkerasti puolustamassa idoliasi, mitätöimällä muiden kommentit jotka perustuu ihan faktaan, ei muutun, ei unelmiin, ei kopioituihin fraaseihin.
Suosittelen kuitenkin ihan pikkasen jo valmistautumaan romahdukseen, ettei ihan yllätyksenä tule.Ostaa tietojen mukaan jossain vaiheessa maaseudulta tilan, jossa voi pitää hevosia omassa tallissa. Tykkäisi kuulema asua maaseudun rauhassa.
- Anonyymi00124
Anonyymi00118 kirjoitti:
Oletpa sinä tänäkin aamuna ahkerasti puolustamassa idoliasi, mitätöimällä muiden kommentit jotka perustuu ihan faktaan, ei muutun, ei unelmiin, ei kopioituihin fraaseihin.
Suosittelen kuitenkin ihan pikkasen jo valmistautumaan romahdukseen, ettei ihan yllätyksenä tule.Odotatko sä tosissaan innoissasi kaikkien veroja maksavien yrittäjien taloudellista romahtamista? Konkursseja kyllä valitettavasti on paljon, mutta en ymmärrä ajatusmaailmaasi, tuo ei ole tervettä.
- Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Ostaa tietojen mukaan jossain vaiheessa maaseudulta tilan, jossa voi pitää hevosia omassa tallissa. Tykkäisi kuulema asua maaseudun rauhassa.
Jokaisella on haaveita ja niitähä täytyykin olla.
Olihan Sofiankin haave mennä lukemaan lakia. Se voi tapahtua joskus myöhemmin, eikös vain? Martinahan on tämmöinen maalaishenkinen, eli varmaan on semmoinen maalaiselämän haave? - Anonyymi00133
Anonyymi00124 kirjoitti:
Odotatko sä tosissaan innoissasi kaikkien veroja maksavien yrittäjien taloudellista romahtamista? Konkursseja kyllä valitettavasti on paljon, mutta en ymmärrä ajatusmaailmaasi, tuo ei ole tervettä.
Tuskin AitolehtiCapital (=PalaciCapital) on toiminta-aikanaan mitään veroja maksellut:
n 20000e liikevaihdolla 75000e tappiota. Nettotulos% -374.
Joten kyllä se näiden tietojen mukaan *rohmadaa*.
- Anonyymi00091
Tuo alkuruno tms on fiksu,mutten usko että Martinan keksimä.
- Anonyymi00094
Lainattua viisautta, Martinan osuus copy–paste.
- Anonyymi00092
Rahaa rakastava lehmä joita karmea määrä Suomessa.
- Anonyymi00093
Kumma kun sinulle ei hommata bännejä vaikka ehdottomasti ansaitsisit.
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kelaas hieman taaksepäin. Se ei ole maininnut jotain Pi******' eli siksi.
- Anonyymi00098
Anonyymi00093 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!!
- Anonyymi00102
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kelaas hieman taaksepäin. Se ei ole maininnut jotain Pi******' eli siksi.
Täydellinen kommentti, hyvä sä!
- Anonyymi00112
Kiva kun itse tunnustit ja olet rahaa rakastava lehmä 😎.
- Anonyymi00122
Onneksi olkoon jos olet rahaa rakastava lehmä 🤭.
- Anonyymi00097
Vai niin, ei kiinnosta hänen ajatuksensa!!
- Anonyymi00099
Ei kiinosta. Siinnä ei ole jäkeviä mieli piteitä.
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Kiinosta, siinnä...etkö sä konsonanttipuutteinen voisi hakea vaikka aapisen?
- Anonyymi00103
Anonyymi00099 kirjoitti:
Pränkki kommentti ☺️
- Anonyymi00104
Kuitenki kiinnostaa näköjään kun tääl himmailet herra-P sormenpäissäs
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
Kuitenki kiinnostaa näköjään kun tääl himmailet herra-P sormenpäissäs
Himmailitko siel koko yön taas Martina sormenpäissäs? Tääl, tuol, siel, toispuolt jokkee.
- Anonyymi00106
Martinan vahva viesti on tyhjä arpa kuten seuraajat.
- Anonyymi00111
Miks sä Martinan seuraajiakin mollaat?
Mistä tuli ajatus tyhjästä arvasta?
Onks näin että Sophia on sitten se päävoitto ja te soturit sitte tätä bättre folk porukkaa ?🤓 - Anonyymi00132
Anonyymi00111 kirjoitti:
Miks sä Martinan seuraajiakin mollaat?
Mistä tuli ajatus tyhjästä arvasta?
Onks näin että Sophia on sitten se päävoitto ja te soturit sitte tätä bättre folk porukkaa ?🤓Kuka on Sophia?
- Anonyymi00140
Anonyymi00132 kirjoitti:
Kuka on Sophia?
Etkö tiiä? Hän on Sophia J. Belorf; kirjailija, kansainvälinen tanssija, palkittu hyvinvointivalmentaja ym. ym. Etkö tosissaan ole asiasta tietoinen.
- Anonyymi00109
Siihen kalahti kun kysyttiin että onko gekkosen vakikommentoijat Masa ja Minna aviopari. Piti poistattaa eli siitä tietää että kyllä ne on.
- Anonyymi00126
On sulla murheet! Luet jotain Gekkosen kommentteja, katselet poistoja, mietit onko aviopari ja sitten vielä tänne pähkiin. Kyllä sulla nyt kalahti.
- Anonyymi00127
Täytyy liippaa todellakin pahoin päästä henkilöltä. Haukkuu jo Martinan seuraajat, jotka kirjoittaa hänestä. Ei riitä et haukkuu Martinaa vuodesta toiseen ja kaikki hänen läheisensä samoin.
- Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Täytyy liippaa todellakin pahoin päästä henkilöltä. Haukkuu jo Martinan seuraajat, jotka kirjoittaa hänestä. Ei riitä et haukkuu Martinaa vuodesta toiseen ja kaikki hänen läheisensä samoin.
Et, et , tääää, täään. Hienoa, että Martinan seuraaja on +70 vee kouluttamaton.
- Anonyymi00142
Anonyymi00130 kirjoitti:
Et, et , tääää, täään. Hienoa, että Martinan seuraaja on 70 vee kouluttamaton.
Onko se mummosi tää tämmönen seuraaja?
- Anonyymi00172
Anonyymi00127 kirjoitti:
Yes, my friends!
- Anonyymi00128
Martina sanoo 10.9 miss suomi kisan punaisella matolla, että on parisuhteessa. Tämän jokainen voi todeta.
- Anonyymi00129
6.9, mutta samalla idea. Suhde ohi ja ilmeisesti valehteli pokkana
- Anonyymi00135
Anonyymi00129 kirjoitti:
6.9, mutta samalla idea. Suhde ohi ja ilmeisesti valehteli pokkana
Harkimo ja Hussi valehteli kaksi vuotta ja aivan pokkana. Ja paljon muitakin on tullut esille. Kun aina, menee minne tahansa, aina työnnetään mikrofoni suuhun ja aletaan kysellä parisuhteista, niin mielestäni voisi valehdella aivan täysillä koska mitä se kenellekään kuuluu. Ja mehän emme tiedä että oliko vielä tuossa syyskuun alussa parisuhteessa ja koska se lopullinen niitti suhteen loppumiselle tuli. Joten paskapuheita täällä taas.
- Anonyymi00137
Ei sulla olis kellonaikaa ilmoittaa?
- Anonyymi00138
Anonyymi00135 kirjoitti:
Harkimo ja Hussi valehteli kaksi vuotta ja aivan pokkana. Ja paljon muitakin on tullut esille. Kun aina, menee minne tahansa, aina työnnetään mikrofoni suuhun ja aletaan kysellä parisuhteista, niin mielestäni voisi valehdella aivan täysillä koska mitä se kenellekään kuuluu. Ja mehän emme tiedä että oliko vielä tuossa syyskuun alussa parisuhteessa ja koska se lopullinen niitti suhteen loppumiselle tuli. Joten paskapuheita täällä taas.
Jos nainen sanoo olevansa sinkku niin sitten aletaan heti yhdistämään kaikkiin miehiin joiden kanssa on tekemisissä töiden puolesta tai muuten. Heti "aletaan etsimään uutta miestä" naiselle. Ja Hörkkö lähtee puskiin kytsimään kameransa kanssa että löytyisikö jotain materiaalia uudesta miehestä. Nytkin Martinasta on Hörkön ottama salakuva viime keväänä talleilla kun Hörkkö kyttäsi Martinaa talleille ja seurasi jopa Ypäjälle kun yrittivät yhdistää Martinaa johonkin jota kutsuivat hevosmiljonääriksi. Silloin Martina ottikin yhteyttä että lopettakaa kiusaaminen ja miehellekin oli soittaneet ja mies oli sanonut että hyvää päivänjatkoa ja laittanut luurin kiinni.
- Anonyymi00139
Kenguru katosi Martan elämästä ehkä jo syksyllä 2024, miksi muuten ennakkoon hehkutettu perhejoulu *munLevillä* olis peruuntunut yllättäen!
Ei tainnut kenguru kertaakaan edes käydä yhteisesti hankitulla kiinteistöllä, LevinHehkuB:hän on jo myynnissä. - Anonyymi00143
Anonyymi00135 kirjoitti:
Valehtelu kertoo ihmisestä paljon. Kaikki ei valehtele. Periaatteet ja itsekuri estää. Näillä hömppäjulkkiksilla ei löydy kumpaakaan
- Anonyymi00145
Anonyymi00138 kirjoitti:
Jos nainen sanoo olevansa sinkku niin sitten aletaan heti yhdistämään kaikkiin miehiin joiden kanssa on tekemisissä töiden puolesta tai muuten. Heti "aletaan etsimään uutta miestä" naiselle. Ja Hörkkö lähtee puskiin kytsimään kameransa kanssa että löytyisikö jotain materiaalia uudesta miehestä. Nytkin Martinasta on Hörkön ottama salakuva viime keväänä talleilla kun Hörkkö kyttäsi Martinaa talleille ja seurasi jopa Ypäjälle kun yrittivät yhdistää Martinaa johonkin jota kutsuivat hevosmiljonääriksi. Silloin Martina ottikin yhteyttä että lopettakaa kiusaaminen ja miehellekin oli soittaneet ja mies oli sanonut että hyvää päivänjatkoa ja laittanut luurin kiinni.
Kytsiii taas vauhdissa. Ymmärrätkö, että Martina on kohta viisikymppinen? Ei ns kuumaa tavaraa
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Kytsiii taas vauhdissa. Ymmärrätkö, että Martina on kohta viisikymppinen? Ei ns kuumaa tavaraa
Ei ole lähelläkään viittäkymmentä vaan vähän yli nelikymppinen, todella kaunis ja hyväkuntoinen nainen. Ei mikään viittäkymmentä lähentelevä onneton vähemmän kaunis nainen, joka joutuisi tyytymään johonkin luuseriin, koska sellaisiakin löytyy.
- Anonyymi00147
Anonyymi00143 kirjoitti:
Valehtelu kertoo ihmisestä paljon. Kaikki ei valehtele. Periaatteet ja itsekuri estää. Näillä hömppäjulkkiksilla ei löydy kumpaakaan
Seiskakin valehtelee poikkeuksetta kaikissa otsikoissaan.
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Seiskakin valehtelee poikkeuksetta kaikissa otsikoissaan.
Ja jos otsikkoa ei voi katsoa suoraan valehteluksi niin ainakin otsikolla halutaan antaa asiasta väärä kuva eli valehteluahan ne valheelliset vihjauksetkin on. Ja kyseessä on MEDIA jonka pitäisi olla uskottava ja pysyä totuudessa.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ja jos otsikkoa ei voi katsoa suoraan valehteluksi niin ainakin otsikolla halutaan antaa asiasta väärä kuva eli valehteluahan ne valheelliset vihjauksetkin on. Ja kyseessä on MEDIA jonka pitäisi olla uskottava ja pysyä totuudessa.
Olisi niin toivottavaa että julkkikset valehtelisivat Seiskalle niin paljon kuin sielu sietää ja juuri tuon toiminnan takia että vääristellään asioita ja annetaan ymmärtää otsikoissa väärin ja vihjaillaan valheellisia juttuja ja laitetaan kysymysmerkki perään. Vaikka kostohan siitä valehtelusta seuraa.
- Anonyymi00150
Anonyymi00139 kirjoitti:
Kenguru katosi Martan elämästä ehkä jo syksyllä 2024, miksi muuten ennakkoon hehkutettu perhejoulu *munLevillä* olis peruuntunut yllättäen!
Ei tainnut kenguru kertaakaan edes käydä yhteisesti hankitulla kiinteistöllä, LevinHehkuB:hän on jo myynnissä.Syksyllä 2024 olivat yhdessä siellä Levillä ja Martina on kyllä laittanut kuvia kun pyöräilivät vesisateessa. Toukokuun 2025 alussa osallistui aussin kanssa Espoossa Hyroxin parikisaan ja siitä on myös postaus Martinan instassa. Eli ainakin vielä toukokuussa 2025 olivat yhdessä mutta koska lopullinen ero sovittiin niin se on heidän asiansa.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Syksyllä 2024 olivat yhdessä siellä Levillä ja Martina on kyllä laittanut kuvia kun pyöräilivät vesisateessa. Toukokuun 2025 alussa osallistui aussin kanssa Espoossa Hyroxin parikisaan ja siitä on myös postaus Martinan instassa. Eli ainakin vielä toukokuussa 2025 olivat yhdessä mutta koska lopullinen ero sovittiin niin se on heidän asiansa.
Eikä ollut tarkoitus olla perhejoulu Levillä vaan Martina ilmoitti että lähtisi nuoremman tytön kansssa joulun aikaan Australiaan, mutta se reissu peruuntui ja kävivät vain pikaisesti joulun aikaan Levillä. Miehellä on lapset ja koska edellisenä jouluna eli 2023 oli täällä niin sitten oli hänen vuoro olla lasten kanssa Australiassa. Näin se menee. Vääntäkää mitä väännätte mutta totuus on pääsääntöisesti toisenlainen mitä täällä kirjoittelette.
- Anonyymi00154
Anonyymi00150 kirjoitti:
Syksyllä 2024 olivat yhdessä siellä Levillä ja Martina on kyllä laittanut kuvia kun pyöräilivät vesisateessa. Toukokuun 2025 alussa osallistui aussin kanssa Espoossa Hyroxin parikisaan ja siitä on myös postaus Martinan instassa. Eli ainakin vielä toukokuussa 2025 olivat yhdessä mutta koska lopullinen ero sovittiin niin se on heidän asiansa.
Niin ja se näkyy myös Hurox-tuloksissa koska joku alkaa taas väittämään että ei ole ollut Hyrox-kisat eikä ole osallistunut mutta kyllä vain on toukokuun 2025 alussa. Ja kuinka monta kertaa tämäkin asia on vainoajalle kerrottu mutta jaksaa vain jatkaa valehteluaan.
- Anonyymi00155
Anonyymi00151 kirjoitti:
Eikä ollut tarkoitus olla perhejoulu Levillä vaan Martina ilmoitti että lähtisi nuoremman tytön kansssa joulun aikaan Australiaan, mutta se reissu peruuntui ja kävivät vain pikaisesti joulun aikaan Levillä. Miehellä on lapset ja koska edellisenä jouluna eli 2023 oli täällä niin sitten oli hänen vuoro olla lasten kanssa Australiassa. Näin se menee. Vääntäkää mitä väännätte mutta totuus on pääsääntöisesti toisenlainen mitä täällä kirjoittelette.
Älä selitä.
- Anonyymi00157
Anonyymi00149 kirjoitti:
Olisi niin toivottavaa että julkkikset valehtelisivat Seiskalle niin paljon kuin sielu sietää ja juuri tuon toiminnan takia että vääristellään asioita ja annetaan ymmärtää otsikoissa väärin ja vihjaillaan valheellisia juttuja ja laitetaan kysymysmerkki perään. Vaikka kostohan siitä valehtelusta seuraa.
Nyt on todella hyvä asia että on tullut nämä podcastit jossa julkkiset saavat itse kertoa asiat. Siksi he monesti ovatkin pidättyväisiä medialausunnoissaan koska he haluavat kertoa asiansa podcastissa. Tottakai joku media sitten kun ottaa sieltä podcastista juttuja haluaa tuoda asiat esille haluamallaan tavalla ja tehdä ns. kohujuttuja jostain yhdestä asiasta mikä sieltä tulee esille. Eli median vääristelyltä ei aivan välty vaikka pitääkin podcastia.
- Anonyymi00158
Anonyymi00151 kirjoitti:
Puhutaan syyskuusta 2025.
- Anonyymi00160
Anonyymi00148 kirjoitti:
Ai juorulehti, joka on Martinan julkisuuden edesauttaja?
- Anonyymi00161
Anonyymi00146 kirjoitti:
Ei ole lähelläkään viittäkymmentä vaan vähän yli nelikymppinen, todella kaunis ja hyväkuntoinen nainen. Ei mikään viittäkymmentä lähentelevä onneton vähemmän kaunis nainen, joka joutuisi tyytymään johonkin luuseriin, koska sellaisiakin löytyy.
Kyllä se Martinan parasta ennen päivä on jo mennyt. Martinan pitää tyytyä siihen mitä saa.
- Anonyymi00163
Anonyymi00158 kirjoitti:
Puhutaan syyskuusta 2025.
Mikä teillä on täällä syy valehdella ja väittää valheellisesti asioista kaiket päivät?
- Anonyymi00164
Anonyymi00149 kirjoitti:
Niinhän ne tekee nytkin. Onneksi toimittaja selvittää totuuden
- Anonyymi00174
Samalla ilme venähti vaivaantuneeksi. Tunteita sillä liikkuu vain sillon kun jää valheesta kiinni.
- Anonyymi00176
Anonyymi00135 kirjoitti:
”Mehän emme tiedä” juu…Koska Martina ei aiemmin niin sanonu😂
- Anonyymi00178
Anonyymi00151 kirjoitti:
Sulta tulee totuus. Semmonen kun martinaltakin
- Anonyymi00182
Anonyymi00157 kirjoitti:
Nyt on todella hyvä asia että on tullut nämä podcastit jossa julkkiset saavat itse kertoa asiat. Siksi he monesti ovatkin pidättyväisiä medialausunnoissaan koska he haluavat kertoa asiansa podcastissa. Tottakai joku media sitten kun ottaa sieltä podcastista juttuja haluaa tuoda asiat esille haluamallaan tavalla ja tehdä ns. kohujuttuja jostain yhdestä asiasta mikä sieltä tulee esille. Eli median vääristelyltä ei aivan välty vaikka pitääkin podcastia.
Onhan se upeeta, kun “totuus” kerrotaan itse valitussa podcastissa ilman faktojen tarkistusta, vastakysymyksiä tai ulkopuolista kontrollia. Aitoo, suodattamatonta ja täysin omaa versiota, just sellasena kuin halutaan sen näyttäytyvän 🤩🤩
- Anonyymi00250
Anonyymi00157 kirjoitti:
Juu samaa selittelyä vanhoista asioista
. Eiko Martina ole niin sanotusti instajulkkis? Kyllä siellä voi kertoa - Anonyymi00295
Anonyymi00146 kirjoitti:
Käytännössä Martinan valinnat on olleet just sitä tasoa mitä itse just kuvailit.
- Anonyymi00131
Mistä tuo kopsattu, tuskin itse keksinyt. Naurattaa tuollanen diipa daapa.
- Anonyymi00136
Minä ainakin heti tajusin että mikä tuon postauksen idea tekstineen ja kuvineen oli, tai ainakin luulen niin, mutta en todellakaan kerro.
- Anonyymi00141
Anonyymi00136 kirjoitti:
Minä ainakin heti tajusin että mikä tuon postauksen idea tekstineen ja kuvineen oli, tai ainakin luulen niin, mutta en todellakaan kerro.
Hieno oivallus 9:39:tajusi postauksen idean heti tai ainakin luulee tajunneensa, mutta ei todellakaan kerro sitä minkä luulee tajunneensa🤣🤣🤣
- Anonyymi00167
Anonyymi00141 kirjoitti:
Hieno oivallus 9:39:tajusi postauksen idean heti tai ainakin luulee tajunneensa, mutta ei todellakaan kerro sitä minkä luulee tajunneensa🤣🤣🤣
Oletko nyt ollut Hannusi kanssa yhteydessä että onko se ikionnellinen uuden rakkautensa kanssa? Varmasti olet Hannun instaan ainakin laittanut rivin punaisia sydämiä kun olet onnitellut että on viimeinkin löytänyt sellaisen naisen jonka on aina halunnut ja joka ikänsä puolesta ja ulkoisesti on täysin Hannun toiveiden mukainen.
- Anonyymi00171
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tää on ihan samaa tasoa kuin M alkuperäinen toteamus: *jokaisen saavutuksen takana on ajatus*
Mitähän suomennettuna tarkoittaa? Kertokaas se
- Anonyymi00156
Se on se ryhti ja itsekuri mikä joko johtaa valehteleuun tai sitten ei.
- Anonyymi00165
Täällä te valehtelette kaiket päivät Martinasta.
- Anonyymi00168
Anonyymi00165 kirjoitti:
Täällähän on vain yksi eli se Sofian ja Hannun puolesta Martinaa haukkuva joka muuten ahkerasti on poistattanutkin kun valheitaan on korjattu. Ilmeisesti niin herkkähipiäinen että itkee ylläpidolle jos kommentissa sanotaan valehtelijaksi että äiti, ne haukkuu sääntöjenvastaisesti toista kommentoijaa. Poistakaan teksti tai hankkikaa sille bännit. En tykkää kun valheitani korjataan koska olen vuosia saanut valehdella eikä kukaan ole tullut niitä oikaisemaan.
- Anonyymi00173
Anonyymi00165 kirjoitti:
Juuri niin. Kaikki perustuu Martinan itsensä sanomisia. Totuus puree
- Anonyymi00175
Vainooja pitää kiinni ainoastaan yhtä ja samaa uhria, on pakonomainen tarve sen päässä. Raivostuu todellakin pahoin, kun esimerkiksi joku puolustaa Martinaa ja kertoo oikeat totuudet Martinan asioista.
- Anonyymi00177
Kukaan ei tiedä että valehteliko Martinan syyskuun alussa parisuhteesta eli miksi sellaista täällä väitetään että valehteli. Ja nyt hullu alkaa sitä hokemaan että Martinan palvoja sanoi plää plää plää. Miksi joku on kuin takiainen kiinni Martinan "palvojissa"?
- Anonyymi00179
Anonyymi00175 kirjoitti:
Vainooja pitää kiinni ainoastaan yhtä ja samaa uhria, on pakonomainen tarve sen päässä. Raivostuu todellakin pahoin, kun esimerkiksi joku puolustaa Martinaa ja kertoo oikeat totuudet Martinan asioista.
Mutta kun Martinan esittämä totuus on aivan eri mitä dokumentit ja muiden näkemät tapahtumat on.
Aika monta kertaa vuosien varrella totena kerrottu onkin paljastunut valheeksi. - Anonyymi00185
Miksi et itse ole fiksu? Luet pikkaraisjuttuja, lasket kommentteja ja tykkäyksiä ja tulet vielä tänne naputtelemaan.
Kirjoittaa, että onneksi ihmiset on fiksuja ja itse kaikkea muuta. - Anonyymi00186
Nainen noin 50-vuotias ja 3-lasta, eronut jo vuosia sitten avioliitosta.
- Anonyymi00188
Laitas kuule Hannu jäähylle ettet ite joudu vaihtopenkille.
- Anonyymi00189
Anonyymi00186 kirjoitti:
Nainen noin 50-vuotias ja 3-lasta, eronut jo vuosia sitten avioliitosta.
Vanhemmassa naisessa vara parempi ja ei varmasti ole persaukinen nainen kysymyksessä 🫶.
- Anonyymi00190
Anonyymi00188 kirjoitti:
Laitas kuule Hannu jäähylle ettet ite joudu vaihtopenkille.
Aivan. Vuoden alusta säännöt on muuten kiristetty, varsinkin niiden osalta, jotka ei edes kuulu ketjun aiheeseen.
- Anonyymi00192
Kuvailit juuri Martinan
- Anonyymi00193
On nykyisin monilla miehillä vanhempi nainen ja ne on numeroita ainoastaan. Nykyiset naiset pitävät huolta kunnostaan ja terveydestä.
- Anonyymi00195
Anonyymi00192 kirjoitti:
Kuvailit juuri Martinan
Onks Martina nyt siis nuori ja kirjoitit tähän ketjuun, että on 50 vuotias ?
- Anonyymi00196
Anonyymi00195 kirjoitti:
Morsiameni on 48-vultias ja itse 37-vuotias. Menemme ensi juhanuksena avioliittoon..
- Anonyymi00198
Anonyymi00185 kirjoitti:
Miksi et itse ole fiksu? Luet pikkaraisjuttuja, lasket kommentteja ja tykkäyksiä ja tulet vielä tänne naputtelemaan.
Kirjoittaa, että onneksi ihmiset on fiksuja ja itse kaikkea muuta.Napakymppi👍🏻! Tuo vouhkaaja kyllä hyvin selkeesti osottaa mikä ja kuka on sen elämän sisältö.
- Anonyymi00199
Miksi yli 40-vuotias mies postailee ja kertoo olevansa rakastunut ? Aika lapsellista toimintaa ja eiks mies edes sitä itse tajua ?
- Anonyymi00201
mikset mee sanomaan sitä suoraan sinne avoimeen instaan????
Turha sitä on täällä ihmetellä ja purkaa. - Anonyymi00203
Anonyymi00199 kirjoitti:
Miksi yli 40-vuotias mies postailee ja kertoo olevansa rakastunut ? Aika lapsellista toimintaa ja eiks mies edes sitä itse tajua ?
Miksi joku mummoikäinen ihmettelee, kun joku nuorimies kertoo olevansa rakastunut.
Sekö ei ollut lapsellista, kun yli 40-kymppinen nainen postasi rakkaus/kihlausjuttujaan Malediivien mereltä? Ja pertsiesilleen tuokin meni. - Anonyymi00204
Anonyymi00199 kirjoitti:
Eikö Martina tehnyt juuri niin? So easy to love jne?
- Anonyymi00205
Anonyymi00195 kirjoitti:
Turbohuuli silikoneja heiluttava plus 40 vee.
- Anonyymi00206
Anonyymi00203 kirjoitti:
Miksi joku mummoikäinen ihmettelee, kun joku nuorimies kertoo olevansa rakastunut.
Sekö ei ollut lapsellista, kun yli 40-kymppinen nainen postasi rakkaus/kihlausjuttujaan Malediivien mereltä? Ja pertsiesilleen tuokin meni.”Happiest day of my life and more to come🔥”
Miks se muuten postas silloin enkuksi noita??
Varmaan sen aussin exää varten..
Vuoden verran toi ikuinen rakkaus ton hehkutuksen jälkeen kesti😆 - Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
”Happiest day of my life and more to come🔥”
Miks se muuten postas silloin enkuksi noita??
Varmaan sen aussin exää varten..
Vuoden verran toi ikuinen rakkaus ton hehkutuksen jälkeen kesti😆No Martina tunnetusti tekee päivässä sen minkä moni tekee viikossa, sama tehokkuus pätee näihin “so easy to love”, “en luovu susta koskaan” -julistuksiin. Kohde vaihtuu, mut historiaa ehditään silti kirjoittaa täysillä. Nopee sykli, vahvat sanat ja uudet luvut jo jonossa.
- Anonyymi00208
Anonyymi00179 kirjoitti:
Mutta kun Martinan esittämä totuus on aivan eri mitä dokumentit ja muiden näkemät tapahtumat on.
Aika monta kertaa vuosien varrella totena kerrottu onkin paljastunut valheeksi.Jos asioita esitetään totuutena, niille pitää löytyä myös todisteet: lähteet, dokumentit, faktat. Pelkkä oma kertomus, IG-postaus tai podcast ei tee asiasta totta.
Palvojien “totuudet” nojaa usein tunteeseen ja fanisuhteeseen, ei tarkistettaviin lähteisiin. Medialukutaito tarkoittaa juuri tätä eroa ja se näyttää monilta olevan täysin hukassa. - Anonyymi00209
Jos Perälä kiinnostaa niin paljon, niin hampaisiin ottaminen kuuluu sitten Perälää koskevaan ketjuun. Jokaiselle aiheelle oma paikka
- Anonyymi00217
Anonyymi00190 kirjoitti:
Aivan. Vuoden alusta säännöt on muuten kiristetty, varsinkin niiden osalta, jotka ei edes kuulu ketjun aiheeseen.
”Keskustelu tulee pitää aihealueeseen liittyvänä.
Suomi24-säännöissä todetaan, että jokaisella palstalla on tarkoitus keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista.” - Anonyymi00221
Anonyymi00208 kirjoitti:
Jos asioita esitetään totuutena, niille pitää löytyä myös todisteet: lähteet, dokumentit, faktat. Pelkkä oma kertomus, IG-postaus tai podcast ei tee asiasta totta.
Palvojien “totuudet” nojaa usein tunteeseen ja fanisuhteeseen, ei tarkistettaviin lähteisiin. Medialukutaito tarkoittaa juuri tätä eroa ja se näyttää monilta olevan täysin hukassa.Jos Martinaa väitetään valehtelijaksi niin pitää myös esittää todisteet siitä että valehtelisi.
- Anonyymi00228
Anonyymi00217 kirjoitti:
”Keskustelu tulee pitää aihealueeseen liittyvänä.
Suomi24-säännöissä todetaan, että jokaisella palstalla on tarkoitus keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista.”Ja tällä palstalla on nimeltään kotimaiset julkkisjuorut ja siksi siis tällä palstalla keskustellaan kotimaisista julkkiksista. Martinan kohdalla täällä kyllä keskustellaan ulkomaalaisesta yksityishenkilöstäkin mutta ei ole vaan tullut bännejä.
- Anonyymi00232
Anonyymi00228 kirjoitti:
Ja tällä palstalla on nimeltään kotimaiset julkkisjuorut ja siksi siis tällä palstalla keskustellaan kotimaisista julkkiksista. Martinan kohdalla täällä kyllä keskustellaan ulkomaalaisesta yksityishenkilöstäkin mutta ei ole vaan tullut bännejä.
No totta kai kihlauksen toinen osapuoli kuuluu ketjuun, vai kihlautuiko Martina yksin peilin kanssa? Spektaakkeli vaatii vähintään kaksi. Mutta tämä muutaman kuukauden “ikuinen rakkaus” elää nykyään ihan omaa yksityistä elämäänsä, joten sen tuominen väkisin ketjuun on jo vähän historian uudelleenkirjoitusta.
- Anonyymi00235
Ja Martinan pahin vainoaja on Martinan kimpussa eritoten tuon "nuoren miehen" takia.
- Anonyymi00236
Anonyymi00232 kirjoitti:
No totta kai kihlauksen toinen osapuoli kuuluu ketjuun, vai kihlautuiko Martina yksin peilin kanssa? Spektaakkeli vaatii vähintään kaksi. Mutta tämä muutaman kuukauden “ikuinen rakkaus” elää nykyään ihan omaa yksityistä elämäänsä, joten sen tuominen väkisin ketjuun on jo vähän historian uudelleenkirjoitusta.
Aussin Martinasta vapautumisen jälkeistä aikaa ei täällä oo juuri käsitelty, mut P:nen tuntuu olevan ketjussa joku ikuisuushahmo.
- Anonyymi00242
Kerro toi purkaus Sofian omassa ketjussa.☺️
- Anonyymi00243
Talonmies Pikkarainen 😂🤭.
- Anonyymi00244
Juuri niin. Martinaa haukuttiin kun väitettiin valehdelleen syyskuun alussa että olisi parisuhteessa. Noilla ei ole todisteita esittää edes että valehteli. Ja vertauksen vuoksi kirjoitettiin että Harkimo ja Hussi valehtelivat pitkään että eivät olisi eroamassa ja valehtelivat että kaikki hyvin. Ja valheeksi osoittautui. Olisiko heistä pitänyt tehdä uusi aloitus ja laittaa se asia siihen näkyviin? Ei tosiaankaan noin rajoiteta että mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Ja kun Martinaa syytetään että tuo lapsia esiin niin siihen SAA KOMMENTOIDA että esim. Nanna ja moni muu tuo lapsiaan, ja vielä pieniä lapsia, instaansa päivittäin.
- Anonyymi00248
Anonyymi00242 kirjoitti:
Kerro toi purkaus Sofian omassa ketjussa.☺️
Säkö jaat vielä puheenvuorot ja ketjut. Ootsä mielestäs päällikkö 🤣🤣
- Anonyymi00258
Anonyymi00244 kirjoitti:
Juuri niin. Martinaa haukuttiin kun väitettiin valehdelleen syyskuun alussa että olisi parisuhteessa. Noilla ei ole todisteita esittää edes että valehteli. Ja vertauksen vuoksi kirjoitettiin että Harkimo ja Hussi valehtelivat pitkään että eivät olisi eroamassa ja valehtelivat että kaikki hyvin. Ja valheeksi osoittautui. Olisiko heistä pitänyt tehdä uusi aloitus ja laittaa se asia siihen näkyviin? Ei tosiaankaan noin rajoiteta että mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Ja kun Martinaa syytetään että tuo lapsia esiin niin siihen SAA KOMMENTOIDA että esim. Nanna ja moni muu tuo lapsiaan, ja vielä pieniä lapsia, instaansa päivittäin.
Video on olemassa, aikajana ei täsmää😉
- Anonyymi00267
Vertailu toimii vaan silloin, kun se oikeesti liittyy aiheeseen. Tässä Perälän tuominen mukaan ei selitä Martinaa millään tavalla, vaan vie keskustelun sivuun. Ja bännejä ei jaa kukaan kommentoija eikä mikään “agenda”, vaan modet sääntöjen mukaan.
- Anonyymi00274
Anonyymi00221 kirjoitti:
Jos Martinaa väitetään valehtelijaksi niin pitää myös esittää todisteet siitä että valehtelisi.
Todisteet on tarjottu lusikalla. Faktoja on tuotu eteen ihan konkreettisesti, jopa videohaastattelun muodossa. Jos niitä ei osaa, halua tai kestä nähdä, se ei tee niistä olemattomia. Se kertoo vain siitä, että todellisuus ei sovi omaan tarinaan.
- Anonyymi00275
Anonyymi00228 kirjoitti:
Ja tällä palstalla on nimeltään kotimaiset julkkisjuorut ja siksi siis tällä palstalla keskustellaan kotimaisista julkkiksista. Martinan kohdalla täällä kyllä keskustellaan ulkomaalaisesta yksityishenkilöstäkin mutta ei ole vaan tullut bännejä.
”Ketjuun epäolennaisten henkilöiden jatkuva tuominen rikkoo sääntöjen henkeä ja johtaa poistoon tai moderointitoimiin.”
- Anonyymi00316
Anonyymi00199 kirjoitti:
Onko rakastuminen kiellettyä yli 40-vuotiailta? Tai siitä kirjoittaminen? Eikös rakkaus ole aina hyvä ja positiivinen asia.
- Anonyymi00202
Miksiköhän hyvinvointifirman 2024 tilinpäätöstä ei ole julkaistu. Onko toiminnassa vaikeuksia?
- Anonyymi00210
Olet tehnyt jo saman kysymyksen ainakin 100 - kertaa. Hetken päästä olet lataa tekstiä ja vastaat itse kysymykseen.
- Anonyymi00211
On tämäkin varsinainen palsta. Joku odottaa Marttan firman tilinpäätöstä ja joku toinen odottaa Sofian jo valmiiksi kutsumaansa " mieheni" kosintaa?
Saas nähä kuinka käy tilinpäätöksen tai kuinka käy Sohvin aviosäädyn muuttumisen. Ollaan nyt jännän äärellä.😂- Anonyymi00212
Hanki oma elämä. Ei tarvitse olla jännän äärellä, kun ei seuraa julkisuudessa olevia henkilöitä. Missä omat läheiset ihmiset ja ystävät ovat, joiden kanssa voi viettää arvokasta aikaa ?
- Anonyymi00213
Taasko Martinan palvojat vaihto aihetta, nyt keskustellaan Martinan firman TILINPÄÄTÖKSESTÄ !!
- Anonyymi00214
Unohdit Pikkaraisen, erään mumman pakkomielteen. Mumma ei ole vielä sisäistänyt, että Martina erosi 4 vuotta sitten miehestä. Mumman ikeniä kutittaaa Pikkaraisen vesiraja. Sulaa se sokeri vanhankin suussa.
- Anonyymi00219
Anonyymi00212 kirjoitti:
Hanki oma elämä. Ei tarvitse olla jännän äärellä, kun ei seuraa julkisuudessa olevia henkilöitä. Missä omat läheiset ihmiset ja ystävät ovat, joiden kanssa voi viettää arvokasta aikaa ?
Hyvä neuvo. Voit aloittaa noudattamalla sitä itse
- Anonyymi00223
Anonyymi00214 kirjoitti:
Unohdit Pikkaraisen, erään mumman pakkomielteen. Mumma ei ole vielä sisäistänyt, että Martina erosi 4 vuotta sitten miehestä. Mumman ikeniä kutittaaa Pikkaraisen vesiraja. Sulaa se sokeri vanhankin suussa.
Tuolla juuri Martinan vainoaja itkee että Martina valehteli kun kirjoitti että en luovu susta koskaa ja sitten kuitenkin lopetti Pikkaraisen elättämisen. Martinan vainoaja ei ikinä pääse siitä yli että Martinan lopetti sen luuserimiehen elättämisen mutta toivotaan että Martinan vainoaja edes hieman rauhoittuu, jos mies on löytänyt uuden elättäjän, neljän vuoden jälkeen.
- Anonyymi00224
Anonyymi00212 kirjoitti:
Näyttää siltä, että ne sun läheiset on yhtä näkymättömiä kuin se oma elämä, josta jaat ohjeita.
- Anonyymi00225
Anonyymi00223 kirjoitti:
Tuolla juuri Martinan vainoaja itkee että Martina valehteli kun kirjoitti että en luovu susta koskaa ja sitten kuitenkin lopetti Pikkaraisen elättämisen. Martinan vainoaja ei ikinä pääse siitä yli että Martinan lopetti sen luuserimiehen elättämisen mutta toivotaan että Martinan vainoaja edes hieman rauhoittuu, jos mies on löytänyt uuden elättäjän, neljän vuoden jälkeen.
Katsokaa itse, kommentti tänään 11:54.
- Anonyymi00254
Vanhempi nainen, Vanhempimies, nuori nainen...ripää sulta jäänyt listasta kuin nuori mies. Hölmö
- Anonyymi00259
Anonyymi00223 kirjoitti:
Miksi edes aloitti elättämisen?
Eihän se muuta ollu kuin ”oma lätkäjätkä”- harhaa muiden suuruunhullujen harhojen joukossa.
- Anonyymi00215
Kaikki tiet vie takapuolelle.
- Anonyymi00227
Missä mahtaa olla hyvinvointifirman 2024 tilinpäätös. Onko toiminnassa vaikeuksia vai eikö posti ole löytänyt perille?
- Anonyymi00239
Olet nyt erehtynyt paikasta, mistä voit kysellä henkilöiden tilinpäätöksistä 2024.Tää on Suomi24 julkkisjuorut.
- Anonyymi00246
Jännempää on tulossa kunhan julkistetaan Aitolehti Capital (=PalaciCapital) tilinpäätöstiedot.
Fitclub-brändin alla ehkä saa joitakin valmennuksia ja ruokaohjeita ale-koodilla myytyä mutta ei niillä tienesteillä luxuselämää vietetä. - Anonyymi00249
Anonyymi00239 kirjoitti:
Olet nyt erehtynyt paikasta, mistä voit kysellä henkilöiden tilinpäätöksistä 2024.Tää on Suomi24 julkkisjuorut.
Julkkis + bisnes = ihan oikea aihe tälle palstalle.
- Anonyymi00253
Sitä olen kans ihmetellyt. Osakeyhtiön tuos ja tilinpäätös on julkista. Joku mättää
- Anonyymi00255
Anonyymi00253 kirjoitti:
Sitä olen kans ihmetellyt. Osakeyhtiön tuos ja tilinpäätös on julkista. Joku mättää
Pitkään viivästyneen tilinpäätöksen syy on useammin huono tulos kuin hyvä.
- Anonyymi00257
Anonyymi00239 kirjoitti:
Sä olet itse väärässä paikassa. Sun kaltaisille ne mielihyväkeskusta hivelevät jutut löytyy Martinan “luotettavista” IG-uutisista , ei täältä.
- Anonyymi00276
Sähköpostit eksyy, verkkopalvelut pettää ja posti ei löydä perille. Digiaika on rankkaa , kirjekyyhky sentään yrittää parhaansa, jos ei jäädy matkalle.
- Anonyymi00251
Kun katsoo touhua niin väkisinkin tulee mieleen jotta riittääkö rahat edes hevoisten heiniin.
- Anonyymi00260
Ei maksa omista rahoista. Siellä om therman im suku taustalla. Fiksuina ovat hiiljaas
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
Ei maksa omista rahoista. Siellä om therman im suku taustalla. Fiksuina ovat hiiljaas
Opettele kirjoittamaan. 😂
- Anonyymi00262
Anonyymi00260 kirjoitti:
Tätä on jo moneen kertaan käyty läpi, kuitenkin tytön isän suvulla, ehkä isälläkin on varoja millä kustantavat harrastukseen liittyvät kulut.
Martta kuitenkin kääntää nekin omaksi edukseen ja kehuskelee etenkin saavutuksilla.
Tuloilla jotka M tienaa, hädin tuskin pystyy vuokran, elannon, leasingit jne maksamaan, ei hevosten ylläpitomenoja. - Anonyymi00266
Anonyymi00262 kirjoitti:
Tätä on jo moneen kertaan käyty läpi, kuitenkin tytön isän suvulla, ehkä isälläkin on varoja millä kustantavat harrastukseen liittyvät kulut.
Martta kuitenkin kääntää nekin omaksi edukseen ja kehuskelee etenkin saavutuksilla.
Tuloilla jotka M tienaa, hädin tuskin pystyy vuokran, elannon, leasingit jne maksamaan, ei hevosten ylläpitomenoja."Kiitos äiti kun maksat kaikki hevosjutut" luki äitienpäiväkortissa. Mutta olisi kyllä kohtuullista että isäkin osallistuisi kustannuksiin ja jos isästä ei ole niin sitten isän suku. Ilman Martinaa tuo tyttö ei voisi harrastaa tai nyt on jo maajoukkueessa, ja onhan Stefu kerran jopa instassa kiittänytkin Martinaa siitä.
- Anonyymi00269
Anonyymi00266 kirjoitti:
"Kiitos äiti kun maksat kaikki hevosjutut" luki äitienpäiväkortissa. Mutta olisi kyllä kohtuullista että isäkin osallistuisi kustannuksiin ja jos isästä ei ole niin sitten isän suku. Ilman Martinaa tuo tyttö ei voisi harrastaa tai nyt on jo maajoukkueessa, ja onhan Stefu kerran jopa instassa kiittänytkin Martinaa siitä.
Martinan aikajanalla vuosi on pitkä aika. Viime äitienpäivän tarina voi olla jo historiaa😀
- Anonyymi00270
Anonyymi00266 kirjoitti:
"Kiitos äiti kun maksat kaikki hevosjutut" luki äitienpäiväkortissa. Mutta olisi kyllä kohtuullista että isäkin osallistuisi kustannuksiin ja jos isästä ei ole niin sitten isän suku. Ilman Martinaa tuo tyttö ei voisi harrastaa tai nyt on jo maajoukkueessa, ja onhan Stefu kerran jopa instassa kiittänytkin Martinaa siitä.
Lapsen menestys on lapsen ansiota. Aikuiset voivat tyytyä kannustajan rooliin.
- Anonyymi00273
Lapsi on vasta 13. Siksi aikuisen kannattaa malttaa, matkaa on vielä pitkästi edessä.
- Anonyymi00263
Tilikauden tulosten viivästyessä herää kyllä kysymys, voiko useamman yhtiön miinusten tasaaminen johtaa muuhun kuin tasapuoliseen konkurssikelpoiseen miinukseen.
- Anonyymi00264
Hyvinvointivalmentajan olis syytä lisätä valmennuksiin uusi ravitsemusosio: kulukuuri. Saattaa tosin olla niin, että kyseisen dieetin aloitus on jo pahasti myöhässä😉
- Anonyymi00277
🌹Suuret puheet venyttävät todellisuutta, pelottavat vähän faktoja ja vievät kauas mukavuusalueelta, siksi sinne palataan nopeasti. Juuri mukavuusalueella tarina tuntuu turvallisimmalta. Jokaisen saavutuksen takana oli ajatus, postaus ja sopiva kuvakulma. Rohkeuden ansiosta haaveista voi tulla kertomuksia, todellisuus tulee joskus perässä.🌹❤️
- Mukavuusalueella kaikki on mahdollista. Paitsi faktantarkistus- - Anonyymi00278
Nyt reenataan tytär maailman huipulle,elää sen kautta sitä elämää mitä itse haluaisi elää mut ikää liikaa ja rahkeet ei riitä.
Lahjakas tytär,mikäs sitä on reenauttaa ja elää hänen unelmaa.
Kaikilla ei tuohon rahat riitä,on meinaan kallis harrastus tuolla tasolla. - Anonyymi00281
Martina hakee menestystä lapsen kautta
- Anonyymi00283
Tulevat otsikot:
Aitolehti menestyi kisoissa, Therman ratsasti
Jälleen menestystä Aitolehdelle tyttären kautta
Valmensin tytön menestyjäksi sanoo Aitolehti
Vain minun ansiosta Isbe on siellä missä nyt on. - Anonyymi00284
Anonyymi00283 kirjoitti:
Tulevat otsikot:
Vain minun ansiosta Isbe on siellä missä nyt on.Noinhan se varmasti tulee menemään 😆
- Anonyymi00285
Anonyymi00283 kirjoitti:
Tulevat otsikot:
Vain minun ansiosta Isbe on siellä missä nyt on.Sehän on niin kilpailtu ala, että onko ainoa menestyjä se kouluratsastaja.
- Anonyymi00312
Anonyymi00284 kirjoitti:
Noinhan se varmasti tulee menemään 😆
Kera Kyrklumd
- Anonyymi00313
Anonyymi00312 kirjoitti:
Kera Kyrklumd
Kyrklund 😀
- Anonyymi00323
Anonyymi00285 kirjoitti:
Sehän on niin kilpailtu ala, että onko ainoa menestyjä se kouluratsastaja.
Maajoukkuepaikka ei ole kultainen passi: se on ratsukkokohtainen (tietty hevonen+ ratsastaja), edellyttää ehjää kautta, erilliset valinnat ulkomaille ja kymppitonneja omia euroja.
- Anonyymi00282
26.1.2024 Martina IG: ”Kai mä voin nyt kutsua itseäni australialaiseksi tytöksi näiden pisamien kanssa 🇦🇺🇫🇮”
Luulis että ees vähän häpeis noita postauksiaan 🙊- Anonyymi00286
Ei se häpeä. Kun elää omassa todellisuudessa. Ei ole tajunnut, että joskus se soopaa tulee vastaan
- Anonyymi00288
Anonyymi00286 kirjoitti:
Ei se häpeä. Kun elää omassa todellisuudessa. Ei ole tajunnut, että joskus se soopaa tulee vastaan
Kun ei ihmisellä oo mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia, ts. ei mieti nenäänsä pidemmälle, on toi elämä yhtä sähläystä noloudesta toiseen.
Niinku tää sen hullu hyrox treeni, tuntuu olevan sille tyyliin koko elämä. Ei näy mitään keski-iän tuomaa seesteisyyttä, vaan täysillä paahtamista.
Fyysisillä äärirajoilla peittää alleen ne tunteet, joita ei haluu tai pysty käsittelemään.🧐 - Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Kun ei ihmisellä oo mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia, ts. ei mieti nenäänsä pidemmälle, on toi elämä yhtä sähläystä noloudesta toiseen.
Niinku tää sen hullu hyrox treeni, tuntuu olevan sille tyyliin koko elämä. Ei näy mitään keski-iän tuomaa seesteisyyttä, vaan täysillä paahtamista.
Fyysisillä äärirajoilla peittää alleen ne tunteet, joita ei haluu tai pysty käsittelemään.🧐Mitä noloa se nyt on tehnyt ? 🤔
- Anonyymi00290
Lyhyeksi jäi tuokin Australian valloitus. Pisamat ehti tulla, mutta australialainen tytönura jäi kesken.
- Anonyymi00291
Anonyymi00290 kirjoitti:
Lyhyeksi jäi tuokin Australian valloitus. Pisamat ehti tulla, mutta australialainen tytönura jäi kesken.
Eihän siinä ole mitään noloa jos suhde päättyy.
- Anonyymi00292
Anonyymi00291 kirjoitti:
On se vähän noloa kun keski-ikäinen ihminen ylistää suhteen olevan kaksoisliekki ja vaikka mitä
- Anonyymi00293
Anonyymi00291 kirjoitti:
No siis suhteen päättymisessä ei mitään noloa tai häpeiltävää mutta jos lähes vuoden valehtelee suhteen voivan hyvin, sille jo naureskellaan.
Jos en väärin muista, lähipiiriltä saatu tieto loåpuvuodesta 2024 *suhde rakoilee vahvasti*, kummallisia vihjeitä miksi ei oltu yhdessä joulua. - Anonyymi00294
Anonyymi00291 kirjoitti:
Noloa oli se hehkutus ja mahalasku. Martinalla kun kaikki on "elämää suurempaa ".
- Anonyymi00296
Anonyymi00294 kirjoitti:
Noloa oli se hehkutus ja mahalasku. Martinalla kun kaikki on "elämää suurempaa ".
Viskataas arvauksia mikä on seuraava mantra?
- Kurkotella tähtiin, en luovu susta koskaan, kaksoisliekki jo käytetty uusia kehiin! - Anonyymi00315
Anonyymi00296 kirjoitti:
- Kurkotella tähtiin, en luovu susta koskaan, kaksoisliekki jo käytetty uusia kehiin!Olen seuraava hyroxin maailmanmestari. Martina poloinen hakee menestystä vaikka toise (sw ex sotilas) avulla. Yksin ei pärjää
- Anonyymi00324
Anonyymi00296 kirjoitti:
- Kurkotella tähtiin, en luovu susta koskaan, kaksoisliekki jo käytetty uusia kehiin!”Tämä tuntuu erilaiselta (taas)”
- Anonyymi00297
Martina on kaunis ja sopusuhtainen, hän on terveen ja hyvinvoiva naisen malli🥰 toisin kuin te😄
- Anonyymi00298
Pitää muuten paikkansa, ei ole mikään 30v ylipainoinen toppatakki "mummu". Tarralenkkari tyttö
- Anonyymi00299
Höpöhöpö. Botoxia täytteitä silikonia. Ei ole tervettä.
- Anonyymi00300
Martina näyttää kuuskymppiseltä johtuen kaikista käsittelystä. Kaukana hyvinvoivasta
- Anonyymi00301
Anonyymi00299 kirjoitti:
Höpöhöpö. Botoxia täytteitä silikonia. Ei ole tervettä.
Hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa oleva nainen.
- Anonyymi00303
Anonyymi00301 kirjoitti:
Miss Suomi kisan punaisella matolla kertoo totuuden.
- Anonyymi00304
Anonyymi00301 kirjoitti:
Täytteet yms niiden terveysvaikutuksia ei ole tutkittu. Mielestäni Martina vasta 43 vuotias näyttää ikäistään vanhemmalta
- Anonyymi00305
Anonyymi00298 kirjoitti:
Pitää muuten paikkansa, ei ole mikään 30v ylipainoinen toppatakki "mummu". Tarralenkkari tyttö
Ei vaan nelikymppinen, jolla on myrkkyjä elimistössä
- Anonyymi00307
Anonyymi00305 kirjoitti:
Ei vaan nelikymppinen, jolla on myrkkyjä elimistössä
Millähän ”täyteaineilla” se miesmäinen habakin on kasvatettu.
- Anonyymi00308
Sinusta nyt puhumattakaan 🤭
- Anonyymi00309
Olipas taas ”äidillisen lempeä” kommentti 🤗
- Anonyymi00310
Anonyymi00307 kirjoitti:
Millähän ”täyteaineilla” se miesmäinen habakin on kasvatettu.
Sehän ei oo salaisuus millä voimaa ja lihaksia nopeesti saa.
- Anonyymi00311
Anonyymi00304 kirjoitti:
Täytteet yms niiden terveysvaikutuksia ei ole tutkittu. Mielestäni Martina vasta 43 vuotias näyttää ikäistään vanhemmalta
Se on totta, ettei ole riittävästi tietoa siitä, miten aineet joita ihon alle laitetaan vaikuttavat. Mutta äskettäin taas yksi noin 40v nainen kuoli kaunesleikkausksen jälkeen.
- Anonyymi00314
Anonyymi00311 kirjoitti:
Se on totta, ettei ole riittävästi tietoa siitä, miten aineet joita ihon alle laitetaan vaikuttavat. Mutta äskettäin taas yksi noin 40v nainen kuoli kaunesleikkausksen jälkeen.
Kyllä se Martinakin kasvojen kohotukseen vielä menee. Turhamainen ihminen
- Anonyymi00325
Anonyymi00300 kirjoitti:
Martina näyttää kuuskymppiseltä johtuen kaikista käsittelystä. Kaukana hyvinvoivasta
Rankka treeni kyllä tekee tehtävänsä: aineet palaa nopeammin, siksi niitä pitää myös uusia useammin.
- Anonyymi00317
Martinan pitäisi lukea Liisa Keltinkangas-Järvisen kirja Itsekkyyden aika.
- Anonyymi00322
Aivan. Olis hyvä ymmärtää mm. se , että huomio ei ole sama asia kuin arvostus.
- Anonyymi00326
Kehui eron jälkeen kasvaneensa monta metriä. Ei tuota mitään kasvua ole näkynyt henkisellä eikä millään tasolla. Samaa muiden vanhoja fraaseja , toistaa ominaan.
- Anonyymi00332
Juu onneksi vanha rouva pääsee ulkomaille etsimään seuraavaa kaksoisliekkiä
- Anonyymi00335
Anonyymi00332 kirjoitti:
Juu onneksi vanha rouva pääsee ulkomaille etsimään seuraavaa kaksoisliekkiä
Kunpa säkin jonku löytäsit, niin sustakin vois tulla siedettävämpi tyyppi.
- Anonyymi00337
Anonyymi00335 kirjoitti:
Kunpa säkin jonku löytäsit, niin sustakin vois tulla siedettävämpi tyyppi.
Entä Martinasta? Kaikki suhteet menee vi..un vihkoon
- Anonyymi00339
Anonyymi00337 kirjoitti:
Entä Martinasta? Kaikki suhteet menee vi..un vihkoon
Etkö pystynyt vastaamaan noin yksinkertaiseen toteamukseen?
- Anonyymi00348
Anonyymi00339 kirjoitti:
Etkö pystynyt vastaamaan noin yksinkertaiseen toteamukseen?
Etkä sä pystynyt. Kysy itseltäsi tuo kysymys. Miten Martinan suhteet?
- Anonyymi00349
Anonyymi00348 kirjoitti:
Etkä sä pystynyt. Kysy itseltäsi tuo kysymys. Miten Martinan suhteet?
Oot sä huvittava tapaus, ihan kuin kiukutteleva teini...🤣
Jutteletko sä oikeesti vaan itsesi kanssa ja sitten kirjoittelet suolipalstalle mitä oot itses kanssa sopinut..😂 - Anonyymi00355UUSI
Anonyymi00349 kirjoitti:
Oot sä huvittava tapaus, ihan kuin kiukutteleva teini...🤣
Jutteletko sä oikeesti vaan itsesi kanssa ja sitten kirjoittelet suolipalstalle mitä oot itses kanssa sopinut..😂Joo ja sinäkö et ole yhtään huvittava. Nuo emoijit kertoo kaiken.
- Anonyymi00333
Martina kaikesta joutavasta ulinasta huolimatta Suomen sexyin lady.
- Anonyymi00338
Ei ole. Kuka haluaa lisäkkeillä rakennetun?
- Anonyymi00334
Mutta Martina Aitolehti on sentään hyvännäköinen nainen.
- Anonyymi00336
Ei ole. Ikäistään vanhemman näk6
- Anonyymi00342
Myös Sanna Marin on hyvännäköinen nainen, ihan btw.
- Anonyymi00343
Anonyymi00342 kirjoitti:
Myös Sanna Marin on hyvännäköinen nainen, ihan btw.
Jätä myös saba pois Sanna Marin on hyvännäköinen nainen. Martina ei.
- Anonyymi00345
Anonyymi00343 kirjoitti:
Jätä myös saba pois Sanna Marin on hyvännäköinen nainen. Martina ei.
Sitä mantraa hoetaan juuri siksi että saataisiin toive toteutumaan, mutta ei sinulla kyllä tuo ole toiminut vaikka todella pitkään olet tuota hokenut.
- Anonyymi00346
Anonyymi00345 kirjoitti:
Sitä mantraa hoetaan juuri siksi että saataisiin toive toteutumaan, mutta ei sinulla kyllä tuo ole toiminut vaikka todella pitkään olet tuota hokenut.
Näenkö oikein että se on lopettanut Martinan haukkumisen transun näköiseksi? Edistystä sekin.
- Anonyymi00347
Anonyymi00345 kirjoitti:
Ai olen 😀😃 juu mitä muuta peili kertoo...
- Anonyymi00350
Anonyymi00347 kirjoitti:
Ai olen 😀😃 juu mitä muuta peili kertoo...
Kaisuli ja kaisulin peili..😵💫
- Anonyymi00352
Anonyymi00350 kirjoitti:
Kaisuli ja kaisulin peili..😵💫
Voi sua pientä 😞 olen todella pahoillani, että joki kaisa/kaisuli on aiheuttanut sulle noin pahan kaunan. Terapia?
- Anonyymi00353UUSI
Anonyymi00352 kirjoitti:
Voi sua pientä 😞 olen todella pahoillani, että joki kaisa/kaisuli on aiheuttanut sulle noin pahan kaunan. Terapia?
Osaatko suositella hyvää terapeuttia?
Minkälaista terapiaa itse saat tuohon Martina- pakkomielteeseesi?🤕 - Anonyymi00354UUSI
Anonyymi00353 kirjoitti:
Osaatko suositella hyvää terapeuttia?
Minkälaista terapiaa itse saat tuohon Martina- pakkomielteeseesi?🤕😀 se on sun ihan itse etsittävä
- Anonyymi00341
Martinalta ei tule vahvas viestiä
- Anonyymi00351
Ei tule vahvas 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1285065Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2184735"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1253245Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363193Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1093127- 992435
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382378Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi392335Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.352243- 222178