Kuunnelkaamme valmisteltu puheenvuoro otsikkoaiheesta:
https://www.leppavirranrauhanyhdistys.fi/audio/LepRy[2013-06-16]_OivaSavela.mp3
Pyhä Henki ja Pyhän Hengen työ
10
<50
Vastaukset
Pyhä Henki antaa aina armolahjansa, kun käy upotuskasteella, tai vaikka ottaa Jeesuksen vastaan Kaikkivaltiaana kuninkaana.
Vielä -50 luvulla oli seuroissa ylistäjiä, puhuttiin kielillä, sekä tehtiin Hengen tekoja, mutta kun SRK teki saatanan kanssa sopimuksen, sitoen ihmisiä Häneen, niin Henki lähti. Henki ei suvaitse saatanaa, kuten lestadiolaiset.
Mainitse mitä armolahjoja seurakunnallasi on?- Anonyymi
Sinä näköjään et viitsinyt kuunnella aloituksessa mainittua alustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen puhuu Pyhästä Hengestä jolla sitä ei ole. Ei vauvakasteessa sitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not found 404, tuli kun yritin kuunnella.
- Anonyymi
Onko tuo saatana sinun kaveri, kun haluat sitä tuoda julki.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo saatana sinun kaveri, kun haluat sitä tuoda julki.
Ainoa saatanan kaveri on Hoitokokous hoitaja, joka käsllä teki liikkeet, hoidettavan ympärille sanoen; - Sidon Sinut saatanaan lopukisi elämäksi.
Miettikääpä? Ei kfristitty tee yhteistyötä, eikä sopimuksia saatanan kanssa.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Ainoa saatanan kaveri on Hoitokokous hoitaja, joka käsllä teki liikkeet, hoidettavan ympärille sanoen; - Sidon Sinut saatanaan lopukisi elämäksi.
Miettikääpä? Ei kfristitty tee yhteistyötä, eikä sopimuksia saatanan kanssa.Itse vanha vapaitten suuntien saatana hakee vahvistusta itselleen. Olen miettinyt ja todella sun saatanan kanssa ei kannata veljeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not found 404, tuli kun yritin kuunnella.
Kokeilepa sivulta
nettiseurat.info
Sieltä ARKISTO ja sitten kohdasta Leppävirran rauhanyhdistys. Siellä on paljonkin mielenkiintoisia alustuspuheenvuoroja. Anonyymi kirjoitti:
Itse vanha vapaitten suuntien saatana hakee vahvistusta itselleen. Olen miettinyt ja todella sun saatanan kanssa ei kannata veljeillä.
Minä olen elänyt senkin ajan läpi, kun Vellut porraspäässä teki sopimuksia saatana kanssa, onko sinulla näyttöä, että joku kristillinen kirkko olisi sellaiseen mukaan lähtenyt.
Miksi olet katkera, älä kulje heidän perässään.Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa sivulta
nettiseurat.info
Sieltä ARKISTO ja sitten kohdasta Leppävirran rauhanyhdistys. Siellä on paljonkin mielenkiintoisia alustuspuheenvuoroja.Miksi käännät vastuun muille, etkö itse osaa vastata.
Milloin minä ole tuollaiseen syyllistynyt. Tie Jeesusken kanssa tulee olla varma ja ikuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812