Japani on aina ollut autoilun edelläkävijä ja suunnannäyttäjä. TM listasi parhaat merkit. Jaa että mikä merkki oli kärjessä ?
https://tekniikanmaailma.fi/japanin-suosituimmat-automerkit-2009/
Japanissa osataan arvostaa hyviä automerkkejä
15
136
Vastaukset
- Anonyymi
Jaappanissa ostetaan jaappanilaisia autoja, Ranskassa ranskalaisia, -italiassa italialaisia, mutta kun Suomessa ei ole oikein valinnanvaraa, niin tyhmät menevät halpaan ja ostavat Tohotan.
- Anonyymi
Japanissa kuljettii aasikyydillä ja vasta paljon myöhemmin koipiovat auton omaan tuotantoonsa. Japanilainen auto on aina pari sukupolvea jäljessä.
Kyllä sielläkin osaamista löytyisi, mutta kun tuotantofilosofiaan ei kuulu tehdä mahdollisimman hyvää tiettyyn autoluokkaan, vaan mahdollisimman halvalla sellainen joka vielä myy. - Anonyymi
2009 vuoden Japanin suosituimmat autot, hyvin sä vedät.
ÄLÄ RUOKI TROLLIA.
- Anonyymi
Japanissa vuoden auto oli uusi Subarun Levorg, Siis se uusi malli, mitä ei tuoda edes suomen aneemisiin, ja kuihtuviin automarkkinoihin. Täällä EUvostoliitossahan joudutaan tyytymään vain tuon määräävän valtion, eli saksalaiskonsernin vikapesiin....
https://www.subaru.co.jp/en/- Anonyymi
Tuo on juuri hyvä esimerkki, miksi täältä EUvostoliitosta on lähdettävä pois mitä pikimmiten!
Australia, Japani, Kiina, USA. nuo maat kiikarissa ainakion nyt, kun eivät ole niin tuon kiilusilmäisen ilmastopolitiikan perään!..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on juuri hyvä esimerkki, miksi täältä EUvostoliitosta on lähdettävä pois mitä pikimmiten!
Australia, Japani, Kiina, USA. nuo maat kiikarissa ainakion nyt, kun eivät ole niin tuon kiilusilmäisen ilmastopolitiikan perään!....." mutta kun Suomessa ei ole oikein valinnanvaraa, niin tyhmät menevät halpaan ja ostavat Tohotan."
Mitäköhät tuokin parkaisu tarkoittaa? Katkeraa parkumista kun ei VW kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" mutta kun Suomessa ei ole oikein valinnanvaraa, niin tyhmät menevät halpaan ja ostavat Tohotan."
Mitäköhät tuokin parkaisu tarkoittaa? Katkeraa parkumista kun ei VW kelpaa.Japanin kotimarkkinoilla Mercedes jatkuvasti suositumpi kuin japanin oma premium Lexus.
Kyllä Japaniassakin tiedetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanin kotimarkkinoilla Mercedes jatkuvasti suositumpi kuin japanin oma premium Lexus.
Kyllä Japaniassakin tiedetään.Mersu on jo vuosikausia ollut suurin tuontimerkki Japanissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu on jo vuosikausia ollut suurin tuontimerkki Japanissa.
Huonot ei kelpaa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonot ei kelpaa sinne.
Mikäs on se suomen suurin tuontimerkki? Nythän ei käsittääkseni asuta tuolla japanissa?.....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paalupaikalle-toyota-paihitti-koronan-kurittaman-volkswagenin-maailman-myydyimpana-automerkkina/a7559572-464c-4d6f-adda-c86a621944e8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on se suomen suurin tuontimerkki? Nythän ei käsittääkseni asuta tuolla japanissa?.....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paalupaikalle-toyota-paihitti-koronan-kurittaman-volkswagenin-maailman-myydyimpana-automerkkina/a7559572-464c-4d6f-adda-c86a621944e8Toyota on japanissakin ylivoimainen ykkönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on japanissakin ylivoimainen ykkönen
Mutta ei kuitenkaan vuoden auto...edes japanissa,,,,,
https://www.subaru.co.jp/en/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei kuitenkaan vuoden auto...edes japanissa,,,,,
https://www.subaru.co.jp/en/Siitäkin Toyota omistaa ison osan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on se suomen suurin tuontimerkki? Nythän ei käsittääkseni asuta tuolla japanissa?.....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paalupaikalle-toyota-paihitti-koronan-kurittaman-volkswagenin-maailman-myydyimpana-automerkkina/a7559572-464c-4d6f-adda-c86a621944e8Suomen suurin tuontimerkki on Mercedes.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483