Onko kukaaan harkinnut tai tuonut mp:ää Virosta?
http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/697
On ainakin ihan sika halpa vtx!!
Voi tietysti sanoa että kaikki halpa ja hyvä on ainakin kerran varastettu. =)
Virosta
3
867
Vastaukset
- john7
Olisko kellään kokemuksia tai MUUTA tietoa Motokeskus mc nimisestä moottori-
pyöräliikkeestä Tallinassa. Elikkäs onko toiminta rehellistä ja luotettavaa. - Gaor
Broidi osti tältä kaverilta VTX:n n. kk sitten. Reilun tuntunen kaveri. Sanoi heti puhelimessa viat, mitä pyörässä oli ja ei halunnut tehdä kauppoja ennenkuin broidi oli nähnyt pyörän.
Hänellä oli pari Goldwingiäkin ja taisi BMW:kin olla myynnissä. Kävin viime syksynä ostamassa Virosta pyörän liikkeestä ja kaikki toimi aivan kuin olisi ostanut Suomesta. Pyörä kun on Viron rekkarissa ja siihen on vakuutus niin eikun ajamalla laivaan ja länsisatamassa tulliin ja käyttöönotto ilmoitus. Ja saat heti ajaa 5vrk. Sitten katsastustoimiston kautta verohakemus tulliin. Veroja voi katsella tullin sivuilta jo sovelletuista veroista tai mahtijärjestelmästä, sattuuko siellä olemaan samalaista pyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756042Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275617Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832664
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2732605- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3851516- 751364
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236